Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

quote:
j1nx schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:28:
Peter Steenbergen - C3G9

bah samen met rene, winnen zal het wel niet worden dan)
welkom j1nx :D

Eindelijk reset. Genoeg te doen voor dit seizoen. Heb er helemaal zin in.

Nu nog twijfels over wat mijn doelstelling gaat worden en hoe we dat gaan verwerken in supliers. Maar zie wel paar tweakers nog in g9 :D + een collega die gepromoveerd is. Zorgt altijd voor leuke discussies ;)

Ben wel blij dat me coureur 6e van het veld is. Dat is dan weer een opsteker :D

En was het schrikken dat design alles met 10 is gedaald. Maarja daar heeft iedereen last van uiteraard.

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
Bluepanther schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:35:
[...]
En was het schrikken dat design alles met 10 is gedaald. Maarja daar heeft iedereen last van uiteraard.
10 maar? :P Heb je alles op 50 dan? :P

Bij design is overal 20% boven 50 van af gegaan + nog eens 10 eraf om te compenseren dat de instapwaarde is verlaagd van 50 naar 40.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Tweaker in Dublin

Vraagje over de sterren bij R&D, hoe werkt dat.
1 ster is weinig punten tijdens testen? en 5 sterren veel punten?

Mijn team is weg :(
Hoop dat het snel opgelost word.

F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)

FC Strijen

quote:
The_DoubleU schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:49:
Vraagje over de sterren bij R&D, hoe werkt dat.
1 ster is weinig punten tijdens testen? en 5 sterren veel punten?

Mijn team is weg :(
Hoop dat het snel opgelost word.
't staat eigenlijk letterlijk in de season-changes ;)

Tweaker in Dublin

quote:
Joss schreef op zondag 02 september 2007 @ 14:03:
't staat eigenlijk letterlijk in de season-changes ;)
Ik zie het :)
Gisteren een erg goed feestje gehad.
Nog gefelicidingus Joss

F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)

Reg. datum: 15 mei 2004

jelle bender C3G13

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

quote:
Joss schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:39:
[...]

10 maar? :P Heb je alles op 50 dan? :P

Bij design is overal 20% boven 50 van af gegaan + nog eens 10 eraf om te compenseren dat de instapwaarde is verlaagd van 50 naar 40.
Ook goed. maar was toch schrikken. Nja weer iets op te bouwen ;)

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Car Modeller

Design is wel erg gekelderd idd, keuzes maken was iig makkelijk motoren/gearbox/tires. Voor mij was iig na een keer kijken duidelijk welke het moeten worden met het oog op de lange termijn.
Ik zal moeten gaan vechten voor C3 behoud, mijn coureur is slechts 25ste van het veld, dus hopen het te overleven dit seizoen en dan volgend seizoen alstie het een beetje geleerd heeft punten gaan scoren hoop ik dan maar.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Reg. datum: 09 augustus 2005

ik heb ook een keuze gemaakt in mijn leveranciers, ik hoop dat ik de goede keus heb gemaakt maar dat is altijd afwachten. Op naar de eerste race.

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Hmm, ben net terug van een crewmeeting, erg gezellig allemaal en des te leuker als je dan ziet dat F1Time gereset is \o/ Ideaal, geen gestress en geram op F5, gewoon thuiskomen met een bak informatie en nieuwe regeltjes op F1Time :P Mijn driver is de 16e qua kwaliteiten, ben er wel blij mee zo, want hij mag lekker doorgroeien dit seizoen :P

Man-o-man wat zijn de suppliers duur :o Heeft Tadas alles met twee vermenigvuldigd ofzo? 8)7 Ik denk dat ik een Ferrari of een Renault motor al niet eens kan betalen, laat staan dat ik er een setje Bridgestones bij kan hebben 8)7

Grrrrrene wijzigde dit bericht 02-09-2007 16:32 (42%)

Imitation is the sincerest form of flattery

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Joane schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:41:
Zit ik nu alweer bij Sempy in de group, kunnen we elkaar weer beconcureren :)
Wil je bij mij in het team? :)
Je het een mailtje bij f1-time. Eens kijken of we dit jaar weer 1 en 2 kunnen worden. ;)

Reg. datum: 07 september 2006

Ik heb mijn suppliers nu ook gekozen na lang wikken en wegen. Heb meteen een test gedaan voor de gearbox met een raar resultaat; shift delay staat nu op 0. Lijkt mij niet echt kloppen of zie ik dat verkeerd :?

edit: Ik zie nu ook dat we mogen betalen voor de supporterfunctie.

MRCL wijzigde dit bericht 02-09-2007 19:01 (14%)

Gefeliciteerd: je hebt een CVT uitgevonden :+ Een andere versnellingsbak met een shiftdelay van 0 kan ik me zo 1-2-3 niet indenken :)

FC Strijen

Pffff erg duur allemaal ja. Als je je staff wil trainen, wil testen en een nieuwe auto moet kopen voor bijna iedere race... Dan kom ik dus echt niet rond, ookal word ik 2e/3e/4e/5e :/

De boer dat is de kerel...

quote:
[b]MRCL schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:37:

edit: Ik zie nu ook dat we mogen betalen voor de supporterfunctie.
En nog wel een flink bedrag ook....... Als dat zo is, mag Tadas wel een helpdesk instellen, voor die centen mag het wel probleemloos draaien, binnen 24 uur reactie op een vraag/probleem, en een rete stabiele server hebben..... :/
quote:
Grrrrrene schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:35:
Gefeliciteerd: je hebt een CVT uitgevonden :+ Een andere versnellingsbak met een shiftdelay van 0 kan ik me zo 1-2-3 niet indenken :)
zeker een variomatic uit een oud dafje....... d:)b

andrestouwe wijzigde dit bericht 02-09-2007 20:31 (27%)

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Mjah, dit gaat idd een moeilijke worden, dit seizoen. Ik ben benieuwd hoeveel mensen zich in de vingers snijden en halverwege het seizoen failliet gaan :P

Ik vind het opzich wel leuk: vorig seizoen kon je nml gewoon van alles het beste nemen en zolang je dan 10e of hoger finishte, kwam je wel rond, inclusief testen. Nu krijg je meer diversiteit, omdat iedereen doet wat hem/haar het beste lijkt. Je moet keuzes maken en dat zal het verschil maken tussen de managers (hoewel het effect uiteraard weer onvoorspelbaar is, dus er zit een geluksfactor in).

Die supporterfunctie moet ik echt nog ff over nadenken, ik vind het toch wel aardig wat geld wat hij ervoor wil vragen.

Grrrrrene wijzigde dit bericht 02-09-2007 20:37 (9%)

Car Modeller

Het wordt nu gewoon kiezen tussen testen of staff opleiden denk ik. Beiden zit er niet altijd in gok ik gewoon. Ik begin dit seizoen met 80M omdat C4 zo simpel was vorig jaar.
Toch wordt het moeilijk hoor ten opzichte van vorig jaar waar je aangewezen driver maar 500K was en nu istie toch een stuk duurder, zo ook designer en marketing director.

Motoren, gearboxes etc zijn ook duurder en punten zijn een stuk minder zeker of soms wel zo goed al zeker niet :(.

Wordt iig een leuke uitdaging en kan niet wachten, weet na een rondje power testen op engine dat de mercedes engine een zeer goede keus is geweest, gemiddel gewicht, goede hp, zeer goede R&D en na een rondje testen is tie minsten zo goed als de minder betrouwbare en duurdere renault.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Reg. datum: 09 augustus 2005

Als Tadas maar niet denkt dat ik 30 euro voor een jaar supporter ga betalen. Laat alles eerst maar is stabiel draaien, goede helpservice en een wachttijd tussen de seizoen van max 1 week.

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

FC Strijen

We hebben echt ook nog maar 2 dagen supporter? Belachelijk, wat denkt Tadas wel niet?

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

Tadas blijkt niet te doorgronden, als je net al je deelnemers op twee weken extra vertraging heb getracteerd dan ga je toch niet direct een betaalfunctie introduceren, maar wacht je daar ff mee. Je zou haast gaan denken dat het implementeren van die betaalde supportersfunctie de reden is voor de vertraging. ;)

Ik doe het voorlopig in ieder geval niet, als het nu een tientje was ok, maar voor 30 euro mag hij eerst een keer laten zien een goede reset te kunnen afhandelen.

Reg. datum: 06 december 2000

30 euro,- tjezus. Ronduit schandalig bedrag voor iets wat eigenlijk nog steeds niet stabiel en finished te noemen is. Alleen de slechte communicatie van de reset is voor mij al genoeg reden om eerst nog maar es een seizoen te spelen voor ik nadenk over supporter worden.

Ik heb inmiddels mijn keuze qua suppliers gemaakt... en ik heb gelijk al spijt van mijn motor keuze. Had toch liever merc gekozen ipv BMW :/

Moge de kracht met je zijn...

Hmmmz, kom terug en zie tot mijn grote vreugde dat de reset gedaan is (hoi hoi)
Wel extreem matig dat Tadas met dikke bedragen gaat smijten voor supporter, had ie beter klein kunnen beginnen... (sukkel leert het ook echt nooit...)
En ben mn team kwijt....

Edit: wilde iemand nog screens van C2 zaken??

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 02-09-2007 22:29 (8%)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Randy Ruiterkamp

Class3- Group14

Have Fun in Hell
Reg. datum: 24 februari 2003

ik had altijd gedacht dat de prijs voor 1 jaar rond de 10 euro zou liggen, maar dit gaat alles te boven! Hier moet je al goed gek voor zijn om dit te betalen.

Reg. datum: 01 juli 2001

Hmm, ben gepromoveerd naar C3G7 en heb de 13e driver in de comp. Ik ga dus voor de middenmoot dit seizoen.

Wat gebeurd er overigens als je het financieel niet rond hebt? Ik heb nl direct mn nieuwe driver ed voor 3 seizoenen vast gelegd.

F1Time C2G2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: