Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #6
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw Topic10 maar?quote:Bluepanther schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:35:
[...]
En was het schrikken dat design alles met 10 is gedaald. Maarja daar heeft iedereen last van uiteraard.
Bij design is overal 20% boven 50 van af gegaan + nog eens 10 eraf om te compenseren dat de instapwaarde is verlaagd van 50 naar 40.
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
1 ster is weinig punten tijdens testen? en 5 sterren veel punten?
Mijn team is weg
Hoop dat het snel opgelost word.
F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)
't staat eigenlijk letterlijk in de season-changesquote:The_DoubleU schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:49:
Vraagje over de sterren bij R&D, hoe werkt dat.
1 ster is weinig punten tijdens testen? en 5 sterren veel punten?
Mijn team is weg
Hoop dat het snel opgelost word.
Ik zie hetquote:Joss schreef op zondag 02 september 2007 @ 14:03:
't staat eigenlijk letterlijk in de season-changes
Gisteren een erg goed feestje gehad.
Nog gefelicidingus Joss
F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)
Ook goed. maar was toch schrikken. Nja weer iets op te bouwenquote:Joss schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:39:
[...]
10 maar?Heb je alles op 50 dan?
![]()
Bij design is overal 20% boven 50 van af gegaan + nog eens 10 eraf om te compenseren dat de instapwaarde is verlaagd van 50 naar 40.
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Ik zal moeten gaan vechten voor C3 behoud, mijn coureur is slechts 25ste van het veld, dus hopen het te overleven dit seizoen en dan volgend seizoen alstie het een beetje geleerd heeft punten gaan scoren hoop ik dan maar.
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Reg. datum: 09 augustus 2005
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Man-o-man wat zijn de suppliers duur
Grrrrrene wijzigde dit bericht 02-09-2007 16:32 (42%)
Imitation is the sincerest form of flattery
Je het een mailtje bij f1-time. Eens kijken of we dit jaar weer 1 en 2 kunnen worden.quote:Joane schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:41:
Zit ik nu alweer bij Sempy in de group, kunnen we elkaar weer beconcureren
Wil je bij mij in het team?
edit: Ik zie nu ook dat we mogen betalen voor de supporterfunctie.
MRCL wijzigde dit bericht 02-09-2007 19:01 (14%)
En nog wel een flink bedrag ook....... Als dat zo is, mag Tadas wel een helpdesk instellen, voor die centen mag het wel probleemloos draaien, binnen 24 uur reactie op een vraag/probleem, en een rete stabiele server hebben.....quote:[b]MRCL schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:37:
edit: Ik zie nu ook dat we mogen betalen voor de supporterfunctie.
zeker een variomatic uit een oud dafje.......quote:Grrrrrene schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:35:
Gefeliciteerd: je hebt een CVT uitgevondenEen andere versnellingsbak met een shiftdelay van 0 kan ik me zo 1-2-3 niet indenken
andrestouwe wijzigde dit bericht 02-09-2007 20:31 (27%)
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Ik vind het opzich wel leuk: vorig seizoen kon je nml gewoon van alles het beste nemen en zolang je dan 10e of hoger finishte, kwam je wel rond, inclusief testen. Nu krijg je meer diversiteit, omdat iedereen doet wat hem/haar het beste lijkt. Je moet keuzes maken en dat zal het verschil maken tussen de managers (hoewel het effect uiteraard weer onvoorspelbaar is, dus er zit een geluksfactor in).
Die supporterfunctie moet ik echt nog ff over nadenken, ik vind het toch wel aardig wat geld wat hij ervoor wil vragen.
Grrrrrene wijzigde dit bericht 02-09-2007 20:37 (9%)
Toch wordt het moeilijk hoor ten opzichte van vorig jaar waar je aangewezen driver maar 500K was en nu istie toch een stuk duurder, zo ook designer en marketing director.
Motoren, gearboxes etc zijn ook duurder en punten zijn een stuk minder zeker of soms wel zo goed al zeker niet
Wordt iig een leuke uitdaging en kan niet wachten, weet na een rondje power testen op engine dat de mercedes engine een zeer goede keus is geweest, gemiddel gewicht, goede hp, zeer goede R&D en na een rondje testen is tie minsten zo goed als de minder betrouwbare en duurdere renault.
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Reg. datum: 09 augustus 2005
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Ik doe het voorlopig in ieder geval niet, als het nu een tientje was ok, maar voor 30 euro mag hij eerst een keer laten zien een goede reset te kunnen afhandelen.
Ik heb inmiddels mijn keuze qua suppliers gemaakt... en ik heb gelijk al spijt van mijn motor keuze. Had toch liever merc gekozen ipv BMW
Wel extreem matig dat Tadas met dikke bedragen gaat smijten voor supporter, had ie beter klein kunnen beginnen... (sukkel leert het ook echt nooit...)
En ben mn team kwijt....
Edit: wilde iemand nog screens van C2 zaken??
Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 02-09-2007 22:29 (8%)
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Wat gebeurd er overigens als je het financieel niet rond hebt? Ik heb nl direct mn nieuwe driver ed voor 3 seizoenen vast gelegd.
F1Time C2G2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.