Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 juli 2007

standing/last race results staan er niet meer!

Reg. datum: 05 oktober 2005

Krijg je deze mail:
quote:
Dear Hans,

This season you will be competing in Class 3 - Group 9.

F1 Time season 28 has now begun and it promises to be the best season of racing yet.

We thank you for your patience between seasons. Many changes have been made and new features have been added to make the experience and racing even more exciting for all managers. You will find complete list of changes on the info page soon after reset.

We look forward to seeing you on the track!

F1T team
Ben ik helemaal blij, vlieg naar de site: Kan je nog steeds niet inloggen....Die Tadas zet stelt mijn geduld nu wel heel erg op de proef !

Reg. datum: 25 september 2002

Season 28 is open!
By Tadas Bubelevičius
On: 2007-09-02 02:24:19I have promissed short list, but it is quite long by now:
1. Sponsors' win and point bonus reduced by 50%
2. Factory reduced by 10% over 100 space
3. Taxes 30% over 30M
4. Staff skills increase slower during races
5. Ability to train staff once (each type) per race (between races). There are three intensity levels available
6. Better staff will command bigger salary increase
7. Engines, Gearboxed, Tyres have been updated for a new season.
8. Updated lap calculation script with the following changes:
* Part's individual importance for laptime performance slightly changed with focus on aerodynamics.
* Optimal wings' setup calculation changed completely
* Optimal gears' setup calculation changed
* Car design influence a little bit reduced for the old range (50-100), but it is about the same for new range (40-100) as it was for old overall.
* Tyres performance slightly adjusted - softer compounds were made a little bit better (faster) than before, intermediates should perform a bit differently during rain and you may need to reevaluate when to switch from dry to intermediates to rain tyres depending on track wetness.
* Driver concentration is not the only factor that determines how big is the mistake that your driver makes on a given lap. Some other skill(s) may compensate lack of consentration.
9. Can extend contract of your driver by one more season if driver is not yet negotiating with any other manager. Option only available while current contract is valid.
10. Design levels reduced by 10, but default for everyone now is 40, you can still reach max 100. Over the next few seasons default will be reduced even further, still keeping 100 as maximum.
11. Going back to old inactivity rules: in lowest class (4) after missing 4 races your office is suspended and removed from your group, empty spot is flled by someone in the waitinglist. This will promote more competitive racing in c4. In other classes oldrules apply - your office is suspendedonly if you miss last 4 races of the season, but there is no replacement for inactives in higher classes.
12. Gearbox testing introduced.
13. Testing functionality changed a bit, the ceiling is higher by 20 HP and higher R&D means bigger gains (every R&D level gives about 5% increase: (1*=+0%, 2*=+5%, 3*=+10%, 4*=+15%, 5*=+20%)).
* Removed Power development during races, engines improve only in reliability during races.
14. Markets will run every two races (normally this should mean Sunday noon every weekend except between seasons). So you may want to extend your driver'scontract before first Sunday. I know it is early to make such an important decision, but if it is tooearly for you, you can always go to the market and negotiate with your own driver while competing for him with other managers.
15. Track characteristics (sharpness and dynamics) have changed a bit.
16. You can train your driver's skills past his natural limit - skills will train much slower above that limit, but even very untalented bloke from the street can now become decent driver if he has been trained long enough.

Nog meer veranderingen als ik van te voren had verwacht!
Het meeste ziet er goed uit :)

* Is er toevallig een tweaker gejoined in Class 3 - Group 7? Ik zoek nog een teamgenoot :)

FC Ress IX.633

Next
Reg. datum: 29 december 2001

Ik was er helemaal uit voor de banden, is dat veranderd :) Toch nog even over nadenken. Wanneer is eigenlijk de eerste race?

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Reg. datum: 09 augustus 2005

11 september is eerste race, maar ik zit nu in C3G1 maar wat een keuzes zeg in leveranciers :?

super duur maar die moet ik haast wel nemen anders kom ik natuurlijk niet mee dit seizoen. Vorig jaar was ik aan leveranciers nog geen miljoen kwijt per race nu kost alleen een goede motor al 2 miljoen.

Toch nog even goed nadenken wat ik zal gaan kiezen. Trouwens mijn budget is ongeveer 60miljoen nu kan ik daar fatsoenlijk een seizoen mee draaien als ik ervan uit ga dat ik geen 1 punt ga pakken?

Trouwens, nog meer mensen die in C3G1 zitten?

EDIT: ik had vorig seizoen een team aangemaakt waarom heb ik dat team nu niet meer??

Wes46 wijzigde dit bericht 02-09-2007 09:03 (7%)

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

Eindelijk, we kunnen aan de slag. :) Eerste race op 11-9, dus nog ff tijd om alles te bestuderen.
quote:
11. Going back to old inactivity rules: in lowest class (4) after missing 4 races your office is suspended and removed from your group, empty spot is flled by someone in the waitinglist. This will promote more competitive racing in c4. In other classes oldrules apply - your office is suspendedonly if you miss last 4 races of the season, but there is no replacement for inactives in higher classes.
Positief dat er wat gedaan wordt aan de inactiviteit van C4. Jammer dat de inactieven in hogere klasses niet worden opgevuld, schijnbaar is Tadas nogal principieel op het punt dat je je plek zelf moet verdienen. Overige veranderingen klinken ook niet slecht.

Ik zit overigens in C3G5. Ik heb even gecontroleerd en m'n driver is qua stats de 12e in de league. Een eerste voordeel tov vorig seizoen in C4 waar ik door de random driver echt een achterstand had.

EDIT:

@wes46, volgens moet je ergens je licentie verlengen voor een bepaald bedrag. Ik heb zelf geen team gehad, dus kan niet kijken waar die optie zit.

Kan een van de C4-ers voor de grap eens kijken wat daar de Bridgestones kosten. Zijn de banden in alle klasses zo duur geworden (tot 1mln) of betaal je in C3 meer dan in C4. de komende dagen maar ff een sommetje maken, ik heb geen zin om m'n riante bankstand er in een seizoen er doorheen te jagen.

Sempy wijzigde dit bericht 02-09-2007 09:11 (19%)

quote:
Sempy schreef op zondag 02 september 2007 @ 09:04:
ik heb geen zin om m'n riante bankstand er in een seizoen er doorheen te jagen.
Dat was ik wel van plan, ik heb mijn keuzes al gemaakt denk ik :9 Ik wil niet zitten sukkelen omdat anderen een betere motor hebben of om welke reden dan ook. :+

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

Erg ruime tijd tot volgende race :| Nougoed, tijd om de veranderingen door te nemen dan.

@hierboven: Alles is erg duur geworden ;) Maar de mindere fabrikanten zijn aantrekkelijker gemaakt door lagere prijzen/betere realiability/hogere R&D.

Joss wijzigde dit bericht 02-09-2007 10:33 (46%)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Tim M.

He shit! Ik zit niet in dezelfde groep als Luuk, da's wel jammer. Nu moet ik dus op zoek naar een onbekend teamgenootje.... Altijd lastig.

De works suppliers lijken mij trouwens niet eens zo heel veel beter dan de customer suppliers. Zijn er nog meer bekende verschillen tussen die twee?

Verder zag ik dat mijn driver de op 2 na slechtste is van onze groep. Als dat maar niet de graadmeter gaat zijn.
FC Strijen

quote:
Requiem19 schreef op zondag 02 september 2007 @ 10:37:

De works suppliers lijken mij trouwens niet eens zo heel veel beter dan de customer suppliers. Zijn er nog meer bekende verschillen tussen die twee?
Works zijn altijd de beste keus geweest, maar dit seizoen zijn de suppliers sterk veranderd. Zo heeft in C3 de Ferrari nu maar 88% reliability, wel de meeste HP maar kost ie ook 3.000.000 per race.

Log ik in deze morgen, blijkt dat ik gepromoveerd ben naar C3G13 terwijl ik dit helemaal niet verwacht had |:( (5de in G4C9). Nu heb ik totaal geen idee welke leveranciers ik moet nemen of hoeveel je kan verdienen per race. Daarom enkele vraagjes: Welke leveranciers worden het meeste gebruikt in C3? Of is dit helemaal niet meer te zeggen wat het beste is nu de waarden gewijzigd zijn? Heeft iemand tips over hoe je de leveranciers het beste kiest?
Hoeveel kan je verdienen in C3 als je bij de eerste 3 bent in de race? (~4,5M in C4)
Ten slotte: is er iemand van de tweakers die een team met me wil vormen?

Edit: Reeds een teammaat gevonden. (is het voordelig om met meer dan 2 een team te vormen?)

@Joss: Leander Vanhulle C3G13

Elconejo wijzigde dit bericht 02-09-2007 11:00 (9%)

FC Strijen

@elco: Jammer dat je het niet had voorzien, maar je slaat jezelf er wel doorheen.

Meest gebruikte supplier is niet te zeggen, daarvoor zijn de waarden veel te sterk verandert. Hoe je een beste suppliers kiest ligt aan je voorkeur: geld of prestatie. Kijk naar de verschillen en bedenk hoe lang het zou duren om het gat te dichten middels tests.

Voor de inkomsten verwijs ik je naar de Game Rules (op F1Time onder community) > Money > Income Sources.

**Ik ga de lijst met GoTers updaten in de OP, meldt je echte naam en Class/Group als je erbij/eruit wil.**

Joss wijzigde dit bericht 02-09-2007 10:53 (12%)

Wesley Jonker - C3G1

Ik ga met mijn suppliers voor betrouwbaarheid. Ik denk dat dat een verstandige keuze kan wezen in mijn eerste jaar C3. 8)

FC Strijen

quote:
Wes46 schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:04:
Wesley Jonker - C3G1

Ik ga met mijn suppliers voor betrouwbaarheid. Ik denk dat dat een verstandige keuze kan wezen in mijn eerste jaar C3. 8)
Ik bedoel eigenlijk nieuwe mensen. De oude lijst is zojuist geupdate. Zo'n 10-15 inactives en de laatste groep met een GoTer uit de oude lijst is C4G14. Wow! :?

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

Komen er voor de eerste race nog sponsoraanbiedingen bij. Door promotie naar C3 heb ik nu een extra plek op de wagen, maar helaas geen aanbieding om het op te vullen (nog los van de plek die ik niet kon opvullen na de laatste race van s27). of is dit altijd zo?

Sempy wijzigde dit bericht 02-09-2007 11:27 (16%)

Reg. datum: 16 maart 2004

Peter Steenbergen - C3G9

bah samen met rene, winnen zal het wel niet worden dan)

Reg. datum: 18 juli 2007

Joss ik zit bij jou in de groep :P

FC Strijen

quote:
Mikeu15 schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:28:
Joss ik zit bij jou in de groep :P
Ik heb het gezien :) Helaas heb ik al wel een teamgenoot ;)

Reg. datum: 02 maart 2006

Zit ik nu alweer bij Sempy in de group, kunnen we elkaar weer beconcureren :)
Wil je bij mij in het team? :)

Reg. datum: 25 september 2002

Laat ik mezelf ook maar toevoegen hier :P
Marnix Borst - C3G10
We zijn weer begonnen :D (moeilijke keuzes maken als het gaat om suppliers)

Dauthi wijzigde dit bericht 02-09-2007 11:53 (17%)

I've Spoken Deal with it :D

Have Fun in Hell
Reg. datum: 24 februari 2003

Ik zit al met een vraagske, ik kan geen team aanmaken :s - Bug zo te lezen op forum ...

nvidia wijzigde dit bericht 02-09-2007 12:18 (21%)

Reg. datum: 06 december 2000

Vincent van Doesburg - C3G8

En ik zoek nog een teammaatje ;)

Maargoed, eerst maar es een keuze proberen te maken tussen de suppliers...

-edit, aardige prijs verschillen bij suppliers... Aangezien ik niet echt veel cash heb ( ter vergelijking, ik sta op #23 bij het balance overzicht... de #1 heeft 120 mil :/ ) en dit mijn eerste C3 seizoen is ga ik voor de middenmoot, vechten tegen degradatie dus. Wat goedkopere suppliers lijken me dan niet verkeerd.
Verder was het even schrikken, factory gekrompen, development is overall efficiency - 10, maargoed valt uiteindelijk wel mee.

Ik moet wel zeggen, ik heb er weer helemaal zin in ! \o/

Stealth2000 wijzigde dit bericht 02-09-2007 13:08 (64%)

PrivatAir pilot
Reg. datum: 30 november 2001

Frank van Brandwijk - C3G6

Ik hoop dat de mensen wat actiever zijn in C3 :)

Sony VAIO FS315M | Audigy 2 ZS Notebook

Car Modeller

hmmm gepromoveerd naar C3G2 (Leander Mutsaers) kijk net even of mijn driver ook nog wat veranderd is en die lijkt flink veranderd. Motivation is iig niet meer 1 maar 21.. er is dus nog hoop voor hem maar zijn skil zit wel ineens op 97 kan me niet herinneren dat die zo hoog stond toen ik hem contracteerde... maar ach tis positief iig dat er weer dingen gebeuren.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Reg. datum: 16 mei 2006

C4G13

F e r o x wijzigde dit bericht 03-09-2007 00:48 (64%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: