Gathering of Tweakers

Quicksearch
zeikerds!!! :')

Het is inderdaad iets te veel van het goede.... Duurt te lang. opnieuw. erg frustrerend... Vond ik Hattrick tussenperiode al lang duren.. Maar daar wist je tenminste waar je aan toe was...

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

quote:
Sempy schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:31:
ik snap net als iedereen best dat Tadas ook een leven heeft naast F1time en dat het allemaal gratis is, maar ik begin me toch steeds meer te ergeren. Hij is de afgelopen dagen gewoon online geweest maar ff wat posten is er niet bij. Als je bij bijvoorbeeld een sportvereniging vrijwilligerswerk doet (bijv. training aan jeugdspelers) dan kan je toch ook niet zomaar die kids op woensdagmiddag voor Jan L*l laten komen met het excuus dat je het gratis doet en ze dus niet mogen klagen?

Als Tadas er de tijd niet voor heeft en er niemand bij wil halen om te helpen, moet hij misschien wat realistische deadlines stellen. als ik na de laatste race had gehoord dat we pas op 1september zouden beginnen, dan had ik daar vrede mee gehad. Nu zit je je gewoon elke keer weer te irriteren dat er niks gebeurt en kom je uiteindelijk ook rond die datum uit.
Ben met je eens Sempy.. al was er gewoon meteen een vaste datum bekend dan zouden er ook niet veel F1timers verloren gaan aangezien iedereen dan weet waar die aan toe is..Nu word telkens de datum verzet waardoor je meer mensen verliest dan als je van te voren zegt oke jongens het gaat 4 weken duren

Achja, Neil, Tadas... één pot nat... :P

Maar volgensmij had ik dan toch gelijk hoor René:
quote:
A. Usually no one really knows what is going on with the resets time-wise as it is highly dependant on when Tadas can find a large amount of time to run all the scripts and make sure everyone is relegated and promoted and all the new stuff is added, etc. And..
Niet dat het veel uitmaakt, want blijkbaar moet hij met de hand nog checken of het wel goed gegaan is :')

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Doet weer iets met vezels...

Tsja, of Neil is gewoon niet zo op de hoogte. Ik zal 's zoeken naar die post waar ik het over had (kan ook zijn dat hij het vroeger met de hand deed ofzo)...

Imitation is the sincerest form of flattery

Reg. datum: 05 oktober 2005

(bump)

En nog altijd geen reset. Het schiet allemaal niet echt op op het moment. Vraag me af hoeveel mensen er afhaken door dit soort geintjes....Nou jah, we wachten rustig af.......

quote:
mhans schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:46:
(bump)

En nog altijd geen reset. Het schiet allemaal niet echt op op het moment. Vraag me af hoeveel mensen er afhaken door dit soort geintjes....Nou jah, we wachten rustig af.......
Er haken er heel veel af, ookal komt er nog een mail dat het seizoen weer begonnen is. Bij aanmelding (of aanpassing van profiel) kon je namelijk "Send emails" uitklikken. Heel veel mensen doen dit standaard, omdat ze gewoon geen mail willen. Door de policy mag Tadas die personen dan ook echt geen mail sturen... Ik ben bang dat we het seizoen beginnen met zo'n 150-200 extra inactievelingen, that is if there's ever going to be a new season.

Mwah, dat nieuwe seizoen komt er wel natuurlijk, maar het is wel zuur dat het aantal nieuwe gebruikers alleen de nieuwe inactievelingen compenseren. En dan ga ik ervan uit dat al die nieuwe aanmeldingen actief worden, terwijl het me niks zou verbazen dat daarvan minstens de helft, zo niet 80% gewoon afgehaakt is omdat ze na 48 uur nog geen office hadden, terwijl dat ze binnen 24 uur beloofd was.

Dat laatste vind ik ook zo ontzettend slecht. Ieder seizoen ging dat tot nu toe zo, blijkbaar, die melding van 24 uur wordt niet aangepast zodra nieuwe gebruikers niet meer toegelaten worden :Z

Grrrrrene wijzigde dit bericht 29-08-2007 11:22 (19%)

balen dit..Heb respect voor Tadas dat ie heel F1time heeft opgezet maar hoe die er mee omgaat valt me toch echt vies tegen. Valt me trouwens ook op dat hij Maandag voor het laatst online is geweest, dus volgens mij neemt hij rustig alle tijd om het seizoen te resetten.

quote:
Mikeu15 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:30:
balen dit..Heb respect voor Tadas dat ie heel F1time heeft opgezet maar hoe die er mee omgaat valt me toch echt vies tegen. Valt me trouwens ook op dat hij Maandag voor het laatst online is geweest, dus volgens mij neemt hij rustig alle tijd om het seizoen te resetten.
Op zich niet zo erg. Ik kan me ook wel voorstellen dat hij het druk heeft met andere dingen, maar een realistische planning doorgeven aan de gebruikers zou je toch wel mogen verwachten. Zo als het nu gaat zou het me niet eens verbazen als het hele spel straks ineens offline is (en blijft) zonder dat we er ooit nog wat van horen.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Ik begrijp best dat hij het druk heeft, ik begrijp best dat f1time niet dezelfde organisatie heeft als bijvoorbeeld een hattrick, maar dit is gewoon te slecht voor woorden. Eta's niet halen ok, maar zonder enige vorm van communicatie haken er stapels mensen af.

Ik vraag me af hoelang Tadas op deze manier kan doorgaan...

Hij sloopt in feite z'n eigen creatie met z'n afwezigheid.

Dat hij niet ingelogd heeft kan opzich best natuurlijk, misschien kan hij zonder ingelogd te zijn al genoeg doen qua resets in het spel :)

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

Ik heb het idee dat die reset toch nog erg veel tijd vraagt en dat hij dat dus standaard in het weekend doet. Ik reken dus op z'n vroegst volgende week vrijdag racen. :( Het valt me op dat de oudgedienden op het f1time-forum dit allemaal heel gewoon vinden, ik ben dus bang dat we dit soort dingen gewoon moeten accepteren als we aan het spelletje mee willen doen. :X

quote:
Sempy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:53:
Ik heb het idee dat die reset toch nog erg veel tijd vraagt en dat hij dat dus standaard in het weekend doet. Ik reken dus op z'n vroegst volgende week vrijdag racen. :( Het valt me op dat de oudgedienden op het f1time-forum dit allemaal heel gewoon vinden, ik ben dus bang dat we dit soort dingen gewoon moeten accepteren als we aan het spelletje mee willen doen. :X
Mwa, de oudgedienden (voor mij dus), kennen Tadas langer dan vandaag. Tadas heeft nou eenmaal al een keer het spel zonder aankondiging volledig stil gelegd (voor ruim een jaar geloof ik) om te werken aan de versie die wij "nu" spelen.

Maar ik neem toch aan dat hij daar wat van geleerd heeft. Ik was er toen niet bij, maar ik neem aan dat de deelnemers dat toen ook niet echt leuk hebben gevonden?

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Toch maar weereens wat van me laten horen.....word een beetje moe van het wachten.
M'n vriendin vroeg gisteren hoe laat ik moest racen.....ik zeg acht uur.
Zij zo van moet je dan niet om zeven uur.......ahhhhhhhhhhhhh....nee die is nog steeds down :( ;)

Tadas zou een op gpro moeten kijken, laatste race is op 11-9 en er is nu al bekend dat de eerste race op 28-9 is

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

quote:
mhans schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:34:
Maar ik neem toch aan dat hij daar wat van geleerd heeft. Ik was er toen niet bij, maar ik neem aan dat de deelnemers dat toen ook niet echt leuk hebben gevonden?
Ze konden een jaar lang de site niet bezoeken, dan wordt het moeilijk klagen ;)

@brid: achter gpro staan wél meer mensen... één 'directeur' die wel mensen/vrijwilligers heeft aangenomen om het werk achter de schermen te verrichten... Tadas liijkt daar nog steeds niet voor open te staan :/

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Nou bij f1time kun je ook wel van een team spreken, als je kijkt zijn er ongeveer 8 mensen echt bezig met de adminstratie en het design enzo:
Manager Position
Tadas Bubelevičius Developer
Jon Payton GameMaster
Wendy Kemper Admin
Mikhail Mikhailov Admin
Oliver Vogel Admin
Neil Vaughn Game Design
Ted Williamson Game Design
Ryan McCarlie Game Design

Dus dat is eigenlijk niet het probleem.....het probleem zoals je al aangeeft is Tadas zelf.
Als ik z'n manier van doen zo zie is het een echte ras it-er: technisch begaaft, maar slecht in de communicatie

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

quote:
brid schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:26:
Nou bij f1time kun je ook wel van een team spreken, als je kijkt zijn er ongeveer 8 mensen echt bezig met de adminstratie en het design enzo:
Manager Position
Tadas Bubelevičius Developer
Jon Payton GameMaster
Wendy Kemper Admin
Mikhail Mikhailov Admin
Oliver Vogel Admin
Neil Vaughn Game Design
Ted Williamson Game Design
Ryan McCarlie Game Design

Dus dat is eigenlijk niet het probleem.....het probleem zoals je al aangeeft is Tadas zelf.
Als ik z'n manier van doen zo zie is het een echte ras it-er: technisch begaaft, maar slecht in de communicatie
Ik heb je lijst even geupdate met mensen die daadwerkelijk iets doen aan de coding.

Jon Payton is GM, dus anti-cheat police en office benoemer, net als alle admins. De gamedesigns zijn vrienden van Tadas en hebben geen echte functie. Af en toe geven ze wat commentaar als ze in de kroeg zitten. Alleen Neil ontwerpt dan liveries en de looks van de website.

Tadas is zeer zeker een knappe kop in het PHP gebeuren, maar hij kan het niet alleen af. Er zijn veel mensen die genoeg kennis hebben om het te doen en dat ook vrijwillig hebben aangeboden... Tadas wil het echter niet uit handen geven, zo blijkt.

ik geef bij deze als non communicatieve techneut alles uit handen als ik gewoon een rondje door een veld mag baggeren ergens ;-).
Owz ja sorry Joss maar rij inmiddels ook al gpro, als tijdverdrijf zeg maar.....

... and don't i know it ...

Logisch GeePee, het is dat ik eigenlijk geen tijd heb door scriptiesleur, maar anders... ;)
Nee serieus, doordat ik hier met jullie nog vrolijk doorlul over F1Time en omdat ik gepromoveerd ben, blijf ik actief en heb ik nog zin in F1Time, maar ik geef de mensen die in de afgelopen periode afhaakten absoluut geen ongelijk.
Iets mag 100x gratis zijn, maar om mensen een beetje betrokken te houden en iets succesvol te maken (en er later evt. geld aan te verdienen) is hetgeen wat Tadas presteerd ondermaats...

Maarja, we wachten wel weer af (is in ieder geval positief voor m'n werk aan m'n scriptie, al ga je dan weer bloggen als sog ;) )

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

De boer dat is de kerel...

T'is stil, aan de overkant.....(van die grote natte plas) -O-

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Aan deze kant is het niet zo stil hoor ! (down under side !)

Da's die andere grote plas :+

Ik heb in het topic over "wanneer beginnen we nou 's" op F1Time forum maar weer 's gehint dat dit geklaag al jaren plaatsvindt en dat Tadas er heel eenvoudig vanaf kan komen, maar dat het blijkbaar niet in z'n botte kop doordringt dat mensen gewoon informatie willen hebben over de progressie.

de "staff" van f1time die elke keer maar aardig het geklaag moeten beantwoorden moeten het nu toch ook een keer zat worden...?

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Damn, elke keer als ik zie dat er weer gepost is in dit topic, hoop ik weer dat het de melding is dat de reset is geweest.... maar helaas, weer niet.

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws