Imitation is the sincerest form of flattery
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #6
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicIk hoop het, want dat wordt de tactische keuze nog moeilijkerquote:Grrrrrene schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:34:
[...]
Sterker nog: als het goed is wordt de keuze een stuk lastiger. Dit seizoen waren Ferrari en Renault in C3 toch wel veruit de populairste motoren en niet zonder reden. Komend seizoen zou Tadas daar verandering in brengen... Had ik het nou goed begrepen dat de topmodellen duurder worden?
Dit seizoen wordt het zowiezo lastig kiezen voor me, welke doelstelling heb ik... Aan de ene kant wil ik misschien nog wel econimisch gezien een gunstig seizoen tegemoet + ontwikkeling van auto/coureur.
edit: bijna 36 uur later en nog geen f1time. we wachten verder....
Bluepanther wijzigde dit bericht 25-08-2007 08:08 (4%)
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Ik had toch wel verwacht dat die was uitgevoerd ten tijde dat wij niet konden inloggen... Maargoed, nog een dag dan?quote:nvidia schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 08:59:
Inloggen gaat nu weer. Reset wel nog niet uitgevoerd!
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
5 september bedoel je?quote:Grrrrrene schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:42:
Pff, mijn pessimistische schatting heeft hij niet eens gehaald. Goed, reset volgende week woensdag?
MSX2
Grrrrrene wijzigde dit bericht 26-08-2007 17:01 (4%)
Een nieuwe dag en weer geen reset. Ik weet niet wat Tadas allemaal aan het testen is en wat er allemaal stabiel moet lopen voor hij de reset doet, maar ik had toch echt verwacht dat we onderhand 's een nieuw seizoen voorgeschoteld zouden krijgen
Tja, en ook geen melding waarom het nu weer langer duurt.... (back to normal Bubbelfiets-mode dus)quote:Grrrrrene schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:40:
*kick*
Een nieuwe dag en weer geen reset. Ik weet niet wat Tadas allemaal aan het testen is en wat er allemaal stabiel moet lopen voor hij de reset doet, maar ik had toch echt verwacht dat we onderhand 's een nieuw seizoen voorgeschoteld zouden krijgen
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Jammer dat Tadas zo eigenwijs is en zelfs z'n personeel niet op de hoogte houdt. Een erg irritante eigenschap is dat
Heel herkenbaarquote:Joss schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:37:
Ik lach me rot, maar eigenlijk sta ik ook op het punt om in janken uit te barsten... Zo dus:
Grrrrrene wijzigde dit bericht 27-08-2007 11:27 (37%)
Idd, pcies hetzelfde with me...quote:Grrrrrene schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:26:Heel herkenbaarBij mij is het doorgeslagen in een afwisseling van "blijf positief" roepen tegen jezelf en "sjongejonge, daar gaan we weer". Het zou me serieus nog niet eens verbazen als ook deze week de reset uitblijft
Ik hoop het niet en ik zou er m'n geld niet op inzetten, maar het past wel bij de gebeurtenissen de afgelopen weken...
Ohja, en persoonlijk erger ik me er ook gewoon ontzettend aan
and I was like...whatever!
Idem hier, Tadas zal er dringend veranderingen moeten doorvoeren als hij F1Time levende wil houden of binnen paar seizoenen zullen velen afhaken door teneerste de slechte communicatie naar alle managers toe. Ten tweede door de ellelange stop tussen de seizoenen door. Dit zou veeeeeeeeeeeeeeeeeeel sneller moeten. Max. 1 week moet volgens mij zeker haalbaar zijn! En 1 week is nog tamelijk lang ... maar bon, we mogen niet te veel ineens vragen natuurlijk!quote:Luuk_Luchtloper schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:35:
Idd, pcies hetzelfde with me...
nvidia wijzigde dit bericht 27-08-2007 12:11 (8%)
(verkapte kick
Reg. datum: 16 maart 2004
(dat krijg je als je je verveeld)
F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)
* Stealth2000 had na de F1 op zondag nog wel zo'n zin om weer aan de slag te gaan...
Ik denk dat continue instroom van nieuwelingen door het succes van F1Time en de enorme loyaliteit van iedereen aan dit spel voor Tadas weinig stimulans zijn om de service te verbeterenquote:Mikhail Mikhailov said on 2007-08-28 04:03:00:
B. If you do know what is going on and post it and something gets changed you get roasted.
Meh... I'd rather take the risk, if there was anything to post...
TADAS: get some help
Best bit of advice on here... true, he has a good reason for the delay, as people have mentioned here: he is just one guy. But who said it has to be so?
Can you ask Tadas if it is possible to send an email once the game is reset?
No need to ask him, it is certainly possible.
I think many people underestimate how much work Tadas does to get the game running and personally I wouldn't appreciate all the nagging either, if I had a free game with 1000-2000 people playing it who can only complain.
How many actually bother to complain, and how many just forget this site even exists? If no one complained, Tadas may not feel much urgency to do a reset for quite a while, thinking everything is status quo, when everyone has already quit.
And hardly 1000-2000 people complain. 10 or 20, maybe. Most either sit here waiting patiently, or forget about the site. The more complain, the bigger of a problem you have. That this game is still around and pretty successful in spite of these delays speaks volumes about how great of a game this is... but consider how much better off we'd be without these delays.
What worries me even more is that this happens every single season. It's basically a given that the season reset will take longer than just a week or two.
Heb net m'n kritische zegje gedaan... gok dat er eerst een paar man weer over gaan struikelen enzo, krijgen toch geen reactie van Tadas...quote:B-Force schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:12:
Raar ook dat niemand op het forum van F1Time zelf een topic start hierover...
(verkapte kick)
Als Tadas er de tijd niet voor heeft en er niemand bij wil halen om te helpen, moet hij misschien wat realistische deadlines stellen. als ik na de laatste race had gehoord dat we pas op 1september zouden beginnen, dan had ik daar vrede mee gehad. Nu zit je je gewoon elke keer weer te irriteren dat er niks gebeurt en kom je uiteindelijk ook rond die datum uit.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.