quote:
Ja, ach, ik vind een fabriek van 200+ grootte waar al je geld in zit zodat je geen belasting hoeft te betalen nou niet echt een heel briljante investering. Dat je er een van 150-160 wil hebben, vooruit, maar 200+...quote:Marzman schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:09:
[...]
5% boven de 100 geloof ik, dus als je wilde vergroten was dat een slimme zet, want de belasting is hoger dan die 5%.
Imitation is the sincerest form of flattery
Reg. datum: 05 oktober 2005
Plaats je een bericht op de eerste pagina, pakt Joss het nog niet op....Wat moet ik al niet doen voor een beetje aandacht !quote:Joss schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:07:
[...]
Voor de race. Maarja, of je iets uit die P kan opmaken... Ik ga met m'n oude teamgenootje verder iig. Hans inactief/gedegradeerd/ruzie?
En nee, ik geloof niet dat we echt met ruzie uit elkaar zijn gegaan (toch Rene?) ondanks mijn "fout" gedurende dit seizoen..Zou het dan ook waarderen als je dit soort insinuaties voortaan voor je houd
Kan nog niet inloggen, krijg dan de inhoud van het php script te zien
voor degene met een niet up-to-date dns http://193.219.76.17
brid wijzigde dit bericht 24-08-2007 10:14 (20%)
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Nee, ruzie is er totaal niet, hoewel een gevoel van "had mijn forumnick maar geprobeerd als inlognaam" niet te onderdrukken is, als ik heel eerlijk ben. Als die haatgevoelens er wel waren had ik je account tijdens jouw afwezigheid wel compleet verwaarloosdquote:mhans schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:56:
[...]
Plaats je een bericht op de eerste pagina, pakt Joss het nog niet op....Wat moet ik al niet doen voor een beetje aandacht !
En nee, ik geloof niet dat we echt met ruzie uit elkaar zijn gegaan (toch Rene?) ondanks mijn "fout" gedurende dit seizoen..Zou het dan ook waarderen als je dit soort insinuaties voortaan voor je houd
Ik heb mhans in een ingame bericht uitgelegd dat ik liever met iemand anders verder ga komend seizoen, om weer meer bij te leren. Hans en ik zijn wel uitgeleerd van elkaar en een ander weet toch altijd net weer wat handigheidjes die je zelf nog niet kende en wie weet kan ik Bluepanther weer wat bijleren
En ja je kan me zeker nog wel wat bijleren. Doe wellicht nog te veel op gevoel
Bluepanther wijzigde dit bericht 24-08-2007 10:21 (73%)
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Nou, als dit seizoen leren was, mag je komend seizoen wel gewoon volle bak rijden hoorquote:Bluepanther schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:19:
* Blauwe komt langzaam uit zn winterslaap
En ja je kan me zeker nog wel wat bijleren. Doe wellicht nog te veel op gevoelMaar gebruik tot nu toe simpel me rekenmachine
Tot nu toe kan je niet zeggen dat ik er elke heel er ver naast zit, behalve me fuel tekort.. Maar dat was omdat ik tot het gaatje ging
Was toch een leer seizoen.
Dan zie ik je volgende seizoen wel verschijnen
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open
In de C3?quote:Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:46:
[...]
Nou, als dit seizoen leren was, mag je komend seizoen wel gewoon volle bak rijden hoor
Dan zie ik je volgende seizoen wel verschijnen
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
ghehequote:
He joss hoe vaak refresh jij op het moment op f1tim?
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Ben er sinds gisteravond niet geweestquote:Bluepanther schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:20:
[...]
ghehe
He joss hoe vaak refresh jij op het moment op f1tim?
Voel ik hier wat frustraties van een net niet promovendusquote:
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open
Inloggen geeft nu in ieder geval de melding session expired.
kan niet wachten om weer aan de slag te gaan met f1time.
Gpro enzo is een leuk tijdverdrijf, maar er gaat niks boven close racen in f1time
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16
Reg. datum: 11 juli 2004
"Could not connect to database, please try again later"
bij een login
... and don't i know it ...
Reg. datum: 06 juni 2007
Ik volg dit topic al een tijdje en geloof me, jullie hadden me echt warm gekregen voor F1Time.com.
Dus ik had me snel aangemeld natuurlijk, want ik wilde zo snel mogelijk spelen.
Ik had hier al gelezen dat het ongeveer 24 uur zou duren voordat je account geactiveerd zou worden.
Dat was echter dinsdag 7 augustus en nu zijn we beland bij 24 augustus en mijn account is nog steeds niet geactiveerd. Nu snap ik wel dat er nog gereset moest worden en dat nu de site verplaatst wordt, maar 7 augustus was toch nog voor de laatste race van het vorige seizoen?
Ik vind dit wel jammer allemaal, want ik denk dat jullie wel begrijpen dat na 17 dagen wachten me enthousiasme wat minder is geworden
Ik heb nog ff een vraag, blijven de suppliers het zelfde vergeleken met afgelopen seizoen? Dus met de zelfde onderlinge verschillen enz. Aangezien ik aankomend seizoen keus heb uit motoren en versnellingsbakken (C4 niet). Anders heb ik dus voor jan met de korte achternaam alles zitten doorpluizen in C3
Bedankt mannenquote:Lastig dat niemand weet wanneer we weer aan de slag kunnen... Ik heb daarom ff een verzoekje aan bijv. Joss of Grrrrrene, Ik ben sinds gisteravond papa geworden , en aangezien moeder en zoon nog een aantal dagen in het ziekenhuis verblijven doe ik niks anders dan heen en weer crossen tussen ziekenhuis en bedrijf. Kan iemand van jullie me een pm sturen als het seizoen weer begint(mocht het de komende dagen gebeuren)?
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Er zouden veranderingen worden doorgevoerd in de suppliers. Kans is dus redelijk aanwezig dat ze veranderen dit seizoen.quote:andrestouwe schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:50:
Yo mannen, daar was is weer eens![]()
Ik heb nog ff een vraag, blijven de suppliers het zelfde vergeleken met afgelopen seizoen? Dus met de zelfde onderlinge verschillen enz. Aangezien ik aankomend seizoen keus heb uit motoren en versnellingsbakken (C4 niet). Anders heb ik dus voor jan met de korte achternaam alles zitten doorpluizen in C3
Het begint behoorlijk realistisch te worden, bij de F1 veranderen de regels ook zo'n beetje elk seizoenquote:Joss schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:59:
[...]
Er zouden veranderingen worden doorgevoerd in de suppliers. Kans is dus redelijk aanwezig dat ze veranderen dit seizoen.
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
lastig om geduld te hebben
Gelukkig is er nog gpro om de leegte te vullen
Wel tof trouwens hoe ze daar het podium doen:
Plaatjes van de manager als deze er 1 heeft en het volkslied van de winnaar.
Laat dat nu in mijn groep het nederlandse zijn
ZIjn er meer mensen die dit leuk lijkt in f1time?
Dan maak ik een topic in het forum aan als de site het weer doet.
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16
Maak het Tadas Bubblefietsie nou niet te moeilijkquote:brid schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:23:
hmmmm....nog steeds geen werkende site
lastig om geduld te hebben
Gelukkig is er nog gpro om de leegte te vullen
Wel tof trouwens hoe ze daar het podium doen:
Plaatjes van de manager als deze er 1 heeft en het volkslied van de winnaar.
Laat dat nu in mijn groep het nederlandse zijn
ZIjn er meer mensen die dit leuk lijkt in f1time?
Dan maak ik een topic in het forum aan als de site het weer doet.
Krijgen we straks een tussenseizoen van 7 maanden voor wat midi's of zoquote:andrestouwe schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:33:
[...]
Maak het Tadas Bubblefietsie nou niet te moeilijk
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Dit topic is gesloten. ![]()