Gathering of Tweakers

Quicksearch
supporters voordelen:

• Meer gedetailleerd raceverslag (grafieken).
• Persberichten uitgeven.
• Meer statistieken: kwalificatie geschiedenis, race verloop tabellen van het huidige seizoen voor iedere groep etc.
• Een gastenboek, waar andere managers een berichtje voor je achter kunnen laten.
• Een prijzenkast, om al de door jou gewonnen prijzen te showen.
• Vriendenlijst, met informatie en 'online/offline' info over jouw vrienden.
• Geen reclame in het spel.
• DRP en gemiddelde statistieken voor verschillende delen in de race.
• Verslagen van de oude races.
• Veel historische data over races die je hebt gereden, inclusief setup en race orders.
• Binnenkort meer...

Tjah 30 euro is gewoon teveel... het voegt wat toe. Maar wat heb ik aan statistieken als de server gemiddeld 3 maanden eruit ligt per jaar... ;)

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Reg. datum: 05 oktober 2005

Is die Tadas nou helemaal op z'n achterhoofd gevallen? Ik snap best dat je een support functie inbouwd, maar hou het dan wel binnen normale grenzen.
*Edit: Oeps zie net dat het per jaar is, dan valt het weer behoorlijk mee imo

Anyways, volgende week race day. Ik ben wat betreft gear toch maar voor de wat dure stuff gegaan. Als het allemaal goed gaat moet dat zichzelf terugverdienen.

Iemand die nog een teammate zoekt trouwens (C3C9)?

mhans wijzigde dit bericht 03-09-2007 01:21 (9%)

:o De reset is er nu al! :')

Iemand naar C3G6 gepromoveerd? Heb een plaats vrij in m'n team :)

Angeloonie wijzigde dit bericht 03-09-2007 01:54 (59%)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Vind persoonlijk 30 euro per jaar nog wel meevallen hoor, das iets minder dan 3 euro per maand. Is wel zo'n beetje de gemiddelde prijs. Natuurlijk krijg je bij de andere online manager games betere feedback, meer opties en een professionelere approach maar goed... Toch spelen we allemaal deze game en niet die andere :).

Ik zit trouwens in C3-G4 samen met Joost Koelman (vorig seizoen een 1-2 en het teamkampioenschap :D)

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

Hé eindelijk!

Ik zit in C3-G2 :)

Last.fm
Oh, my God. I care so little, I almost passed out. | Specs

w00t! Ik sta voor het eerst in C3 bij de practice/warmup/quali bovenaan :D

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Ik heb trouwens nog 2 maanden supporter dus ik klaag niet ;). Heb net ook even mn practice laps gereden, sta gewoon voor een gast die uit C2 komt (heb dus de pole tot nu toe :P)... Kan in ieder geval voor de punten gaan rijden dit seizoen :)!

jwisgerhof wijzigde dit bericht 03-09-2007 01:58 (8%)

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

Ik begin zoals gewoonlijk ergens onderaan. Maar dat heeft vorig seizoen niet veel uitgemaakt aangezien ik gepromoveerd ben :). Ik heb nog hoop...

Doet weer iets met vezels...

30 euro vind ik ook aan de hoge kant, vooral omdat er welgeteld 1 persoon is die aan het spel werkt (goed, twee als je de liveries meetelt), de rest doet volgens mij niet zoveel (OK, Jon is ook wel actief). Hoe dan ook: andere online games hebben een flinke organisatie erachter zitten en zijn bijna alle 365 dagen van het jaar speelbaar. F1Time ligt er zomaar 's 2-3 weken uit tijdens een reset zonder enige informatie (of heel laat, een paar dagen na de deadline de melding dat het niet gelukt is, alsof ons dat nog niet opgevallen was :P).

Kortom: als er wat verandert wil ik er heel misschien voor betalen, maar je krijgt bijna niks voor die 30 euro, dus ik denk dat ik het niet doe :)

Imitation is the sincerest form of flattery

Reg. datum: 02 maart 2006

Ben ik nu blind of klopt het dat ik nergens een team kan maken?
Sempy, je mag dus nog even wachten op ons team :p Maar ik zal er wel een aanmaken.

Zie dat Jos snel is, zonder het duidelijk te vertellen mij toch al in de juiste class en group gezet in openingspost :)

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Yeah eindelijk weer aan de gang.
Gisteren even de suppliers gekozen en de eerste practice gedaan.

Kiezen van de suppliers was niet al te moeilijk, moest in ieder geval wat goedkopere leveranciers kiezen, maar wel met een hoge R&D. Behalve dan voor de bandjes, 2/3 ronden maakt me niet zoveel uit als het me meer dan 0.5m kost om research te kunnen doen.

Practice viel een beetje tegen, dqp wou weereens een keer niet. Volgende keer een iets andere methode proberen, hopelijk geeft dit betere resultaten.
Support prijs valt wel mee. Ligt als de reset goed gaat, dus 2 weken, op ergens tussen de 0.30 en 0.40 per race.....
Maar als de reset lang duurt ben je dus veel meer per race kwijt.....had toch liever gezien dat je support kan afsluiten voor een x aantal race, ligt de prijs teminste vast

brid wijzigde dit bericht 03-09-2007 08:41 (22%)

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Joane schreef op maandag 03 september 2007 @ 07:45:
Sempy, je mag dus nog even wachten op ons team :p Maar ik zal er wel een aanmaken.

Zie dat Jos snel is, zonder het duidelijk te vertellen mij toch al in de juiste class en group gezet in openingspost :)
Ik heb de optie wel om een compleet team aan te maken, maar het is natuurlijk handiger als jij jouw team verlengt. Ik denk dat dat komt door de teambug die er schijnt te zijn:

http://www.f1time.com/for...d=4404&post_offset=15

Gelukkig hebben we nog ff voor de eerste race, gaat volgens mij voor Tadas nog best een klus worden om deze en andere gerapporteerde bugs tijdig te repareren.

quote:
Joane schreef op maandag 03 september 2007 @ 07:45:

Heb gewoon iedere naam uit de lijst van vorig seizoen opgezocht :P

@kroket: Welkom in mijn groep! :)

@supporter kosten: heb op het f1time forum even een polletje gestart

Joss wijzigde dit bericht 03-09-2007 10:02 (6%)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Reg. datum: 07 december 2001

Ah mooi we kunnen weer *O*

g3-11 Sam arink

Nu nog opzoek naar een team

"Success - to be able to live your life in you own way"

Wetenschap is dronkenschap

Shit, helaas gegradeerd weer naar C4G7 :( Zonde dat niet eerst de inactievelingen eruit werden gekickt... Maarja, dan maar geld oppotten nu :D

@Joss Elconejo - Leander Vanhulle C3G13
(ik sta nog niet in startpost, vorig seizoen mij er niet bijgezet...)

quote:
B-Force schreef op maandag 03 september 2007 @ 10:11:
Shit, helaas gegradeerd weer naar C4G7 :( Zonde dat niet eerst de inactievelingen eruit werden gekickt... Maarja, dan maar geld oppotten nu :D
Wordt wel moeilijker hoor :P Je zit met alle actieve C4ers (als het goed is) en als ze na 3/4 races nog geen race hebben meegedaan, worden ze nu vervangen _/-\o_

@elco: done in a minute

Heb net even uitgerekend dat ik grofweg 250.000 euro per race verlies als ik 3e word, maar wel moet testen en 7 onderdelen aanschaffen. :/ En dat kan eigenlijk alleen maar meer worden, aangezien ik de goedkoopste engine heb genomen voor de berekening (althans, de goedkoopste die op mijn shortlist staat)

Joss wijzigde dit bericht 03-09-2007 10:22 (28%)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Toch mooi om te zien dat C3G9 nog steeds de meeste GoTers bevat van alle groepen... Tja, zit nu een beetje in mn eentje in een groep...
Enne Joss, als je dacht dat jij verlies ging draaien.... damn die kosten zijn naatje in C2.
Ik heb gelukkig een driver die nr 8 is van de groep, dus dat geeft nog enige hoop...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

-

Marzman wijzigde dit bericht 03-09-2007 12:54 (100%)
Reden: volgens mij heb ik een heel oud bericht beantwoord :)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Doet weer iets met vezels...

Luuk: Heb ik ergens de screenshots van C2 gemist? O-) :P

Imitation is the sincerest form of flattery

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:20:
Luuk: Heb ik ergens de screenshots van C2 gemist? O-) :P
Hahaha, had je verzoekjes....?
Ik zal vandaag wel ff screens geven van de suppliers, verder weinig bijzonders volgens mij...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

Yo manne, k'zal me ff voorstellen, ik ben Jos Roelofs en speel sinds een paar maanden ook op F1time. Volgens m'n maat (andrestouwe) moest ik me hier maar aanmelden (geen idee waarom.. :P ) Dus bij deze.....

oh ja, Jos Roelofs - Class 3 group 9....

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

Die 4 revisions bij zo'n works-motor zijn natuurlijk wel erg lekker. Ik vindt ze eerlijk gezegd ook nog wel redelijk geprijsd als je ze vergelijkt met de duurdere customer-motoren. Waar Tadas die prijs voor de Ferrarimotor op gebaseerd heeft is me nl. echt een raadsel.

De boer dat is de kerel...

quote:
roeloffie schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:53:
Yo manne, k'zal me ff voorstellen, ik ben Jos Roelofs en speel sinds een paar maanden ook op F1time. Volgens m'n maat (andrestouwe) moest ik me hier maar aanmelden (geen idee waarom.. :P ) Dus bij deze.....

oh ja, Jos Roelofs - Class 3 group 9....
OK, nu wordt het leuk, de SMS crew heeft dit forum ontdekt :P

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws