Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Moet je gewoon voor de start van de race een team hebben gevormd om de punten mee te laten tellen voor het team of moet je een team hebben gevormd voor de P ofzo? Ik ben nml benieuwd waar ik sta t.o.v. de rest en als dat zo laag is als afgelopen seizoen, denk ik dat het misschien verstandiger is om geen team te vormen, want die 200-300k die ik nu krijg kan niet uit :P

Imitation is the sincerest form of flattery

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:04:
Moet je gewoon voor de start van de race een team hebben gevormd om de punten mee te laten tellen voor het team of moet je een team hebben gevormd voor de P ofzo? Ik ben nml benieuwd waar ik sta t.o.v. de rest en als dat zo laag is als afgelopen seizoen, denk ik dat het misschien verstandiger is om geen team te vormen, want die 200-300k die ik nu krijg kan niet uit :P
Voor de race. Maarja, of je iets uit die P kan opmaken... Ik ga met m'n oude teamgenootje verder iig. Hans inactief/gedegradeerd/ruzie? :P

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Het gaat toch niet alleen om het geld? Je hebt ook iemand om taktieken mee te bespreken en om informatie mee uit te wisselen.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

FC Strijen

quote:
Marzman schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:08:
[...]

Het gaat toch niet alleen om het geld? Je hebt ook iemand om taktieken mee te bespreken en om informatie mee uit te wisselen.
Als je 200-300k krijgt, wil dat meestal zeggen dat je niet bepaald het sterkste team was :P Dan hebben die tactieken ook weinig zin :X

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Zoek dan een rijke team genoot die het team aanmaakt....zullen wel genoeg mensen uit c4 komen met voldoende cash of een team.

hmmmm....wou ff checken hoe rijk bluepanther was, maar f1time is down......zou de reset er dan vandaag aankomen :p

brid wijzigde dit bericht 23-08-2007 11:16 (8%)

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

FC Strijen

quote:
brid schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:15:
[...]

Zoek dan een rijke team genoot die het team aanmaakt....zullen wel genoeg mensen uit c4 komen met voldoende cash of een team.

hmmmm....wou ff checken hoe rijk bluepanther was, maar f1time is down......zou de reset er dan vandaag aankomen :p
Verlengen van een teamlicentie kost maar 500k, dus dat is nu meestal geen probleem meer.

En wat betreft dat 2e: denk het niet, knippert heel de ochtend al en ook f-1.lt is dan down...

Joss wijzigde dit bericht 23-08-2007 11:17 (9%)

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

quote:
Joss schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:11:
[...]

Als je 200-300k krijgt, wil dat meestal zeggen dat je niet bepaald het sterkste team was :P Dan hebben die tactieken ook weinig zin :X
Hmm ik snap rené wel eigenlijk. Een team is alleen echt lonend als je regelmatig punten scoort met in combinatie daarvan dat je al 1 van beiden een team hebt om het te verlengen met 500k.

Het idee was dat René en ik een team zouden vormen(op papier) maar beide hebben geen team. Dus dan moet er 5mln opgehoest moeten worden. lastig... :P

@brid. Geld is geen probleem ;) Opzich een teamvormen is 1 malig een kostenpost. Dus wel te doen.

keuzes...

Bluepanther wijzigde dit bericht 23-08-2007 11:20 (9%)

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

quote:
Marzman schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:08:
[...]

Het gaat wel alleen om geld, want taktieken bespreken kun je ook als je geen team hebt. Kijk, ik had afgelopen seizoen beter geen team kunnen vormen met mhans (en nee, da's geen geintje omdat ik onder zijn hoede 2x niet geraced heb :P). Je kunt ook gewoon officieus een team vormen, maar niet binnen F1Time. Het kostte vorig seizoen 1M geloof ik, om een team te reactiveren. Dit seizoen zou ik met Bluepanther een team vormen, maar we hebben beiden geen team en dan is die 5.5M die je uit moet trekken om je team aan te maken en te activeren toch ff iets waarvoor je je achter de orden moet krabben ;)

Maar goed, het heeft ook wel een gevoelswaarde natuurlijk, dat je beiden met dezelfde kleur rondrijdt en door iedereen als team gezien wordt. Maar puur economisch zouden er nooit 15 teams gevormd moeten worden in de groepen ;)
quote:
brid schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:15:
[...]

5 flag: Netherlands Oudenampsen Bartsupporter ~60,000,000
15 flag: Netherlands Gerritsen Renésupporter ~20,000,000

We komen er wel uit hoor, financieel gezien :P

Grrrrrene wijzigde dit bericht 23-08-2007 11:30 (16%)

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:28:
Je kunt ook gewoon officieus een team vormen, maar niet binnen F1Time. Het kostte vorig seizoen 1M geloof ik, om een team te reactiveren.
Ik zit hier ook aan te denken, ik verwacht in C3 nog niet structureel punten te halen, dus een team is commercieel niet interessant (of een gedegradeerde C2-er moet mij als teamgenoot willen). Zeker als er ook nog eens 5mln gelapt moet worden om een team op te richten. Ik wil echter wel een teamgenoot om bij twijfel te overleggen en gebruik te kunnen maken van elkaars practice/warmup-data.

Sempy wijzigde dit bericht 23-08-2007 12:12 (6%)

Van Info Center:
quote:
Sorry once again for delayed season reset. Pretty much everything is ready for it now, but during this little pause an opportunity was presented to me to move game to a dedicated server where F1TIME would no longer have to share resources with F-1.LT. So availability of service and peak times could be controlled and predicted much better.
I understand everyone is waiting for a start of the new season, but I believe this is good time to make sure that your game play is smooth and enjoyable once that season starts.
I will begin move tonight, and DNS entries (kindda like a global internet addresses' lookup table) will have to be updated too, which depending on your country and ISP may take few days (usually less than 24 hours, but I have seen cases of 72 hrs too). The game will be unavailable for some time for everyone, so just try few hours later. Reset will be delayed a little bit more, at least until move is complete and service is stable again.

Thanks for your patience!

Tadas
Ik moet zeggen: het is eigenlijk wel positief en het klinkt alsof hij het serieus k*t vindt dat het _weer_ vertraagd wordt.

Grrrrrene wijzigde dit bericht 23-08-2007 20:24 (5%)

FC Strijen

hij klinkt zowaar oprecht, jup :P

Nouja, het moet maar :)

Reg. datum: 06 december 2000

Als het bijdraagt aan een stabielere F1Time dan is de extra downtime het imho zeker waard. De eerste stap naar een F1Time die sponsorship waardig is!

Moge de kracht met je zijn...

quote:
Stealth2000 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:17:
Als het bijdraagt aan een stabielere F1Time dan is de extra downtime het imho zeker waard. De eerste stap naar een F1Time die sponsorship waardig is!
Amen!

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

Goede reden om het uit te stellen, van het weekend was het waarschijnlijk toch veels te druk geworden ivm GP Turkije. Hopelijk kunnen we eind volgende week beginnen.

Next

Inderdaad goed nieuws van die server :)
quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:28:
[...]Je kunt ook gewoon officieus een team vormen, maar niet binnen F1Time.
Dat is misschien wel een idee, maar dan moet je niet per ongeluk in game informatie uit gaan wisselen omdat dit alleen met je teamgenoot mag.
quote:
Maar goed, het heeft ook wel een gevoelswaarde natuurlijk, dat je beiden met dezelfde kleur rondrijdt en door iedereen als team gezien wordt. Maar puur economisch zouden er nooit 15 teams gevormd moeten worden in de groepen ;)
Nou ja dat vind ik dus ook. En wat is nou een half miljoen in F1TIME waar je nog een gedeelte van terug kunt winnen? (je had het over 200/300k, dan kost je team ook nog maar 200/300k).

Tweak-City

Marzman: een licentie verlengen kost een half miljoen, een team kost 5M. En Bluepanther en ik hebben beiden geen team :)

Next

quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:42:
Marzman: een licentie verlengen kost een half miljoen, een team kost 5M. En Bluepanther en ik hebben beiden geen team :)
Dat is een goed punt, maar zeg dan 2,5 miljoen, want de kosten voor verlengen deel je door twee en de kosten voor een nieuw team niet ;)

Tweak-City

Ik heb op het einde van het seizoen maar een team gemaakt omdat ik geld teveel had. Ook de fabriek enorm uitgebreid (200+ groot) om toch maar geen belasting te moeten betalen O-)
Ik werd misselijk als ik rekende hoeveel ik ging verliezen :r , liever goed besteden dan weggeven...

Elconejo wijzigde dit bericht 23-08-2007 22:00 (23%)

Tsja, nu betaal je wat minder belasting, maar gaat er meer van je fabriek af :P

Ah dat wist ik niet, hoeveel gaat er van de fabriek af?

Next

quote:
Elconejo schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:07:
Ah dat wist ik niet, hoeveel gaat er van de fabriek af?
5% boven de 100 geloof ik, dus als je wilde vergroten was dat een slimme zet, want de belasting is hoger dan die 5%.
[edit]Of was het 5% hoger dan vorig jaar, nu weet ik het even niet meer :)

Marzman wijzigde dit bericht 23-08-2007 22:09 (11%)

Tweak-City

Moge de kracht met je zijn...

quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:42:En Bluepanther en ik hebben beiden geen team :)
Check, wilt iemand een succesvol C3 team overnemen ;)

Hmmm, bij nader inzien, maak ik er maar een C2 middenmotor van :D

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Have Fun in Hell
Reg. datum: 24 februari 2003

5% bovenop de 100 units. Vb als je een fabriek hebt van 230 dan is de berekening als volgt:

230-((230-100)*5%)= 223,5. Dus nog meer dan voldoende!!

FC Strijen

quote:
Marzman schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:09:
[...]

5% boven de 100 geloof ik, dus als je wilde vergroten was dat een slimme zet, want de belasting is hoger dan die 5%.
[edit]Of was het 5% hoger dan vorig jaar, nu weet ik het even niet meer :)
Het bericht was bedoeld als meer dan de 5% dan het vorig jaar was. Dus iets van 7.5 tot 10% ofzo.

Reg. datum: 13 juni 2003

Als ik nu naar www.f1time.com ga kom ik op een rare site met een rare taal. Hebben jullie dit ook? Ik kan gewoon niet meer op de site komen nu...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: