Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik heb ook al op de site gekeken maar kan het daar niet vinden.
en ja elixir's kun je met Y gebruiken.
maar als je dat wilt doen doe het niet op 1 T/M 4 degrees wapens want dat is zonde van de elixir het low lvl wapen word namelijk niet extra geld waard als je het op een low lvl wapen doet dan kun je dus beter je elixir verkopen anders is het zonde van je geld een weapon elixir van 200k is toch niet zomaar iets!

200k :S ? OMG welke server is dat ? dat wil ik ook :9~
op troy krijg je nu nog maar 120k door al die kut bots die er 10 op een dag hebben ofzow :s

ow dat was op poseidon maar ben in een andere server ik weet niet hoe duur ze hierzijn maar ook best wel duur.
maar waarom zou je dat willen als je ze wil gebruiken is het heel irri omdat ze ze duur zijn.
ben zo net nog op me zusjes pc geweest een noob had een weapon elixir voor 60k staan.
omdat hij er in de shop veel minder voor kreeg dacht hij de prijs tot 60k te maken 8)7
ik heb hem meteen gekocht ik zal wel een verkoop account in hotan maken daar verkoop je ze wel snel denk ik kan ik meteen zien hoe duur ze hier zijn.

Modbreak:
Reageer netjes en ontopic, of reageer niet :{

Crash wijzigde dit bericht 13-11-2007 12:53 (93%)

To show this diagram properly, I would really need a four dimensional screen. However, because of government cuts, we could manage to provide only a two dimensional screen.

vista is bagger! bugs alleen maar ellende

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

quote:
Als zijn hdd / controller brak is kan het wel degelijk zo zijn dat de data van Vista corrupt is geraakt en dus Vista "stuk is".

Crash wijzigde dit bericht 13-11-2007 12:54 (27%)

Reg. datum: 12 november 2007

Heb van mijn SOS glavie +4 een SOS glavie +5 gemaakt. Voor weapon elixers krijg je gewoon veel mee r geld

AMD 64 X2 4200+ | XFX 6600 GT in SLI | 1 TB HDD

quote:
Z1ppo schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:06:
vista is bagger! bugs alleen maar ellende
Heb zelf er geen problemen mee, silk loopt gewoon soepel op mijn vista

Acties: [view][quote]

Door: Crash Moderator SGD/SPV
Multiple Personality Syndrome
Reg. datum: 07 oktober 2001

Gelieve de Vista discussie te staken. Technische zaken horen sowieso niet in dit topic thuis :)
crash Ik dacht ook al dat we niet daarover mochten praten. maar de bedoeling van "de grote topics"
was toch dat alles bij elkaar kwam staan ? dus ook een oplossig van een eventuele vraag? :s
maar iedere keer als er een modje is geweest weet niemand hier meer wat te zeggen.

Ik denk dat een slotje beter is misschien het topic is toch dood er wordt niets nuttigs meer gezegt :s
of zijn er nog mensen die denken dat het topic open moet blijven?

denk datje ver kan fluiten clif,maja er hoeft niet op elk topic slotje,topic kan inactive worden en dan verdwijnd dievanzelf wel ergens tussen de oude topics :)

Reg. datum: 27 augustus 2003

Lekker open laten voor de volgende updates :)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

dan stroomt topic vast wel weer^^

Z1ppo wijzigde dit bericht 17-11-2007 01:38 (8%)

knap hoor allemaal!

w00t lvl 80!
sorry, maar dat moest ik even kwijt :+

of je doet het even niet

ok dan nou ik denk zelf niet dast er nog mensen komen (of ze moetten die bots van de servers halen) =Ž

maar netjes Pippinajn welke build? en moet je nog SP farmen ?

knap hoor allemaal!

helemaal gefarmed pure str glavier ;)
en jah zelf zonder bot :o helemaal trots :P maar het is echt niet meer te doen met al die bot op de server.. je moet echt vechten voor een mob

of je doet het even niet

:P heb sos drop gekregen lvl 16 ring met nog wat blue stuff erop.
heb verkocht voor 1mil 8)7 en daarvan een wolfje gekocht.
hij was alweer dood gegaan |:( maar ik moest gwn nog even wennen.
belachelijk dat het trouwens 50k kost om zo'n beest levend te maken.

ben nu lvl 17 wolf is 13

knap hoor allemaal!

lol 1m voor die ring?? netjes gedaan :o ;)

of je doet het even niet

was het geen SOM of SOSUN ring ? wnat 1 mil voor een lvl 16 SOS ring lijkt me nogal veel :s dat kosten ze op lvl 30 nog niet eens :s

nee was een SOS maar mars is net nieuwe server dus al die low levels die SOS willen betalen meer volgens mij. nou ik ben er wel blij mee heb nu trouwens alleen maar lucky dingen aan krijg vet goede drops heb net nog shield elixir gekregen :P
ik zit eigenlijk de heletijd op party's te jagen mijn wolfje kilt de rest wel en die party's droppen altijd wel blue items ofzo en anders nog wel tablets en een berg-geld
maar ben nu lvl 19 wolf is bijna 17 ik heb wel zin om 24 te zijn want nu zit ik de heletijd bij die caijkiworkers chaijkis en die ontelbare tigers om ziek van de worden z1ppo zij dat jangang het leukste deel was nou daar ben ik het niet mee eens!

nou ik wel z1p heeft gelijk hoor =) het hunten van chakij's gaat uber duber snel !! =) en straks moet je grotere hoeveelheden doen maar gaat het killen langzamer :p dus JG is het leukste (ook minste bots)

zow eindelijk lvl 30 en full SOS :)

Reg. datum: 29 augustus 2005

Kunnen jullie niet eens met leestekens schijven. Moet jullie posts echt 4x doorlezen voordat ik het snap.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Neey ben niet zo goed in leestekens :p. Ik zal proberen er een beetje op te letten. Maar mijn posts worden er vast niet duidelijker op hoor xD
(voor mij is 1× lezen meestal wel genoeg:s)

goeie moggel LoL ik dacht dat ik dyslect was. :9 zonder lees tekens snap ik het ook wel hoor.

het schiet trouwens niet egt op met mij ben nu bijna lvl 20 nog iets van 5%exp tegaan. mijn wolfje 18
en vrijdag word mijn computer weer gemaakt d:)b
als het goed is kan ik dan weer iets van 5uur in de week sro spelen(weekenden niet mee gerekend) hoeveel uur spelen jullie eigenlijk sro in 1 week??
ojah wie heeft er nog een mooie foto ofzo??? ik wil jullie wel eens zien. :*)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws