Gathering of Tweakers

Quicksearch
agree..

niemand kan er wat over zeggen geen enkel forum alleen joymax zelf...was ook zoon gedoe over die 80 cap en die euro update,duurde veel langer dan ieder forum of wat dan ook dacht

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

zal best wqel langer duren hoor :p echt ik weet het zeker =P die euro update is nog niet zo lang geleje dus ik denk niet dat ze de 90 CAP er al ingooien ;)

Halloween event volgende week *O*

Met tevens nieuwe pets :)

Waarschijnlijk krijgen we een halloween pakje net als in sro een bezem en zon gek punt mutsje etc etc heksen en tovenaars

Pippin herinner je vuurvlieg nog?

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
DeluxZ schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:01:
[...]

Zeker op sroforums gelezen dat het met kerst komt? Bij Joymax weet je het nooit het kan net zo goed komende zomer komen :?
Nope, ben op srf gebanned :). Het is een wilde gok. Kerst is al redelijk snel dus weet echt niet wat ze doen. Maby or maby not. Ik hoop het overigens niet, moet nog 80 worden voordat die nieuwe gap komt.

xzaz wijzigde dit bericht 05-11-2007 10:34 (9%)

Schiet tussen de palen en je scoort!

:( me sro client was stuk ben hem nu opnieuw aan het downen ik snap er niks van echt balen.
hoe komt dit denken jullie door vista of de router of iets anders??

quote:
Reconhell schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:26:
Halloween event volgende week *O*

Met tevens nieuwe pets :)

Waarschijnlijk krijgen we een halloween pakje net als in sro een bezem en zon gek punt mutsje etc etc heksen en tovenaars
Komen er dan ook weer speciale drops van monsters? Pandora boxes, enzo? :D

Reg. datum: 27 augustus 2003

Nope, geen pandora boxes nu :)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

quote:
sro-poseidon schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:45:
:( me sro client was stuk ben hem nu opnieuw aan het downen ik snap er niks van echt balen.
hoe komt dit denken jullie door vista of de router of iets anders??
geef vista maar de schuld ;)

ik heb hem draaiend op vista hoor hij deed het na installen :p
maar ik heb hem niet op VISTA gedownload dus ik weet niet of dat wel kan. ik zal morgen ofzow nog wel ff proberen ;) (ze mogen wel is een nieuwe douwload neerzetten nu moet je al die updates nog doen)

en voor dit event krijg je jewel boxes ;) (Z1P als je zin hebt zou ik ff opnieuw installen die sro en ff een dagje gaan spelen op high lvl krijg je echt uber veel van de dingen) guild leader van mij had er in de tijd dat ik er 3 had 50 :s OMFG ik d8 echt zo van "das niet eerlijk" =P

zucht,.. moet dan maar weer ff he ;) kan ik gelijk ff zien wie er nog leeft en of ik nog lag,maar meer dan dat ga ik ook niet doen,misschien tot 20 nov ff blijven ofzo i dunno en dan peer ik em lekker weer

ok Z1P!! =ž die kerol heet trouwens The_Lexx en is lvl 80 98% das vrij nice :p al zeg ik het zelf xD
ik mag na het event met hem meelvle (hij farmen) moet nog 30kSP maar volgens mij heeft hij dat zo bij elkaar hij doet minstens 30SP per 10 minuten daar doe ik een uur over zowat xD

30 sp in een uur dan gaat dat wel heel langzaam bij mij gaat het een stuk sneller.
ik doe 30sp in een half uur en ik ben niet eens aan het farmen!
of komt dit omdat ik nogmaar lvl 12 ben??
ik lvl trouwens heel langzaam want ik kan het nogsteeds niet spelen op mijn pc komt zaterdag iemand naar kijken :)
maar nu mag ik soms op mijn zusjes pc maar die zit er meestal zelf achter dus het gaat heel langzaam.
egt ziek hoor als mijn pc na zaterdag het nog niet goed doet haal ik een nieuwe!

tja of ik speel toch maar niet meer,...heel dat rot spel heeft me kleure settings naar klote geholpen,dus heb spel maar afgehaald en ben er nu steeds mee bezig om het zo te maken als het eerst was,volgens mij is het nu goed,maar toch beetje jammer allemaal

uuhm het kan je settings niet changen :s hooguit je resolutie maar die moet je gwn altyd maxxen =P

schijnbaar toch wel clif,..cod uo doet precies het zelfde .. die maakt het zo verrot dat ik gewoon constand aan me kleure settings moet zitten , dus no thx :) ik heb geen zin om daar constand aan te zitten

het is ook zo fijn om kleuresettings te hebben <<

Z1ppo wijzigde dit bericht 10-11-2007 16:10 (11%)

haha lol das best vaagies :p maarja dan zel het toch wel als jij het zegt =Ž

ik doe een dikke 350sp in een uurtje.. :S

_Diesel_ wijzigde dit bericht 11-11-2007 21:45 (4%)

To show this diagram properly, I would really need a four dimensional screen. However, because of government cuts, we could manage to provide only a two dimensional screen.

Dat is ook niet verkeerd!! 350 sp in 1uur!.

afgelopen zaterdag is iemand voor me PC geweest alles gereset vista opnieuw geinstalleerd maar hij doet het weer niet. ik kan nu ook geen SRO spelen hij word deze week opgehaalt en krijg binnen kort een nieuwe en kan ik weer fatsoenlijk op mijn PC spelen.
en dus ook weer verder trainen op silkroad ben nu nog maar lvl 16 ice blader (ik word tanker)

maar ik zag op een foto iemand met 2000 blauwe balkje en 1000 rode balkje en hij was blader.
maar als blader moet je toch full str zijn?
of doe ik het nou alweer verkeerd. net zoals mijn bow man :( wat natuurlijk enorm stom van mijzelf was :)

Reg. datum: 11 november 2007

Het kan niet alleen aan Vista liggen. Ik speel nu ook gewoon met vista..

Kan iemand mij goed uitleggen wat je met magic stone's kan doen en hoe je dingen als SOS krijgt. Ik ben nu al een tijdje op zoek maar kan alleen maar goede guide's in het engels vinden

Reg. datum: 27 augustus 2003

SOS moet je geluk mee hebben. En met magic stones kan je je items beter maken via Y

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

maar hoe maak je SOS? Met magic stone's snap ik ondertussen maar SOS nog niet. Is dat iets met Elixir?

neyy SOS kun je niet maken !! =P dat moet gevonden worden. ELIXIR is om je wapen (+1) of (+2) ect te maken ;)

quote:
srosro schreef op zondag 11 november 2007 @ 22:31:
Het kan niet alleen aan Vista liggen. Ik speel nu ook gewoon met vista..

Kan iemand mij goed uitleggen wat je met magic stone's kan doen en hoe je dingen als SOS krijgt. Ik ben nu al een tijdje op zoek maar kan alleen maar goede guide's in het engels vinden
Het licht ook niet perse aan vista maar ook aan mijn PC.
mijn PC heeft vista kapot gemaakt en nu is en vista stuk en mijn pc dus krijg ik een nieuwe PC en kan ik weer gewoon SRO spelen.

waar kun je eigenlijk je wachtwoord van sro veranderen?

op de site van sro zelf denkik.

En hoe kan je de elixir's dan gebruiken? ook via "Y"?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws