Gathering of Tweakers

Quicksearch
omg dit forum is echt dood geworden. ik dacht ik kijk er weer eens op, maar iets van 10 posts na mijn laatste bericht van 2 weken terug.

ik bne weer vollop aant spelen op aege ben nu lvl 65 met mijn nuker en wil snel naar 70!

dus als jullie nog een keer opnieuw willen beginnen of je zit er al pm me dan want we hebben een gezellige met name nederlandse union en we zijn GOED!!!

_stoeber_

Pure Int Nuker with a spear

Reg. datum: 29 augustus 2005

De meeste zijn AFK botten. :)

Schiet tussen de palen en je scoort!

En dat is dus juist geen reden waarom t forum dood zou zijn... des te meer tijd heb je om even wat te posten... ;)

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

Haha ... nou ik bot niet hoor, en ik heb nu een lvl56 eu rogue, dus zo zie je maar dat je zonder botten ook best een redelijk lvl kan halen ... ik ga nog ff door tot ik 60 ben en dan ga ik lekker hunten, tis wel weer mooi geweest met grinden dan :)

Vittu! - AMD64 3000 @ 2100MHz, 512 MB RAM, NVidia 6800 (unlocked - 16x6), MSI K8T Neo

Tis Joymax trouwens eindelijk gelukt, hun spel was zo buggy geworden dat met de laatste patch niemand de client nog aan de praat kreeg! :p

De servers zijn nog steeds gesloten en ze proberen het op te lossen ... dit is best wel grappig, want het hele spel zit al tijden vol bugs en crasht random bij allerlei mensen, en nu is het eindelijk zo ver dat het er helemaal mee ophoudt ;) Misschien doen ze dan wel weer een event binnenkort om te compenseren voor het feit dat het spel nu niet werkt, dat zou wel mooi zijn :)

Vittu! - AMD64 3000 @ 2100MHz, 512 MB RAM, NVidia 6800 (unlocked - 16x6), MSI K8T Neo

Haha, dus ik ben niet de enige die niet eens in kan loggen? :z Ik zie die twee schepen verschijnen bij het inloggen en heel het zooitje loopt muurvast, enige manier om er weg te komen is door op dat kleine knopje onder de power knop van je pc te drukken |:(

Vorige patch was ook al niks, toen heb ik gewoon serieus al een ''disconected to the server'' error gekregen voordat het inlogscherm goed en wel geladen was :X

Nog even doorbijten, anders stop ik écht met SRO. Het was leuk toen het allemaal nog werkte, maar mijn guild is een beetje dood aan het gaan en heb geen zin om naar een leuke nieuwe te gaan zoeken..

Start je client en klik op options i.p.v. start. Zet de muziek uit en het zou moeten werken. :)

quote:
Dr.love schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:08:
Praat even nederlands of iets wat er op lijkt z1ppo, die laatste 2 zinnen zijn te wazig :S
*knip* Dat mag ook wel wat vriendelijker ;)
quote:
die antwoord zal ik nooit achter komen denk ik,misschien beter ook niet voor de skils,maar wel voor mijn beurs ;) ik moet even zien hoe en wat maar terug keer zou wel erg verre ding zijn
Die antwoord zal ik wel nooit krijgen denk ik , misschien balen dat ik de nieuwe skils niet meer uit kan oefenen , maar het zal zeker goed voor mijn beurs zijn (oftewel niet elke maand 20 euro voor sro lopen verplooien!) maar of ik terug zou komen , dat zal er hoogwaarscheinelijk wel niet meer inzitten (meer om verstandig te zijn) en sindsdien speel ik ook geen andere rpgs meer,ook omdat ik niet heletijd achter een rpg spel wil zitten watje met rpg games wel eigenlijk snel doet,ben nu meer soccerjammen op cs 1,6 :D

maar goed hoop dat ik nu wat duidelijker ben |:(
quote:
De meeste zijn AFK botten. :)
of spele gewoon niet meer :)

verder zal ik af en toe hier nog wel checken maar zag dat topic aardig stil begon te worden maja

tot later :w

Crash wijzigde dit bericht 24-09-2007 18:46 (7%)

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

ok dit topic is idd erg doodzonde =P het is jmmr maar SRO is ook bij mij voorbij het is niet meer het spel waar ik voor leef. ik leef nu zowieso niet meer voor mijn computer. dat klote ding leeft togh zelf ook niet voor mij =P

het is een mooi spel met veel leuke stukjes ik ben zelf niet hoger gekomen dan lvl 32 ook dat is jmmr maar ik heb nooit het gevoel gehad dat het leuker werd als ik hoger kwam....
ik zal nog is chekken of er op dit forum wat moois gezecht wordt mar verder ook niet veel meer schrijven ;)

Conscript reporting.

*knip* Maak dan een topicreport aan ;)

Crash wijzigde dit bericht 24-09-2007 18:47 (94%)

- Quad-core specs - - Wat niet deugt wat niet deert, wie niet neukt die masturbeert.

*knip* Graag netjes blijven ;)

Crash wijzigde dit bericht 24-09-2007 18:47 (131%)

Reg. datum: 11 september 2007

*knip* Reageer dan niet ;)

Crash wijzigde dit bericht 24-09-2007 18:47 (93%)

*knip* Reageer dan niet ;)

Crash wijzigde dit bericht 24-09-2007 18:48 (83%)

Acties: [view][quote]

Door: Crash Moderator SGD/SPV
Multiple Personality Syndrome
Reg. datum: 07 oktober 2001

Modbreak:
Flamen en trollen is niet bepaald wenselijk op GoT :{ Post ontopic en fatsoenlijk, of post niet...
Conscript reporting.

quote:
MensionXL schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:26:
[mbr]*knip* Maak dan een topicreport aan ;)[/]
Heb ik toch gedaan? :?

Klopt, maar het blijft niet de bedoeling dat je erover in het topic reageert ;)

Crash wijzigde dit bericht 24-09-2007 23:24 (19%)

- Quad-core specs - - Wat niet deugt wat niet deert, wie niet neukt die masturbeert.

ergens in feb ff kijkje nemen weer op sro ofzo

Z1ppo wijzigde dit bericht 24-09-2007 22:34 (98%)

wat z1p gajij weer naar sro =) =P lol ikw ilde ook weer doen maar toen ik dal die crowded servers zag ben ik gelijk gestopt

niet dat,gewoon een kijkje nemen voor een keer,misschien waneer nieuwe cap met monsters keer komt,dat ik dan weer es loer :P

IK doe ook sro
(berktoppie) op venice

Maar ik ben lvl 25 en ik moet hele tijd maar beetje monsters dood maken kill 600 dit kill nog maar ff 1000 van die en dat soort quest.

na eeen tijdje word dat toch super saai ik vind het zelf nu ook neit super leuk. heb haast nooit geld enzo.

Hoe kunnen jullie tot lvl 60/70 komen dat is toch super saai?
of word het nog leuker?

het is leuker als je in een goede guild zit met veel hoog lvls dan kun je wat guild trades enz.. doen maar die zijn bijna niet meer te vinden door al die bots ;)

ik ben vandaag ff een kijkje wezen nemen en heb nu murder lvl 2 xD lol wat een klote zooi eig =P maar had wel ff zin om dat te doen =Ž

ja , gewoon gezellige guild,ongeacht nl/engels,guild trades sinds die jobs er zijn is het volgens mij niet echt leuker op geworden, bedoel het thief systeem is er niet echt beter op geworden volgens mij,monsters doden heletijd was voor mij demotivatie heb wel hele poos volgehouden van 0 juli tot en met 55 en met nieuwe char van 0 tot 72 en toen heb ik andere hulpmiddel gebruikt en daar ben ik 78 opgeworden,eerlijk gezegd toen ik van 0 tot 72 speelde was ik alleen maar lvlen lvlen en nog es lvlen ,heel erg soms ff thieven en dan weer snel verder lvlen

eigenlijk had ik plaat voor me kop hangen ofzo lol maar vond het veel saai? nee vond juist lekker gaan mensen vertelde me over cave dat het wel tof was,

toen ik er eenmaal was vond ik ook wel erg tof,nachals waren ook leuk,maja sro is en blijft leuker dan wow ,wow duurt het nog langer,maar goed

-probeerde me beetje in me ouwde sro tijd te verdiepen - :*)

*edit , werd letterlijk lokaal uit gestuurt omdat we vrij waren terwijl ik net verhaaltje typte :P*

Z1ppo wijzigde dit bericht 25-09-2007 14:52 (75%)

knap hoor allemaal!

w00t een sro topic! ik wil natuurlijk ook even mijn lvl 73 char van tibet op het forum zetten :P
ik ben nu lekker aan het farmen op het moment.. 100k sp en nog 50 tegaan!!
ik hoop niet dat de lvl cap snel naar 90 gaat.. anders moet ik weer farmen ;)
Mocht er nog iemand op Tibet een guild of union nodig hebben, pm dan Pippin even (dat ben ik ;) )

of je doet het even niet

50 k aardig wat nog dus,nee denk niet dat 90 cap zosnel komt,zo is joymax nou ook weer NET niet,vraag eerst maar af of je nog wel tot die tijd blijft wachten denk dat het pas in juli volgend jaar ofzo pas is

ik denk dat de cap wel over een tijdje weer omhoog gaat ( zal wel ffies duren) maar er zijn 3 legend updates en bij legend 3 is de cap 150 dat schijnt de max te moetten worden.

legend 1 is er nu en nu cap 80 dus kijke cap zal 110 zijn ofzow als legend 2 er is ;)

knap hoor allemaal!

jah klopt in ksro zitten ze al in legend 7 dus lvl cap 120
daar wordt je niet vrolijk van.. ook vooral omdat de masteries hetzelfde blijven (dus nog steeds 300)

of je doet het even niet

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws