Gathering of Tweakers

Quicksearch
hey kerels

ben weer terug van vakantie en zie nu allemaal shit op sro waar ik niks van snap.

zoals je ziet mensen verkleed als beesten ofzo hoe kan dat???? kan ik dat ook met een chineese char?
en zijn er al spawnmappen van de nieuwe bosses gemaakt?

en ik heb nog wel meer vragen maar die weet ik niet uit me hoofd.

en als je guild zoekt op Aege laat het ff weten. The Outlaws lvl 5 zoekt nog

Pure Int Nuker with a spear

@Stoeber..
ja je kan als beste verkleed : dat kan met zogenaamde mask!! kan je random koopen.

En der is nieuwe bos bij gekomen :)
kijk anders op diverse SRO forums
voor meer info!

http://sigs.guildlaunch.net/wsig.php/2657417EJhpE.png

Acties: [view][quote]

Door: Crash Moderator SGD/SPV
Multiple Personality Syndrome
Reg. datum: 07 oktober 2001

Ik heb een paar offtopic replies moeten trashen.
Graag ontopic en netjes blijven tegenover elkaar :)

Crash wijzigde dit bericht 29-08-2007 19:08 (94%)

lol
Reg. datum: 22 november 2005

Like i said , be nice to eachother..

Momenteel bijna lvl 58 :))

Gisteren een char van een vriendin gepwrleveld :p dies nu 3 lvl's hoger lol

Leuk voor je :) Maar dit soort reacties horen ook niet thuis in dit topic. Ze voegen namelijk niets toe en voor anderen is het ook niet bepaald interessant om te lezen.

Crash wijzigde dit bericht 29-08-2007 21:45 (38%)

lel

ok crash maar punx welk lvl is de char van jou vriendin dan ? is miss wel handig om erbij te zetten =P want jah van lvl 1 t/m lvl 4 dat is 2 mobs killen xD

ik kan ong als ik ffies leuk speel totdat ik het saai bein te vinden een char lvl 11 maken in 3 uur denk ik. jah ik ben zelf nog maal lvl 32 dusjah =P

EDIT: je moet trouwens geen kmobs van je eige lvl killen dat gaat erg sloom namelijk. tis namelijk zo dat als je zelf ook EXP krijgt je p lvl char er minder krijgt ;)

clifdon wijzigde dit bericht 30-08-2007 17:46 (21%)

Pda programming ftw

Hey luitjes, ik ben net een tijdje aan het spelen, en ben opzoek naar een leuke guild op Oasis.
Ik ben een lvl30 hybrid Int, roep maar als je wat leuks hebt :D

lol

quote:
clifdon schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:23:
ok crash maar punx welk lvl is de char van jou vriendin dan ? is miss wel handig om erbij te zetten =P want jah van lvl 1 t/m lvl 4 dat is 2 mobs killen xD

ik kan ong als ik ffies leuk speel totdat ik het saai bein te vinden een char lvl 11 maken in 3 uur denk ik. jah ik ben zelf nog maal lvl 32 dusjah =P

EDIT: je moet trouwens geen kmobs van je eige lvl killen dat gaat erg sloom namelijk. tis namelijk zo dat als je zelf ook EXP krijgt je p lvl char er minder krijgt ;)
van 45 naar 48 :P ging echt rete snel lol.. we stonden bij sonars :OO

lel

lol

quote:
puNxje schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:27:

[mbr]Leuk voor je :) Maar dit soort reacties horen ook niet thuis in dit topic. Ze voegen namelijk niets toe en voor anderen is het ook niet bepaald interessant om te lezen.[/]
ik wil hier alleen maar mee laten zien dat levelen in SRO wel snel gaat als je het goed aanpakt.. Ook als je al wat higher lvl bent, ik denk zelf dat dit best interresant is voor de wat lagere levels onder ons :*)

lel

heya ik heb een aantal vage screens =P
1.
http://img142.imageshack.us/img142/5952/sroclient20070811183413yd7.jpg
2.
http://img510.imageshack.us/img510/2586/sroclient20070831100829qq5.jpg

ik weet niet of ik die eerste al had laten zien maar ok =P ik d8 trouwens dat ik er meer had maar kan ze ffies niet vinden =P

maar volgens mij is dit niet helemaal ok =P spport echt niet :p

Dat laatste had ik vroeger ook weleens, maar verdween toen ik een betere internetverbinding had ... lijkt me dus te komen door lag :)

Wel leuke sshot hoor :D

Vittu! - AMD64 3000 @ 2100MHz, 512 MB RAM, NVidia 6800 (unlocked - 16x6), MSI K8T Neo

Dat kun je verhelpen door onder opties even de camera stand te veranderen, en daarna weer in de standaard modus te zetten. Ik geloof dat de sneltoets hiervoor F9 is maar weet dus niet zeker.. Als dit niet zo is kijk fftjes onder opties ;)

"For shizzle my nizzle"

hehe ok =P ik ging met de ferry en het was ook weg :p maar het was toch 's ochtend dus ik had ook kunnen re-loggen.

@Airdack die chars die daar staan op die onderste screen zijn allebij mijn chars over 1 verbinding dus miss komt het daar door ;) want ik heb niet zo'n beste verbinding. (ze hebben hier net overal de straten open gehad om glasvezel te leggen en nog blijft het max. down. speed 180KB/s) echt but dus =P

Reg. datum: 27 augustus 2003

Bij die laatste screenshot ff option voor je videokaart openen en op apply drukken ;) Is het ook weg zonder reloggen ofzo :D

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

is sro offline of heb ik IP ban ? ik kan namelijk niet meer op de site en krijg als ik client opstart ook geen updates/start button. is dat bij jullie ook het geval of niet :S?

ok problemen zijn al weer opgelost :S vag maar ok :p

clifdon wijzigde dit bericht 04-09-2007 17:59 (13%)

quote:
Airdack schreef op zondag 02 september 2007 @ 10:00:
Dat laatste had ik vroeger ook weleens, maar verdween toen ik een betere internetverbinding had ... lijkt me dus te komen door lag :)

Wel leuke sshot hoor :D
;) heeft opzich niks temaaken met je internetverbinding heb temaaken met je videokaart die teweinig kracht/geheugen over heb.
heb het zelfde ook gehad toen ik WoW en SRO tegelijk open had staan.
L72!:D
Zou vandaag even me +5 blade/shield poosten

http://sigs.guildlaunch.net/wsig.php/2657417EJhpE.png

Reg. datum: 22 augustus 2006

Ik heb silkroads zojuist ook gedownload (@200 kb/s :/ ) maar wat is de beste server om te beginne? Of kan elke character gewoon op elke server? Ik heb het liefst een server met veel nederlanders en GoT'ers natuurlijk, en liefst niet te moeilijk om in te komen :P

ik zou niet op een server met veel GOTers gaan ik zou alexander nemen ;) want die is het minst druk ;) troy bijv waar ik zit. zit helemaal propvol ;)

Ja op RedSea zijn ook veel Nederlanders maar je kan er soms s ochtends al niet inkomen ^^ echt vol dus ... vooral met bots trouwens maar dat verhaal kennen we nu wel :(

Ik vroeg me trouwens af, heeft iemand zich een beetje verdiept in de Rogue skills? Ik ben nu lvl50, maar sommige skills vind ik niet echt nuttig :o zoals monstermask, het ziet er leuk uit maar je hebt er nix aan in gevechten. En die skill dat je eruit kan zien als iemand anders, je job icoontje staat nog steeds bij je naam dus je kan je niet vermommen als een andere job :( beetje zinloze skills lijkt me ... maar misschien zie ik het verkeerd en kan iemand me er iets moois over vertellen? :p

Vittu! - AMD64 3000 @ 2100MHz, 512 MB RAM, NVidia 6800 (unlocked - 16x6), MSI K8T Neo

op elke server heb je wel nlers

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

@airdack nou idd die skills zijn leuk maar volgens mij een waste of SP =P want je hebt er echt niets aan :S zowieso heb ik geen zin meer om sro te spelen door de drukte op de servers ik weet niet hoe het komt maar de client zal wel weer doorbroken zijn =P

achjah ik stop dus gwn laat mijn spulletjes nog ff staan en kijk wel of ik dit nog ga doen =P
ben nu bezig met een case mod (weet niet of hij ooit afkomt) =P en speel voor de rest 2moons is ook wel leuk eigenlijk =)

ik weet het al, silkroad nu helemaal van me pc , speel het toch niet meer :/

lol

mag ik je acc? dan quote ik je niet meer

lel

jah lol hij verkoopt zijn zcc dan wel anders wil ik hem ook wel :p want hij is echt uber goed =) en ik zou jou skills wel it uit willen testen maarjah :s ik heb niet zo'n zin om zelf ook zo'n heele char te gaan bouwen =P

en quoten doen we zowieso niet meer he ;)

jep wie wil me char niet,al die spullen die ik er op heb tjaaaa...ik ben een hele goede tanker en bleef vrijwel altijd over eind,vraag me af of ik ook over eind bleef staan als ik nu met al die nieuwe skils gead had

die antwoord zal ik nooit achter komen denk ik,misschien beter ook niet voor de skils,maar wel voor mijn beurs ;) ik moet even zien hoe en wat maar terug keer zou wel erg verre ding zijn

Reg. datum: 11 september 2007

Praat even nederlands of iets wat er op lijkt z1ppo, die laatste 2 zinnen zijn te wazig :S

En ja als ik had gebot tankte ik ook iedereen xD

Jammer dat het topic dood is :(

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws