Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
IJzerlijm schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:44:
[...]

HAM's vliegen verder ! :D
Amarr schepen met missile bonuses ! :D
(heeft bijna 4m in missile skills)

Die Rorqual Capital ORE boot moet ik nog van zien wat het wordt. Juist waar ie het nuttigst is (highsec) mag het ding niet komen en in lowsec/0.0 blijft het riskant zelfs bij een goed verdedigde POS voor het geval iemand er een Mothership bovenop gooit. Zeker nu je je cyno buiten het schild moet openen ben je een tijdje kwetsbaar.
Deadend 0.0 system met cynojammer en scout in het naburige system is best veilig :)

Great minds think in parallel gutters.

quote:
Count schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:17:
[...]

Deadend 0.0 system met cynojammer en scout in het naburige system is best veilig :)
helaas heeft niet iedereen dat en een mom is er niet eens voor nodig aangezien ie alleen maar drones aanboord heeft (iets van 300m3 ruimte oid) schiet dus totaal niet op.

ik denk dat deze dingen de carrier taken deels overnemen (glorified jump haulers) met als bonus dat ze een jc station hebben om snel mensen naar het schip/pos te krijgen en de ore compression gaat echt wel binne het pos schild gebeuren (neem aan dat ie in de pos ook in industrial mode kan gaan ?)

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

Sith Lord

quote:
Brainwaste schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:58:
3 minuten....valt nog best mee vind ik. Ik heb een tijdje terug 20 minuten zitten wachten om van system 1 naar system 2 te jumpen....
LOL

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

Is net nieuw

quote:
angel00008 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:30:
de ore compression gaat echt wel binne het pos schild gebeuren (neem aan dat ie in de pos ook in industrial mode kan gaan ?)
Maar dan kan je de cans weer niet tractoren en moet iedereen z'n ruwe ore vlak bij je neer gooien. Maar omdat die "siege mode" de Rorqual rechtop kantelt is het wellicht we te doen voor de haulers om op 0 naar 'm toe te warpen en niet alle kanten op te stuiteren.

And to think they once said that computers would take away jobs.

quote:
IJzerlijm schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:24:
[...]

Maar dan kan je de cans weer niet tractoren en moet iedereen z'n ruwe ore vlak bij je neer gooien. Maar omdat die "siege mode" de Rorqual rechtop kantelt is het wellicht we te doen voor de haulers om op 0 naar 'm toe te warpen en niet alle kanten op te stuiteren.
denk dat dat niet zo'n probleem is kwa ore etc haulen gaat het gewoon net zoals vroeger (hulks om een cannetje hauler die heen en weer pendelt naar de pos.

verschil is dat in de pos de ore word gecompressed om later weer te vervoeren naar een station om daar te refinen.

ik zie de 200km tractor beam niet echt als voordeel ik bedoel 200km ben je zo met een vagabond en dan kan de rest van de group doodleuk naar de vagabond warpen de 20 drones van de roq afmaken en de roq zelf ook neerhalen (zelfs met support fleet zou de roq snel down moeten gaan gezien zn specs..

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

quote:
angel00008 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:12:
[...]

denk dat dat niet zo'n probleem is kwa ore etc haulen gaat het gewoon net zoals vroeger (hulks om een cannetje hauler die heen en weer pendelt naar de pos.

verschil is dat in de pos de ore word gecompressed om later weer te vervoeren naar een station om daar te refinen.

ik zie de 200km tractor beam niet echt als voordeel ik bedoel 200km ben je zo met een vagabond en dan kan de rest van de group doodleuk naar de vagabond warpen de 20 drones van de roq afmaken en de roq zelf ook neerhalen (zelfs met support fleet zou de roq snel down moeten gaan gezien zn specs..
Logistic Ships, nuff said :)

wtf ..

Ik speel nog niet zo heel lang Eve ..

Heb ik gister een Amarr mannetje aangemaakt en wat uurtjes meegespeeld .. skills getraind etc.. heb het 2e schip gekregen en wapens opgezet etc 200.000 isk bij mekaar geraapt .. nou dit was dus bij een vriend van mij op mijn eigen laptop.

Daarna log ik dus uit in een starbase. Ga naar huis en 45 min later log ik in op mijn eigen pc op hetzelfde Char.. sta ik in het noob schip bij de tutorial area zonder wapens of mining laser.. met mijn geld en mijn skills nog wel hetzelfde.. maar mijn schip en lokatie waar ik had uitgelogd zijn dus weg ..

zelfs zon CCP mederwerker kon me niet helpen en negeerde me maar... heb nu een petitiion aangemaakt en dan zie ik vanavond wel of ze me kunnen helpen.. maar iemand hier bekend mee ? want zou beetje kut zijn als ik alles nu kwijt was..

http://www.deurmat.net 3e jaars IMD Student Fontys te Eindhoven

Dat is best wel vreemd :|

Miss door de patch maar dan nog... Mag niet echt zegmaar
...

Als je je assets bekijkt, heb je dan wel je nieuwe schip en zo nog? Zo ja vlieg je daar toch gewoon heen en maak je je nieuwe scheepje active? Problem solved. ;)

quote:
-CKY2K- schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:20:
Als je je assets bekijkt, heb je dan wel je nieuwe schip en zo nog? Zo ja vlieg je daar toch gewoon heen en maak je je nieuwe scheepje active? Problem solved. ;)
dat kan ik atm niet zien en heb er gister niet aan gedacht .. ( zit op stage nu )

Maar inderdaad dat zou wel kunnen maar stel zoiets gebeurd als je mega ver weg zit in 0.0 gebied ofzo en weenie hoeveel jumps moet doen ... word ik niet vrolijk van ..

Je hebt gisteren een paart uurtjes gespeeld en denkt nu al aan naar 0.0 gaan.....uitermate interessant....

Ik weet niet precies wat je daar van plan bent maar ik denk het je meer gaat kosten dan opleveren.
0.0 is voor de beginnende Eve speler niet echt "the place to be" om eerlijk te zijn.
Je moet je allereerst goed kunnen verdedigen tegen iedereen die daar de pirate uithangt en daarnaast moet je wel aardig resources tot je beschikking hebben omdat je anders snel zonder ship komt te zitten ben ik bang.
Het mooiste voor een beginnende Eve-er is lekker in empire missions gaan doen ( niet teveel minen want dat is echt dodelijk saai en levert lang niet zoveel op als missions)

Als je een momentje uitleg nodig hebt dan kan je me best wel even een ingame mail sturen.
Nickname is hetzelfde als hier.

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

Mss dat je vriend daarna nog ingelogd heeft op jou account en ermee heeft zitten kloten?

quote:
Brainwaste schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:34:
Je hebt gisteren een paart uurtjes gespeeld en denkt nu al aan naar 0.0 gaan.....uitermate interessant....

Ik weet niet precies wat je daar van plan bent maar ik denk het je meer gaat kosten dan opleveren.
0.0 is voor de beginnende Eve speler niet echt "the place to be" om eerlijk te zijn.
Het ligt er puur aan of de corp/alliance waar je in zit newbie friendly is. Ik zat in de 1e week dat ik speelde in 0.0 mee te PvPen in een tackling frigate en dat vond ik een heel stuk leuker dan missions :)

Als Empire je dus niet bevalt zoek dan een leuk 0.0 corp die newbies accepteerd. Je kan vast wel wat recruitment info vinden op de eve-online.com fora.

Great minds think in parallel gutters.

Ja, daar heb je inderdaad wel gelijk in Count. Je alliance of corp moet in ieder geval wel redelijk mee helpen aan het verkrijgen van nieuwe schepen denk ik.

All in all, het staat je helemaal vrij om te doen wat je wil in Eve. En dat is ook het mooie van het hele spel!

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

uhm ja leuk brainwaste alleen ik denk dat je over het woordje "stel" heen leest ;) dus als dat probleem voorkomt als je daar al weken bent enzo ... dus niet in mijn geval...

en dat vriend ouwehoer probleem weet ik zeker van niet ;) was op mijn eigen laptop en mijn vrienden doen zoiets niet .. en zo wel : ze weten mijn wachtwoord niet ;)

...

quote:
angel00008 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 01:44:
[...]

dat word een aardige verandering voor jou denk ik :O

suc 6 en zoals je miss nogg niet weet de war is over dus drop me morgen ff een convotje ;)(ben on-line maar slaap lol geen zin ommn main af te sluiten atm)
Hey kerel, ben wat druk geweest met RL dingen en wat minder met Eve. Heb je even een berichtje gestuurd over het joinen (ook eventueel van die vriend van me), beter laat dan nooit he? ;-)

quote:
-CKY2K- schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:05:
[...]

Hey kerel, ben wat druk geweest met RL dingen en wat minder met Eve. Heb je even een berichtje gestuurd over het joinen (ook eventueel van die vriend van me), beter laat dan nooit he? ;-)
geen probleem joh je had me alleen net op het moment dat ik ging eten heb je al een mail terug gestuurd spreek je hopelijk vanavond :)

Whohooooo

Ik ben over een paar uur eindelijk goed genoeg om in een raven te kunnen vliegen (skillwise :P )
Heb het geld gelukkig bij elkaar, zodat ik lekker kan gaan ratten in 0.0 :D :D :D
Deed dat tot nu toe in een drake, maar de beste rats waren niet te doen, die tankten te goed.

I haven't failed, I've just found 2000 ways not to make that work! -- Microsoft: "Hey, it compiles! Ship it!!!!!

Reg. datum: 19 november 2002

quote:
Hoogie2004 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:58:
Ik ben over een paar uur eindelijk goed genoeg om in een raven te kunnen vliegen (skillwise :P )
Heb het geld gelukkig bij elkaar, zodat ik lekker kan gaan ratten in 0.0 :D :D :D
Deed dat tot nu toe in een drake, maar de beste rats waren niet te doen, die tankten te goed.
Tof :) hoeveel SP heb je in totaal, als ik dat mag vragen :+.

...

quote:
I feel your pain! ;)

Whohooooo

quote:
blix schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:00:
[...]

Tof :) hoeveel SP heb je in totaal, als ik dat mag vragen :+.
Ongeveer 4 mil :P verdeeld over een hele hoop skills die ik toch niet gebruik
met skillwise bedoelde ik dat ik em kan vliegen, fatsoenlijk fitten is een ander verhaal.
Et word vooral unnamed T1 stuff denk ik, met als noodoplossing misschien een rig als dat nodig blijkt. Als ik de rats maar aan kan dan verdien ik hem redelijk snel terug in 0.0

I haven't failed, I've just found 2000 ways not to make that work! -- Microsoft: "Hey, it compiles! Ship it!!!!!

Is net nieuw

quote:
Gebruik je het juiste damage type torpedo (Bane tegen Angels, Inferno tegen Serpentis enz.) ? In een Raven zou het probleem eerder jouw eigen tank moeten zijn dan dat de niet door de NPC's heen komt.

...

quote:
IJzerlijm schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:06:
[...]

Gebruik je het juiste damage type torpedo (Bane tegen Angels, Inferno tegen Serpentis enz.) ? In een Raven zou het probleem eerder jouw eigen tank moeten zijn dan dat de niet door de NPC's heen komt.
Hij verteld toch dat hij met zijn Drake er niet doorheen kwam? :?

Is net nieuw

quote:
-CKY2K- schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:50:
[...]

Hij verteld toch dat hij met zijn Drake er niet doorheen kwam? :?
O ja, beter lezen.Drakes zijn inderdaad nogal gebrekkig tegen taaie rats hoewel ik iemand een Blood Raider Officer erin heb zien opblazen.

Wat als je nou genoeg dmg mods op een Drake zet en wat minder hard tanked?
Heb er alleen nog maar eens mee op de test gevlogen, maar moet wel te doen zijn geloof ik?

Zelf heb ik een hele lange tijd ferox gevlogen en ratte daar in tot rat van ongeveer 1.1mill ofzo.. Daarboven ging niet, maar met de chille rof dmg van de Drake moet dat toch makkelijk gaan als je genoeg dmg mods hebt?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws