Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 11

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
MazeMouse schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:19:
[...]

Als het een beetje mee zit kan ik volgende week wel wat tijd vinden om met Avera mezelf even helemaal te pletter te minen aan DG. (ik leen dan wel een corp mack aangezien Avera inmiddels al skills voor een Hulk heeft :))

En dan eerst maar eens sparen voor 1 hulk zodat ik met die hulk mezelf helemaal de ziekte kan minen voor 2 time-cards :P)
ik zou toch ff de corp mail gaan leze maze :P er zijn wat ''issues'' (niet met de corp zelf maar iets met Ground Zero en consoorten (mompelt over een starbase die woensdag ùit reinforce mode komt :P)

eve-online

Reg. datum: 17 november 2000

Pff, zit hier nu in een saaie eve tijd x_x MD-K heeft net de war tegen IVY ge-extend. Zitten al een week onder lockdown, ziet er naar uit dat het nog een week zal worden (sporadische pvp-ops niet meegeteld :P) maja, wat doe je tegen een pvp corp met 65 members met een gemiddelde birth-date van 2004~2005 :'(

Snap nog steeds niet wat een sterke pvp corp moet met een war tegen ons.. een newbie training corp ffs >.<

Als er hier nog pvp corps/alliances zijn die zich vervelen in empire... ik zou zeggen help us out! haha

Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!

Ja, of niet natuurlijk
Reg. datum: 01 mei 2007

quote:
angel00008 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:29:
[...]

ik zou toch ff de corp mail gaan leze maze :P er zijn wat ''issues'' (niet met de corp zelf maar iets met Ground Zero en consoorten (mompelt over een starbase die woensdag ùit reinforce mode komt :P)
Kheb het gezien. Ik skip morgenvroeg vlak voor downtime wel FF in mijn jumpclone om te helpen. ;)

/63 Roeleert!!!
Reg. datum: 15 januari 2002

Ik kan morgen beginnen met het trainen van Mining Barge, echter heb ik geen geld om zelfs de goedkoopste aan te schaffen en in m'n frigate minen is retesaai en sloom.

Zou iemand me 2 miljoen ISK willen lenen? Ik betaal binnen twee weken het dubbele terug (misschien zelfs al binnen een week).

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

WoWEVELotRO
Reg. datum: 02 maart 2006

Ik zou graag de fitting pagina's van wiki Goonfleet raadplegen, maar daar moet je een account voor aanmaken. Dit lukt niet. Iemand tips? http://wiki.goonfleet.com/index.php?title=Main_Page

Als je op create account klikt, krijg je enkel loginscherm.

WoWEVELotRO
Reg. datum: 02 maart 2006

quote:
NitroX infinity schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:05:
Ik kan morgen beginnen met het trainen van Mining Barge, echter heb ik geen geld om zelfs de goedkoopste aan te schaffen en in m'n frigate minen is retesaai en sloom.

Zou iemand me 2 miljoen ISK willen lenen? Ik betaal binnen twee weken het dubbele terug (misschien zelfs al binnen een week).
Ga enkele missies doen, fit een salvager en een tractor beam en je hebt zo je geld bij elkaar. Zelf bij lvl 1 missies kan je kostbare onderdelen salvagen en op de markt verkopen voor meer dan 100k isk per item.

/63 Roeleert!!!

Missies gaat niet lukken, ik heb zelfs moeite met lvl 1 missies met dit character (Gallente industrialist).
M'n turrets schieten niet zo vaak raak :/

quote:
NitroX infinity schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:12:
Missies gaat niet lukken, ik heb zelfs moeite met lvl 1 missies met dit character (Gallente industrialist).
dit probleem heb ik ook gehad, mijn oplossing caldari mission skill tree, ik heb gewoon wat training tijd in caldari skill's gestoken en ben langzaam in een raven gestapt, je heb voor missiles minder skill's nodig om wat te raken maar meer om hard te raken. het is maar een tip

/63 Roeleert!!!

M'n vorige karakter was Caldari, dus missiles ken ik ;)
Ik wil me met dit karakter echter volledig concentreren op industrie, en dan voornamelijk mijnen.

Jong, blond & onschuldig..
Reg. datum: 02 maart 2000

quote:
Of pak je hauler en koop npc spul laag in, verplaats het en verkoop hoog.. klein beginnen, kapitaal opbouwen en groter eindigen. Beetje run haal je zo 500k winst op :)

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

/63 Roeleert!!!

Ik heb geen hauler, ik ben meteen voor mining barge gegaan.

waki miko Reimu

quote:
Hurtebise schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:06:
Ik zou graag de fitting pagina's van wiki Goonfleet raadplegen, maar daar moet je een account voor aanmaken. Dit lukt niet. Iemand tips? http://wiki.goonfleet.com/index.php?title=Main_Page

Die zijn ook voor goonfleet only. Beetje makkelijk als al je vijanden je fittings kunnen lezen en zo de perfecte counters er tegen inzetten :)
quote:
NitroX infinity schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:29:
Ik heb geen hauler, ik ben meteen voor mining barge gegaan.
Die kan je ook wel gebruiken als hauler, zit nog een aardige cargo space in.
Als je iets niet kan met een char, gewoon de betreffende skills trainen. Ik kan me voorstellen dat je alleen wil minen/industrie/whatever, maar je ontkomt in de meeste gevallen niet aan wat combat training. Net als iemand die aan combat doet ook wel eens een keer wat moet haulen, of even wat mined om zo de laatste beetjes tritanium bijeen te sprokkelen voor een schip.

In ander nieuws..
We zijn door naar ronde 2.. Mercenary Coalition is uit het toernooi gestapt, en Hedonistic Imperative is gedisqualificeerd vanwege hun grappen in de laatste match. Ben aan de ene kant wel blij dat we erdoor zijn, maar ja alle spanning voor de laatste match (die we nu default winnen) is ook meteen weg. Het had nog alle kanten uit gekund.

Ah well,
* Major Carnage maakt zich op voor een lange zondag toernooi matches :)

Major Carnage wijzigde dit bericht 05-09-2007 12:39 (58%)

Reg. datum: 28 augustus 2000

quote:
Hurtebise schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:06:

Alles behalve een paar paginas is members only. Als je wel een member van Goonfleet bent hoor je in te kunnen loggen met je forum/TS account.

edit:
quote:
Major Carnage schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:30:
Die zijn ook voor goonfleet only. Beetje makkelijk als al je vijanden je fittings kunnen lezen en zo de perfecte counters er tegen inzetten :)
Ach, we hebben al genoeg spies dus ik denk dat het weinig uit zou maken, persoonlijk :)

Er was volgens mij ook wel een openbare (niet Goonfleet) wiki voor Eve, vast wel te vinden met google.

Count wijzigde dit bericht 05-09-2007 12:48 (31%)

Great minds think in parallel gutters.

Is net nieuw
Reg. datum: 06 mei 2000

De GF wiki heeft een hoop fittings maar de meeste ervan liggen erg voor de hand. Nu er tools zoals EFT zijn is het helemaal makkelijk om je setup te optimaliseren, daarvoor was het wel handig als iemand anders voor je had uitgezocht welke combinatie van passieve/actieve hardeners en een damage control nou de beste was.

EFT kan je hier vinden: http://myeve.eve-online.c...hreadID=548883&page=1

And to think they once said that computers would take away jobs.

Reg. datum: 23 oktober 2000

quote:
Train dan drones. Zeker makkelijk als je met je mining barge bezig bent.

EFT is zeker leuk. Maar als het is meer een guideline voor wat je ongeveer kan fitten.
Want hoe het in de praktijk uitpakt hangt ook van je speelstijl af en nog meer van je tegenstanders.
Wat ik mis is trouwens faction gear in EFT.

Reg. datum: 28 augustus 2000

quote:
wouter veltmaat schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:28:
EFT is zeker leuk. Maar als het is meer een guideline voor wat je ongeveer kan fitten.
Want hoe het in de praktijk uitpakt hangt ook van je speelstijl af en nog meer van je tegenstanders.
Wat ik mis is trouwens faction gear in EFT.
Zit er volgens mij wel in, je moet daarvoor het kleine 'faction' buttontje indrukken onder de module lijst. En ik denk dat het verder vrij accuraat is, wat je van QuickFit niet kan zeggen. De cap/shield recharge stats moet je natuurlijk wel met een korreltje zout nemen; het is vrij moeilijk om op je optimale recharge te hoveren enzo. Maar het is wel een goede indicatie en allemaal een stuk duidelijker dan QF.

Hulde dus aan EFT :)

Wat bedoelde je precies met 'hangt van je speelstijl af' trouwens?

Great minds think in parallel gutters.

Speelstijl?
Wat is je favoriete optimal. Wat voor ammo gebruik je. Gebruik je liever tracking enhancer dan dmg mods en dat soort geneuzel.

Ja, of niet natuurlijk
Reg. datum: 01 mei 2007

Speelstijl is niet alleen wat je zelf fijner vind maar ook wat voor een schip het meest effectief is.
Ik zie mensen een Drake niet Armor Tanken met Rocketlaunchers erop bijvoorbeeld :P

quote:
MazeMouse schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:11:
Speelstijl is niet alleen wat je zelf fijner vind maar ook wat voor een schip het meest effectief is.
Ik zie mensen een Drake niet Armor Tanken met Rocketlaunchers erop bijvoorbeeld :P
hey ! raven armor tanken kan ook &gt;:)

eve-online

Whohooooo
Reg. datum: 17 mei 2005

quote:
angel00008 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:42:
[...]

hey ! raven armor tanken kan ook &gt;:)
Sterker nog, ik doe dat ATM, werkt tien keer beter als me shield tank :P *en nog steeds zuig ik in tanks bouwen

Hoogie2004 wijzigde dit bericht 06-09-2007 23:20 (7%)

I haven't failed, I've just found 2000 ways not to make that work! -- Microsoft: "Hey, it compiles! Ship it!!!!!

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
Hoogie2004 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:19:
[...]

Sterker nog, ik doe dat ATM, werkt tien keer beter als me shield tank :P *en nog steeds zuig ik in tanks bouwen
Vooral voor PvP werkt dat goed omdat je dan je midslots vrij houdt voor nuttige dingen (webber/scrambler/ECM) . Mijn PVE Raven heeft iig een shield tank (officer shield tank is beter als welke armour tank dan ook op een Raven). Mijn PVP Raven heeft dus een armortank omdat je met een goedkope fitting een betere armortank kunt bouwen en daarnaast dus je midslots nog over hebt.

Reg. datum: 05 mei 2003

Een van de problemen van eve vind ik dat er zo ontzettend veel spelers en corpsen zijn.
Als beginnend speler heb je zo echt geen flauw idee op welke van de invites je moet ingaan.
Na 2 maanden nu lvl3 en afentoe een lvl4 mission aan het doen, maar dat gaat ook vervelen.
Suggesties?

(caldari, railgun fanaat, alleen geintereseerd in schieten eigenlijk.)

Lost in Space?
Reg. datum: 09 juni 2002

quote:
trogdor schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:50:
Een van de problemen van eve vind ik dat er zo ontzettend veel spelers en corpsen zijn.
Als beginnend speler heb je zo echt geen flauw idee op welke van de invites je moet ingaan.
Na 2 maanden nu lvl3 en afentoe een lvl4 mission aan het doen, maar dat gaat ook vervelen.
Suggesties?

(caldari, railgun fanaat, alleen geintereseerd in schieten eigenlijk.)
http://www.enrave.com/forum/index.php?showtopic=84

Rudios wijzigde dit bericht 07-09-2007 15:15 (3%)

Reg. datum: 22 december 2003

Speel eve al 3 en half jaar :) heb 45M sp en een alt met zo'n 22M sp.

Erg leuk als je met een groep die-hard pvp-ers optrekt. Momenteel zitten we in een pvp-corp DR in het noorden van Eve maar ik heb de meeste regios wel eens gezien.

Mijn suggestie: ga zo gauw mogelijk naar 0.0 naar een corp die daar sterk is. Daar leren ze je de rest wel. :)

Ingame: madhapee

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: