Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Blarretje schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:51:
[...]

Ik ben wel benieuwd waar jij deze telefoon hebt besteld, bij Vodafone is de telefoon nog niet van Samsung ontvangen.
De g600 heeft een heel groot nadeel vind ik, als je de handsfree speaker gebruikt is het geluid erg slecht, heeft een "opgebazen box" geluid.
Toen ik hiermee terug naar de winkel, en de verkoper hem teste zei hij gelijk..ja niet goed je krijgt een nieuwe.
Eenmaal thuisgekomen, en de handsfree weer getest....geen verandering, weer heel slecht geluid,schijnt zo te horen, maar heb ook een d600 en die heeft een perfeck handsfree geluid, zal hem maar proberen te ruilen met een nokia n95 ofzo.
Jammer is een mooi toestel.
meg.

quote:
CBass schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:56:
Ik heb net een g600 binnen gekregen en vraag me af hoe ik mijn memory card kan bereiken vanuit window xp. Bij mijn oude telefoon kreeg ik gewoon een removable schijf in de verkenner te zien. Bij deze telefoon niet en ook via de bijgeleverde phone explorer krijg ik geen memory card te zien alleen de standaard 55 mb telefoon geheugen.
Gewoon op je telefoon zetten en dan via je telefoon op je geheugenkaart zetten :)

Reg. datum: 14 september 2004

quote:
rethxoth schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:07:
[...]
Gewoon op je telefoon zetten en dan via je telefoon op je geheugenkaart zetten :)
Dat is dus niet wat ik wil. Zo is het dus onmogelijk om bestanden groter dan 55 mb( of nog veel kleiner als je telefoon geheugen vol is) op je memorystick te krijgen.

Je kreeg er toch een adapter bij of niet? Als je die nou in een multimedia PC stopt (Meestal kan het ook in printers)

Edit: Heeft iemand enig idee hoe ik G-Mail of Hotmail laat werken op mijn mobiel? Dus via mobiel en niet via WAP ofzo.

rethxoth wijzigde dit bericht 01-11-2007 12:05 (35%)

quote:
rethxoth schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:15:
Je kreeg er toch een adapter bij of niet? Als je die nou in een multimedia PC stopt (Meestal kan het ook in printers)

Edit: Heeft iemand enig idee hoe ik G-Mail of Hotmail laat werken op mijn mobiel? Dus via mobiel en niet via WAP ofzo.
Gmail heeft zijn eigen java applet. Kijk maar bij je instellingen in gmail 8)
Beste is via je je browser in samsung naar google mobiel gaan ;)

quote:
rethxoth schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:07:
[...]

Je kan toch gewoon je usb settings instellen als removeble schijf? Zie je dan ook niet gewoon je geheugenkaart?

http://www.weekendbeleggers.nl en http://www.lindahomes.nl

Reg. datum: 14 september 2004

quote:
ngroenewoud schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:04:
[...]
Je kan toch gewoon je usb settings instellen als removeble schijf? Zie je dan ook niet gewoon je geheugenkaart?
Thx, je kunt het inderdaad instellen bij USB instellingen. Bij mij oude telefoon bestond deze optie niet vandaar.

Heey allemaal

Ik ben ook net in het bezit van een SAMSUNG G600 maar het lukt me niet om te vinden hoe ik de berichttoon voor smsjes kan instellen. Kan iemand mij daarbij helpen?
Ik las al dat je niet je eigen toontjes als berichtttoon kunt gebruiken maar dat je wel uit 4 standaard tonen kunt kiezen? Waar staan deze dan als ik vragen mag?

Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Groetjess

Menu > Instellingen > Telefoon > Telefoonprofielen > (Jou profiel) > 1x naar rechts en daar bij Berichtsignaal klikken.

Panta Rhei
Reg. datum: 29 januari 2006

quote:
BizZz schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:06:
Sinds een week maak ik ook gebruik van de Samsung G600 i.c.m. 2GB Scandisk geheugenkaartje. Alles werkt prima, het enige wat ik graag zou willen weten is of het mogelijk een navigatie programma te installeren en te gebruiken in de auto.
Uhm..wat voor GPS antenne wil je dan gaan gebruiken?

Alea iacta est

quote:
Ed_L schreef op zondag 04 november 2007 @ 00:44:
[...]

Uhm..wat voor GPS antenne wil je dan gaan gebruiken?
Nav4all werkt, kost wel dataverkeer (GPRS).

Super Rethxoth, heel erg bedankt!!

Weet iemand toevallig waar je kan vinden hoe je het geluid harder kan zetten? (Audio settings). Bij de D600 ging het met een code als *#8999*8378#.. welke is het op de G600?

Geert.

quote:
Geert - KZHU-CH schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:55:
Weet iemand toevallig waar je kan vinden hoe je het geluid harder kan zetten? (Audio settings). Bij de D600 ging het met een code als *#8999*8378#.. welke is het op de G600?

Geert.
wil je het toch al te fragile speakertje opbazen ??

quote:
w1s3guy schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:05:
[...]

Ik heb zojuist een e-mail gestuurd naar de servicedesk van samsung:

Beste Servicedesk,

Ik ben sinds een tijdje in het bezit van een Samsung SGH-G600 (die hierboven overigens nog niet in het lijstje van selecteerbare modellen staat). Ik maak regelmatig gebruik van de T9 functie tijdens het smsen en ben blij dat de telefoon automatisch de meest gebruikte combinaties etc onthoud. Het probleem is echter dat na een aantal dagen (zelfs zonder dat de telefoon uit is geweest) alle toegevoegde woorden in het woordenboek + vaak gebruikte combinaties etc ineens zijn verdwenen. Het is dus alsof de telefoon zichzelf in zekere zin "reset". Een soortgelijk probleem doet zich voor bij de camerafunctie, hier moet ik keer op keer de settings opnieuw instellen, zoals de flitser en het opslaan van foto's op de geheugenkaart ipv het telefoongeheugen. Dit is natuurlijk erg vervelend en ben dan ook op zoek gegaan naar een upgrade oid, deze is helaas nog niet beschikbaar. ook heb ik dit probleem op een aantal forums gezet en het blijkt dat er dus meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. Ik ga er dan ook vanuit dat dit een fout is in de software van de telefoon en dus niet specifiek aan mijn toestel ligt. Kunnen jullie me hier svp verder over informeren en hoop dat jullie dit zsm kunnen oplossen dmv een software upgrade oid. Bij voorbaat dank!

Nu nog maar even de reactie afwachten, ik hou jullie op de hoogte!
Ik heb dus ook hetzelfde probleem, heb jij al enig nieuws?

Duitse italianen, ze bestaan naar het schijnt na milan-ajax..

Reg. datum: 07 november 2007

Ik heb deze telefoon een paar dagen, ben er erg tevreden mee.
Ik heb alleen een paar probleempjes, waar ik de oplossing niet van weet:
- Kan je je afbeeldingen full screen bekijken?
- Als je een afbeelding hebt aangeklikt, hoe kan je dan naar de volgende scrollen? nu moet ik weer elke keer terug, een afbeelding aanklikken en openenen.
- een mp3 als berichttoon, mijn vriend kon dat wel op een andere (nieuwe) samsung.
alvast dank

Inzoomen op afbeeldingen kan met de volume knop, daarom staat er ook een + als je een afbeelding opent. Dus één keer op +volume en dan wordt ie fullscreen.

Bij filmpjes druk je op de #, je krijgt dan fullscreen filmpje ( naja gekanteld vol beeld )

Scrollen kan geloof ik niet, erg irritant maarja het zijn mobieltjes.
Bij Smsjes kan dit weer wel gebruik dan * en #.

Berichttoon kan geloof ik niet in mp3.

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * Samsung U600 *

quote:
bmo89 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:04:
- Kan je je afbeeldingen full screen bekijken?
Dit kan alleen als ze in het telefoongeheugen staan, dus in de map Mijn Foto's. Van de geheugenkaart kan niet helaas.. Zwaar klote.. aangezien het telefoongeheugen zo vol zit met fotos met een grootte van 500-1500kb

<---->
Reg. datum: 01 april 2004

Iemand ervaring met deze telefoon en een mac? Ik krijg m niet te zien als verwisselbare schijf op mijn mac zodra ik hem met een data kabel aankoppel.

Reg. datum: 12 oktober 2002

Heb de G600 nu een aantal weekjes in bezit en ben tevreden over de phone :) Heb wel een aantal minpuntjes cq. probleempjes:
  • Op m'n vorige telefoon werd de tijd nog wel getoond als hij in de 'inactieve' modus was, de G600 moet je per se open klappen om dit te zien.
  • De flitser van de camera is érg fel, vooral de tweede flits. Dit is niet echt fijn als je bijvoorbeeld in een discotheek foto's wil maken, je blijft nog tientallen seconden zwarte vlekken voor je ogen zien als je in de kant van de telefoon kijkt }:| Heeft iemand een ideetje/tweak om dit te verhelpen, bijv. een soort zwart maar toch lichtdoorlatend folie op de flitser plakken?
  • Ik heb bij de berichttoon ingesteld dat hij in normale modus zowel moet trillen als een melodie moet afspelen. De trilfunctie werkt één tot twee seconden sneller dan de melodie, dus als ik alert ben open ik het smsje nog vóór de melodie is afgespeeld. Deze melodie wordt dan echter wel nog afgespeeld, ook al heb ik het smsje open. Niet echt een minpunt, meer een irritatiepuntje :&gt;
  • Met het openschuiven wil ik nog wel eens een menu openen omdat ik per ongeluk een toets indruk. Wil namelijk zo min mogelijk het scherm aanraken.
  • De toets- en achtergrondverlichting werken soms onregelmatig bij dezelfde lichtinval (dus het heeft er niet mee te maken dat de omgeving meer verlicht of donkerder is, of de automatische dimfunctie na zoveel seconden).
  • Heb ook te maken met de 'vergeten woorden' van T9 waar hier al eerder over gesproken wordt.
  • Geluid gaat idd (vooral bij filmpjes) erg kraken bij hogere geluidsniveaus
  • Opladen via het USB-snoer gaat volgens mij 10x langzamer dan via netstroom, ook al maak je geen 'directe' verbinding met de pc (geen PC Studio, massaopslag of een andere optie). Woon op kamers en gebruik dáár mijn USB-snoer om foto's, mp3tjes heen en weer te sturen en de gewone adapter gebruik ik bij mijn ouders. Bij m'n vorige phone had ik ook die keuze gemaakt, maar ging het opladen via de USB-kabel even snel, zo niet sneller.

Alexo wijzigde dit bericht 18-11-2007 01:06 (14%)

¡Popocatepetl! <studeerpc> specs <new> specs <crappy> specs

Hoe bevalt de batterij van de G600? Want dat heb ik nog niet kunnen vinden hier. Verder, hij weegt 100 gram, merk je dat verschil nu heel sterk, ik heb namelijk nu een telefoon van 85 gram...

hallo mensen,

Ik heb zelf al een poosje de G600 en hij bevalt perfect; voor de batt duur waar veel mensen naar vragen: bij normaal gebruik (niet overdreven veel bellen, en ong. 2 uur per dag muziek luisteren of radio) houdt mijn telefoon het zeker 3 dagen uit zonder te hoeven worden opgeladen...

Ik heb wel een vraagje voor andere bezitters: weet iemand wat voor bestanden de telefoon allemaal kan afspelen? Ik wilde namelijk avi-bestanden op m'n geheugenkaart zetten en afspelen en dat wil hij niet... Ook andere film-bestanden die ik via bittorrent op m'n pc heb gedownload wil m'n telefoon niet afspelen. Is dit gewoon dikke pech of weet iemand een mogelijkheid?

Groetjes

<---->

Ik heb de telefoon nu een weekje in gebruik, en het valt me op de de telefoon heel vaak reboot zodra ik de mediaplayer (voor muziek) open. Iemand ook last van? En wat zijn de oplossingen?

<---->

quote:
JvdM schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:12:
Ik heb de telefoon nu een weekje in gebruik, en het valt me op de de telefoon heel vaak reboot zodra ik de mediaplayer (voor muziek) open. Iemand ook last van? En wat zijn de oplossingen?
Zodra ik de SD kaart eruit haal werkt ie wel goed, vervolgens de kaart geformatteerd en nu werkt ie weer helemaal goed.

Reg. datum: 20 november 2007

Aan Fratti, (Was bericht van pagina 4 van deze thread)

Het draaien van die afbeeldingen is inderdaad irritant. De oplossing die aangedragen werd om de camera te draaien is niet de oplossing. De hele foto is er wel, maar hij wordt 90 graden gedraaid gekropt. Het effect is dat je dan boven en onder niets hebt en de foto als het ware links en recht oversteekt. Wij hebben dit opgelost door in het onderdeel fotobewerking de foto te draaien.
Als iemand wil zien wat er bedoeld wordt, neem een foto in 'portret' stand en sla hem op als achtergrond voor je telefoon. Dan ligt de foto op zijn kant. Als je hem dan met de ingebouwde utility 90 gr. draait, staat hij goed als achtergrond.

Hoop dat dit verduidelijkt, Fratti werd niet bepaald serieus genomen.

Overigens kwam ik hier omdat ik de G600 ook niet met de software aan de praat krijg. Uiteindelijk krijg ik we'l dat hij verbonden is, maar elke andere bewerking mislukt. Time out, unknown error, other application is using the connection etc. etc.

René

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws