Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik ben best wel geinteresseerd in de Samsung SGH-G600, maar heb toch wel enkele vragen:
1. is het mogelijk om aan je contacten een foto te hangen, die je dan in beeld krijgt als een van die contacten belt?
2. als je een video afspeelt, is het dan mogelijk in fullscreen-weergave, dat je alleen de video ziet (en dus geen teksten van de telefoonknoppen zoals Opties of Stoppen etc)?
3. als je een video afspeelt is het dan mogelijk om vooruit te springen of versneld vooruit te spoelen?
4. wat zijn de ervaringen met de software op de PC voor synchronisatie? In het verleden werkte dit niet echt super....

Dank voor reacties
;)

MSI Wind pearlwhite.2GB.Logitech VX Nano.Logitech Alto. Samsung SGH-G600

quote:
wvexeltweakers schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:30:
Ik ben best wel geinteresseerd in de Samsung SGH-G600, maar heb toch wel enkele vragen:
1. is het mogelijk om aan je contacten een foto te hangen, die je dan in beeld krijgt als een van die contacten belt?
2. als je een video afspeelt, is het dan mogelijk in fullscreen-weergave, dat je alleen de video ziet (en dus geen teksten van de telefoonknoppen zoals Opties of Stoppen etc)?
3. als je een video afspeelt is het dan mogelijk om vooruit te springen of versneld vooruit te spoelen?
4. wat zijn de ervaringen met de software op de PC voor synchronisatie? In het verleden werkte dit niet echt super....

Dank voor reacties
;)
1. Ja dat is zeker mogelijk.
2. Fullscreen gaat zeker, maar heb zelf niet direct gevonden hoe het moest, het stond niet direct bij
de opties. Blijkt dat als je filmpje start je gewoon op # moet drukken.
3. vooruitspringen/versnellen gaat ook
4. dit moet ik nog uittesten.

4. je kunt bij telefooninstelingen- usbinstellingen op massa opslag zetten dan ziet de pc de telefoon als hardeschijf

ff een vraag he de camera heeft een resolutie van 15fps mpg en 30fps cif hoe zet ik hem nu op cif dan hij neemt aleen maar mepg op

Weet iemand hoe je een eigen MP3 geluid als vast "inkomend gesprek"-toon in kunt stellen??
Ik krijg het (nog) niet voor elkaar.

Het enige dat lukt is dat ik per persoon een MP3 toe kan wijzen, maar heb er 280....

hellup 8)7

quote:
wvexeltweakers schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 00:01:
Weet iemand hoe je een eigen MP3 geluid als vast "inkomend gesprek"-toon in kunt stellen??
Ik krijg het (nog) niet voor elkaar.

Het enige dat lukt is dat ik per persoon een MP3 toe kan wijzen, maar heb er 280....

hellup 8)7
dan moet je naar telefoon instellingen dan naar profielen je kunt daar bij normaal profiel of auto en melodie selecteren

quote:
maikeldep19 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 07:02:
[...]

dan moet je naar telefoon instellingen dan naar profielen je kunt daar bij normaal profiel of auto en melodie selecteren
Als ik dat doe, kan ik alleen de standaardtonen van Samsung kiezen als beltoon, maar geen eigen MP3-toon. Of zie ik iets over het hoofd? :>

quote:
Coolo schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:30:
[...]

1. Ja dat is zeker mogelijk.
2. Fullscreen gaat zeker, maar heb zelf niet direct gevonden hoe het moest, het stond niet direct bij
de opties. Blijkt dat als je filmpje start je gewoon op # moet drukken.
3. vooruitspringen/versnellen gaat ook
4. dit moet ik nog uittesten.
fullscreen is het hekje knopje.

synchronisatie werkt hier uitstekend. Heb gemakkelijk mijn contacten en smsjes over kunnen wappen tussen pc en telefoon.

Specs --> LINK!!! <-- Specs

Ik ben sinds een paar weken ook in het bezit van een G600.. Goede telefoon, ik ben alleen benieuwd of iemand weet of hij microsd kaartjes van 4gb aankan? Wil er morgen (voordat ik op vakantie ga) namelijk 1 aanschaffen. De G600 zou ondersteuning geven tot 2gb, maar dit klopt niet altijd.. M'n oude W810i gaat ook maar tot 2gb terwijl die prima 4gb slikt..

Mooi apparaat, heb 'm zelf ook. Het mooiste vind ik dat het allemaal een beetje van metaal is ipv goedkoop plastic. Maar helaas gaan de beltonen zo zacht, had hiervoor een Sony Ericcson W550i en die ging 5x zo hard (letterlijk). Is daar een oplossing voor?

.I'm-Tweaked.

Toppiejoppie:

Als je mp3's gebruikt als beltoon deze met de computer even wat harder opnemen.. Mobieltje gaat dan nog vrij hard. Vergelijk maar eens het volume van de radio met bijv een mp3'tje.. radio gaat een stuk harder!

quote:
GTAParadise schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:56:
Toppiejoppie:

Als je mp3's gebruikt als beltoon deze met de computer even wat harder opnemen.. Mobieltje gaat dan nog vrij hard. Vergelijk maar eens het volume van de radio met bijv een mp3'tje.. radio gaat een stuk harder!
@GTAParadise: kun jij me uitleggen hoe ik een eigen MP3-deuntje kan toewijzen als vaste beltoon? Ik kan alleen kiezen uit een lijst met 10 beltonen die in het foontje zitten. Ik heb inmiddels al MP3's erop gezet, maar kan die alleen per persoon als eigen beltoon toewijzen. Ik wil graag 1 van mijn eigen MP3-deun voor alle inkomende gespreken toewijzen. Weet jij hoe dat moet?

Heb het gevonden: in het scherm van de standaarddeuntjes heb je tabbladen, en kun je naar je eigen mp3's bladeren...

wvexeltweakers wijzigde dit bericht 12-10-2007 13:02 (8%)

Als mijn G600 in standby staat en ik druk op 1 van de knoppen aan de voorkant (dus zonder open te schuiven) dan moet ik telkens ontgrendelen. Is vervelend. Is er een manier om dat ontgrendelen te voorkomen? Wellicht een andere instelling ofzo....

De enige mogelijkheid die ik nu ken, is de telefoon eerst openschuiven.

wvexeltweakers wijzigde dit bericht 13-10-2007 17:02 (13%)
Reden: aanvulldende info

Is er ook een mogelijkheid om er een screensaver op te zetten??

Heb inmiddels gevonden hoe: gewoon een GIFje maken, en dat naar de geheugenkaart kopieren. Die dan als Startpagina instellen, en voila: je hebt een screensaver.
:P

wvexeltweakers wijzigde dit bericht 13-10-2007 17:02 (58%)

Ik denk dat ik ook maar deze G600 ga aanschaffen. Ik was net aan het praten met een vodafonemedewerker, maar die kon 2 specifieke vragen die ik had niet beantwoorden. Dus dan vraag ik het maar hier:

#1:
Is het mogelijk om de memo-functie tijdens een gesprek te gebruiken? Dat ik dus, tijdens een gesprek met iemand via de telefoon, het gesprek kan opnemen?

#2:

Ik zag de vraag hierboven ook al. Er staat dat de geheugencapaciteit maximaal 2 gigabyte is. Maar ik heb ook gehoord dat het bij andere toestellen mogelijk is om meer erin te doen (4 gig bijv).
Een winkel waar ik geweest was zei dat het wel mogelijk is, maar dat dan de snelheid achteruit gaat...
Een andere winkel vertelde dat het absoluut niet mogelijk is. Welke spreekt nu de waarheid?
Kan de gsm een kaart aan met meer capaciteit dan 2 gig? En zo ja, wat heeft het voor (nadelige) gevolgen?

Live, feel, Be, Die!

quote:
Stranglem schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:27:
Ik denk dat ik ook maar deze G600 ga aanschaffen. Ik was net aan het praten met een vodafonemedewerker, maar die kon 2 specifieke vragen die ik had niet beantwoorden. Dus dan vraag ik het maar hier:

#1:
Is het mogelijk om de memo-functie tijdens een gesprek te gebruiken? Dat ik dus, tijdens een gesprek met iemand via de telefoon, het gesprek kan opnemen?

#2:

Ik zag de vraag hierboven ook al. Er staat dat de geheugencapaciteit maximaal 2 gigabyte is. Maar ik heb ook gehoord dat het bij andere toestellen mogelijk is om meer erin te doen (4 gig bijv).
Een winkel waar ik geweest was zei dat het wel mogelijk is, maar dat dan de snelheid achteruit gaat...
Een andere winkel vertelde dat het absoluut niet mogelijk is. Welke spreekt nu de waarheid?
Kan de gsm een kaart aan met meer capaciteit dan 2 gig? En zo ja, wat heeft het voor (nadelige) gevolgen?
1) Ja, tijdens een gesprek kan je kiezen voor bericht maken en kan je een memo typen en opslaan in bijv. concepten.

2) geen ervaring....

Asus M2V-MX / AMD Athlon X2 3600+ / 1024 MB DDR2 Kingston / Sapphire Radeon X1600 pro 256 MB / Samsung 80 Gb SATA / Samsung 160 Gb SATA / Aopen DVD+RW

Ik heb nu mijn contacten ingelezen in Samsung PC Studio (v 3.1.2 GI2) en als ik dan dubbelklik op een contact zie ik de verschillende velden die je met gegevens kunt vullen.
Daar staat ook een veld "Startpagina" bij. Ik dacht dat dit bedoeld was voor invoer van een URL van iemands website, maar kan daar alleen cijfers invoeren.

Iemand enig idee wat de bedoeling is van dit veld?
Verder mis ik een veld Prive...

quote:
Stranglem schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:27:

#1:

#2:

Ik heb dus een mail naar samsung gestuurd met deze vragen en dit kwam eruit:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Dank u voor uw email met betrekking tot uw SGH-G600.

Ik neem uw vragen één voor één:

Ten eerste: Memofunctie.

Antwoord: Nee, het is niet mogelijk om een gesprek op te nemen.

Ten tweede: 4GB SD kaart

Samsung geeft alleen garantie op transflash/Micro SD memory cards tot 512MB, maar u kunt proberen de kaart als FAT te formatteren in plaats van FAT32, deze formatwerkt niet met sommige modellen.
Veel wijzer word ik er ook niet uit bij de 2e vraag... Ze ondersteunen dus alleen 512, maar ze zeggen verder niks over de 4 gig kaart..

Live, feel, Be, Die!

quote:
Ik zie door de bomen het bos niet meer zo...g600/u600/u700/d900/e900 allemaal sliders die er op het eerste gezicht allemaal hetzelfde uitzien.
Ho ho! U700 is verreweg het pareltje uit deze serie ;)

Quotes are nothing but inspiration for the uninspired

Samsung SGH-G600 met Alzheimer??
Als ik met Samsung PC-Studio versie 3.1.2.GI2 op de computer een contactpersoon (op de telefoon) aanpas, dan is daarna de al eerder toegewezen foto gewoon "vergeten". Lijkt me niet de bedoeling.

Zijn er meer die dit probleem hebben?

Fallus Giganticus

Ook ik ben in het bezit van de G600 en ik ben reuze tevreden over dit toestel.
Ik ondervind geen last van de beschreven problemen en de kwaliteit van de foto's is zeer goed te noemen ( op de pc )
Net als Coolo vind ik het ook jammer dat je geen mp3 als ringtone kan instellen maar ach zo belangrijk is dat ook weer niet.

Toestel voeld stevig aan en is niet te zwaar. Het slide mechanisme is zeer soepel en het beeldscherm haarscherp.

Mijn inziens is dit echt een aanrader!!

Nagato lv 70 UD Shadowpriest / manabattery. Moesasjij lv 70 UD Rogue

Zijn er al foto-reviews? Ben benieuwd naar het 16 miljoen kleuren display :)

Quotes are nothing but inspiration for the uninspired

Kan iemand zeggen hoe lang je met de accu kunt als je bijv. 2 uur per dag muziek luistert en één keer belt met de telefoon?

MacBook Pro / 2.16Ghz C2D / 2GB / 120GB / X1600 128MB => Line6 Toneport UX2 => Sony 5.1 Surround System

quote:
Stormbringer schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:33:
Kan iemand zeggen hoe lang je met de accu kunt als je bijv. 2 uur per dag muziek luistert en één keer belt met de telefoon?
Accu houdt het bij een gebruik zoals dit bij mij dan een dag of 2-3 uit.. (Met volume redelijk hard)

quote:
Fratti schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:47:
Ook ik ben in het bezit van de G600 en ik ben reuze tevreden over dit toestel.
Ik ondervind geen last van de beschreven problemen en de kwaliteit van de foto's is zeer goed te noemen ( op de pc )
Net als Coolo vind ik het ook jammer dat je geen mp3 als ringtone kan instellen maar ach zo belangrijk is dat ook weer niet.

Toestel voeld stevig aan en is niet te zwaar. Het slide mechanisme is zeer soepel en het beeldscherm haarscherp.

Mijn inziens is dit echt een aanrader!!
Je kunt wel een MP3 als ringtone instellen, alleen niet als berichttoon (SMS/MMS).

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws