Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia E65 Topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 17 oktober 2005

quote:
kRiZzZiZ schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:56:
Goed ik ben me E-65 nog steeds kwijt (Tweede maal) voor het repareren van mijn toetsenbordverlichting.

Ik wacht nu 5 weken en 3 dagen en ik kan zien in de track en trace dat het toestel nog niet is opgestuurd dus voor zaterdag is het niet aanwezig en dan wacht ik al 6 weken.

Weet iemand wat voor regels hiervoor staan bij The Phonehouse? Wanneer krijg ik een fuckin vervangingstoestel van die gasten? Hoe lang mogen ze doen over een reparatie?? Ik word hier een beetje gek van
Snap je probleem. Dynafix en nokia gaan op dit moment niet samen. De nokia toestellen worden door dynafix naar Polen gestuurd. Ik heb in mijn shop toestellen van nokia opgestuurd die al ruim 7 weken weg zijn.

Probleem is dat de Phonehouse hier niks aan kan doen. Dynafix is een extern bedrijf dat de Phonehouse inhuurd voor reparaties.

Als je toestel na de derde keer voor de zelfde klacht nog niet werkt kan er een swap verzoek worden ingedient.
Dat betekent dat hij met toestemming van nokia wordt opgestuurd(Weer naar dynafix) en daar word omgeruilt voor een andere of er vind een boardswap plaats. Dit betekent dat je toestel van de binnenkant helemaal wordt vervangen.

X2 3800 @2500, 2048 Team Elite PC3200 Club 3D 7600GT , WD 250GB 16MB + 500GB, Centurion 5, Asus A8N-SLI SE en een Iphone 2G.

Reg. datum: 16 maart 2004

Ben nu ook een dag in het bezit van een E65 en ben er tot op heden ook prima over te spreken.

Ik probeer nu echter op het TU/e Wireless te komen en heb daartoe mijn MAC address laten registreren, maar om nu met het netwerk te verbinden vraagt het toestel om een WEP key. De TU/e site leerde mij dat er gebruik wordt gemaakt van dynamische WEP keys. Iemand enig idee hoe een dynamische WEP key in te stellen?

Toch?

Reg. datum: 15 augustus 2007

weet iemand hoe ik de emailtoets kan veranderen? ik wil m verbinden aan mijn gmail programma.

EDIT: ik heb het al gevonden, ook tunin.fm doet het nadat ik de telefoon opnieuw had geinstalleerd

Twigg wijzigde dit bericht 15-08-2007 15:48 (35%)

i love mud :)

Ik maar al een paar maanden gebruik van de E65, en ben er erg tevreden over en heb al veel aan het eerste topic gehad over het wifi gebruik.

Nou nog 2 dingen die ik op google en tweakers niet kan vinden.
ik gebruik de msn functie van het eerste bericht in topic 2, maar krijg geen geluid of tril signaal bij een nieuw bericht, aan en uit zetten van het geluid in het programma doet niks,.... wel trilt ie even als iemand je een buzzer stuurt.
heb ik ergens wat gemist?

Ik heb voipbuster ingesteld om goedkoop te bellen als ik thuis ben( de kwaliteit is geniaal, het bereik is helaas een beetje beperkt), is er ergens een programmatje dat ik de sms functie van voipbuster kan gebruiken?
ik zou ook kunnen inloggen bij voipbuster op internet en daar het webprogramma kunnen gebruiken maar dat is een beetje te omslachtig, zo duur is vodafone nou ook weer niet met smsen

its a jeep thing, you would not understand

quote:
daniel_ev schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:44:
Ik probeer nu echter op het TU/e Wireless te komen en heb daartoe mijn MAC address laten registreren, maar om nu met het netwerk te verbinden vraagt het toestel om een WEP key. De TU/e site leerde mij dat er gebruik wordt gemaakt van dynamische WEP keys. Iemand enig idee hoe een dynamische WEP key in te stellen?
Het kan vrij lastig zijn om je E65 te gebruiken in een WLAN omgeving met dynamische WEP keys is mijn ervaring hier op de UT. Ik hoef niet mijn MAC adress te laten registeren omdat we een certificaat moeten downladen waardoor met studentnummer en ww geverifieerd wordt of je een geautoriseerde gebruiker bent.Dit geef ik aan bij CA certificaat (zie hieronder). Wellicht dat jij juist User certificaat moet instellen en CA niet definieren.

Maar hier onder heb ik de instellingen die ik heb moeten doen om het werkend te krijgen. Belangrijk is dat je in je instellingen uitsluitend die protocollen activeert die je daadwerkelijk gebruikt. Bij ons bv PEAPv0, wat bij jullie PEAPv2 is. Hoewel v2 hier ook zou moeten werken (netwerk technisch) gaat dat met de E65 echter niet goed... En kijk even goed wat jullie instellingen zijn voor een aantal UT afhankelijke invoervelden zoals studentnummer/password etc.Wellicht hoef je dat niet in te vullen omdat je je MAC adres hebt opgegeven.

Zoals gezegd, ik heb geen flauw idee of onderstaande je helpt maar hopelijk kun je er wat mee.

Connection name: WLAN
Data bearer: Wireless LAN
WLAN netw. name: WLAN
Network status: public
WLAN netw. mode: Infrastructure
WLAN security mode: 802.1x
WLAN security settings:
> WPA/WPA2: EAP
> EAP plug-in settings:
> > EAP-PEAP
> > > User certificate: (none defined)
> > > CA certificate: <TUE certificaat?>
> > > User name in use: User-configured
> > > User name: <op UT: studentnummer>
> > > Realm in use: User-configured
> > > Realm: <op de UT: utwente.nl>
> > > Allow PEAPv0: Yes
> > > Allow PEAPv1: No
> > > Allow PEAPv2: No
> > > EAP-MSCHAPv2
> > > > User name: <op UT: studentnummer>
> > > > Prompt password: No
> > > > Password: <op UT: password>

Bertjand wijzigde dit bericht 15-08-2007 15:22 (3%)

Reg. datum: 14 augustus 2007

Ik ben zwaar aan het denken ook de E65 aan te schaffen. Heb het hele topic (ja ook deel1 ;) ) helemaal doorgeakkerd. Voor mij is naast de vele verbindingsmogelijkheden ook het gebruik van de agenda belangerijk.
Ik heb daar al verschillende dingen over gelezen maar kan iemand mij vertellen wat nou precies de voordelen en/of de nadelen van de agenda op de E65 zijn?
Kan hij bijvoorbeeld meer dan 100 topics (zoals bij de U700) vastleggen? Maar ook andere zaken. tips en hints zijn welkom.

Alvast bedankt.

quote:
Bertjand schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:45:
[...]

Het kan vrij lastig zijn om je E65 te gebruiken in een WLAN omgeving met dynamische WEP keys is mijn ervaring hier op de UT. Ik hoef niet mijn MAC adress te laten registeren omdat we een certificaat moeten downladen waardoor met studentnummer en ww geverifieerd wordt of je een geautoriseerde gebruiker bent.Dit geef ik aan bij CA certificaat (zie hieronder). Wellicht dat jij juist User certificaat moet instellen en CA niet definieren.

Maar hier onder heb ik de instellingen die ik heb moeten doen om het werkend te krijgen. Belangrijk is dat je in je instellingen uitsluitend die protocollen activeert die je daadwerkelijk gebruikt. Bij ons bv PEAPv0, wat bij jullie PEAPv2 is. Hoewel v2 hier ook zou moeten werken (netwerk technisch) gaat dat met de E65 echter niet goed... En kijk even goed wat jullie instellingen zijn voor een aantal UT afhankelijke invoervelden zoals studentnummer/password etc.Wellicht hoef je dat niet in te vullen omdat je je MAC adres hebt opgegeven.

Zoals gezegd, ik heb geen flauw idee of onderstaande je helpt maar hopelijk kun je er wat mee.

Connection name: WLAN
Data bearer: Wireless LAN
WLAN netw. name: WLAN
Network status: public
WLAN netw. mode: Infrastructure
WLAN security mode: 802.1x
WLAN security settings:
> EAP plug-in settings:
> > EAP-PEAP
> > > CA certificate: <TUE certificaat?>
> > > User name: <op UT: studentnummer>
> > > Realm: <op de UT: utwente.nl>
> > > EAP-MSCHAPv2
> > > > User name: <op UT: studentnummer>
> > > > Password: <op UT: password>
Dit zijn de gegevens die ik van de TU/e site heb geplukt:

Wlan netwerknaam: tue
Beveiligings mode: 802.1x met dynamische WEP keys
Authenticatie protocol: PEAP met MSCHAPv2
Root certificaat: GTE Cybertrust Global Root

En dit is hoe ik mijn telefoon nu heb ingesteld:

Naam verbinding: tue
Drager gegevens: wireless lan
WLAN-netwerknaam tue
Netwerkstatus: openbaar
WLAN-netwerkmodus: infrastructuur
WLAN-beveiligingsmodus: 802.1x
WLAN-beveiliginsinstelling
> EAP plug-in settings:
> > EAP-PEAP
> > > CA certificate: GTE Cyber Trust
> > > User name: studentnummer + p (pda)
> > > Realm: tue.nl (geen idee wat het uberhaupt is?)
> > > Allow PEAPv1: Yes
> > > Allow PEAPv2: Yes
> > > EAP-MSCHAPv2
> > > > User name: student nummer maar gedaan
> > > > Password: password maar gedaan

Ik ben niet zo thuis in netwerken maar pruts rustig verder. Ik krijg nu de melding dat aanmelden via het 802.1x gebeuren niet lukte. Iemand nog tips?

daniel_ev wijzigde dit bericht 15-08-2007 17:22 (15%)

Toch?

Reg. datum: 13 februari 2006

quote:
Jos the Boss schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:52:
Ik ben zwaar aan het denken ook de E65 aan te schaffen. Heb het hele topic (ja ook deel1 ;) ) helemaal doorgeakkerd. Voor mij is naast de vele verbindingsmogelijkheden ook het gebruik van de agenda belangerijk.
Ik heb daar al verschillende dingen over gelezen maar kan iemand mij vertellen wat nou precies de voordelen en/of de nadelen van de agenda op de E65 zijn?
Kan hij bijvoorbeeld meer dan 100 topics (zoals bij de U700) vastleggen? Maar ook andere zaken. tips en hints zijn welkom.

Alvast bedankt.
nou ik weet niet precies wat je er mee wilt... maar je hebt een symbian besturingssysteem dus als de standaard agenda je niet bevalt kan je er vast wel ergens een dl-en of kopen die wel aan je eisen voldoet. BV papyrus..??

Alkmaar6 zal bloeien en nooit vergaan!!! HOEI!!!!

quote:
Twigg schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:01:
weet iemand hoe ik de emailtoets kan veranderen? ik wil m verbinden aan mijn gmail programma.

EDIT: ik heb het al gevonden, ook tunin.fm doet het nadat ik de telefoon opnieuw had geinstalleerd
Emailtoets? Over welke heb je het?

En hoe doe je dit?

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Reg. datum: 31 augustus 2002

in het vorige topic stond hoe je kunt sip bellen met de E65.

radicalEMT in "Het Nokia E65 Topic"

Wie kan mij helpen met de speedlinq sip settings ? (ritstele)

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Reg. datum: 10 juni 2002

quote:
MarkW800i schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:43:
[...]

Snap je probleem. Dynafix en nokia gaan op dit moment niet samen. De nokia toestellen worden door dynafix naar Polen gestuurd. Ik heb in mijn shop toestellen van nokia opgestuurd die al ruim 7 weken weg zijn.

Probleem is dat de Phonehouse hier niks aan kan doen. Dynafix is een extern bedrijf dat de Phonehouse inhuurd voor reparaties.

Als je toestel na de derde keer voor de zelfde klacht nog niet werkt kan er een swap verzoek worden ingedient.
Dat betekent dat hij met toestemming van nokia wordt opgestuurd(Weer naar dynafix) en daar word omgeruilt voor een andere of er vind een boardswap plaats. Dit betekent dat je toestel van de binnenkant helemaal wordt vervangen.
Is allemaal wel leuk maar ik vind het behoorlijk anti-reclame voor Nokia. Ik dacht een mooi toestel te kopen zonder de nadelen van de N95 en nu ben ik m al 12 weken kwijt in totaal. Weet je hoe Jacobse en van Es dat vroeger zeiden?
"Aan onze pik komt ook een eind, daar kunnen ze niet op blijven trappen!"
Godverdegodever.

quote:
devilkin schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:22:
[...]

Emailtoets? Over welke heb je het?

En hoe doe je dit?
Op de voorkant van de telefoon, links onder, boven het groene knopje, zit een toets met een envelop.
Die toets wilde ik naar mijn gmail account linken, dan moet je naar de map instellingen gaan, en daar staat 'email toets' en daar kun je kiezen welk account je wil gebruiken als standaart.

quote:
L i m a schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 18:02:
Gereserveerd

Morgen doe ik eraan verder. Ik twijfel nog of ik alle montage en demontage foto's laat staan...ze nemen te veel plaats in vind ik. Kunnen jullie je mening hierover zeggen aub?
Verder wil ik graag al mijn afbeeldingen centreren, maar kheb geen idee hoe dit moet?
Ik moet ook nog aanvullende info erbij steken en nog wat foutjes wegwerken...(zoals bv nog iets over tomtom enzo....)

Grtz
Ik ken nog wel een aantal mooie programma's
Zoals:
De Opera Web Browser.
Task manager.
Reboot. (je telefoon opnieuw opstarten, maar dan veeeeeeel sneller) (Je moet dit bestand wel even zelf signen)(misschien is dat signen ook wel iets voor in je bericht.)
misschien kan de link van Tunin.fm erbij?
en maak een apparte link voor de demontage spul, dat neemt te veel plaats in beslag, en is voor de meeste mensen niet eens interessant.

Twigg wijzigde dit bericht 16-08-2007 08:39 (24%)

quote:
daniel_ev schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:12:
[...]
> > EAP-PEAP
> > > CA certificate: GTE Cyber Trust
> > > Allow PEAPv1: Yes
> > > Allow PEAPv2: Yes
Ik zou het volgende proberen:
> > EAP-PEAP
> > > User certificate: GTE Cyber Trust
> > > CA certificate: (none defined)

quote:
Vmu schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:35:
[...]
Is allemaal wel leuk maar ik vind het behoorlijk anti-reclame voor Nokia.
Could'n't agree more. Ik ben ook heftig teleurgesteld in de service afhandeling van Nokia. Dit is de eerste keer in pak'm beet 10 jaar gebruik van nokia telefoons (o.a. 5110, 3330, 8310, 6610, 6680 en nu dan E65) dat ik uberhaupt een probleem heb met een Nokia telefoon en dan blijkt dat de service zoooo slecht is; Slechte informatievoorziening, slechte bereikbaarheid afdeling naverkoop (email en telefoon), schandalig lange reparatietermijnen en sowieso naar mijn idee onevenredig veel probleem gevallen met een nieuwe telefoon.

Een behoorlijke deuk in mijn voorheen rotsvaste vertrouwen in Nokia.

quote:
Twigg schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 08:01:
[...]

Op de voorkant van de telefoon, links onder, boven het groene knopje, zit een toets met een envelop.
Die toets wilde ik naar mijn gmail account linken, dan moet je naar de map instellingen gaan, en daar staat 'email toets' en daar kun je kiezen welk account je wil gebruiken als standaart.
Hmm. Bedoel je de 'eigen' toets? Boven de groene toets heb ik:
- Eigen toets (own key)
- Conference call toets

Een toets met een envelop heb ik niet op m'n E65...

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

quote:
Bertjand schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:27:
[...]

Ik zou het volgende proberen:
> > EAP-PEAP
> > > User certificate: GTE Cyber Trust
> > > CA certificate: (none defined)
Helaas; mocht niet baten. Nog steeds problemen met de 802.1x verificatie. Ik denk dat ik maar even een nieuw topic open in netwerken, want dit heeft weinig meer met de E65 zelf te maken. Toch bedankt in ieder geval.

Toch?

quote:
devilkin schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:19:
[...]

Hmm. Bedoel je de 'eigen' toets? Boven de groene toets heb ik:
- Eigen toets (own key)
- Conference call toets

Een toets met een envelop heb ik niet op m'n E65...
Dat is gek, ik heb daar geen 'own'toets, alleen die email toets.

Weet iemand misschien of er een bestand te downloaden is, waarmee ik de telefoon helemaal opnieuw kan installeren, zondar dat al die vodafone onzin erop komt? dus echt zoals Nokia de telefoon levert? en weet ook iemand of er al een nieuwe firmware beschikbaar is?

Reg. datum: 06 maart 2004

Klopt dat je per se een gps muis nodig hebt als je route 66 wilt gebruiken?

Of zijn er nog andere mogelijkheden, overigens route 66 is netjes geinstalleerd en draait prima!

@ kousje, ja dat klopt.

HELP
Heeft iemand een mannier gevonden om "rollball" te spelen? ik krijg t niet geinstalleerd. Ik heb een certificaat nodig, maar die kan ik niet meer maken, heeft iemand een oplossing???

quote:
Twigg schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:47:
[...]

Dat is gek, ik heb daar geen 'own'toets, alleen die email toets.
maak es een foto van die toets.......

quote:
Batsu schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:22:
[...]

maak es een foto van die toets.......
Dat gaat nogal moeilijk, de camera zit aan de andere kant :P
en verder heb ik hier geen camera in de buurt. :)

Reg. datum: 24 februari 2004

quote:
Twigg schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 08:10:
[...]

Ik ken nog wel een aantal mooie programma's
Zoals:
De Opera Web Browser.
Task manager.
Reboot. (je telefoon opnieuw opstarten, maar dan veeeeeeel sneller) (Je moet dit bestand wel even zelf signen)(misschien is dat signen ook wel iets voor in je bericht.)
misschien kan de link van Tunin.fm erbij?
en maak een apparte link voor de demontage spul, dat neemt te veel plaats in beslag, en is voor de meeste mensen niet eens interessant.
Ja, dat "zelf signen" lukt toch gewoon niet meer nu dat je geen nieuwe account meer kunt aanmaken op symbiansigned?

Weet iemand of je kan instellen dat bij het dichtschuiven:
- alle programmas naar de achtergrond gaan
- er automatisch een toetsenblokkering plaatsvind (dus dat je niet op "Ja" hoeft te drukken)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: