Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik heb sinds een paar weken deze telefoon met een Orange Abo.
Bevalt er goed alleen paar kleine probleempjes.

- Krijg maar geen UMTS bereik(USIM, is geactiveerd en op verschillende plekken geprobeerd)
- Kan een MMS versturen, maar wel ontvangen.(Zojuist nog instellen van Nokia en Orange site geprobeerd) Hij gaat naar outbox, maakt verbinding met GPRS zie ik "Bezig" dan "bezig met verzenden" en dan stopt hij ermee en blijft er staan "opnieuw verzenden om ..:.."

Kan iemand die Orange heeft me hiermee helpen?

Ovipromin wijzigde dit bericht 13-08-2007 19:47 (19%)

Reg. datum: 07 augustus 2007

In het vorige topic was vaker de vraag waarom soms de Wifi-functie niet werkt en de melding 'geen reactie van gateway' verschint.

Onder de volgende link is een mogelijke reden beschreven, waarom dit gebeurd, ofwel alles goed ingesteld blijkt: http://discussions.nokia-...date_ascending&page=1

Ik snap er niet alles van, maar wat ik eruit haal is, dat het toestel door de software twee IP-adressen toegewezen krijgt. Dit veroorzaakt dan soms een conflict. Nokia werd ook vaker benaderd, maar er Nokia heeft nog niets laten horen.

ik hoop dat ik hiermee sommigen kan helpen. Ik persoonlijk denk, dat het afwachten wordt, totdat Nokia met een oplossing komt (mss in vorm van nieuwe firmware).

Je mijn sis sturen zal niet gaan je IMEI nummer is anders.
Kijk hier voor het zelf signen...1x doen en je weet het.
Dan ben je al een tijdje niet meer op de site geweest blijkbaar...

Tegenwoordig kan je geen nieuwe account meer aanmaken dus kan je ook niet zelf meer signen. Kan je mij jouw login+pass eens pm'en, dan kan ik het zelf eens proberen? Thx!

Wie weet hier een oplossing voor. Je kunt inderdaad niet meer registreren en daardoor het programma rotate me niet gebruiken. Wil dat nog steeds om in landscape te kunnen internetten !!!

Hallo Roost,

Een enter is mogelijk (bij de N73 in ieder geval wel), het 3x 0, dan loopt hij spatie, het cijfer nul en de enter af.. Ik neem aan dat het bij de E65 ook is!

Goed ik ben me E-65 nog steeds kwijt (Tweede maal) voor het repareren van mijn toetsenbordverlichting.

Ik wacht nu 5 weken en 3 dagen en ik kan zien in de track en trace dat het toestel nog niet is opgestuurd dus voor zaterdag is het niet aanwezig en dan wacht ik al 6 weken.

Weet iemand wat voor regels hiervoor staan bij The Phonehouse? Wanneer krijg ik een fuckin vervangingstoestel van die gasten? Hoe lang mogen ze doen over een reparatie?? Ik word hier een beetje gek van

ehhhh..HOI

Reg. datum: 10 juni 2002

quote:
kRiZzZiZ schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:56:
Goed ik ben me E-65 nog steeds kwijt (Tweede maal) voor het repareren van mijn toetsenbordverlichting.

Ik wacht nu 5 weken en 3 dagen en ik kan zien in de track en trace dat het toestel nog niet is opgestuurd dus voor zaterdag is het niet aanwezig en dan wacht ik al 6 weken.

Weet iemand wat voor regels hiervoor staan bij The Phonehouse? Wanneer krijg ik een fuckin vervangingstoestel van die gasten? Hoe lang mogen ze doen over een reparatie?? Ik word hier een beetje gek van
Ik wacht nu voor de tweede keer voor precies het zelfde bij T for Telecom. In de winkel zei die gast (erg aardig overigens) dat ze het drie keer op moeten sturen voor er over vervangen wordt gedacht en dat hij wel vaker boze klanten daarover aan de balie had.
Ik ben mijn toestel nu dus in totaal al 10 weken kwijt terwijl hij 1,5 week in mijn bezit is geweest :(
Dat was ooit, heel lang geleden.

Order - Data complete 7-7-2007 11:13:05
Order - Confirmed 7-7-2007 11:13:11
Logistics - Product sent (Customer -> Dynafix Care) 10-7-2007 10:36:17
Logistics - Product received by Dynafix Care 11-7-2007 3:24:08
Logistics - Product sent to internal repair facility 11-7-2007 3:24:09
Logistics - Product arrived at repair center 11-7-2007 8:01:07
Repair at repair center - Started 11-7-2007 9:26:55
Repair at repair center - Cancelled 11-7-2007 9:27:43
Logistics - Product sent from repair center to logistics department 11-7-2007 10:24:12
Logistics - Product received by Dynafix Care 11-7-2007 15:06:25
Logistics - Product sent to external repair facility 11-7-2007 15:06:26

Vmu wijzigde dit bericht 14-08-2007 00:05 (29%)

Ik ben van een e50 naar de (HTC) s710 (WM6...) gegaan. Die heb ik snel weggedaan en nu heb ik een e65. Een verademing toch dat symbian als je dat gewend bent.
Ik heb een aantal vragen:
1. mijn toestel heeft geen Nl-se taal, kan ik er dat bij een service punt op laten zetten?
2. ik krijg vaak de melding "sertificate expired". Hoe komt dit en hoe kan ik dit voorkomen. Dit gebeurd overigens bij het installeren van software (met name themes)
3. De rechterkant van mijn frontje kraakt en lijkt niet helemaal lekker aan te sluiten, meer mensen hier last van?

Alkmaar6 zal bloeien en nooit vergaan!!! HOEI!!!!

quote:
Batsu schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 07:12:
2. ik krijg vaak de melding "sertificate expired". Hoe komt dit en hoe kan ik dit voorkomen. Dit gebeurd overigens bij het installeren van software (met name themes)
3. De rechterkant van mijn frontje kraakt en lijkt niet helemaal lekker aan te sluiten, meer mensen hier last van?
Punt 2 kan je vinden in het vorige topic (heeft te maken met het toepassen van certificaten). Dit kan je uitschakelen. Je derde punt heb ik de laatste tijd ook. Er komt meer speling tussen de bewegende delen. Ben benieuwd wat ik hieraan kan doen. Verder echt een top toestel _/-\o_

quote:
thomaskroon schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:52:
Een enter is mogelijk (bij de N73 in ieder geval wel), het 3x 0, dan loopt hij spatie, het cijfer nul en de enter af.. Ik neem aan dat het bij de E65 ook is!
Yes, 3x0 is idd een enter. Bedankt voor de tip. Weer zo'n verborgen feature.

Hey, ik heb al vele berichten gezien hier over defecte verlichting en/of slechte kwaliteit van de housing. Mijn telefoon heeft hier nog geen last van gehad, maar ook mijn exemplaar is al defect geweest. Vanuit het niets was het telefoonnetwerk bereik weg. Alle functies deden het nog, incl bluetooth en Wifi, maar geen GSM of UMTS bereik meer om te bellen of smsen. Toch vrij essentieel voor een telefoon...

Sinds gisteren heb ik eindelijk mijn telefoon weer terug, na 6 weken reparatie incl. een retourtje Polen. Het IMEI nummer en MAC adres zijn hetzelfde gebleven dus het 'moederbord' is niet vervangen. Ik vermoed dan ook het een defect was met de antenne (of een contact) oid.

Bijzonder teleurstellend dat Nokia deze garantie afhandeling hanteert; bizar dat je je telefoon langer kwijt bent dan je hem in je bezit hebt.

Verder zie ik dat meerdere mensen last hebben van speling/krakende delen. Heeft die van mij ook, dat onstaat bijzonder snel en bovendien veroorzaakt het slide mechanisme sporen/krassen op het metaal rond het nummerieke keypad.

Tot slot vind ik de standby tijd van de accu zeer matig. Nu is deze redelijk gelijk met vergelijkbare telefoons, maar totaal niet in overeenstemming met de beloofde specs van Nokia. Ik gebruik geen bluetooth en maar af en toe WIFI (gemiddeld 2x per dag max. 5 minuten totaal), maar elke 2,5 dag mag ie toch echt aan de lader. Daarbij is mijn belgedrag gelijk gebleven aan wat ik met mijn vorige UMTS toestel had (6680) waar ik het zeker 5 dagen mee kon vol houden.

Qua vormgeving en functionaliteit vind ik het een erg geslaagd toestel, maar inmiddels ben ik iets minder enthousiast dan de eerste 2 weken...

De beloofde stanby/bel tijd is denk ik als je alles uit hebt. Dus ook de actieve standby niet

Beter drie kilo cocaine in de hand, dan te hard rijden in Nederland.

Techno>Music

Ik heb een paar dingen die mensen gezegd hebben in dit topic aangepast. Ik heb wel nog geen tijd gehad om info toe te voegen. Appie Heijn, ik zal binnenkort die demontage en montage foto's bewerken en resizen zodat ze mooi in dit topic kunnen. Maar daar kruipt natuurlijk weer werk in en dit zal dus even op zich laten wachten.
Overigens weet ik nog altijd niet hoe ik afbeeldingen kan centreren :(

Techno>Music

Ich bin der champion

Even een tvp.

Goede TS _/-\o_

Ter land, ter zee en in de kroeg

Reg. datum: 16 april 2007

quote:
thomaskroon schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:52:
Hallo Roost,

Je bent een ster! Dank!

Roost

quote:
Appie Heijn schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:48:
De beloofde stanby/bel tijd is denk ik als je alles uit hebt. Dus ook de actieve standby niet
Ik denk niet dat de actieve standby het verschil zal maken eigenlijk. Het klinkt wel heel actief, maar uiteindelijk is het niets anders dan het plaatsen van wat shortcuts op je idle screen.Bovendien had ook mijn 6680 altijd actieve standby en die presteerde veel meer in overeenstemming met de specs.

quote:
Bertjand schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:42:
[...]

Ik denk niet dat de actieve standby het verschil zal maken eigenlijk. Het klinkt wel heel actief, maar uiteindelijk is het niets anders dan het plaatsen van wat shortcuts op je idle screen.Bovendien had ook mijn 6680 altijd actieve standby en die presteerde veel meer in overeenstemming met de specs.
Klopt, echter de E65 heeft zoveel functie's die extra energie kunnen gebruiken, veel meer dan een 6680/6681. Heb deze namelijk zelf ook gehad. Ook het super scherpe display zal denk ik niet meehelpen met het uithoudingsvermogen.

Zie het als een auto,
Ik rijdt regelmatig in 2 totaal verschillende auto's:
Een VW Vento 2.0 benz daar verschilt het werkelijke verbruik met de fabrieksopgave nauwelijks. Bij normaal weg gedrag

Een toyota landcruiser 3.0 diesel, hier rijdt ik met hetzelfde rijgedrag nog niet eens 1 op 7 terwijl fabrieksopgave 1 op 10 is. Alleen als je heel erg je best gaat doen haal je het.

WLAN slurpt accu trouwens gigantisch snel leeg. Ik had gistermorgen de telefoon van de lader gehaald om een uur of 8. 10 minuten gebeld en 3,5 uur WLAN actief aan(webradio) om 23.30 was accu helemaal leeg.

Normaal kan ik ongeveer 3 a 4 dagen halen met 15 a 20 minuten bellen en 3 smsjes per dag. Ook check ik regelmatig mijn agenda en gebruik ik ongeveer 1 uur per dag bluetooth.

Zodra de foto's geresized zijn, hoor ik het graag

quote:
Appie Heijn schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:05:
[...]
Zie het als een auto,
Ik rijdt regelmatig in 2 totaal verschillende auto's:
Een VW Vento 2.0 benz daar verschilt het werkelijke verbruik met de fabrieksopgave nauwelijks. Bij normaal weg gedrag

Een toyota landcruiser 3.0 diesel, hier rijdt ik met hetzelfde rijgedrag nog niet eens 1 op 7 terwijl fabrieksopgave 1 op 10 is. Alleen als je heel erg je best gaat doen haal je het.
Hmm.. okeej, ik snap je punt, zit zeker wat in. De extra capaciteiten maken het kennelijk erg moeilijk om een terechte vergelijking te maken, zelfs als je die extra functionaliteit weinig probeerd te gebruiken. Onbewust gebeurd dat toch ofzo... :)

Maar goed, los daarvan vind ik het nog steeds een beetje flauw dat het in de praktijk bijna niet te doen is in de buurt van de specs te komen, wat 'vroegaah' toch zeker wel ging. Het zal vast allemaal kloppen, maar voelt toch als enigzins misleidend.

quote:
Bertjand schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:58:
[...]

Hmm.. okeej, ik snap je punt, zit zeker wat in. De extra capaciteiten maken het kennelijk erg moeilijk om een terechte vergelijking te maken, zelfs als je die extra functionaliteit weinig probeerd te gebruiken. Onbewust gebeurd dat toch ofzo... :)

Maar goed, los daarvan vind ik het nog steeds een beetje flauw dat het in de praktijk bijna niet te doen is in de buurt van de specs te komen, wat 'vroegaah' toch zeker wel ging. Het zal vast allemaal kloppen, maar voelt toch als enigzins misleidend.
Deel het aantal standby uren (theoretisch) door 60, en dan heb je vaak het aantal dagen dat het toestel standby is. Het heeft niets met omrekenen van min/uur oid te maken. Gewoon delen door 60 en dan heb je vaak het aantal dagen dat het toestel standby is...

quote:
bluecupra schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 07:16:
[...]

Punt 2 kan je vinden in het vorige topic (heeft te maken met het toepassen van certificaten). Dit kan je uitschakelen. Je derde punt heb ik de laatste tijd ook. Er komt meer speling tussen de bewegende delen. Ben benieuwd wat ik hieraan kan doen. Verder echt een top toestel _/-\o_
Thanks!
punt twee heeft vooral ook te maken met de datum van je telefoon. Als je deze ene jaar of half jaar terug zet kan je in een keer wel een hoop dingen zelf installeren.
Idd een topding, jammer van de speling die ik heb, maar goed daar kan ik prima mee leven!

Reg. datum: 15 augustus 2007

Ik probeer Tunin.fm te installeren maar dat lukt niet, ik krijg steeds een de melding dat mijn telefoon niet wordt ondersteund :S
Kan iemand me helpen?

quote:
Twigg schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:52:
Ik probeer Tunin.fm te installeren maar dat lukt niet, ik krijg steeds een de melding dat mijn telefoon niet wordt ondersteund :S
Kan iemand me helpen?
Heb je al geprobeerd om in je tel browser "wap.tunin.fm" in te typen en het daar via te downloaden/installen?

Ja, dat heb ik gedaan, en dan staat er dat mijn telefoon niet wordt ondersteund.
Ik krijg dan niet eens een optie om te downloaden

En ik heb nog een vraagje,
Ik voer dit code in: *#7370# om de telefoon opnieuw in te stellen, maar dn vraagt hij voor weer een code, een Blokkeringscode waar ik alleen maar cijfers kan invoeren, ik heb de telefoon gekocht bij vodafone, er staat ook software op, heeft dat er misschien iets meet te maken??

Twigg wijzigde dit bericht 15-08-2007 10:17 (54%)

Weet iemand of S60 ed 3 FP2 op de e65 te installeren is... en of er software updates zijn??

Reg. datum: 03 augustus 2007

Is er al bekend wanneer er nieuwe firmware online komt?

is er al eens een nieuwe firmware voor de E65? of moet de eerste nog komen?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws