WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.
Toon posts:

BFG 8800 GTS video-out adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze videokaart;

http://www.ixbt.com/video.../bfg-8800gts320-front.jpg

De video/tv out uitgang die zie je links zitten.... Ik heb een S-videokabel (ronde connector) die ik wil aansluiten op deze kaart, maar daar heb je tegenwoordig een adapter voor nodig aangezien de aansluiting op de videokaart geen S-video aansluiting is. Nu had ik voorheen een Asus videokaart met dezelfde aansluiting als de BFG en daarbij een VIVO adapter waarop ik de S-videokabel kon aansluiten.
Bij de BFG kaart zit alleen een adapter met daaraan 3 tulp aansluitingen voor HDTV (rood, groen en blauw, deze dus; http://www.techreport.com...orce-8800s/bfg-cables.jpg ).... Maar schijnbaar kan ik wel s-video aansluiten volgens de specificaties... Iemand een idee hoe?

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond nog even wat getest; de S-video kabel heb ik in de poort van de videokaart gestoken (Dat past), maar dit werkte niet, ik zag helemaal geen beeld op mijn TV (uiteraard mbv de nvidia software de tv uitgang aangezet etc.)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog suggesties? Ik kan nog wel iets aanvullen;

Als ik de S-video kabel aansluit direct op de 7 pins poort van mijn videokaart dan krijg ik wel een optie erbij in de Nvidia control panel (ik kan dan een TV kiezen als monitor), maar wat ik hier ook doe; geen beeld op mijn TV. (ALLE settings al geprobeerd, ook op mijn TV)

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:31
Spit eens in De grote tv-out FAQ

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-05 23:28

MrDrako

nep ict'er

Die is ondertussen ietwat oud en lang niet volledig.

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:14
en gebruik de edit knop :P

maarja ik weet niet of asus de zelfde dingen op dezelfde pinnetjes zet ( pinout) en hem er zomaar insteken,, ik denk dat dan niet alles goed staat,, maarja staat dat echt niet in de gebruiksaanwijzing

[ Voor 79% gewijzigd door Speeddragon op 15-08-2007 00:12 ]

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Verwijderd

Topicstarter
Speeddragon schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:10:
en gebruik de edit knop :P

maarja ik weet niet of asus de zelfde dingen op dezelfde pinnetjes zet ( pinout) en hem er zomaar insteken,, ik denk dat dan niet alles goed staat,, maarja staat dat echt niet in de gebruiksaanwijzing
In de handleiding staat niks inderdaad... ik heb alle mogelijke opties al getest ; geen beeld op mijn TV.

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:14
hmmm, dit had ik dus ook bij een leadtek 6600gt naar een xfx 6600gt, misschien kun je wel een ander vollediger blokje bestellen ofzo?

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Pagina: 1