Gathering of Tweakers

Quicksearch
The power off the dark side!!!

Zijn er ook nederlandse site's waar je adressen kan vinden voor RSS-Feeds ??
Die je dan kan invullen in het videocentrum programma van Nokia zelf.
Heb wel wat adressen geprobeerd maar komt geen filmpje op binnen.

Reg. datum: 04 juli 2006

quote:
dafmay schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:47:
[...]

Voor de gebruikers van Route66 staat een aardige nieuwe post op het All About Symbian forum :

klikkerdeklik

_/-\o_ ;)
_/-\o_ (works like a charm!)

quote:
Haha super :) Helaas moet ik wachten tot morgen met installeren. Ben je al grote/kleine veranderingen tegengekomen ?

Volgens mij staat er een foutje in de startpost, (of ik ben gewoon lucky?).

Ik heb namelijk ook bij mn telefoon een 1gb scandisk microsd kaartje gekregen...
Heeft iedereen dit? Of is het gewoon een foutje?

Telefoon is overigens geweldig. Ik heb hiervoor een Qtek9100/MDA Vario gehad, en ik was bang dat er kwa gebruiksvriendelijkheid ik erop achteruit zou gaan, valt me 100% mee!

Het toestel ligt fijn in de hand, stuk sneller dan de qtek, en lekker uitgebreid.
Wil geen andere meer :9 (Wel wennen om geen volledig qwerty tobo meer te hebben, maar na 2 dagen ben je daar ook wel weer aan gewend).

Must-have!

AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900

quote:
Kecin schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:07:
Volgens mij staat er een foutje in de startpost, (of ik ben gewoon lucky?).

Ik heb namelijk ook bij mn telefoon een 1gb scandisk microsd kaartje gekregen...
Heeft iedereen dit? Of is het gewoon een foutje
Bij mij zat er een 1Gb Nokia micro SD-kaartje bij. Meteen een 2Gb Sandisk Ultra II gehaald vanwege snelheidsverschil.

Reg. datum: 04 juli 2006

quote:
dafmay schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:02:
[...]

Haha super :) Helaas moet ik wachten tot morgen met installeren. Ben je al grote/kleine veranderingen tegengekomen ?
Ik heb er nog niets mee gedaan, alleen even gecontroleerd of het überhaupt werkte. Vorige week viel het me trouwens op dat de vorige versie soms (voor mijn gevoel na een flink stuk rijden) erg traag werd. De GPS hobbelde een beetje achter de feiten aan, maar de gesproken instructies waren wel correct en op tijd. Kan dit te maken hebben met de onlangs geïnstalleerde 4 Gb kaart van Sandisk? Deze zou toch minstens zo snel moeten zijn als de meegeleverde 1 Gb?

Over Tomtom: Wat ik niet snap is dat er niet één of ander cracker of releaseteam TomTom even geschikt maakt voor de N95. Zo moeilijk kan dat niet zijn toch? Als je als cracker in de code kan kijken dan kan je ook wel een instructie geven om de interne antenne te gebruiken!

Tweaker Dealer

quote:
Denk niet dat zulke zaken hier besproken moeten worden!!!

quote:
schumi2004 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:45:
[...]
Denk niet dat zulke zaken hier besproken moeten worden!!!
Ik zou zeggen laat dat maar aan de mods over (als ze wakker zijn) ;)

Ps. 90:1

Och, valt in dit geval wel mee denk ik...

Wat mij op zich wel (maar wie ben ik) een denkbaar scenario lijkt: een of andere driver die de interne GPS als bluetooth-apparaat aan TomTom doet presenteren. Ik ben helaas geen Symbian coder, anders wist ik het wel :p.

OOOEOEEEEEPS! Ik ga meteen mijn mond spoelen met zeep! Wat een zonde!

To Be Or Not To Be

gister mijn 4gb kaartje ontvangen werkt gewoon perfect met v11 en met v12 ook

That Is The Question

Reg. datum: 11 maart 2000

wellicht is het al voorbij gekomen en heb ik het niet kunnen vinden maar ik heb een probleem met mijn T9 woordenboek.

Heb blijkbaar een keer per ongeluk het woord le ingevoerd. Nu iedere keer als ik je wil sms-en maakt ie er le van. Heel irritant. Is het op een of andere manier mogelijk om die woordenlijst te bewerken of desnoods helemaal weg te gooien?

Reg. datum: 11 april 2007

Mijn n95 is al voor de 4 de week in herstelling .sniff sniff sniffffff

quote:
leuf schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:31:
wellicht is het al voorbij gekomen en heb ik het niet kunnen vinden maar ik heb een probleem met mijn T9 woordenboek.

Heb blijkbaar een keer per ongeluk het woord le ingevoerd. Nu iedere keer als ik je wil sms-en maakt ie er le van. Heel irritant. Is het op een of andere manier mogelijk om die woordenlijst te bewerken of desnoods helemaal weg te gooien?
Ja ik heb dat met het woordje HET, maakt ie steeds GDU van... Vet irri, maar heb nog geen 1 keer gekeken of het veranderd kan worden... Ik hoopte eigenlijk dat het na een tijdje veranderde... omdat ie soms herkent wat je vaker gebruikt.. net als: DE en FF eerst pakte die vaker DE en nu FF

quote:
leuf schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:31:

Gewoon op opties en dan woord invoegen klikken. Dan pakt ie m standaard weer.

Jules

quote:
Mau_Maus schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:50:
[...]

Ja ik heb dat met het woordje HET, maakt ie steeds GDU van... Vet irri, maar heb nog geen 1 keer gekeken of het veranderd kan worden... Ik hoopte eigenlijk dat het na een tijdje veranderde... omdat ie soms herkent wat je vaker gebruikt.. net als: DE en FF eerst pakte die vaker DE en nu FF
inderdaad, als je het woord maar vaak genoeg gebruikt krijg je het vanzelf als eerste te zien. Andere mogelijkheid is inderdaad om het gewoon even opnieuw toe te voegen zoals hierboven gezegd.

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

Reg. datum: 10 augustus 2007

quote:
Sjengcity schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:26:
[...]
Ah ok, had ik ook gezien maar niet verder gekeken dan m`n neus lang is :9
Ziet er wel handig uit eigenlijk, vooral dat je je active progs kunt laten weergeven. Eens even googlelen :P
En....? Nog iets kunnen vinden :) ?
Of iemand anders misschien nog ideeën?

quote:
wimmel_1 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:46:
[...]

... F8 werkt niet ;) ).
Wat bij toen nog wel ging is via NSU het gehele OS opnieuw installeren. Helaas voor de bestanden die je dan geïnstalleerd of geüpdated hebt ná de laatste back-up ... maar 3 weken kwijt zoals Javaan.... liever niet ;) en daar zullen ze denk ik gewoon hetzelfde doen, dus z'n bestanden is 'ie toch kwijt.

Merendeel van de tijd gaat bij dit soort acties in het verzenden en melden zitten.

Uiteraard moet NSU je telefoon nog wél kunnen detecteren.... dat ging in mijn geval gelukkig nog wél, ook al liet 'ie niet meer dan dat witte "Nokia" scherm zien.
Ik ben erg benieuwd wat dat NSU en NSS (waarover ik eerder in dit forum las) nu eigenlijk is.daar kom ik niet uit. Heb je daar ook speciale kabels voor nodig of werkt dat via de bijgeleverde datakabel van de N95.

Een moderator wijzigde dit bericht 13-08-2007 09:19 (2%)
Reden: Aanhef en groeten niet nodig

quote:
postpiet schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 23:29:
[...]

En....? Nog iets kunnen vinden :) ?
Of iemand anders misschien nog ideeën?
Nop ook ik helaas niets kunnen vinden over dat Active Standby Screen helaas want ziet er zeker handig uit!
quote:
peerke63nl schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 00:36:
[...]

Hoi

Ik ben erg benieuwd wat dat NSU en NSS (waarover ik eerder in dit forum las) nu eigenlijk is.daar kom ik niet uit. Heb je daar ook speciale kabels voor nodig of werkt dat via de bijgeleverde datakabel van de N95.

Al vast bedankt :-)

Grtz
P.
NSU = Nokia Software Updater
NSS = Nemesis Service Suite

Dit zijn beide programma's wat je gewoon op je computer installeert en die je gewoon kunt gebruiken met de standaard USB kabel wat bij de telefoon wordt geleverd.

NSU is zoals de naam al zegt om de firmware van de telefoon te updaten, niet meer en niet minder.
NSS geeft je de mogelijkheid om wat meer instellingen te wijzigen zoals onder andere de productcode of bijvoorbeeld het imei nummer.

Voor meer info moet je
Modbreak:
Laat `m dat lekker zelf, buiten Tweakers om uitzoeken. Nu maken we het hem wel heel makkelijk. Tevens is het op het randje van wat hier toegestaan is.

Ginz wijzigde dit bericht 13-08-2007 09:23 (13%)

Ik hoop niet dat het illegaal is wat ik post(?). Heb er al meerdere posts over gezien die ook niet verwijdert werden.

Het schijnt dat je op deze manier ook sis files kan signen...
Iemand het al geprobeert?

AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900

Tweaker Dealer

quote:
Kecin schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 08:56:
Ik hoop niet dat het illegaal is wat ik post(?). Heb er al meerdere posts over gezien die ook niet verwijdert werden.

Het schijnt dat je op deze manier ook sis files kan signen...
Iemand het al geprobeert?
Heb het even snel gelezen maar heb het idee dat je nog steeds voor sommige files een DevCert nodig hebt
quote:
- Generate Seft-Signed Certificate Tools (beta 5)
welke je kon halen op symbiansigned.com waar ze sinds paar dagen de registratie optie verwijderd hebben :(
Die self-signed certs is niet zo moeilijk om zelf te maken echter kun je niet alle bestanden hiermee werkend signen

schumi2004 wijzigde dit bericht 13-08-2007 09:25 (13%)

[modbreak]
Laat `m dat lekker zelf, buiten Tweakers om uitzoeken. Nu maken we het hem wel heel makkelijk. Tevens is het op het randje van wat hier toegestaan is.[/]

Sorry hoor maar die link heb ik uit een eerder topic van TWEAKERS!!! gehaald en gewoon via google zelfs gevonden. Ik begrijp dat er geen illegale dingen gedaan mogen worden maar dit gaat me iets te ver. Als jullie in de eene post wel een link laten staan die iemand anders even later opnieuw post moeten jullie hem of bij beide verwijderen of beide laten staan.

Als je iets verder had gekeken had je ook gezien dat ik 2 heel normale links had gepost van google zoekresultaten waar alleen maar was gezocht op NSU en NSS icm Nokia N95 waar verder bij stond dat hij zich ook wat moeite mocht doen dus je bent iets te voorbarig als je het mij vraagt!

Sorry voor m`n offtopic geblaat, zal niet snel commentaar geven op modbreaks maar vind het een beetje achteruit gaan de laatste tijd ook gezien hoe het ging met het openen van een nieuw topic, niemand kwam daar meer wijs uit.

Sjengcity wijzigde dit bericht 13-08-2007 10:36 (95%)

In deel-4 over de Nokia N95 schreef ene Masta-G hoe een vodafone N95 te unbranden, weet iemand hoe ik deze post kan terughalen? Of kan iemand hem nogmaals posten?

Alvast dank!

@rene___ ik heb zo het gevoel dat die posts verwijdert zijn door de mods.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws