Die je dan kan invullen in het videocentrum programma van Nokia zelf.
Heb wel wat adressen geprobeerd maar komt geen filmpje op binnen.
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]quote:dafmay schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:47:
[...]
Voor de gebruikers van Route66 staat een aardige nieuwe post op het All About Symbian forum :
klikkerdeklik
![]()
Haha superquote:
AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900
Bij mij zat er een 1Gb Nokia micro SD-kaartje bij. Meteen een 2Gb Sandisk Ultra II gehaald vanwege snelheidsverschil.quote:Kecin schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:07:
Volgens mij staat er een foutje in de startpost, (of ik ben gewoon lucky?).
Ik heb namelijk ook bij mn telefoon een 1gb scandisk microsd kaartje gekregen...
Heeft iedereen dit? Of is het gewoon een foutje
Ik heb er nog niets mee gedaan, alleen even gecontroleerd of het überhaupt werkte. Vorige week viel het me trouwens op dat de vorige versie soms (voor mijn gevoel na een flink stuk rijden) erg traag werd. De GPS hobbelde een beetje achter de feiten aan, maar de gesproken instructies waren wel correct en op tijd. Kan dit te maken hebben met de onlangs geïnstalleerde 4 Gb kaart van Sandisk? Deze zou toch minstens zo snel moeten zijn als de meegeleverde 1 Gb?quote:dafmay schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:02:
[...]
Haha superHelaas moet ik wachten tot morgen met installeren. Ben je al grote/kleine veranderingen tegengekomen ?
Denk niet dat zulke zaken hier besproken moeten worden!!!quote:
Ik zou zeggen laat dat maar aan de mods over (als ze wakker zijn)quote:schumi2004 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:45:
[...]
Denk niet dat zulke zaken hier besproken moeten worden!!!
That Is The Question
Ja ik heb dat met het woordje HET, maakt ie steeds GDU van... Vet irri, maar heb nog geen 1 keer gekeken of het veranderd kan worden... Ik hoopte eigenlijk dat het na een tijdje veranderde... omdat ie soms herkent wat je vaker gebruikt.. net als: DE en FF eerst pakte die vaker DE en nu FFquote:leuf schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:31:
wellicht is het al voorbij gekomen en heb ik het niet kunnen vinden maar ik heb een probleem met mijn T9 woordenboek.
Heb blijkbaar een keer per ongeluk het woord le ingevoerd. Nu iedere keer als ik je wil sms-en maakt ie er le van. Heel irritant. Is het op een of andere manier mogelijk om die woordenlijst te bewerken of desnoods helemaal weg te gooien?
Gewoon op opties en dan woord invoegen klikken. Dan pakt ie m standaard weer.quote:leuf schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:31:
wellicht is het al voorbij gekomen en heb ik het niet kunnen vinden maar ik heb een probleem met mijn T9 woordenboek.
Heb blijkbaar een keer per ongeluk het woord le ingevoerd. Nu iedere keer als ik je wil sms-en maakt ie er le van. Heel irritant. Is het op een of andere manier mogelijk om die woordenlijst te bewerken of desnoods helemaal weg te gooien?
Jules
inderdaad, als je het woord maar vaak genoeg gebruikt krijg je het vanzelf als eerste te zien. Andere mogelijkheid is inderdaad om het gewoon even opnieuw toe te voegen zoals hierboven gezegd.quote:Mau_Maus schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:50:
[...]
Ja ik heb dat met het woordje HET, maakt ie steeds GDU van... Vet irri, maar heb nog geen 1 keer gekeken of het veranderd kan worden... Ik hoopte eigenlijk dat het na een tijdje veranderde... omdat ie soms herkent wat je vaker gebruikt.. net als: DE en FF eerst pakte die vaker DE en nu FF
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
En....? Nog iets kunnen vindenquote:Sjengcity schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:26:
[...]
Ah ok, had ik ook gezien maar niet verder gekeken dan m`n neus lang is![]()
Ziet er wel handig uit eigenlijk, vooral dat je je active progs kunt laten weergeven. Eens even googlelen
Ik ben erg benieuwd wat dat NSU en NSS (waarover ik eerder in dit forum las) nu eigenlijk is.daar kom ik niet uit. Heb je daar ook speciale kabels voor nodig of werkt dat via de bijgeleverde datakabel van de N95.quote:wimmel_1 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:46:
[...]
... F8 werkt niet).
Wat bij toen nog wel ging is via NSU het gehele OS opnieuw installeren. Helaas voor de bestanden die je dan geïnstalleerd of geüpdated hebt ná de laatste back-up ... maar 3 weken kwijt zoals Javaan.... liever nieten daar zullen ze denk ik gewoon hetzelfde doen, dus z'n bestanden is 'ie toch kwijt.
Merendeel van de tijd gaat bij dit soort acties in het verzenden en melden zitten.
Uiteraard moet NSU je telefoon nog wél kunnen detecteren.... dat ging in mijn geval gelukkig nog wél, ook al liet 'ie niet meer dan dat witte "Nokia" scherm zien.
Een moderator wijzigde dit bericht 13-08-2007 09:19 (2%)
Reden: Aanhef en groeten niet nodig
Nop ook ik helaas niets kunnen vinden over dat Active Standby Screen helaas want ziet er zeker handig uit!quote:postpiet schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 23:29:
[...]
En....? Nog iets kunnen vinden?
Of iemand anders misschien nog ideeën?
NSU = Nokia Software Updaterquote:peerke63nl schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 00:36:
[...]
Hoi
Ik ben erg benieuwd wat dat NSU en NSS (waarover ik eerder in dit forum las) nu eigenlijk is.daar kom ik niet uit. Heb je daar ook speciale kabels voor nodig of werkt dat via de bijgeleverde datakabel van de N95.
Al vast bedankt :-)
Grtz
P.
Ginz wijzigde dit bericht 13-08-2007 09:23 (13%)
AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900
Heb het even snel gelezen maar heb het idee dat je nog steeds voor sommige files een DevCert nodig hebtquote:Kecin schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 08:56:
Ik hoop niet dat het illegaal is wat ik post(?). Heb er al meerdere posts over gezien die ook niet verwijdert werden.
Het schijnt dat je op deze manier ook sis files kan signen...
Iemand het al geprobeert?
welke je kon halen op symbiansigned.com waar ze sinds paar dagen de registratie optie verwijderd hebbenquote:- Generate Seft-Signed Certificate Tools (beta 5)
schumi2004 wijzigde dit bericht 13-08-2007 09:25 (13%)
Sjengcity wijzigde dit bericht 13-08-2007 10:36 (95%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus