Gathering of Tweakers

Quicksearch
Intentionally Left Blank

quote:
schumi2004 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:14:
[...]
..........
:update:
Tis mss niet de juiste plek maar weet iemand een goeie irc client voor de n95?
jmIrc ?

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Tweaker Dealer

quote:
thanks maar liever geen j2me heb een andere gevonden mIRGGI

Intentionally Left Blank

quote:
schumi2004 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:52:
[...]

thanks maar liever geen j2me heb een andere gevonden mIRGGI
Maak het dan meteen clickable .. mIRGGI ... scheelt weer een google stap ;)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Reg. datum: 15 juni 2000

:( :( :( :(
V12.0.0.13 shit firmware

Heb moeite met ontvangen van bepaalde smsen !!!
Heeft iemand er ook last van ? Is natuurlijk moeilijk te zeggen omdat je niet weet dat ze verstuurd zijn :( :( :(

be creative!

sinds eergister N95/T-Mobile.
de eerste keer dat ik via Web-and-Walk zou surfen, vroeg de telefoon/webbrowser
of ik de kwaliteit van de afbeeldingen laag wou houden, dit zou in snelheid schelen.

aangezien ik niet veel van internet via mijn mobiel verwachtte, heb ik daarvoor gekozen.

maar de snelheid is toch boven verwachting,
hoe zet ik de kwaliteit van de afbeeldingen weer naar normaal/hoog?

BadMotha wijzigde dit bericht 11-08-2007 21:59 (3%)

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

quote:
Ybox schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:56:
V12.0.0.13 shit firmware

Heeft iemand er ook last van ? Is natuurlijk moeilijk te zeggen omdat je niet weet dat ze verstuurd zijn :( :( :(
pff dat waren een boel ontevreden-smileys

edit : goed dan ook meteen maar een tip : in settings voor sms, zet "character encoding" op "reduced support".

dafmay wijzigde dit bericht 11-08-2007 21:43 (13%)

The power off the dark side!!!

Als ik naar de Youtube Mobile pagina surft en een filmje gaat bekijken met mijn T-Mobile internet kan ik gewoon zoals het hoort streamen.
Alleen ik heb te langzaam internet met t-mobile en dacht dan ga ik even streamen met mijn draadloos internet van thuis.
De verbinding is optimaal, maar als ik nu een filmpje aanklikt op youtube mobile pagina dan kan hij geen verbinding maken met de filmpjes ??
Doe ik iets niet goed, of moet ik iets instellen ??

Ook in het Nokia VideoCentrum heb je YouTube Beta.
Daarin precies het zelfde, wel streamen met mobile internet, maar niet mogenlijk met mijn draadloos internet.
Dan zegt het programma dat hij het bestand niet kan vinden.

danplo wijzigde dit bericht 11-08-2007 23:07 (19%)

quote:
dafmay schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:27:
[...]

pff dat waren een boel ontevreden-smileys

edit : goed dan ook meteen maar een tip : in settings voor sms, zet "character encoding" op "reduced support".
Ja super super super super teleur gesteld in N95 als je op de primaire zaken (bellen smsen) niet kan vertrouwen.
Daarvoor heb je immers een telefoon, als de rest niet 100% werkt prima maar primaire zaken MOETEN GEWOON 100% WERKEN !!

Dank voor tip maar het gaat om ontvangst van SMS niet versturen dat gaat wel goed.

quote:
BadMotha schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:04:
sinds eergister N95/T-Mobile.
de eerste keer dat ik via Web-and-Walk zou surfen, vroeg de telefoon/webbrowser
of ik de kwaliteit van de afbeeldingen laag wou houden, dit zou in snelheid schelen.

aangezien ik niet veel van internet via mijn mobiel verwachtte, heb ik daarvoor gekozen.

maar de snelheid is toch boven verwachting,
hoe zet ik de kwaliteit van de afbeeldingen weer naar normaal/hoog?
http://speed.t-mobile.nl/...p?orgUrl=http://google.nl
offtopic:
Hoe zorg je ervoor de het bovenstaand niet direct een link wordt?

ik weet niet zeker of het nodig is om het laatste gedeelte vanaf Url ook in te typen maar dan weet je dat voor de zekerheid.
quote:
Ybox schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:56:
V12.0.0.13 shit firmware

Misschien eens proberen om je telefoon een harde reset te geven of de software opnieuw te installeren. Denk dat je eerder een uitzondering bent dan iets anders want heb er hier helemaal niets van gehoord voor de rest.

Edit, ik zie dat je Hi hebt. Weet het niet zeker maar waren daar niet problemen met het netwerk oid? Heb hier een tijdje terug iemand anders ook nog over gehoord maar kan ook gewoon een storing zijn geweest......

Sjengcity wijzigde dit bericht 11-08-2007 23:33 (36%)
Reden: sms gedoe toegevoegd

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

quote:
Ybox schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:14:
[...]

Ja super super super super teleur gesteld in N95 als je op de primaire zaken (bellen smsen) niet kan vertrouwen.
Daarvoor heb je immers een telefoon, als de rest niet 100% werkt prima maar primaire zaken MOETEN GEWOON 100% WERKEN !!

Dank voor tip maar het gaat om ontvangst van SMS niet versturen dat gaat wel goed.
Begrijp helemaal de teleurstelling. Ontvang je bepaalde smsjes niet, en als dat het geval is zijn dat mensen bij 1 bepaalde provider ? Of als het om een aantal personen gaat waarvan jij de sms niet ontvangt, mischien handig om hun te vragen hun telefoon-settings door te lopen. En zoals Sjengcity aangaf, het kan ook (tijdelijk) aan jouw provider liggen. Klantenservice provider zou ik in ieder geval eens bellen.

Dat is voor zover ik zo snel kan bedenken.

quote:
dafmay schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:56:
[...]

Begrijp helemaal de teleurstelling. Ontvang je bepaalde smsjes niet, en als dat het geval is zijn dat mensen bij 1 bepaalde provider ? Of als het om een aantal personen gaat waarvan jij de sms niet ontvangt, mischien handig om hun te vragen hun telefoon-settings door te lopen. En zoals Sjengcity aangaf, het kan ook (tijdelijk) aan jouw provider liggen. Klantenservice provider zou ik in ieder geval eens bellen.

Dat is voor zover ik zo snel kan bedenken.
Zie dat andere personen ook gewoon last hebben met sms.

Zal morgen eens een harde reset doen, het vervelende is gewoon dat het lastig te testen is of het probleem dan opgelost is.
Probleem is gewoon van dat je graag vertrouwt op je telefoon -O- .

quote:
Ybox schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 00:17:
[...]

Zie dat andere personen ook gewoon last hebben met sms.

Zal morgen eens een harde reset doen, het vervelende is gewoon dat het lastig te testen is of het probleem dan opgelost is.
Probleem is gewoon van dat je graag vertrouwt op je telefoon -O- .
Eventueel als je de mogelijkeheid hebt eens een weekje ofzo testen met een andere telefoon, dan weet je in ieder geval waar het probleem zit.

Ik zit er ook stevig over na te denken om een N95 aan te schaffen, maar ik was eigenlijk benieuwd hoe de inmiddels ervarende gebruikers van een N95 denken over hun telefoon. Wat is jullie indruk?

Tweaker Dealer

quote:
intered2 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 02:10:
Ik zit er ook stevig over na te denken om een N95 aan te schaffen, maar ik was eigenlijk benieuwd hoe de inmiddels ervarende gebruikers van een N95 denken over hun telefoon. Wat is jullie indruk?
The best phone you can get atm(dot)

quote:
Ik wil geen andere! _/-\o_

quote:
Ik ben er erg happy mee... Ik heb de overstap gemaakt van een N80 naar de N95. Tot op heden nog absoluut geen spijt van!
Ook ik moet eind van deze week kiezen welke telefoon ik ga pakken. Ik ben nog aan het twijfelen tussen de E95 en de 6110 Navigator. Kan iemand mij raad geven.

quote:
celica2001 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 09:05:
Ook ik moet eind van deze week kiezen welke telefoon ik ga pakken. Ik ben nog aan het twijfelen tussen de E95 en de 6110 Navigator. Kan iemand mij raad geven.
Die keuze zul je zelf moeten maken als je het mij vraagt.
Zet voor jezelf eens goed op een rijtje waar je de telefoon voor wil gebruiken en welke daar het beste bij in de buurt komt. Als de niet helpt kun je de voor en nadelen van de telefoons ook nog tegen elkaar op zetten en ik denk dat dan de enige juiste telefoon er voor jou uit komt, andere mensen kunnen niet voor jou kiezen omdat iedereen andere eisen stelt aan zijn telefoon

Ik had laatst even last van me slider.. die ging opeens heel stroef.. maar nu paar dagen verder gaat ie weer als een tierelier.. zal wel iets tussen gezeten hebben... maar voor de rest.. helemaal blij met me phone! :D alleen echt een nadeel is dat signen van software..

|| MSI 975x PE, E6600 @ 2.8ghz, Asus EN7100GS, 1.250 gig HDD, CM Centurion 5 ||

quote:
Fantastisch toestel. Inmiddels zo'n 30 verschillende soorten en maten toestellen gehad en ik ben erg kritisch, maar de N95 is verreweg de allerbeste. Alle functies doen het naar behoren en opzet is erg intuitief.

quote:
celica2001 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 09:05:
Voor vergelijken beide toestellen kijk ook eens op www.newmobile.nl

En google even naar reviews van beide toestellen. Dat is het eerste dat ik altijd doe bij kiezen van nieuw toestel.

dafmay wijzigde dit bericht 12-08-2007 12:02 (13%)

The power off the dark side!!!

quote:
danplo schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:30:
Als ik naar de Youtube Mobile pagina surft en een filmje gaat bekijken met mijn T-Mobile internet kan ik gewoon zoals het hoort streamen.
Alleen ik heb te langzaam internet met t-mobile en dacht dan ga ik even streamen met mijn draadloos internet van thuis.
De verbinding is optimaal, maar als ik nu een filmpje aanklikt op youtube mobile pagina dan kan hij geen verbinding maken met de filmpjes ??
Doe ik iets niet goed, of moet ik iets instellen ??

Ook in het Nokia VideoCentrum heb je YouTube Beta.
Daarin precies het zelfde, wel streamen met mobile internet, maar niet mogenlijk met mijn draadloos internet.
Dan zegt het programma dat hij het bestand niet kan vinden.
Niemand een idee waaraan dit kan liggen ??
Realplayer start op en zegt ik ga verbinding maken met het youtube filmpje.
Daarna zegt Realplayer ( Verbinding verbroken. Nieuwe verbinding proberen ?
In Realplayer staat mijn wireless verbinding ook ingesteld.
Het lijkt wel of hij surft met mijn wireless thuis internet, maar zodra Realplayer opstart dat hij autom zoekt naar mijn mobile internet en dat hij dan geen verbinding kan maken met het filmpje.

danplo wijzigde dit bericht 12-08-2007 12:24 (8%)

quote:
danplo schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 12:17:
[...]Niemand een idee waaraan dit kan liggen ??
Bij mij gebeurd precies hetzelfde. Heb youtube nog nooit werkend gehad.

quote:
Holleboomer schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:25:
[...]

Flash Lite 2.1 heeft support voor video en komt met symbian s60 fp2.
Is volgens mij geen volledige ondersteuning.. Werkt wel offline, maar niet online. Zoals ik het gelezen heb

quote:
Mau_Maus schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:47:
[...]

Is volgens mij geen volledige ondersteuning.. Werkt wel offline, maar niet online. Zoals ik het gelezen heb
Voor de gebruikers van Route66 staat een aardige nieuwe post op het All About Symbian forum :

klikkerdeklik

_/-\o_ ;)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws