jmIrc ?quote:
Why do subtitles never really tell you what's going on?
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]jmIrc ?quote:schumi2004 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:14:
[...]
..........
:update:
Tis mss niet de juiste plek maar weet iemand een goeie irc client voor de n95?
thanks maar liever geen j2me heb een andere gevonden mIRGGIquote:
Maak het dan meteen clickable .. mIRGGI ... scheelt weer een google stapquote:schumi2004 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:52:
[...]
thanks maar liever geen j2me heb een andere gevonden mIRGGI
BadMotha wijzigde dit bericht 11-08-2007 21:59 (3%)
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
pff dat waren een boel ontevreden-smileysquote:Ybox schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:56:
![]()
![]()
![]()
![]()
V12.0.0.13 shit firmware
Heb moeite met ontvangen van bepaalde smsen !!!
Heeft iemand er ook last van ? Is natuurlijk moeilijk te zeggen omdat je niet weet dat ze verstuurd zijn![]()
![]()
dafmay wijzigde dit bericht 11-08-2007 21:43 (13%)
danplo wijzigde dit bericht 11-08-2007 23:07 (19%)
Ja super super super super teleur gesteld in N95 als je op de primaire zaken (bellen smsen) niet kan vertrouwen.quote:dafmay schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:27:
[...]
pff dat waren een boel ontevreden-smileys
edit : goed dan ook meteen maar een tip : in settings voor sms, zet "character encoding" op "reduced support".
http://speed.t-mobile.nl/...p?orgUrl=http://google.nlquote:BadMotha schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:04:
sinds eergister N95/T-Mobile.
de eerste keer dat ik via Web-and-Walk zou surfen, vroeg de telefoon/webbrowser
of ik de kwaliteit van de afbeeldingen laag wou houden, dit zou in snelheid schelen.
aangezien ik niet veel van internet via mijn mobiel verwachtte, heb ik daarvoor gekozen.
maar de snelheid is toch boven verwachting,
hoe zet ik de kwaliteit van de afbeeldingen weer naar normaal/hoog?
Misschien eens proberen om je telefoon een harde reset te geven of de software opnieuw te installeren. Denk dat je eerder een uitzondering bent dan iets anders want heb er hier helemaal niets van gehoord voor de rest.quote:Ybox schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:56:
![]()
![]()
![]()
![]()
V12.0.0.13 shit firmware
Heb moeite met ontvangen van bepaalde smsen !!!
Heeft iemand er ook last van ? Is natuurlijk moeilijk te zeggen omdat je niet weet dat ze verstuurd zijn![]()
![]()
Sjengcity wijzigde dit bericht 11-08-2007 23:33 (36%)
Reden: sms gedoe toegevoegd
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Begrijp helemaal de teleurstelling. Ontvang je bepaalde smsjes niet, en als dat het geval is zijn dat mensen bij 1 bepaalde provider ? Of als het om een aantal personen gaat waarvan jij de sms niet ontvangt, mischien handig om hun te vragen hun telefoon-settings door te lopen. En zoals Sjengcity aangaf, het kan ook (tijdelijk) aan jouw provider liggen. Klantenservice provider zou ik in ieder geval eens bellen.quote:Ybox schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:14:
[...]
Ja super super super super teleur gesteld in N95 als je op de primaire zaken (bellen smsen) niet kan vertrouwen.
Daarvoor heb je immers een telefoon, als de rest niet 100% werkt prima maar primaire zaken MOETEN GEWOON 100% WERKEN !!
Dank voor tip maar het gaat om ontvangst van SMS niet versturen dat gaat wel goed.
Zie dat andere personen ook gewoon last hebben met sms.quote:dafmay schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:56:
[...]
Begrijp helemaal de teleurstelling. Ontvang je bepaalde smsjes niet, en als dat het geval is zijn dat mensen bij 1 bepaalde provider ? Of als het om een aantal personen gaat waarvan jij de sms niet ontvangt, mischien handig om hun te vragen hun telefoon-settings door te lopen. En zoals Sjengcity aangaf, het kan ook (tijdelijk) aan jouw provider liggen. Klantenservice provider zou ik in ieder geval eens bellen.
Dat is voor zover ik zo snel kan bedenken.
Eventueel als je de mogelijkeheid hebt eens een weekje ofzo testen met een andere telefoon, dan weet je in ieder geval waar het probleem zit.quote:Ybox schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 00:17:
[...]
Zie dat andere personen ook gewoon last hebben met sms.
Zal morgen eens een harde reset doen, het vervelende is gewoon dat het lastig te testen is of het probleem dan opgelost is.
Probleem is gewoon van dat je graag vertrouwt op je telefoon.
The best phone you can get atm(dot)quote:intered2 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 02:10:
Ik zit er ook stevig over na te denken om een N95 aan te schaffen, maar ik was eigenlijk benieuwd hoe de inmiddels ervarende gebruikers van een N95 denken over hun telefoon. Wat is jullie indruk?
Ik wil geen andere!quote:intered2 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 02:10:
Ik zit er ook stevig over na te denken om een N95 aan te schaffen, maar ik was eigenlijk benieuwd hoe de inmiddels ervarende gebruikers van een N95 denken over hun telefoon. Wat is jullie indruk?
Ik ben er erg happy mee... Ik heb de overstap gemaakt van een N80 naar de N95. Tot op heden nog absoluut geen spijt van!quote:intered2 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 02:10:
Die keuze zul je zelf moeten maken als je het mij vraagt.quote:celica2001 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 09:05:
Ook ik moet eind van deze week kiezen welke telefoon ik ga pakken. Ik ben nog aan het twijfelen tussen de E95 en de 6110 Navigator. Kan iemand mij raad geven.
|| MSI 975x PE, E6600 @ 2.8ghz, Asus EN7100GS, 1.250 gig HDD, CM Centurion 5 ||
Fantastisch toestel. Inmiddels zo'n 30 verschillende soorten en maten toestellen gehad en ik ben erg kritisch, maar de N95 is verreweg de allerbeste. Alle functies doen het naar behoren en opzet is erg intuitief.quote:intered2 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 02:10:
Voor vergelijken beide toestellen kijk ook eens op www.newmobile.nlquote:celica2001 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 09:05:
Ook ik moet eind van deze week kiezen welke telefoon ik ga pakken. Ik ben nog aan het twijfelen tussen de E95 en de 6110 Navigator. Kan iemand mij raad geven.
dafmay wijzigde dit bericht 12-08-2007 12:02 (13%)
Niemand een idee waaraan dit kan liggen ??quote:danplo schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:30:
Als ik naar de Youtube Mobile pagina surft en een filmje gaat bekijken met mijn T-Mobile internet kan ik gewoon zoals het hoort streamen.
Alleen ik heb te langzaam internet met t-mobile en dacht dan ga ik even streamen met mijn draadloos internet van thuis.
De verbinding is optimaal, maar als ik nu een filmpje aanklikt op youtube mobile pagina dan kan hij geen verbinding maken met de filmpjes ??
Doe ik iets niet goed, of moet ik iets instellen ??
Ook in het Nokia VideoCentrum heb je YouTube Beta.
Daarin precies het zelfde, wel streamen met mobile internet, maar niet mogenlijk met mijn draadloos internet.
Dan zegt het programma dat hij het bestand niet kan vinden.
danplo wijzigde dit bericht 12-08-2007 12:24 (8%)
Bij mij gebeurd precies hetzelfde. Heb youtube nog nooit werkend gehad.quote:danplo schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 12:17:
[...]Niemand een idee waaraan dit kan liggen ??
Is volgens mij geen volledige ondersteuning.. Werkt wel offline, maar niet online. Zoals ik het gelezen hebquote:Holleboomer schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:25:
[...]
Flash Lite 2.1 heeft support voor video en komt met symbian s60 fp2.
Voor de gebruikers van Route66 staat een aardige nieuwe post op het All About Symbian forum :quote:Mau_Maus schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:47:
[...]
Is volgens mij geen volledige ondersteuning.. Werkt wel offline, maar niet online. Zoals ik het gelezen heb
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius