Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 Deel 7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 03 december 2005

quote:
schumi2004 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:17:
Tuurlijk pfff, lijkt erop dat hij de enige man is die dit gehad heeft en zich belangrijk genoeg voelt om dat te mogen zeggen muahahah
Inderdaad, die zin viel me ook al heel erg op! Ag jah mensen vinden het nu eenmaal leuk om even tha picture te staan |:(
quote:
Met versie 11 deed ie het ook al prima.. met 10 geen ervaring met 4gb
Maar was het niet zo dat het vanaf 12 pas officieel was? Maakt voor de rest ook niet uit hoor, ben nu eenmaal een perfectionist :P

edit: Hoe zit het eigenlijk met de firmware? Nog mensen die wat gehoord hebben over een nieuwe? Is toch ook alweer een tijdje geleden dat 12 uitkwam....
nogmaals edit: even opgezocht; 6 juli kwam hier het eerste bericht dat hij voor de unlocked versies te krijgen was dus begin wel weer een beetje tijd te worden :P

offtopic:
edit: even lekker offtopic, is het nu echt toeval dat ik iedere keer een nieuwe pagina begin? (ik ga ook voor pagina 6 :9 )

Sjengcity wijzigde dit bericht 10-08-2007 18:43 (30%)

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

I love my Pleo!

Wat nog steeds niemand heeft kunnen beantwoorden (zelfs Google niet, al heb ik even snel gezocht):
Hoe installeer je animaties en waar haal je deze vandaan voor de alternatieve screensaver die in de Nokia zit gebouwd???
Iemand daar ervaring mee???

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

Tweaker Dealer
Reg. datum: 12 februari 2004

quote:
Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:55:
Wat nog steeds niemand heeft kunnen beantwoorden (zelfs Google niet, al heb ik even snel gezocht):
Hoe installeer je animaties en waar haal je deze vandaan voor de alternatieve screensaver die in de Nokia zit gebouwd???
Iemand daar ervaring mee???
Wist niet eens dat ie dat kon ;)

Gaat meteen op onderzoek uit

:update:
Voor de theme goeroes hier, dat deze hier nog niet terecht gekomen is(zijn) ;)
http://www.babinokia.com/
http://symbian.mobilethemes.com/

Staat niet veel maar wel toch
http://www.themes4urmobilephone.com/nokia-n95-themes

schumi2004 wijzigde dit bericht 10-08-2007 19:34 (21%)
Reden: Linkje gee-add naar goeie theme site ;)

CBR600rr
Reg. datum: 29 mei 2007

Even een klein vraagje.
Ik wil de N95 gaan aanschaffen met een 20 euro abbonement en onbewerkt internet 10 euro.
Wat is dan zo'n beetje de goedkoopste optie die ik kan krijgen?
Thnx! :)

GoW _0_ 360 fan:)

Reg. datum: 10 oktober 2005

Voor abbonementen en prijzen is dit forum niet bedoeld, dit is niet interessant voor de mensen die N95 reeds hebben aangeschaft. Ik zou zeggen kijk op gsmweb.nl
quote:
kernie schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:37:
Even een klein vraagje.
Ik wil de N95 gaan aanschaffen met een 20 euro abbonement en onbewerkt internet 10 euro.
Wat is dan zo'n beetje de goedkoopste optie die ik kan krijgen?
Thnx! :)

CBR600rr
Reg. datum: 29 mei 2007

quote:
robinhaagmans schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:49:
Voor abbonementen en prijzen is dit forum niet bedoeld, dit is niet interessant voor de mensen die N95 reeds hebben aangeschaft. Ik zou zeggen kijk op gsmweb.nl

[...]
Excuses toch bedankt voor de link! 8)

GoW _0_ 360 fan:)

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
Sjengcity schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:30:
[...]

edit: Hoe zit het eigenlijk met de firmware? Nog mensen die wat gehoord hebben over een nieuwe? Is toch ook alweer een tijdje geleden dat 12 uitkwam....
Maandag - 30 april (versie 11)
Vrijdag - 06 juli (versie 12)

Ongeveer zelfde periode:
Vrijdag - 14 september (versie 13?)

De versies zullen elkaar natuurlijk niet steeds in zelfde snelheid opvolgen, maar aangezien er in deze versie wat problemen waren, zoals: Gemiste toetsaanslagen. Zal die periode me niks verbazen. Meestal hoor je rond de 20ste ervoor over testers dat er een nieuwe Firmware komt.

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
kernie schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:53:
[...]

Excuses toch bedankt voor de link! 8)
Kijk ook eens op Telecomvergelijker

quote:
Sjengcity schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:30:
[...]
nogmaals edit: even opgezocht; 6 juli kwam hier het eerste bericht dat hij voor de unlocked versies te krijgen was dus begin wel weer een beetje tijd te worden :P
Hmm het lijkt anders voor mij persoonlijk niet zo lang geleden dat de laatste FW-versie uitkwam. Maar inderdaad...het wordt weer eens tijd ;) Ben benieuwd hoe lang ie deze keer op zich laat wachten....

Reg. datum: 26 november 2003

quote:
dafmay schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:20:
[...]

Hmm het lijkt anders voor mij persoonlijk niet zo lang geleden dat de laatste FW-versie uitkwam. Maar inderdaad...het wordt weer eens tijd ;) Ben benieuwd hoe lang ie deze keer op zich laat wachten....
Zolang er weinig bugs zijn komt er geen nieuwe firmware. Tenzij Nokia iets interessants wil toevoegen (zoals gebeurd is met AGPS).

Jules

Reg. datum: 06 mei 2007

quote:
Holleboomer schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:22:
[...]

Zolang er weinig bugs zijn komt er geen nieuwe firmware. Tenzij Nokia iets interessants wil toevoegen (zoals gebeurd is met AGPS).
Maar áls ie er dan komt, hoop ik dat er Flash Lite 2.1 in zit, of in ieder geval de mogelijkheid zelf de upgrade daarvan te doen. Er is software dat naar FL 2.1 vraagt omdat het anders niet werkt.

Robert Webbe

quote:
Holleboomer schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:22:
[...]

En dat de bugs in A2DP en AVRCP worden opgelost. Je kunt nu niet de muziek starten via de Start toets, je moet eerst handmatig de Musicplayer starten. En daarnaast wordt de A2DP verbinding niet verbroken met de carkit, deze blijft nu mute actief houden. Pas als je even iets belt en dan weer verbreekt dan geeft die hem weer vrij. Helaas zijn deze bugs ook van toepassing bij andere toestellen die onlangs geupdate zijn zoals de N73. :(

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Reg. datum: 03 december 2005

quote:
Mau_Maus schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:06:
[...]

Maandag - 30 april (versie 11)
Vrijdag - 06 juli (versie 12)

Ongeveer zelfde periode:
Vrijdag - 14 september (versie 13?)

De versies zullen elkaar natuurlijk niet steeds in zelfde snelheid opvolgen, maar aangezien er in deze versie wat problemen waren, zoals: Gemiste toetsaanslagen. Zal die periode me niks verbazen. Meestal hoor je rond de 20ste ervoor over testers dat er een nieuwe Firmware komt.
Dat is denk ik een hele realistische datum ergens in de 2e helft van september.
Er zijn inderdaad nog best wel een aantal bugs die opgelost mogen worden. Kwam er zelf gisteren achter dat m`n voicedailing niet meer werkt sinds ik de headset heb gebruikt maar ja dat gebruik ik over het algemeen toch niet dus mij maakt het niet uit maar het is en blijft een bug.
Ook op andere fora lees ik nog genoeg over bugs dus denk dat Nokia nog wel even bezig blijft.

We zien het wel, de geruchten komen vanzelf wel als de testers de nieuwe FW krijgen. Wij zullen toch nog even moeten wachten dan.

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

Reg. datum: 10 augustus 2007

Heb ik weer. Ik wilde een foto maken en draaide het schuifje open. Op de display verscheen de gebruikelijke fotostand, maar ook de tekst: Database beschadigd. De fotostand sloot hierna af. Nogmaals het schuifje heen en weer, doch weeer het zelfde. Ik dacht oké even het toestel opnieuw opstarten, maar daar dacht de N95 heel anders over.

Krijg alleen een wit scherm met de letters NOKIA en daar houdt het helemaal mee op. Uitzetten gaat niet meer. Accu eruit en erin helpt ook niet. Ook de combinatie van knoppen om een reset te geven werkt niet. Uiteraard zit er de laatste firm in. Ik heb hem maar weggebracht voor reparatie.
Minstens 2 a 3 weken kwijt :'(

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
ButcherJF schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:50:
[...]

Maar áls ie er dan komt, hoop ik dat er Flash Lite 2.1 in zit, of in ieder geval de mogelijkheid zelf de upgrade daarvan te doen. Er is software dat naar FL 2.1 vraagt omdat het anders niet werkt.
Flash 2.1? Nu zit er dus 2 in... Ok... Maar hoop liever op Flash 3. Die had een richt datum van juni uit mijn hoofd en daar hoor je helemaal niks meer van. Daarin word flashmovie ondersteund. Dan kan je echt youtube kijken. Of elk ander flashmovie aanbieder.

Ps: Als iemand nieuws heeft over flash 3, dan hoor ik dat graag, want info erover is helemaal dood over het internet

quote:
Javaan schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:40:
Heb ik weer. Ik wilde een foto maken en draaide het schuifje open. Op de display verscheen de gebruikelijke fotostand, maar ook de tekst: Database beschadigd. De fotostand sloot hierna af. Nogmaals het schuifje heen en weer, doch weeer het zelfde. Ik dacht oké even het toestel opnieuw opstarten, maar daar dacht de N95 heel anders over.

Krijg alleen een wit scherm met de letters NOKIA en daar houdt het helemaal mee op. Uitzetten gaat niet meer. Accu eruit en erin helpt ook niet. Ook de combinatie van knoppen om een reset te geven werkt niet. Uiteraard zit er de laatste firm in. Ik heb hem maar weggebracht voor reparatie.
Minstens 2 a 3 weken kwijt :'(
Goed klote zeg :( Je zal er niet veel meer aan hebben, maar toen ik je verhaal las dacht ik meteen...geheugenkaart er even uithalen. Kan best zijn dat die problemen gaf (database beschadigd). Anyway...hopelijk heb je 'm snel weer retour.

Robert Webbe

quote:
dafmay schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:56:
[...]
Goed klote zeg :( Je zal er niet veel meer aan hebben, maar toen ik je verhaal las dacht ik meteen...geheugenkaart er even uithalen. Kan best zijn dat die problemen gaf (database beschadigd). Anyway...hopelijk heb je 'm snel weer retour.
Denk niet dat het alleen zijn geheugenkaartje was, anders had de hardwarematige harde reset wel gelukt. Als dat niet meer lukt ben je meestal aardig in de aap gelogeerd en kun je zelfs niets meer doen. Shit happens...

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Reg. datum: 31 juli 2007

quote:
schumi2004 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:17:
[...]

Iemand dezelfde ervaring bij het terug gaan naar winkel met N95 (geen NSP) en melding kreeg dat ze opdracht hebben toestel direct naar nokia moeten sturen vanwege de "geavanceerdheid" van het toestel?
Toen ik mijn N95 bij de BC kocht, hebben ze dat zelfs al direct expliciet tegen me gezegd. Ik vroeg waar ik naartoe moest, mocht er iets mee zijn. De verkoper vertelde me dat als er binnen twee weken iets met de telefoon was en deze geen gebruiksschade had, dat hij dan direct zou worden omgewisseld. Mocht er na die twee weken iets zijn, dan had het weinig zin om naar de BC terug te komen, omdat ze hem dan sowieso op moesten sturen. Hij raadde me aan dan zelf naar een NSP te gaan (gaf ook meteen het adres), omdat ik daar meer kans zou hebben op directe reparatie en ze daar sowieso verplicht waren je te helpen vanwege de garantie.

quote:
robertwebbe schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:34:
[...]

Denk niet dat het alleen zijn geheugenkaartje was, anders had de hardwarematige harde reset wel gelukt. Als dat niet meer lukt ben je meestal aardig in de aap gelogeerd en kun je zelfs niets meer doen. Shit happens...
Ben ik ten dele met je eens. Het zou kunnen dat de geheugenkaart roet in het eten gooit, en door die eruit te halen de telefoon-software uit de knoop komt. Maar goed het blijft koffiedik kijken....

Reg. datum: 29 juni 2007

Waar blijft die TomTom patch nou waar vorige week een bericht over verscheen? Volgens mij komt er helemaal geen TT versie voor de N95 !! :+

Kweetnieniks wijzigde dit bericht 11-08-2007 17:05 (3%)

Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
Kweetnieniks schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:04:
Waar blijft die TomTom patch nou waar vorige week een bericht over verscheen? Volgens mij komt er helemaal geen TT versie voor de N95 !! :+
Kan nog wel 2 maanden duren hoor... !

Reg. datum: 26 november 2003

quote:
Mau_Maus schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:42:
[...]

Flash 2.1? Nu zit er dus 2 in... Ok... Maar hoop liever op Flash 3. Die had een richt datum van juni uit mijn hoofd en daar hoor je helemaal niks meer van. Daarin word flashmovie ondersteund. Dan kan je echt youtube kijken. Of elk ander flashmovie aanbieder.

Ps: Als iemand nieuws heeft over flash 3, dan hoor ik dat graag, want info erover is helemaal dood over het internet
Flash Lite 2.1 heeft support voor video en komt met symbian s60 fp2.

Jules

Reg. datum: 29 juni 2007

quote:
Albert020 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:22:
[...]

Kan nog wel 2 maanden duren hoor... !
Ga ik echt niet op wachten. Lijkt me dat TT hier geen enkel commercieel belang bij heeft. Zo moeilijk kan dat echt niet zijn.

Intentionally Left Blank
Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
dafmay schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:14:
[...]

Ben ik ten dele met je eens. Het zou kunnen dat de geheugenkaart roet in het eten gooit, en door die eruit te halen de telefoon-software uit de knoop komt. Maar goed het blijft koffiedik kijken....
'k had laatst ook zoiets nadat ik met diverse sis/sisx bestanden aan het "kloten" was geweest. Kaartje er uit halen boodt toen geen soelaas omdat ik op het telefoon geheugen aan het installeren/deïnstalleren was. Schijnbaar is er daarbij een bitje "omgedonderd" zodat het OS er ook niet veel meer van snapte.
Jammer genoeg heeft symbian niet zoiets als een "safe mode" waar het in kan booten (ik zou in ieder geval niet weten hoe je daar dan in mag komen ... F8 werkt niet ;) ).
Wat bij toen nog wel ging is via NSU het gehele OS opnieuw installeren. Helaas voor de bestanden die je dan geïnstalleerd of geüpdated hebt ná de laatste back-up ... maar 3 weken kwijt zoals Javaan.... liever niet ;) en daar zullen ze denk ik gewoon hetzelfde doen, dus z'n bestanden is 'ie toch kwijt.

Merendeel van de tijd gaat bij dit soort acties in het verzenden en melden zitten.

Uiteraard moet NSU je telefoon nog wél kunnen detecteren.... dat ging in mijn geval gelukkig nog wél, ook al liet 'ie niet meer dan dat witte "Nokia" scherm zien.

wimmel_1 wijzigde dit bericht 11-08-2007 17:48 (6%)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Tweaker Dealer
Reg. datum: 12 februari 2004

quote:
AngelaZ schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:46:
[...]

Toen ik mijn N95 bij de BC kocht, hebben ze dat zelfs al direct expliciet tegen me gezegd. Ik vroeg waar ik naartoe moest, mocht er iets mee zijn. De verkoper vertelde me dat als er binnen twee weken iets met de telefoon was en deze geen gebruiksschade had, dat hij dan direct zou worden omgewisseld. Mocht er na die twee weken iets zijn, dan had het weinig zin om naar de BC terug te komen, omdat ze hem dan sowieso op moesten sturen. Hij raadde me aan dan zelf naar een NSP te gaan (gaf ook meteen het adres), omdat ik daar meer kans zou hebben op directe reparatie en ze daar sowieso verplicht waren je te helpen vanwege de garantie.
Zelfs die binnen 2 weken regel deden ze bij mij niet aan mij, achteraf ben ik blij dat ik niet voor ruiling gekozen heb aangezien ik dan waarschijnlijk slechter af geweest was.
Wel typisch dat ze bij BC niks maar dan ook niks aan het toestel doen, het enige wat ze mogen is er naar kijken :)
Wel grappig om te zien dat die verkoper/medewerker zijn handen niet van mijn toestel af kon houden, kreeg zelf het idee dat hij er mss wel van baalde dat hij erzelf geen had :P

:update:
Tis mss niet de juiste plek maar weet iemand een goeie irc client voor de n95?

schumi2004 wijzigde dit bericht 11-08-2007 18:18 (3%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: