quote:
Even terugkomend op eerdere bovenstaande post van me.
Vandaag dus naar BC geweest op advies van telefoniste van KPN.
Deze doen dus, volgens hun, helemaal NIKS aan de N95 als er iets aan mankeert. Deze wordt direct opgestuurd naar nokia en reparatie tijd van 15 WERKdagen.
Gevraagd om omruiling, daar doen ze niet (meer) aan aangezien ze je dan volgende week weer terug verwachten met zelfde euvel (schijnt eerder gebeurt te zijn?)
2e optie was volgens KPN naar Primafoon, precies zelfde verhaal enige verschil is is dat ze bij BC hem "zouden" kunnen maken vanwege de aanwezige middelen, maar dat gebeurt dus niet doordat ze van Nokia opdracht schijnen te hebben ze direct op te moeten sturen naar hun.
3e optie naar NSP gaan. Helaas had de dichts bijzijnde NSP de onderdelen niet binnen, deze had hij al wel in bestelling staan, alle denkbare onderdelen dus!
Mijn gevoel toen ik een en ander uitlegde was dat slider probleem deels aan slijtage te wijten is, niet bij elke zoals we al eerder hebben kunnen lezen maar een aantal wel, hij wist alleen niet hoelang ik hem al had vandaar dat ik het gevoel kreeg dat meneer wellicht dacht dat ik 1 van de eerste was met N95. In iedergeval, er zijn voor mijn toestel onderdelen besteld o.a. nieuwe slider
Iemand dezelfde ervaring bij het terug gaan naar winkel met N95 (geen NSP) en melding kreeg dat ze opdracht hebben toestel direct naar nokia moeten sturen vanwege de "geavanceerdheid" van het toestel?
@Sjengcity
Mijn inziens leuk photoshop gehalte, heb nog wel meer argumenten waarom het BS is:
Waarom zou nokia zo kort na de N95 ineens met een verbeterde N95 komen, lijkt mij dat er een hele boel gaan klagen en zich genaaid voelen.
Waarom is dat ook de enige source met dergelijk info, kan het nu niet echt een betrouwbare site noemen.
quote:
I received this in my inbox recently, and had to wait a few days to share.
Tuurlijk pfff, lijkt erop dat hij de enige man is die dit gehad heeft en zich belangrijk genoeg voelt om dat te mogen zeggen muahahah
schumi2004 wijzigde dit bericht 10-08-2007 16:24 (13%)