Reg. datum: 22 mei 2004
Reg. datum: 13 februari 2003
F*CK !!!
Mijn splinter nieuwe N95 is gevallen :-(
Scherm kapot...
Nu zit is vreselijk in dubio:
Heb de productcode zelf veranderd om hem te unbranden van T-m.
In het donker de product code terug veranderen en terug naar T-mobile.
Of gewoon met een 'verkeerde' product code naar NSP ??
Wie geeft raad.
Scherm kapot...
Wie geeft raad.
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Reg. datum: 15 juli 2006
Reg. datum: 15 juli 2006
Wil even wat kwijt over die Windows live messenger op Symbian.
Heb hem nu 2 week in gebruik maar ik vind het niet lekker werken. Als ik inlog pakt hij maar ~150 personen terwijl ik er normaal (op de pc) ~300 heb.
Als je een conversatie met iemand aan het voeren bent en je slide hem naar landscape mode dan kun je niet onder aan de conversatie komen met scrollen.
En als je inlogd duurt het nog steeds heel land voordat hij klaar is met alle contact personen inladen (zon 10 min @ WLAN).
Heb hem nu 2 week in gebruik maar ik vind het niet lekker werken. Als ik inlog pakt hij maar ~150 personen terwijl ik er normaal (op de pc) ~300 heb.
Als je een conversatie met iemand aan het voeren bent en je slide hem naar landscape mode dan kun je niet onder aan de conversatie komen met scrollen.
En als je inlogd duurt het nog steeds heel land voordat hij klaar is met alle contact personen inladen (zon 10 min @ WLAN).
Reg. datum: 22 juli 2007
Reg. datum: 22 juli 2007
ik denk dat t voor de garantie beter is als het orginele nummer erin staatquote:wwg schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:14:
F*CK !!!
Scherm kapot...
Wie geeft raad.
Reg. datum: 29 augustus 2002
Reg. datum: 29 augustus 2002
Als het in het donker lukt zal ik het zeker proberen. weet je iniedergeval dat ze daar niet over kunnen gaan zeuren.quote:wwg schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:14:
F*CK !!!
Scherm kapot...
Wie geeft raad.
XBOX 360 | NINTENDO Wii | DELL XPS M1710 | NOKIA N95
Helaas, lukt me niet.. Kan er met PC Suite gewoon in, maar een of andere reden ziet NSS mijn phone niet meer ;-(.quote:Mr Double B schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 00:02:
[...]
Als het in het donker lukt zal ik het zeker proberen. weet je iniedergeval dat ze daar niet over kunnen gaan zeuren.
Maar die product code is latere zorg. Eerst eens kijken of mijn verzekeringen iets dekken... (tips? reisverz, inboedel )
Of misschien is dit een optie (weet niet of het werkt)quote:Mr Double B schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 00:02:
[...]
Als het in het donker lukt zal ik het zeker proberen. weet je iniedergeval dat ze daar niet over kunnen gaan zeuren.
Kan de phone niet aangesloten worden op je video ingang van je TV?
Weet niet of je dan menu ziet heb maar is proberen waard (zelf niet geprobeerd)
Goeie tip thnx, morgen proberenquote:schumi2004 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 00:12:
[...]
Of misschien is dit een optie (weet niet of het werkt)
Kan de phone niet aangesloten worden op je video ingang van je TV?
Weet niet of je dan menu ziet heb maar is proberen waard (zelf niet geprobeerd)
Reg. datum: 17 juli 2007
Reg. datum: 17 juli 2007
Apart... Hij pakt bij mij 194 contactpersonen en inloggen met zowel WLAN als via Vodafone Live duurt niet langer dan 10-15 seconden waarna ik direct mijn contactpersonen heb...quote:Realtec schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:38:
Wil even wat kwijt over die Windows live messenger op Symbian.
Reg. datum: 25 april 2007
Doordat mijn vraag in Deel 6 staat leest niemand het waarschijnlijk niet meer.
Dus hier de vraag en de reacties tot nu toe nogmaals.
"Het is best onhandig dat je via Maploader niet kan zien welke bestanden je al hebt staan op je geheugenkaart. Iemand al een idee c.q. oplossing?"
1.
Hoe kan je zien welke mappen (landen etc.) hebt geïnstalleerd via MapLoader? Of op een andere wijze?
2.
quote]Barock schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:33:
Hoe kan je zien welke mappen (landen etc.) heb geinstalleerd via MapLoader?
[/quote]
3.
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Ik vind zowieso de maploader erg beperkt. Het is, of nieuwe landen toevoegen, of ALLES verwijderen. Dat is natuurlijk niet handig als je slechts een gedeelte van de opgeslagen landen wilt verwijderen.
Gaarne met deze discussie verder in Dit Deel (Alweer nummer 7 dus)!
Dus hier de vraag en de reacties tot nu toe nogmaals.
"Het is best onhandig dat je via Maploader niet kan zien welke bestanden je al hebt staan op je geheugenkaart. Iemand al een idee c.q. oplossing?"
1.
Hoe kan je zien welke mappen (landen etc.) hebt geïnstalleerd via MapLoader? Of op een andere wijze?
2.
quote]Barock schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:33:
Hoe kan je zien welke mappen (landen etc.) heb geinstalleerd via MapLoader?
[/quote]
3.
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Ik vind zowieso de maploader erg beperkt. Het is, of nieuwe landen toevoegen, of ALLES verwijderen. Dat is natuurlijk niet handig als je slechts een gedeelte van de opgeslagen landen wilt verwijderen.
Gaarne met deze discussie verder in Dit Deel (Alweer nummer 7 dus)!
Maploader is idd een gebruiksonvriendelijk programma met beperkte mogelijkheden. Je kunt nergens zien wat je al aan kaarten hebt en je kunt niet slechts een aantal kaarten deleten. En als je (alles) delete gaat het traaaaag waardoor ik dacht dat Maploader was vastgelopen (maar dat was hij niet).
Iets anders: Nu ik een unlimited databundel heb, was ik aan het kloten met de instellingen. Omdat het niet lukte heb ik contact opgenomen met Telfort en zij stuurden me deze link naar de Nokiasite waar je je instellingen kunt opvragen. Gewoon je provider opgeven en je krijgt een smsje met je instellingen. Super handig!
Iets anders: Nu ik een unlimited databundel heb, was ik aan het kloten met de instellingen. Omdat het niet lukte heb ik contact opgenomen met Telfort en zij stuurden me deze link naar de Nokiasite waar je je instellingen kunt opvragen. Gewoon je provider opgeven en je krijgt een smsje met je instellingen. Super handig!
Reg. datum: 14 juli 2004
Een tip aansluitend op de laatste opmerking : Belcompany heeft een soortgelijk iets Linkquote:IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:15:
Maploader is idd een gebruiksonvriendelijk programma met beperkte mogelijkheden. Je kunt nergens zien wat je al aan kaarten hebt en je kunt niet slechts een aantal kaarten deleten. En als je (alles) delete gaat het traaaaag waardoor ik dacht dat Maploader was vastgelopen (maar dat was hij niet).
Maploader / kaarten / mappen:
Dat zal allemaal wel, maar waar staan de kaarten dan? In welke map e/o hoe worden de bestanden genoemd?
Je schrijft: "En als je (alles) delete gaat het traaaaag waardoor ik dacht dat Maploader was vastgelopen (maar dat was hij niet)".
Hoe kan je dan d.m.v. MapLoader kaarten deleten, je (althans ik) ziet toch niet welke kaarten er al zijn geïnstaleerd?
Het blijft voor mij alles behalve duidelijk!
Dat zal allemaal wel, maar waar staan de kaarten dan? In welke map e/o hoe worden de bestanden genoemd?
Je schrijft: "En als je (alles) delete gaat het traaaaag waardoor ik dacht dat Maploader was vastgelopen (maar dat was hij niet)".
Hoe kan je dan d.m.v. MapLoader kaarten deleten, je (althans ik) ziet toch niet welke kaarten er al zijn geïnstaleerd?
Het blijft voor mij alles behalve duidelijk!
Ik meen mij te herinneren dat de mappen in folder "private" staan.quote:Barock schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:27:
In maploader zit een button met iets van 'Delete all maps'. Als je die aanklikt dan gooit hij alle kaarten die je in het verleden hebt gedownload (via MapLoader of tijdens het navigeren) eraf. Maar hij geeft geen overzicht van welke kaarten dat precies zijn. Waar de kaarten precies opgeslagen worden weet ik niet, maar ik weet zeker dat dat in deel 5 of 6 voorbijgekomen is.quote:Barock schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:27:
Hoe kan je dan d.m.v. MapLoader kaarten deleten, je (althans ik) ziet toch niet welke kaarten er al zijn geïnstaleerd? Het blijft voor mij alles behalve duidelijk!
Is het trouwens mogelijk om bij AGPS als datasource een WLAN punt te selecteren? HSPDA is hier prepaid in Portugal redelijk prijzig en vind het zonde om elke keer 40 cent te moeten betalen wanneer ik Maps start. Heb AGPS voorlopig dus uitgeschakeld
.
Wat ik echter herinner van andere PDA's met AGPS functionaliteit is dat deze slechts 1x per 5 dagen hoeven te worden geupgrade met een bestandje van 10kb. Dit kon gewoon via WLAN.
Dus, is het mogelijk om AGPS data via WLAN te updaten of moet ik toch maar een HSPDA abonnementje gaan afsluiten?
Wat ik echter herinner van andere PDA's met AGPS functionaliteit is dat deze slechts 1x per 5 dagen hoeven te worden geupgrade met een bestandje van 10kb. Dit kon gewoon via WLAN.
Dus, is het mogelijk om AGPS data via WLAN te updaten of moet ik toch maar een HSPDA abonnementje gaan afsluiten?
Laptop: AMD Turion64x2-56, 240Gb HDD, 2Gb DDR2, 17", Nvidia 7800, WinXP MC = = Communicatie: Nokia N95, Motorola V3x
Bij dezen een linkje naar een reply van me in Deeltje IV van de N95 reeks.quote:Barock schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:27:
wimmel_1 in "Nokia N95 Deel 4"
wimmel_1 wijzigde dit bericht 09-08-2007 15:19 (28%)
Why do subtitles never really tell you what's going on?
Reg. datum: 29 juni 2007
Ik heb eens zitten testen met het programma Phone Guard. Dit programma kan je telefoon onbruikbaar maken als het gestolen of verloren is. Na het installeren van een andere SIM kaart gaat er een SMSje naar een van te voren opgegeven nummer met informatie zoals (nieuw) telefoonnummer, Cell nummer, provider, enz. Ook kun je de telefoon zelf locken door een SMSje te sturen naar je gestolen/verloren telefoon (nieuwe of oude nummer). Dit werkt op de N95 dus niet. Ja na het ontvangen van de "lock" SMS maakt de N95 erg veel herrie en is de telefoon zogenaamd gelocked. Niet dus.... Je kunt de N95 gewoon uitzetten en na inschakelen is er niets gelocked en kun je de telefoon gewoon weer gebruiken. Beschouw dit als een waarschuwing want de auteurs van dit prutswerk spelen verstoppertje.....
Nee dat is helaas niet mogelijk, nokia pakt het op een iets andere manier aan; op het moment dat jij agps gaat gebruiken stuurt nokia de "masten" door naar hun servers en van daaruit komt een berekening terug wat je lokatie specificeert. Die gegevens in combinatie met je gps signaal zorgen er dan voor dat je sneller een fix hebt.quote:XyberBorg schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:52:
Is het trouwens mogelijk om bij AGPS als datasource een WLAN punt te selecteren? HSPDA is hier prepaid in Portugal redelijk prijzig en vind het zonde om elke keer 40 cent te moeten betalen wanneer ik Maps start. Heb AGPS voorlopig dus uitgeschakeld.
Fijne vakantie!
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Reg. datum: 04 mei 2007
Reg. datum: 04 mei 2007
koop gewoon een bluetooth gps ontvangertje, ; snelle fix en betrouwbare gps verbinding zonder kosten van A-gps
quote:wwg schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:14:
F*CK !!!
Scherm kapot...
Je zei het zelf al, je hebt hem zelf laten vallen en daardoor is de display defect. Dat is dus geen garantie geval maar een schadegeval. Nokia zal dit dus niet vergoeden. Sommige mobiele toestelverzekeringen verzekeren valschade wel, afhankelijk hoe het precies is gebeurd.quote:wwg schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 00:11:
[...]
Eerst eens kijken of mijn verzekeringen iets dekken... (tips? reisverz, inboedel )
Als het toch niet gedekt is en je het toch probeert te verhalen op een andere verzekering met een "verdraaid" verhaal dan is dat oplichting van de verzekering. Zoals je wellicht de afgelopen weken in de media hebt kunnen lezen, zijn verzekeringsmaatschappijen tegenwoordig er scherp en als je ze pakken op oplichting worden al je verzekeringen per direct geroyeerd en kun je nergens meer een normale verzekering krijgen. Al met al zeker iets om even bij stil te staan...
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
Wat wil je hier nu mee zeggen? Dat hij de boel gaat belazeren? Dit is wel een erg suggestieve reactie van jequote:robertwebbe schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:59:
[...]
[...]
Je zei het zelf al, je hebt hem zelf laten vallen en daardoor is de display defect. Dat is dus geen garantie geval maar een schadegeval. Nokia zal dit dus niet vergoeden. Sommige mobiele toestelverzekeringen verzekeren valschade wel, afhankelijk hoe het precies is gebeurd.
Als het toch niet gedekt is en je het toch probeert te verhalen op een andere verzekering met een "verdraaid" verhaal dan is dat oplichting van de verzekering. Zoals je wellicht de afgelopen weken in de media hebt kunnen lezen, zijn verzekeringsmaatschappijen tegenwoordig er scherp en als je ze pakken op oplichting worden al je verzekeringen per direct geroyeerd en kun je nergens meer een normale verzekering krijgen. Al met al zeker iets om even bij stil te staan...
Reg. datum: 26 maart 2000
Reg. datum: 26 maart 2000
Ik weet niet of hier meer fanatieke fietsers zitten, maar ik ben bezig met een oplossing om de N95 op mijn fiets te monteren zodat ik de Sports Tracker software kan gebruiken. Ik heb nu al van Krusell de BikeHolderKit op mijn stuur zitten, morgen krijg ik een leren N95 tasje binnen die hier op bevestigd kan worden.
Het tasje is bedoeld om te gebruiken als de telefoon dicht zit, maar ik ga kijken of ik 't zo kan modden dat het met uitgeschoven slider ook werkt. Als ik het werkend heb zal ik wel een paar fotos plaatsen.
Het tasje is bedoeld om te gebruiken als de telefoon dicht zit, maar ik ga kijken of ik 't zo kan modden dat het met uitgeschoven slider ook werkt. Als ik het werkend heb zal ik wel een paar fotos plaatsen.
Lees het zoals je dat zelf wil, maar volgens mij wil Robert er alleen op wijzen dat het niet verstandig is om met een "LUL verhaal" toch te proberen je schade vergoedt te krijgen bij een willekeurige verzekeraar. Die paar tientjes die je kwijt bent aan een nieuw display kunnen dan wel eens erg duur betaald gaan worden. Off topic is het natuurlijk wel een beetjequote:Kweetnieniks schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:32:
[...]
Wat wil je hier nu mee zeggen? Dat hij de boel gaat belazeren? Dit is wel een erg suggestieve reactie van je
Why do subtitles never really tell you what's going on?
Gewoon betalen... Eerlijkheid duurt het langst... ;-)
Dit topic is gesloten. ![]()