Dat is precies wat ik bedoel, maar als ik het goed begrijp word je alleen op deze manier 'expert' , je dubbel-tellende stem of hoe ik het ook moet zien, voegt niets toequote:
Jullie standpunt is natuurlijk dat de meeste tweakers gewoon hun beoordeling geven zonder in het achterhoofd te hebben dat ze op het gemiddelde moeten stemmen en meer dan 40 keer. En die instelling is wat ik heb. Ik stem wanneer ik het nodig vind, is dat minder dan 40 keer, dan is dat zo. Gevolg, ik word gewoon actief. OK, geen probleem wanneer dat verder geen gevolgen heeft. Maar mijn volgende stem krijgt nu ineens minder waarde dan iemand met een expert status. En dat is jammer, want een expert status heb je met het huidige systeem zo bereikt (zie mijn vorige post). Het huidige systeem geeft een extra waarde-oordeel aan mensen die dikwijls op het gemiddelde stemmen (met een bepaalde marge). Dat soort stemmen doe ik ook niet, een reactie die al tig keer als +1 beoordeeld is ga ik niet nog eens een +1 geven. Het zijn stemmen die eigenlijk nutteloos zijn.
Dat er wat aan mismodders gedaan moet worden, volledig mee akkoord, geef ze een waarschuwing, ontneem mod-rechten (tijdelijk),.... Dat de stem van de ene meer waard moet zijn dan de andere, niet mee akkoord. En zeker niet wanneer je moet stemmen op het gemiddelde om zo een hogere status te krijgen. Wat is daar de filosofie achter? Iemand die meestal gemiddeld stemt moeten we prijzen. We geven zijn/haar gemiddeld gemiddelde stem meer waarde zodat die stem eigenlijk nog steeds niets blijft uitmaken?
Het is niet dat ik tot in den treure tegen dit systeem zal zijn, ik vind het verschil in waarde-oordeel van een moderatie gewoon wat jammer gezien de manier waarop je die hogere status kunt krijgen. Haal je dat verschil in waarde-oordeel weg... Dat mijn status actief is en anderen zijn dan experten is me worst, maar ik vind wel dat mijn stem evenveel zou bijdragen aan de site als eenieder.
Dit is gewoon mijn mening, uiteraard kan die verschillend zijn van jullie mening en ik zou het appreciëren dat mijn status als 'normale' modder niet naar mismodder gaat