Reg. datum: 27 december 2006
I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that.
GoT Index » Audio en HiFi » zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that.
Dus.... (quote:Mr. Dave schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:00:
![]()
zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht
*** Vicksburg ***
offtopic:
Part of the "Saturnus, wwwhizz & Mi©hel GoT Terro® Squad" :+
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.
Mr. Dave wijzigde dit bericht 07-08-2007 12:29 (18%)
sure.quote:Ik gebruik deze kabels, ik geloof niet dat ze zijn gesmeed door elven bij maanlicht maar ik hoor echt verschil.
quote:De luidspreker kabels moeten een voldoend lage weerstand hebben. Voor 8 Ohm luidsprekers moet je je richten op 0.4 Ohm of lager. Bij kabellengtes tot ca. 5 meter kan dit gemakkelijk bereikt worden met lichtnet snoer van 0.5 mm2 ader doorsnede. Bij langere kabels is het verstandig om wat zwaarder snoer te nemen, bijv. 0.75 mm2 of nog beter 1.5 mm2. Bij 4 Ohm luidsprekers moet je de dubbele doorsnede gebruiken.

Boudewijn wijzigde dit bericht 07-08-2007 12:47 (7%)
Weet iemand een (2e handse) Auzentech X-meridian geluidskaart te koop? DM of mail me!
Weet iemand een (2e handse) Auzentech X-meridian geluidskaart te koop? DM of mail me!
Dagg wijzigde dit bericht 07-08-2007 13:24 (18%)
Voor mij is het voornamelijk om er zelf er achter te komen of ik verschillen hoor. En mede om zo mensen voor te lichten dat het handig is (naar gelang de uitslag) om een blind test te doen.quote:ShittyOldMan schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:37:
Test je dan voor jezelf om er achter te komen of je verschillen hoort of test je dan om anderen voor gek te verklaren omdat ze wel verschil horen? Dat eerste lijkt me namelijk prima, de tweede is kansloos. Kabels is onderdeel van een hobby. Wat anderen daar mee willen doen moet je lekker zo houden.
Hetzelfde met interlinks...quote:Boudewijn schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:47:
[...]
sure.
doen we een dubbelblinde test?
Breem-quote:
[...]
[afbeelding]
De vraag is ; waarom gebruikt men in leger\telecom\medische apparatuur gewoon koper? Als het zo inferieur is zouden ze daar echt wel met goud afgezet rhodium oid gebruiken.... en toch gebeurt het niet.
Al gaat de dag nog zo snel, de NS vertraagt hem wel!
Boudewijn wijzigde dit bericht 07-08-2007 13:55 (36%)
En gebruik je deze met cinch aansluitingen? Linkje?quote:deepbass909 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:49:
[...]
Hetzelfde met interlinks...
Voor mij niets anders dan plain RG-59 voor audio en video. Het is goed genoeg om een voor een 20MHz scoop te gebruiken zonder ernstige vervormingen op hoge (ver buiten het video/audio bereik) frequenties, dus de max 20kHz van audio vormt ook absoluut geen probleem voor deze kabel. Pas bij lengtes boven de 10 (video) en 20 (audio) meter wordt het interessant naar een andere kabel te kijken. Het enige echte nadeel van RG-59 is dat het vrij stug is, en daardoor niet altijd even goed hanteerbaar...
Naief gedacht. Iedereen die niet direct bij die test betrokken was, en in kabels 'gelooft', zal dat blijven doen. Andere 'gelovigen' zullen niet eens aan de test meedoen (al dan niet met een excuus).quote:Boudewijn schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:48:
Jep maar anderen verkondigen wel die meningen vaak als feiten. Sowieso is het leuk om te laten zien dat ik gelijk heb, en anderen niet. Of omgedraaid natuurlijk!
Iig hebben we dan die eindeloze discussies niet meer (iig niet met elkaar).
Brama is lid van het Front Auto Check Image. Front Auto Check Image is onderdeel van de 'verbeter GoT, begin met het CMS!' stichting.
beschrijf jij hier nu het 'skin'-effect? dat ben ik tegengekomen bij de bouw van mijn teslacoil (niet de in de eigen huid, maar de primaire spoel van het apparaat) en komt echt alleen voor bij enorm hoge voltages, AC en HFquote:Dagg schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:17:
Daarbij hoge tonen zoeken de weg van de minste weerstant dus de buitenkant van de kabel en daarom zouden de lage tonen door het midden van de kabel gaan. Maar is dat wel zo?
powerflux wijzigde dit bericht 07-08-2007 14:41 (28%)
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus