Gathering of Tweakers

Quicksearch
sympathieke takkebos!

de 15"versie heeft een HDMI uitgang, en ik dacht ook een platte afstandsbediening verstopt in dat vakje aan de zijkant. ik (17") heb een grote mediacenter AB erbij gekregen, hebben meer mensen dat?
en het aan-uit knopje blijft een beetje hangen. geen echte last van maar vind het een beetje kneuterig overkomen.
verder heel tevreden mee, vooral een numpad vind ik prettig om erbij te hebben. Heeft iemand een tip voor een betaalbare tas voor de 1720?

knuppelhout wijzigde dit bericht 03-05-2008 17:54 (18%)

AMD 3200+, Asus a8n-e, radeon x550, 2x512MB DDR2,250gb sp2504c

Prewien:

Als je in de BIOS AHCI hebt gekozen dan moet je in het begin van de installatie (middels F6) de AHCI driver installeren. dat is de reden waarom je installatie niet voltooid.

Wanneer je in de BIOS voor SATA hebt gekozen dan kan je je installatie gewoon afronden.

Dat staat allemaal netjes vermeld in de installatie instrukties.... RTFM en in de diverse forums kan je daar ook alles over terugvinden.

Succes!

quote:
maart1985 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:18:
Beste mensen,
wegens overcompleet heb ik nog een nieuwe 9 cells accu (4 keer opgeladen en ontladen) en oplader voor de Dell Inspiron/Vostro Notebooks in de aanbieding.

De oplader en accu zijn compatible met:
# Inspiron 1721 / 1720 / 1520 / 1521 Notebook
# Vostro 1500 / 1700 Notebook

Specs Dell Inspiron/Vostro 9 cells Accu:
9-cells
85 Wh
11.1 V
Type FK890
Kleur: Zwart
Nieuwprijs: 248,- euro

Specs Dell Inspiron/Vostro oplader:
Model: DA90PS1-00
Input: 100-240V ~ 1.5A
Output: 19.5V ~ 4.62A
Nieuwprijs: 50,- euro

http://i31.tinypic.com/35n7ux4.jpg
http://i31.tinypic.com/29mxftt.jpg
http://i29.tinypic.com/4jugb7.jpg
http://i25.tinypic.com/29qntzm.jpg

Iemand interesse?
Maarten,

Ik wil je AC adapter wel kopen, stuur me ff een berichtje op m'n email adres voor nadere contactgegevens:

kees.verhoeven@xs4all.nl

Alvast bedankt

Hallo, ik ben vrij nieuw hier.

Is er al iemand die ervaring heeft met het installeren van SP1 voor Windows Vista op een Dell Inspiron 1720, liefst Engelse versie?

Alvast bedankt voor de moeite van het lezen!

quote:
pinokkia schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:04:
De mijne heeft ook incentrino sticker erop. Maar dat klopt volgens mij echt niet.
Centrino is toch de chipset?

Ik mis mijn 156!

quote:
LaTiNo schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:06:
[...]

Centrino is toch de chipset?
Centrino is een platform, om in aanmerking te komen voor de Centrino standaard moet het notebook aan een aantal voorwaarden voldoen, dat zijn het type processor, moederbord chipset en de wireless kaart. Die Centrino stikkers horen dus gewoon op de laptop.
hier kun je er alles over lezen: Wikipedia: Centrino

Ben er nu nog steeds niet achter. Wat van scherm ik heb. Ik heb via pc wizard 2008 alleen deze informatie er staan van het scherm:

Manufacturer : RP616
Product ID : LPLE400
Model : *8HRv¸¾˙

Manufacture : 2007
Video Input Type : Digital in 0.7/0.3v
Max. Horiz./Vert. Size : 37 cm / 23 cm
Monitor Size : 17 inches (estimated)
Aspect Ratio : 16:10
Gamma Factor : 2.2
DPMS Active-Off : No
DPMS Suspend : No
DPMS Standby : No
EDID version : 1.3

Features :
Maximum Resolution : 1920 x 1200 @ 59 Hz

Wie weet eventueel hier meer van wat van scherm het is? Bij mijn laptop staat geen "device manager" geinstalleerd.

Ik wil alle mooie en leuke nokia`s. In bezit:6120C, 6680, N70, N73, N91, N95, 6110 navigator en de (momenteel) nieuwste aanwinst N82. Dit is een dure hobby.

Reg. datum: 10 januari 2008

quote:
zx81comp schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:32:
Hallo, ik ben vrij nieuw hier.

Is er al iemand die ervaring heeft met het installeren van SP1 voor Windows Vista op een Dell Inspiron 1720, liefst Engelse versie?

Alvast bedankt voor de moeite van het lezen!
ik heb de nederlandse sp1 van vista erop, maar de installatie is erg self explaining. je hoeft alleen maar 1 of 2 keer wat te klikken en sp1 installeert..

quote:
knuppelhout schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:53:
Heeft iemand een tip voor een betaalbare tas voor de 1720?
ik heb de targus messenger bag gehaald bij de media markt voor 40 euro d8 ik.. ik weet niet wat je precies betaalbaar vind..?maar kwaliteitstassen zijn niet bepaald 10 euro

@ chaverhoeven: Thnx! kzal het proberen

quote:
knuppelhout schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:53:
de 15"versie heeft een HDMI uitgang, en ik dacht ook een platte afstandsbediening verstopt in dat vakje aan de zijkant. ik (17") heb een grote mediacenter AB erbij gekregen, hebben meer mensen dat?
en het aan-uit knopje blijft een beetje hangen. geen echte last van maar vind het een beetje kneuterig overkomen.
verder heel tevreden mee, vooral een numpad vind ik prettig om erbij te hebben. Heeft iemand een tip voor een betaalbare tas voor de 1720?
Ik kreeg zelf ook een grote AB van Dell. Beetje onhandig ding. Zeker geen AB die gemakkelijk kan worden ingezet voor presentaties. Gelukkig werkt mijn aan en uit knop geheel soepel. Wat betreft een goede notebooktas heb ik een Belkin Messenger Bag gehaald.
http://accessories.euro.d...s=nldhs1&sku=A1312172

Zijn ook gewoon in de winkel verkrijgbaar dus hoef je niet per definitie bij Dell te bestellen. Echter werkte de kortingscoupon van 5% ook op deze tas (en gratis verzendkosten) :)

quote:
Prewien schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:01:
[...]

ik heb de nederlandse sp1 van vista erop, maar de installatie is erg self explaining. je hoeft alleen maar 1 of 2 keer wat te klikken en sp1 installeert..
Hoe bedoel je self explaining? Kon je het servicepack zien bij Windows Update?

Ik zag hier geen updates.

Vriendelijke groetjes.

Reg. datum: 23 januari 2008

quote:
pinokkia schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:25:
Ben er nu nog steeds niet achter. Wat van scherm ik heb. Ik heb via pc wizard 2008 alleen deze informatie er staan van het scherm:

Manufacturer : RP616
Product ID : LPLE400
Model : *8HRv¸¾˙

Wie weet eventueel hier meer van wat van scherm het is? Bij mijn laptop staat geen "device manager" geinstalleerd.
LPL = LG Philips

quote:
Mag ik je bedanken. _/-\o_ Nu weet ik eindelijk na 2 of 3 weken. Wat van scherm ik erin heb. :$

Dus dit scherm ik goed. Of is er een betere merk scherm?

pinokkia wijzigde dit bericht 09-05-2008 14:45 (11%)

Ik wil alle mooie en leuke nokia`s. In bezit:6120C, 6680, N70, N73, N91, N95, 6110 navigator en de (momenteel) nieuwste aanwinst N82. Dit is een dure hobby.

quote:
pinokkia schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:44:
[...]

Mag ik je bedanken. _/-\o_ Nu weet ik eindelijk na 2 of 3 weken. Wat van scherm ik erin heb. :$

Dus dit scherm ik goed. Of is er een betere merk scherm?
Waar maak je je druk om, als je het scherm mooi vindt is het toch goed?
Of ga je hem terugsturen als het merk van het scherm je niet bevalt?

het schijnt dat bepaalde schermen niet mooi in kleur zijn. Gelukkig heb ik daar geen last van. ik ben nml wel van plan om met deze laptop 3 a 4 jaar mee te doen. Dan is voor mij een goed scherm een vereiste.

Ik heb een Um606 scherm en kleuren van dit scherm zijn echt matig. Mijn oude asus is vele malen mooier!

Ik heb zo'n AUO scherm, en over dit scherm ben ik niet tevreden.. Ik heb de laptop binnen sinds 2 mei.. kan ik een ander scherm regelen, of de laptop inruilen tegen geld/XPS1530?

Verder bevalt de laptop erg goed :)

quote:
pinokkia schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:50:
het schijnt dat bepaalde schermen niet mooi in kleur zijn. Gelukkig heb ik daar geen last van. ik ben nml wel van plan om met deze laptop 3 a 4 jaar mee te doen. Dan is voor mij een goed scherm een vereiste.
het gaat er natuurlijk vooral om wat je zelf van het scherm vind. Als je een grafisch ontwerper bent dan stel je veel meer eisen aan een scherm en die zullen vast en zeker zeggen dat die balle schermen zijn en dat de kleuren niet mooi zijn. Dat zeiden ze ook over mijn Samsung 245B toch gehaald en kan er echt niet anders overuit dan dat het me echt heel goed bevalt. Het is dus maar net wat je gewend bent. :)

quote:
Ik heb een Um606 scherm en kleuren van dit scherm zijn echt matig. Mijn oude asus is vele malen mooier!
quote:
Ik heb zo'n AUO scherm, en over dit scherm ben ik niet tevreden..
Wat zijn de resoluties van jullie beeldschermen? 1440x900 of 1920x1200

TweakersOnly wijzigde dit bericht 16-05-2008 10:35 (17%)

quote:
TweakersOnly schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:34:
[...]

[...]

Wat zijn de resoluties van jullie beeldschermen? 1440x900 of 1920x1200
Ik heb een 1440x900 scherm

!Dolf is rechtvaardig!

1900x1200 hier, helaas wel wat problemen met me touchpad/keyboard. Me touchpad reageert soms gewoon helemaal niet maar er wordt wel geklikt, heel vervelend. En soms tik ik wat tekst en dan wordt de text geselecteerd (dmv de touchpad klik + shift) wat ik zelf niet doe.

Dit probleem lost zichzelf niet op, zal maar eens met Dell belle/maile hoe we dit oplossen.

AMD3500+ / X1900XT / A8N-E / 1024MBKingstone / 300GB Sata HDD.

quote:
MrVegeta schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:37:
1900x1200 hier, helaas wel wat problemen met me touchpad/keyboard.
Welk merk/type beeldscherm heb je?

quote:
zx81comp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 07:50:
[...]

Hoe bedoel je self explaining? Kon je het servicepack zien bij Windows Update?

Ik zag hier geen updates.

Vriendelijke groetjes.
http://www.microsoft.com/...D12674&displaylang=en

hier kun je SP1 van vista downloaden :) ik zag hem wel bij windows update staan.. misschien heb je al SP1?

quote:
MrVegeta schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:37:
1900x1200 hier, helaas wel wat problemen met me touchpad/keyboard. Me touchpad reageert soms gewoon helemaal niet maar er wordt wel geklikt, heel vervelend. En soms tik ik wat tekst en dan wordt de text geselecteerd (dmv de touchpad klik + shift) wat ik zelf niet doe.

Dit probleem lost zichzelf niet op, zal maar eens met Dell belle/maile hoe we dit oplossen.
ga naar: configuratiescherm>muis>en klik op het touchpad logo om de dell touchpad control center te openen, klik op dat logotje met die tandwieltjes en geef de volgende instellingen aan dan werkt het perfect, ik had die problemen ook namelijk en met deze instellingen geen last meer van! :D

http://i27.tinypic.com/34rau5i.jpg

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws