Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Animocheck GPU Overclock Contest!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
Reageer Nieuw TopicOok is er gewoonweg meer info over te vinden. Dit hoeft geen pré te zijn (leuk om dingen zelf uit te vinden) maar met meer info kunnen we de kaart (waarschijnlijk) verder tot het uiterste drijven, iets wat mij wel aanstaat.
So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?
Reg. datum: 01 mei 2006
Tenzij we allemaal eens gek wille doen en die S3 probere, tis absoluut weer eens iets anders, maar of dat garant staat voor meer overclock fun weet ik niet.
teambitstorm.nl
Ik bedoel je wil toch fun en dan moet je denk ik zeker gaan voor de 7300GT
Ik weet niet wie de vorige contests geregeld heeft, maar als die contact met me kan opnemen kunnen we even bekijken hoe of wat we het doen. Zodat er wat meer duidelijkheid kan komen in de contest. Het is misschien makkelijk dat degene het weer regelt die het normaliter ook doet voor een goede gang van zaken
Mark en ik hebben de vorige contest geregeld, nou weet ik niet hoe mark ervoor staat maar ik heb er geen tijd voor atm. Dus als iemand anders wilt starten/regelen..... prima.quote:shinchan03 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:34:
Ik weet niet wie de vorige contests geregeld heeft, maar als die contact met me kan opnemen kunnen we even bekijken hoe of wat we het doen. Zodat er wat meer duidelijkheid kan komen in de contest. Het is misschien makkelijk dat degene het weer regelt die het normaliter ook doet voor een goede gang van zaken
S-Pi 7.8 sec -------- For Sale
Anders neem ik van de week van werk een kaartje mee naar huis om ff flink te testen
Heb op het moment een Maze dangerden 3 op m'n X1950Pro draaien
Je PC is je werktoestel .. meer niet. | Vapochill XE Mobile (CIP)
Reg. datum: 22 oktober 2005
Laat die contest maar komen
Reg. datum: 10 oktober 2004
Reg. datum: 22 oktober 2005
De een wil een 7300GT om het enigzins betaalbaar te houden, de ander wil DDR3 geheugen omdat dat weer profijt geeft.
Opzich heeft een 7300core benut bij overclocken, zeker als het een gecutte 7600 is. De pipelines zullen wel dichtstaan, maar de clockspeeds valt volgens mij best nog wat uit te halen. Als er voltmods voor zijn en de kaart niet al te duur is wil ik er best 1 aanschaffen.
iig moeten er een paar 'basisregels' worden neergelegd waaraan iedere tweaker of stukje hardware aan moet voldoen. Anders zou ook een Ati kaart voldoen neem ik aan.
Je hebt toch ook 7300GT's met DDR3 geheugen, het is dus niet of/of...quote:lism schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:38:
De een wil een 7300GT om het enigzins betaalbaar te houden, de ander wil DDR3 geheugen omdat dat weer profijt geeft.
Er zijn twee argumenten om voor een 7300GT met DDR2 te kiezen:
- Goedkoper/beter beschikbaar
- Ook in AGP leverbaar
Of AGP een must is weet ik niet. Volgens mij is de performance dan sowieso al niet te vergelijken met de PCI-e versie, dus (imho) lijkt het mij niet nodig om ook een AGP versie mee te nemen.
Misschien weet iemand anders meer over hoe de AGP versie zich verhoud tot de PCI-e versie.
So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?
Darkasantion wijzigde dit bericht 26-08-2007 18:23 (18%)
Reg. datum: 10 oktober 2004
Anders vergelijk je een AGP kaart met een PCI-E variant op tomshardware. De X1950Pro op AGP & PCI-e verschillen ook zo weinig van elkaar op slot na dan.
Nee, dan liever een 128bit kaartje, maar op dat gebied komen we redelijk snel weer uit bij een 6600 of equivalent.
Cio wijzigde dit bericht 26-08-2007 23:18 (20%)
X2 3800+ Windsor @ 2450Mhz; 2GB Corsair Value PC4200 @ 4-4-4-12 612MHz; MSI K9A2 CF-F v1.1; GeForce 9600GSO 384MB; FSP Group Blue Storm 350w; 1,3TB storage; Antec Three Hundred; Logitech G5 v1
* OConnor is in ieder geval geïnterresseerd, mits we meerdere rubrieken maken, air, [chilled] water en sub-0...
leuk!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
http://www.informatique.n...I&A=501325&FRS=ON
Ik neem aan dat dit een foutje is maar als het toch echt waar is, is het natuurlijk een leuke kaart.
(ook ooit echte 6600GT's zien weg gaan voor 45 euro, wie weet)
Kijken wie het snelste gewone ram heeft
Mijn specs zijn niet boeiend genoeg voor een sig ;)
Inderdaad een erg leuke kaart (helaas wel pre-overclocked maarja...)! Er zijn er niet op voorraad dus ik hoop dat Informatique er zoveel zou kunnen leveren.quote:ixl85 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:28:
Uhmmm:
http://www.informatique.n...I&A=501325&FRS=ON
Ik neem aan dat dit een foutje is maar als het toch echt waar is, is het natuurlijk een leuke kaart.
(ook ooit echte 6600GT's zien weg gaan voor 45 euro, wie weet)
Qua prijs zit 'ie op het randje, maar ik denk dat rond de 60¤ voor de meesten nog wel te doen is?
Omdat het idee juist is zoveel mogelijk externe factoren (mobo, ram! en cpu!) uit te sluiten van invloed... Denk dat dat 1 v/d redenen is dat het CPU contest zo vast zit.quote:The Rebelz schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:46:
Waarom geen TC modellen?
Kijken wie het snelste gewone ram heeft
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ik zit verder niet in de contests, maar je kunt moeilijk iedereen op precies het zelfde systeem laten werken. Das niet te doen.quote:OConnor schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:55:
[...]
Omdat het idee juist is zoveel mogelijk externe factoren (mobo, ram! en cpu!) uit te sluiten van invloed... Denk dat dat 1 v/d redenen is dat het CPU contest zo vast zit.
Mijn specs zijn niet boeiend genoeg voor een sig ;)
Reg. datum: 01 mei 2006
Mooi kaartje overigens, die 6800 XT, misschien dat ze korting geven als we er 10+ tegelijk bestelle?
C0llo wijzigde dit bericht 27-08-2007 17:32 (23%)
teambitstorm.nl
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last