Wat hebben jullie qua settings van je stuurwiel? Ik heb nu alles op standaard maar ik vind het nogal ongevoelig en ik heb last van een redelijke deadzone. En dat heb ik bij gtr2 dus niet.
Steering sensitivity staat in het midden, zodat je met een g25 op 900° netaan kan keren als je de "vluchtstroken" meeneemt op een tweebaans weg.
Steering bars sensitivity (voor motoren) staat volledig naar rechts.
Lineairiteit staat op volledig lineair ingesteld. Weet even niet uit mijn hoofd of dat volledig naar links of naar rechts is, maar daar kom je zo achter als je het probeert.
Oh ja, niet onbelangrijk: Steering wheel moet wel aangevinkt zijn, anders heb je inderdaad een behoorlijke deadzone.
Steering bars sensitivity (voor motoren) staat volledig naar rechts.
Lineairiteit staat op volledig lineair ingesteld. Weet even niet uit mijn hoofd of dat volledig naar links of naar rechts is, maar daar kom je zo achter als je het probeert.
Oh ja, niet onbelangrijk: Steering wheel moet wel aangevinkt zijn, anders heb je inderdaad een behoorlijke deadzone.
Iedereen speelt GRID 
Vanavond staat er een race in de planning bij de GOT club, dus als je zin hebt om mee te doen?quote:carlhendrix schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 09:12:
Topic een beetje dood ?
Tja, sinds er racespellen zijn met free roaming is de lol van circuitracing er nogal af bij. Heb je een schitterende bolide, mag je enkele vaststaande rondjes rijden. Doe mij maar TDU, waar je lekker kunt aanklooien met de ene na de andere supercar, op een schitterend tropisch eiland.quote:
Op een tropisch eiland, waar de wegen kut zijn, dat dan weer wel...
Falcon, this is Blue Raven, the goose has nested. Repeat, the goose has nested.
Ik denk niet dat Atari of Eden zich gaat branden aan nog meer TDU leed
Ik zou het iig begrijpen. Al kan ik niet wachten totdat ze iets bekend maken over TDU2. Als ze maar zorgen dat de wegen vloeiend van hoek veranderen zodat bergweggetjes begaanbaar zijn met een Zonda. Dat en meer autootjes, eventueel wat meer leven in de steden, wat meer realisme (niet 1000'en kilometers met een MC12 rijden en niet 1 keer hoeven tanken...). Daadwerkelijk iets met je huis kunnen was ook niet verkeerd.
Van mij mogen ze een combinatie maken van TDU, GRID (schademodel
) en Second Life (maar dan zonder de terugkerende kosten
).
Van mij mogen ze een combinatie maken van TDU, GRID (schademodel
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Als al die wensen online gespeeld moeten worden zal het niet meevallen denk ik.
Nu kunnen ze het al nie voor elkaar krijgen goed online te gamen.
Speel met een maat van mij online dan zie ik wel online zijn naam op de kaart verschijnen maar zijn auto is nergens te bekennen of hij of ik vallen regelmatig weg.
Aangezien wij online kleppen met skype weten we exact wat er gebeurd en waar we zitten.
Word er afgesproken in het clubhuis is dat een leuke ontmoetingsplaats die we allebij weten te vinden.
Mijn verlanglijstje is als volgt.
1. Een huis wat je zelf moet bouwen cq verbouwen en inrichten met het verdiende geld.
2. Tanken en zonder geld geen geld voor brandstof dus je moet wel een inkomen hebben.
3. meer mogelijkheden om geld te verdienen.
4. beter beveiliging tegen cheaters want dat is voor mij de reden om online geen spelers uit te dagen heb al teveel geld hiermee verloren.
5. beter besturing van het spel.
6. eventuele offline modus
schades lijken mij niet aan de orde als dat namenlijk komt dan kost een enzo het zelfde als een nieuwe bij een klapper en die heb ik al regelmatig gemaakt.
Grafisch vind ik zelf het spel helemaal top.
Nu kunnen ze het al nie voor elkaar krijgen goed online te gamen.
Speel met een maat van mij online dan zie ik wel online zijn naam op de kaart verschijnen maar zijn auto is nergens te bekennen of hij of ik vallen regelmatig weg.
Aangezien wij online kleppen met skype weten we exact wat er gebeurd en waar we zitten.
Word er afgesproken in het clubhuis is dat een leuke ontmoetingsplaats die we allebij weten te vinden.
Mijn verlanglijstje is als volgt.
1. Een huis wat je zelf moet bouwen cq verbouwen en inrichten met het verdiende geld.
2. Tanken en zonder geld geen geld voor brandstof dus je moet wel een inkomen hebben.
3. meer mogelijkheden om geld te verdienen.
4. beter beveiliging tegen cheaters want dat is voor mij de reden om online geen spelers uit te dagen heb al teveel geld hiermee verloren.
5. beter besturing van het spel.
6. eventuele offline modus
schades lijken mij niet aan de orde als dat namenlijk komt dan kost een enzo het zelfde als een nieuwe bij een klapper en die heb ik al regelmatig gemaakt.
Grafisch vind ik zelf het spel helemaal top.
Amd X2 4400+ Asus A8n32 sli de luxe,OCZ 2 gig Gold GX pc4000,XFX GF7900GTX 2*74gig Raptor raid 0,Highpoint rocketraid 2310 raidcontroller,4*maxtor maxline 300gb raid 5
RFactor weggedrag zou fijn zijn, of LFS weggedrag. Schade vind ik persoonlijk wel nodig. Als je ingame genoeg geld bij elkaar krijgt voor een Enzo ofzo, moet je ook wel wat geld bij elkaar krijgen om reparaties te betalen. En de mogelijkheid om iets met onderdelen te doen zou ik ook niet verkeerd vinden. Heck, ik zou het prachtig vinden als je zelf aan de hand van onderdelen een auto zou kunnen bouwen zonder merk 
Het gekloot met carpacks heb ik eigenlijk wel gezien. Buiten het feit dat ik zelf de carpack niet heb (en het vierkantig verrek om een CC te nemen puur voor de carpack). Het zou gewoon erg prettig zijn om zelf auto's te kunnen bouwen, ofwel ingame, of via een download. Al moeten de motorische physics dan wel ergens op lijken... en dan bedoel ik niet lijken op de SS Enterprise en een warpmotor ipv een ontbrandingsmotor hebben
Kwa huizen zou ik het fijn vinden als je daadwerkelijk zelf een eigen huis hebt dat je, zoals eerder gezegd, ook zelf aan dat huis kan sleutelen. Sims style of Second Life style boeit me niet zo gek veel eigenlijk.
Denk ook dat er een stukje meer economie mag komen. Meer mogelijkheden om centen te verdienen, meer mogelijkheden om je centen uit te geven.
Grafisch hoeven ze voor mij idd weinig meer te veranderen
Het gekloot met carpacks heb ik eigenlijk wel gezien. Buiten het feit dat ik zelf de carpack niet heb (en het vierkantig verrek om een CC te nemen puur voor de carpack). Het zou gewoon erg prettig zijn om zelf auto's te kunnen bouwen, ofwel ingame, of via een download. Al moeten de motorische physics dan wel ergens op lijken... en dan bedoel ik niet lijken op de SS Enterprise en een warpmotor ipv een ontbrandingsmotor hebben
Kwa huizen zou ik het fijn vinden als je daadwerkelijk zelf een eigen huis hebt dat je, zoals eerder gezegd, ook zelf aan dat huis kan sleutelen. Sims style of Second Life style boeit me niet zo gek veel eigenlijk.
Denk ook dat er een stukje meer economie mag komen. Meer mogelijkheden om centen te verdienen, meer mogelijkheden om je centen uit te geven.
Grafisch hoeven ze voor mij idd weinig meer te veranderen
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Reg. datum: 08 maart 2007
als ik het zo hoor, willen er hier mensen dat het spel hun tweede leven wordt (dan wel niet het eerste als alles wat ze willen ook daadwerkelijk uitkomt.)
Ik wil gewoon iets meer wat ik kan doen met mijn huis, en een dag/nacht cyclus. Maar laten ze eerst de bugs eruit slopen en gewoon goede support leveren. De rest komt dan wel!
Ik wil gewoon iets meer wat ik kan doen met mijn huis, en een dag/nacht cyclus. Maar laten ze eerst de bugs eruit slopen en gewoon goede support leveren. De rest komt dan wel!
Wat ze ook wel anders mogen doen, zijn de profielen. Geen aparte online en offline profielen meer, maar één soort profiel wat je online en offline kunt gebruiken.
Is er een keer een probleem met de server? Geen probleem. Je kan dan gewoon blijven rijden, alleen zijn de multiplayer onderdelen niet beschikbaar. En off-line behaalde tijden kunnen altijd weer gesynchroniseerd worden met de servers als die weer online zijn. Uiteraard kan je het online gedeelte ook uitzetten als je geen zin hebt om mede TDU spelers tegen te komen. Maar dat kan nu ook al.
Is er een keer een probleem met de server? Geen probleem. Je kan dan gewoon blijven rijden, alleen zijn de multiplayer onderdelen niet beschikbaar. En off-line behaalde tijden kunnen altijd weer gesynchroniseerd worden met de servers als die weer online zijn. Uiteraard kan je het online gedeelte ook uitzetten als je geen zin hebt om mede TDU spelers tegen te komen. Maar dat kan nu ook al.
Heb een probleem Ik ben een hele tijd inactief geweest. Ik heb nog wel met patch 1.66 gespeeld, maar niet lang. Nu probeer ik weer in te loggen op mijn profiel, maar ik krijg al 2 weken lang elke dag de melding dat ik mijn netwerk verbinding moet controleren.... Weet iemand hier een oplossing voor?
Heb het topic na een lange tijd weer eens opgezocht, en ik zie dat Jeroen een club heeft opgericht!
Maar is het nou de bedoeling om je nog een DM te sturen, of via het forum je aan te melden..?
Gewoon via het forum aanmelden.
De clubs in het spel zelf werken toch niet goed, dus alle forumzaken en gameafspraken lopen gewoon via het forum op http://tweakerstduclub.forumup.nl/
De clubs in het spel zelf werken toch niet goed, dus alle forumzaken en gameafspraken lopen gewoon via het forum op http://tweakerstduclub.forumup.nl/
Aangemeld, thanx. 
Nu maar eens het spel gaan opstarten, na ongeveer een half jaar.
Nu maar eens het spel gaan opstarten, na ongeveer een half jaar.
Reg. datum: 02 januari 2007
Na even niet meer gespeelt te hebbe ben ik terug begonnen met TDU.
Enige probleem is dat als ik uit m'n huis wil Test drive vast loopt en het save beeld blijft staan.
Heb het speelt al enkele malen opnieuw geinstalleerd maar hij doet niks.
Ook heb ik dit al geprobeerd maar het werkt niet
Enige probleem is dat als ik uit m'n huis wil Test drive vast loopt en het save beeld blijft staan.
Heb het speelt al enkele malen opnieuw geinstalleerd maar hij doet niks.
Ook heb ik dit al geprobeerd maar het werkt niet
quote:rCk schreef op zondag 16 september 2007 @ 19:27:
@ Jepz..
Hij loopt vast als je met een willekeurige uit het huis wil, naar de straat toe? Dat hij dan op "Saving" blijft hangen?
Hier iets wat ik eerder postte:
1. Stel in mapopties in dat je verborgen mappen wilt zien
2. Ga naar : C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited
3. Verwijder de map Test Drive unlimited / Alle bestanden behalve CD-Key.txt (de / betekent óf)
4. Probeer het.
5. Als het goed is werkt het.
Good luck!
zoek in dit topic eens naar radial.rdb
pc specs | auto specs | Het meest fout gespelde Nederlandse woord: sowieso
heb het verwijderd met dat programma maar nu wilt ie helemaal niet meer opstarte. Hij geraakt niet voorbij het opstart schermquote:MadMarky schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:31:
zoek in dit topic eens naar radial.rdb
Is er eigenlijk nog wel belangstelling voor de GoT club?
Nadat een hoop mensen enthousiast reageerden over het oprichten van de club, blijft het tot nu toe angstvallig rustig bij de club.
Als er geen belangstelling voor is of komt, ga ik op termijn de club weer sluiten.
Nadat een hoop mensen enthousiast reageerden over het oprichten van de club, blijft het tot nu toe angstvallig rustig bij de club.
Als er geen belangstelling voor is of komt, ga ik op termijn de club weer sluiten.
Ja hoor, ik heb nog wel belangstelling.. Punt is dat ik nu even een drukke tijd gehad heb met werken. maar ik heb nu 2 weken vakantie. dus ik ga weer TDu'en
Ik heb zeker interesse, heb me aangemeld op je site!
Iemand ook al onder de 50 minuten geweest? Show it!!!

Iemand ook al onder de 50 minuten geweest? Show it!!!

Nee, mijn beste tijd ligt zo rond de 52 - 53 minuten. Ook op een level 3 MV Agusta F4 Tamburini.
Met auto's op level 0 rij ik meestal tussen de 55 en 58 minuten, afhankelijk van de auto.
Met auto's op level 0 rij ik meestal tussen de 55 en 58 minuten, afhankelijk van de auto.
Reg. datum: 14 april 2007
Reg. datum: 14 april 2007
Ik zal die race straks is proberen, heb hem nog niet gereden. Kijken of ik ook onder de 50 kan komen (Vast niet)
Niet gelukt idd, was even vergeten hoe ik me aan die race erger, en vooral met een motor
Niet gelukt idd, was even vergeten hoe ik me aan die race erger, en vooral met een motor
Martijn1990 wijzigde dit bericht 06-07-2008 17:05 (29%)