Gathering of Tweakers

Quicksearch
Waarom heb je dan ook niet gewoon de Beta geprobeerd toen deze uitkwam?

pc specs | auto specs | Het meest fout gespelde Nederlandse woord: sowieso

Puta, why you flinch?
Reg. datum: 26 juni 2000

Anders probeer je hem eens uit bij een ander?

Keywords: Ajax, Arsenal, Specialized, K2 Instinct - Other: My PC

quote:
NickySantoro schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:50:
Ik keek op het TDU forum van Atari en zag daar een topic waar iedereen zijn foto`s poste.
Maar bij sommige is de kwaliteit supermooi, die hebben dus met de settings lopen spelen in NView of AtiTool. Nou heb ik een Nvidia kaart en kan ik die kwaliteit ook krijgen, maar dan loopt het spel voor geen meter (5-6 fps). Weet iemand misschien wat ik moet aanpassen in NView om het gewoon nog goed te laten lopen en de settings wat opschroefen?

Voorbeeld van iemand anders:

[afbeelding]
Kun je de nvidia settings hiero plaatsen :*) ? alvast bedankt

Reg. datum: 13 november 2005

Weet iemand waar de CDkey van TDU staat in Vista ? Die documents and settings folder werkt anders dan op XP.

Wat is nou de snelste manier om op te trekken? Bij de start ben ik vaak de langzaamste. Ik geef wat gas en houd de motor rond de 3000 toeren. Dan wordt het startsein gegeven, mijn banden piepen, ik laat wat rook achter en ik ben weg. Maakt niet uit of ik met de hand schakel of het automatisch laat doen, hetzelfde resultaat. Ook de opgeven 0-100 tijd van de auto's haal ik nooit. Ik weet niet wat ik fout doe.
Als je banden piepen, dan slippen je wielen en dat is eigenlijk fout. De motor rond 3000 toeren houden is in principe wel goed, alleen je moet voorzichtig het gas opbouwen. Pas in hogere versnellingen kan je het gas meteen tot de bodem intrappen.

Bij sommige auto's is het ook moeilijk om goed weg te rijden, met name met bepaalde amerikaanse auto's met belachelijk teveel vermogen. (Saleen, Chrysler ME-4-12 enz.)

Heilige TDU data koeien

quote:
bvk schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:55:
[...]

En waar zit die club?
Uuuhm heeft iedere club een speciaal gebouw dan? Hij zit iig dicht in de buurt van het centrum, maar mocht een nodig zijn post ik wel een screentje ;)

Edit:
Mocht je info willen informeer gerust :)

Onno b wijzigde dit bericht 31-07-2007 22:06 (8%)

P5W DH DLX, Q6600 @ 2,8GHz aircooled, 7950 GX2, Twin2x2048 PC6400PRO, 2x36GB WD-Raptor, Dell 2405 FPW, Z5500, Squeezebox, XFI-Fatil!ty, DIY Beamer & Samsung LED-Beamer --> TDU Name RaceMeeMetOnnoB <-- G25 wheel

quote:
Jeroen O schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:48:
Als je banden piepen, dan slippen je wielen en dat is eigenlijk fout. De motor rond 3000 toeren houden is in principe wel goed, alleen je moet voorzichtig het gas opbouwen. Pas in hogere versnellingen kan je het gas meteen tot de bodem intrappen.

Bij sommige auto's is het ook moeilijk om goed weg te rijden, met name met bepaalde amerikaanse auto's met belachelijk teveel vermogen. (Saleen, Chrysler ME-4-12 enz.)
Ik kan het doseren niet bepalen omdat ik speel met een toetsenbord. Helaasch.
quote:
[...]

En waar zit die club?

Weet iemand welke auto dat is van een paar posts hierboven en waar het shot genomen is? Kan me niet herinneren ooit over zulk wegdek gereden te zijn, noch dat ik het zwembad herken..

Die auto is wel stoer en heb ik nog niet ;)
Het is een Ford, ik weet niet precies welke. Ik dacht dat je hem moest unlocken, maar je kan wel ff gaan kijken bij de dealer dacht ik zo.

quote:
D. Ninjai schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:08:
[...]

Ik kan het doseren niet bepalen omdat ik speel met een toetsenbord. Helaasch.
Zet de Driving Aid dan aan (D toets), met stevige traction control haal je de opgegeven tijden vaak wel.

quote:
Xoliul schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:20:
Weet iemand waar de CDkey van TDU staat in Vista ? Die documents and settings folder werkt anders dan op XP.
C:\program data\ test drive unlimited

Reg. datum: 15 november 2003

quote:
[...]

En waar zit die club?

Weet iemand welke auto dat is van een paar posts hierboven en waar het shot genomen is? Kan me niet herinneren ooit over zulk wegdek gereden te zijn, noch dat ik het zwembad herken..

Die auto is wel stoer en heb ik nog niet ;)
Tis een Ford concept car, welke je krijgt als je alle ...-missies (weet ff 1-2-3 niet welke) hebt uitgereden. Die foto zal waarschijnlijk genomen zijn bij een huis, of ergens off road in een park oid...

quote:
ALPACINO schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:15:
[...]

Kun je de nvidia settings hiero plaatsen :*) ? alvast bedankt
Ik weet niet welke settings die gast gebruikt, hij heeft het in ieder geval wel op 16x AA staan in NView, maar andere settings weet ik niet
16 AA ? Ik heb een 8800gts en ik maar via nvidia settings tot 8x zien, maar ik mag maar 4x aanvinken. De anisotropic filtering kan ik wel 16x aanzetten.

Puur voor de foto's zou ook wel eens al die eye candy wel eens zien :9

quote:
ALPACINO schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:49:
16 AA ? Ik heb een 8800gts en ik maar via nvidia settings tot 8x zien, maar ik mag maar 4x aanvinken. De anisotropic filtering kan ik wel 16x aanzetten.

Puur voor de foto's zou ook wel eens al die eye candy wel eens zien :9
waarschijnlijk omdat NickySantoro een 8800GTX heeft
Bij mijn 1950 pro 256mb kan ik maar tot 6AA en 16AF niet echt bijsterveel.

| C2D E6300@ Artic Freezer 7 Pro @ 2.10 @ 1.25V| asus P5b | sapphire x1950 pro 256 MB@ 601/716 | 2GB 667 MHZ | 2*160 GB Raid 0 WD CAVIAR SE | 1*320 GB seagate 7200.10 | Coolmaster Power 430 Watt |Sony STR-DA1200ES / DVP-NS900S | Eltax Concept 400

Reg. datum: 19 januari 2007

Ksnap dit dus niet echt. Ik had eerst Windows XP en daar kreeg hij makkelijk 35-40 fps. Toen ik Vista ging installeren en daarop Test Drive ging spelen kreeg ik rond de 15 fps. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd maar niks werkt.

Dit allemaal op 1280x1024 - 0x AA (bij Windows XP kon ik 2x AA doen) - Details: High

Specs:
P4 3.2 Ghz
1 GB
Nvidia 7600GT 265MB AGP

Alvast bedankt.

Louachi wijzigde dit bericht 01-08-2007 12:52 (12%)

Ik heb soms toch het idee dat de 4x AA ingame veel beter werkt dan AA/AF via de drivers forceren.

Ik speel nu op 1920x1200 met 24x AA en 16x AF maar van die 24x AA (plus adaptive AA) zie ik niet zo heel veel. :?
24xAA? 16xAF? Wordt alles dan niet extreem geblurred?

quote:
Louachi schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:49:
Ksnap dit dus niet echt. Ik had eerst Windows XP en daar kreeg hij makkelijk 35-40 fps. Toen ik Vista ging installeren en daarop Test Drive ging spelen kreeg ik rond de 15 fps. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd maar niks werkt.

Dit allemaal op 1280x1024 - 0x AA (bij Windows XP kon ik 2x AA doen) - Details: High

Specs:
P4 3.2 Ghz
1 GB
Nvidia 7600GT 265MB AGP

Alvast bedankt.
je zegt het eigenlijk zelf al... vista.

dingen lopen daar nu eenmaal niet soepel.

Specs --> LINK!!! <-- Specs

quote:
MadMarky schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:15:
24xAA? 16xAF? Wordt alles dan niet extreem geblurred?
dan moet je wel een monstersysteem hebben om die settings te kunnen trekken...

Specs --> LINK!!! <-- Specs

quote:
M2M schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:20:
[...]

dan moet je wel een monstersysteem hebben om die settings te kunnen trekken...
Zie specs voor systeem. ;)

Ik heb nog in geen enkel spel blur gezien. :)

TDU loopt als een zonnetje maar het verschil met 4x AA ingame en de settings in de me drivers geeft geen verschil in beeldkwaliteit. Terwijl je dat toch zou verwachten. :)
Ik kreeg ook meteen problemen na de patch, toen gewoon de .exe van de dvd teruggezet, dan is het spel weer 1.45 maar je hebt wel de nieuwe autos, daar ging het me om aangezien ik geen problemen had voor de patch.

System Specs - Samsung LE40A656

Ik denk dat jouw settings gewoon worden genegeerd, een 2900XT is geen monsterkaart die 24xAA en 16xAF zomaar even erbij doet. Hiervoor zit je eerder aan een dikke SLI/Crossfire setup.

@Jabba
Welke problemen dan?

a real boardmonkey

quote:
Jabba schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:29:
Ik kreeg ook meteen problemen na de patch, toen gewoon de .exe van de dvd teruggezet, dan is het spel weer 1.45 maar je hebt wel de nieuwe autos, daar ging het me om aangezien ik geen problemen had voor de patch.
Maar kan je dan nog wel normaal online spelen of gaat dat niet?

Het nieuwe speelgoed: een Toyota Landcruiser Prado!

quote:
MadMarky schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:30:
Ik denk dat jouw settings gewoon worden genegeerd, een 2900XT is geen monsterkaart die 24xAA en 16xAF zomaar even erbij doet. Hiervoor zit je eerder aan een dikke SLI/Crossfire setup.

@Jabba
Welke problemen dan?
Het is eigenlijk 8x AA met edge detect. TDU draait super op een 2900 kaart.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws