Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel IX
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicBerichten: 868
Reg. datum: 20 augustus 2002
Reg. datum: 20 augustus 2002
thnks ik ga dat maar eens proberenquote:Bigfoot87 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:17:
[...]
Ik kan hem wel online zetten... maar ik ben bang dat de datalimiet van mijn server dat niet trekt.
Ik stuur je wel even een dm over de nieuwsgroepen.
Edit:
Je hebt dm's ontvangen uit staan... dan maar zo:
offtopic:
Wat is je provider? Xs4all bijvoorbeeld heeft standaard ondersteuning voor nieuwsgroepen.
Mocht je een beetje handig met computers zijn dan kun je hier vinden hoe je kunt downloaden via nieuwsgroepen: http://www.binaries4all.nl
Mocht het niet lukken dan kun je me altijd een dm sturen.
Wanneer je een provider hebt die de nieuwsgroepen niet ondersteund dan wordt het lastiger en zal ik proberen een andere oplossing te zoeken.
Digital Media Junkie
Ik heb gisteren een tweedehands Xbox ontvangen, welke via Marktplaats gekocht is.
Echter als ik hem opstart, dan verschijnt er alleen maar in beeld "Xenium" met daaronder "www.ozXodus.com" en meer gebeurd er niet.
Is het ding kapot ?
Echter als ik hem opstart, dan verschijnt er alleen maar in beeld "Xenium" met daaronder "www.ozXodus.com" en meer gebeurd er niet.
Is het ding kapot ?
Spider.007 wijzigde dit bericht 01-08-2007 12:46 (8%)
Probeer eens te starten met een Slayer's of Auto Installer Deluxe bootcd.
Of de rescue-cd van Schweino.
Of de rescue-cd van Schweino.
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Oké dan. Beiden gedaan.. Dus suggesties zijn vanaf nu welkom.quote:DeOS schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 07:35:
[...]
Tuurlijk nietverander nog wel ff de laatste regel in de TS zodat we jou kunnen DM-en voor suggesties m.b.t. tot veranderingen. Wel ff eerst je DM aan zetten
.
Trouwens jammer dat XBMC dit jaar niks heeft gewonnen in de Community Choice Awards.
Geen commentaar
Ik heb nog een grotere HDD liggen die ik in de Xbox kan steken.
Hoe formatteer ik die zodat ik deze in de Xbox kan inbouwen ?
En moet ik daarna nog iets installeren ?
Spider.007 wijzigde dit bericht 01-08-2007 12:46 (13%)
quote:speedme schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 09:27:
Ik heb gisteren een tweedehands Xbox ontvangen, welke via Marktplaats gekocht is.
Is het ding kapot ?
Lees de TS eens voordat je post:quote:speedme schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:39:
Ik heb nog een grotere HDD liggen die ik in de Xbox kan steken.
Voordat je verder gaat met lezen
Denk eraan dat dit topic over XBMC gaat, dit willen we graag zo houden. Support voor het ombouwen van een xbox wordt om policy redenen niet toegestaan.
DeOS wijzigde dit bericht 31-07-2007 12:52 (25%)
Reg. datum: 27 april 2005
hoe groot is een standaard harddisk van een xbox? en is dat (ruim voldoende voor xbmc?
Reg. datum: 19 februari 2003
Reg. datum: 19 februari 2003
De standaard schijf is 8gb, en voor xmbc is dat meer dan genoeg ja 
hmm dus als je er dan een aar spellen bij zet, en een filmpje of zo, dan is ie al snel vol ?
Reg. datum: 26 december 2003
Joh! 
Een paar spellen kost al gauw een paar gig, dus dan is het al snel vol ja.
jah jah
Reg. datum: 27 juli 2005
Spellen nemen inderdaad veel ruimte in, muziek en films kun je gewoon allemaal op je computer in een map zetten en door de Xbox laten streamen.quote:JvdS schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:37:
Joh!
Schitterend! Is dit nog steeds alleen voor 16x9 beeldformaat? (dat menu)quote:
Ik zou hem namelijk graag volgende week meeposten in de nieuwsgroepen maar dan moet hij wel 4:3 formaat ondersteunen.
ja is alleen nog voor 16x9 beeldformaat. (dat menu) Maar hij ziet er wel super uit!! 
Yup zoals hierboven ^^ alleen 16x9quote:Bigfoot87 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:41:
Schitterend! Is dit nog steeds alleen voor 16x9 beeldformaat? (dat menu)
Ik zou hem namelijk graag volgende week meeposten in de nieuwsgroepen maar dan moet hij wel 4:3 formaat ondersteunen.
Maar ik maak wel een 4x3
Is niet veel werk dus waarschijnlijk morgen.
jah jah
Bedankt! =Dquote:SyphOn schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:52:
[...]
Yup zoals hierboven ^^ alleen 16x9
Maar ik maak wel een 4x3
Is niet veel werk dus waarschijnlijk morgen.
Jouw release is super !!quote:
Ben helemaal verslaafd aan de Xbox geworden.. En dan vooral sinds we een LCD tv hebben aangeschaft. Component kabel ertussen en je weet niet wat je ziet... Streamen vanaf de NAS etc. etc.
Maar goed, hoe kan ik je Nu.nl RSS feeds aanzetten ?
kan het niet vinden nml..
If it ain't broken......... fix it anyway.
never mind
DeOS wijzigde dit bericht 31-07-2007 17:51 (107%)
Wanneer je xbox op het internet aangesloten is zou de RSS feed het moeten doen.quote:mistered schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 17:31:
[...]
Jouw release is super !!
Ben helemaal verslaafd aan de Xbox geworden.. En dan vooral sinds we een LCD tv hebben aangeschaft. Component kabel ertussen en je weet niet wat je ziet... Streamen vanaf de NAS etc. etc.
Maar goed, hoe kan ik je Nu.nl RSS feeds aanzetten ?
kan het niet vinden nml..
Krijgt je Xbox gewoon een IP adres?
Ik ben bezig met het toevoegen van lokale radiostations aan mijn streampack. Zijn er mensen met voorkeur voor bepaalde plaatselijke stations? Ik kan eventueel ook Belgische en Antilliaanse stations toevoegen...

Ziet er netjes uit. Is het mogelijk om ook voor de Films de 3D lijst view te fixen?quote:
Geen commentaar
Bigfoot87
Goed dat je nu ook de regionale zenders gaat toevoegen. ik had zelf radio oost al toegevoegd.
Ik zie dat je de vlaggen als iconen gaat gebruiken, maar is het niet handiger en gebruiksvriendelijker om de logo's van de omroepen te gebruiken.
Goed dat je nu ook de regionale zenders gaat toevoegen. ik had zelf radio oost al toegevoegd.
Ik zie dat je de vlaggen als iconen gaat gebruiken, maar is het niet handiger en gebruiksvriendelijker om de logo's van de omroepen te gebruiken.
Bigfoot87: Waar kan ik het huidige radio streams script vinden? Ben ook voor logo's van omroepen!
Ja dat is het zeker, maar wat je op het screenshot ziet zijn de verschillende mappen waar de radiostations in komen te staan. Voor de radiostations zelf gebruik ik (nog) geen aparte iconen omdat dit heel veel werk is en omdat ik dan weer met het zelfde probleem zit aangaande de stations die automatisch allemaal het zelfde icoon krijgen als de map waar ze in staan.quote:alexkroeze schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:24:
Bigfoot87
Voor de duidelijkheid: Ik voeg niet alleen radio Gelderland, Omroep Friesland enz. toe maar ook plaatselijke, onbekendere stations als Assen FM, Radio Lelystad, Radio Barneveld, Radio Midland en dergelijke. Het zijn er dus erg veel.
Maar wie weet.. als het probleem met de thumbs ooit nog eens opgelost wordt dat ik voor elk station het logo er bij zoek en aanpas voor XBMC
De huidige streams vind je hier.
ok, dan is een indeling per provincie wel zo overzichtelijk ja.quote:Bigfoot87 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:42:
[...]
Voor de duidelijkheid: Ik voeg niet alleen radio Gelderland, Omroep Friesland enz. toe maar ook plaatselijke, onbekendere stations als Assen FM, Radio Lelystad, Radio Barneveld, Radio Midland en dergelijke. Het zijn er dus erg veel.
Nog een suggestie voor een zender om toe te voegen "Radio continu" voornamelijk nederlands talig, de jannessen en jan smitten.
in iedergeval enorm bedankt en veel succes met het monnikenwerk met al die locale omroep streams toe te voegen
Ok, die kende ik nog niet, zet ik er inquote:alexkroeze schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:14:
[...]
ok, dan is een indeling per provincie wel zo overzichtelijk ja.
Nog een suggestie voor een zender om toe te voegen "Radio continu" voornamelijk nederlands talig, de jannessen en jan smitten.
in iedergeval enorm bedankt en veel succes met het monnikenwerk met al die locale omroep streams toe te voegen
Bedankt! Heb vakantie dus tijd genoeg
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.