Hoofdcategorieën
Topicacties

WCG "Mow Down" - DPC v Christians Aug.1-31 '2007

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 14 juni 2007

Maakt niet uit welke van de 2 onderdelen je doet, het beste is default bijde projecten, als er geen werk is voor de 1 dan werk van het ander project pakken. Natuurlijk kun je het extra vinkje er onder aan zetten dan gebeurd het automatisch. De Foldings suren 15 wu's per resultaat, terwijl FightAids er maar 3 doet. Voor de Mow Down maakt het niet uit, iedere workunit is er eentje.

tuxnl wijzigde dit bericht 28-07-2007 16:08 (43%)
Reden: even duidelijker gemaakt

2250Wp op men dakje
Reg. datum: 14 juni 2007

:) mijn client zit al aan de 43,1 % ... maar is het de bedoeling om dat te flushen VANAF 1 augustus ? of mag ik het nu al flushen XD

10 x SPR 225Wp ; SB 2500

De vorige werd stoffig :-)
Reg. datum: 02 februari 2006

quote:
mastadizzy schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:36:
:) mijn client zit al aan de 43,1 % ... maar is het de bedoeling om dat te flushen VANAF 1 augustus ? of mag ik het nu al flushen XD
Ja je mag beginnen en eindigen wanneer je wilt.... als je genoeg werkt hebt gebufferd tot na 31 juli kan je ook met een flinke flush beginnen op 1 Augustus.

De teller van Challenge aanhakers is 28 momenteel en de eerste 10k zijn al geleverd.

Let op dat WCG punten exact 7x die van de BOINC credits zijn.... dat gaat heel hard.... of had ik dat niet moeten vertellen zodat er nog veel meer komen helpen :X

Sekerob wijzigde dit bericht 28-07-2007 17:01 (23%)

On the run
Reg. datum: 10 oktober 2001

Hoezo de eerste 10k al ingeleverd? De teller gaat toch pas lopen op 1 augustus?
Of bedoel je 10k van de nieuwe mensen?

The fact that no one understands you doesn't mean you're an artist

dat laatste.... zal me niet verbazen dat we ze al voorbij zijn voor 1 Augustus.
On the run
Reg. datum: 10 oktober 2001

Nouja, als de Christians 2 zware jongens hebben van 65k/dag elk, dan krijgen we het hier nog zwaar te halen met alleen 10k er bij. :P

The fact that no one understands you doesn't mean you're an artist

Mooooh!
Reg. datum: 01 mei 2006

Ik denk niet dat ik me echt zorgen maak... Wij hebben een paar subteams die toegezegd hebben langs te komen, ik vermoed dat er wel wat meer zijn die power kunnen ophoesten...

Berekening : 4uur werk levert me ruim 300 punten op op een 3500+, = 2K per dag... x de farm die sommigen erop na houden (hele servers of kantoren)... Gewoon even je baas/centenbeheerder overtuigen dat het echt tijd wordt voor een nieuwe computer :+

Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)

gaat voor saffier op WCG
Reg. datum: 28 juli 2007

Ik heb het Dutch Power Cows-team ook net gejoind :) Ik deed al aan WCG mee voor een ander Nederlands team, maar ik vond deze challenge wel een mooie reden om over te stappen. Ik denk dat ik per dag iets van 5-6k aan punten kan bijdragen...

WorldCommunityGrid @ DPC
Reg. datum: 31 oktober 2005

_/-\o_ _/-\o_ Wow, ik denk dat die Christians het moeilijk gaan krijgen de komende dagen! Mooi om te zien dat er een hoop hulp komt van een hele hoop DPC-ers! }:O }:O Ik ben heel benieuwd wat dit gaat doen met onze daily score. Zou toch mooi zijn om eens dik in de daily-top10 terecht te komen! :P >:) >:)

[edit] dit was oud nieuws...

priens wijzigde dit bericht 28-07-2007 18:32 (34%)

Dat zijn toch een hele hoop DPC-ers die nu joinen! Leuk zo'n challenge!

Lord_Nemesis wijzigde dit bericht 28-07-2007 19:47 (80%)

Ook voor de niet Friesche DPC-er! Team Grutte Pier [Wa Oars] . . . . . Nemesis' Rosetta/WCG credits

Cureseekers~Joschy
Reg. datum: 04 december 2001

Ik zou ook wel mee willen doen :). Ik draai al boinc, R@H, is het dan mogelijk om gewoon een project URL toe te voegen of moet ik opnieuw reggen en een andere client installeren?.
Wie kan een Q6600 even helpen om de boel goed aan de praat te krijgen. Enne, krijgen we ook Stats >:)

Join us -- Cureseekers -- Rosetta@Home

Hier kan je de (nieuwe) Old hands zien:

http://www.worldcommunity...us&teamId=025RSMBR9N1

Dit is een chronologische lijst en als je op http://www.worldcommunitygrid.org/images/2right_off.gif drukt krijg je meteen te zien wie er bij gekomen is en hoeveel puntjes (WCG = BOINC score maal 7) er gescored zijn. De team info wordt 1x per dag bijgewerkt (team en individueel). De My Grid pagina wordt 2x daags bijgewerkt.

quote:
Hotty schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:55:
Ik zou ook wel mee willen doen :). Ik draai al boinc, R@H, is het dan mogelijk om gewoon een project URL toe te voegen of moet ik opnieuw reggen en een andere client installeren?.
Wie kan een Q6600 even helpen om de boel goed aan de praat te krijgen. Enne, krijgen we ook Stats >:)
Hotty, eerst Joinen, zeggen dat je de software al hebt en daarna in de client "Attach To Project" op het Advanced menu, naam en paswoord. url = www.worldcommunitygrid.org (zonder http://) Niet vergeten om dan de Existing Member box aan te vinken. Bij WCG heb je na registratie je email adres niet meer nodig.... alles naam/paswoord.

Er is daar een knaap van de Christians die probeert 100 'hi end' machines aan te haken die normaal 15 uur pd stil staan.... dat wordt matten met de bierkaai (denken ze), dus alle hulp is welkom. Q6600 zou toch wel 10-12k WCG puntjes mogen doen.

ttyl

Edit: Met een paar namen gezien in deze draad en niet op WCG zitten we ongeveer op extra 33-35 grazers.... weet niet hoeveel cores of ghz dat gaat toevoegen.

*O*

Sekerob wijzigde dit bericht 28-07-2007 20:25 (9%)

Cureseekers~Joschy

Ik ga de boel nu overzetten. Bij R@H score ik per dag zo'n 1900/2000 pnt. Hij loopt op 3232mhz. :). big thanks voor de hulp.
Mmh, eerst nog even de oude wu's uploaden.

IP in your face !

Ik ben vroeger al eens met de boinc client bezig geweest maar krijg hem nooit werkend.. bij het toevoegen van een project krijg ik altijd de melding 'project tijdelijk niet beschikbaar'.. iemand tips ?

exit();

(DPC) Team Zuid Holland
Reg. datum: 07 september 2002

Als ik in de stats bij grazzie wil horen moet ik bij dit project dan ook pieie_TeamGrazzie gebruiken ofzo?

Dual opteron 244, 2 150 GB schijven in raid 0 en een 6600gt videokaart

quote:
DukeBox schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:18:
Ik ben vroeger al eens met de boinc client bezig geweest maar krijg hem nooit werkend.. bij het toevoegen van een project krijg ik altijd de melding 'project tijdelijk niet beschikbaar'.. iemand tips ?
1. Joinen
2. platform kiezen of direct doorgaan als je 5.8.15 of hoger al hebt (helemaal onderaan) + Continue
3. installatie instructies kiezen voor jouw BOINC versie igg NIET de bovenste!!!
4. De RTFM instructies volgen op. Hier wordt ook de member naam en project url gegeven voor later)

Zie ook post in antwoord op Hotty.
[DPC]Team Grazzie

quote:
pieie schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:26:
Als ik in de stats bij grazzie wil horen moet ik bij dit project dan ook pieie_TeamGrazzie gebruiken ofzo?
Wij gebruiken [DPC]TeamGrazzie(PUNT)member_naam

Nooit te beroerd om een ander te helpen: kopieer het volgende:
code:
1
[DPC]TeamGrazzie.pieie

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

IP in your face !

quote:
Dat heb ik allemaal gevolgt, maar er zit blijkbaar een bug in de client. Als je een systeemvariabele HTTP_PROXY hebt is het niet mogelijk de proxy uit te zetten. Zelfs als je hem uitzet blijft hij werken. Helaas dus, ik kan geen WCG draaien.

exit();

Vouwend voor Team Pastis 51
Reg. datum: 27 juli 2001

quote:
DukeBox schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:18:
Duke,

..........

edit:
Ik bla, bla, bla, blaat...... je kan beter naar Sekerob luisteren want die heeft er meer verstand van ;)

SpaceDok wijzigde dit bericht 28-07-2007 20:53 (26%)

Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...

Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
DukeBox schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:46:
[...]

Dat heb ik allemaal gevolgt, maar er zit blijkbaar een bug in de client. Als je een systeemvariabele HTTP_PROXY hebt is het niet mogelijk de proxy uit te zetten. Zelfs als je hem uitzet blijft hij werken. Helaas dus, ik kan geen WCG draaien.
Ervan uitgaande dat je linux gebruikt is het volgens mij ook mogelijk om 'n soort van override mee te geven bij het starten van 'n applicatie.. Probeer 'ns
code:
1
HTTP_PROXY= ./run_client

run_client uiteraard vervangen door de naam van de applicatie die jij moet starten. Let op! er staat 'n spatie tussen de = en de .

Cureseekers~Joschy

Bedankt :) ik ben hier up and running. Cureseekers-Joschy voor de DPC :>

Switcher!
Reg. datum: 11 oktober 2005

@ DukeBox: misschien kan je de UD grid client eens proberen als je die nog ergens vast krijgt?
Kan wel een geklooi worden als je veel cores hebt ;) .

-AzErTy- wijzigde dit bericht 28-07-2007 21:05 (58%)

Alea iacta est

quote:
-AzErTy- schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:03:
@ DukeBox: misschien kan je de UD grid client eens proberen als je die nog ergens vast krijgt?
Kan wel een geklooi worden als je veel cores hebt ;) .
Werkt alleen op Windows en op 1 core en wordt binnen niet afzienbare tijd uit de download genomen en mogelijk eind 2008 helemaal uitgeschakeld. De BOINC client geeft veel meer WCG punten per core.

@ dukebox
mogelijk als je een van de xml files direct bewerkt voor het starten. 5.10.14 heeft een oplossing for SOCKS proxy die ergens tijdens de ontwikkeling kapot was gegaan.

Hier een eerder geziene behulpzame draad op BOINC Dev. http://boinc.berkeley.edu/dev/forum_thread.php?id=1939

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: