Hoofdcategorieën
Topicacties

WCG "Mow Down" - DPC v Christians Aug.1-31 '2007

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Reageer Nieuw Topic
De vorige werd stoffig :-)
Reg. datum: 02 februari 2006

http://tinyurl.com/ysqu2f
The Challenged:http://tinyurl.com/2pxram
The Challenger:http://tinyurl.com/2t7ex2
In Cijfers:
________http://tinyurl.com/2fu45e_________
Ja hij staat er maar wordt de "DPC Register Account" op tijd gevonden om de handschoen op te pakken en de uitdaging te bevestigen op het WCG website?

"Mow Down" als in 'Neer Maaien' maar ook als "Maai Wedstrijd".... dus 4 dagen tot de start-streep!

* Als we accepteren, zal het bovenstaande 'stand' plaatje regelmatig geupdate worden in the kop van dit topic.

Update: Na acceptatie en wat achter gesloten deuren verkeer is de challenge herdoopt naar "Moh Down".

Waar gaat het over: WCG is het grootste Humanitarian Multi Project Distributed Computing gebeuren. Tot voor kort waren er 5 projecten simultaan, thans 2 (FightAids@Home en Human Proteome Folding Phase 2 (Malaria segment net klaar). Binnenkort komt er geupdate en nieuw project werk:
quote:
If not for the win, it's for the best project on the DC front with new and improved projects upcoming:

- FightAids@Home Update (Till Dec.'08 Phase III if you will with Phase II in it's last month)
- Dengue (multi disease all related to the flavivirus. Covers Diseases like Hepatitus C and Yellow - Fever, West Nile encephalitis, Dengue hemorrhagic fever) - Werktitel: Discovering Dengue Drugs - Together - Wordt op 20/21 Augustus gelanceerd, alleen op BOINC
- Cancer (X-Ray Crystallography) - Werk Titel: Help Conquer Cancer uit Toronto
- South African Climate Prediction, much more detailed than BBC Climate prediction
- Help Cure Muscular Dystrophy, Phase II

And we have Human Proteome Folding Phase 2, that just finished a segment on Malaria and continuing foreseeably thru the end of 2008.
Gedurende de kalendermaand Augustus wordt er een tweestrijd gevoerd op punten met Team Christians. Als achtergrond stond DPC al een maand op hun hielen te trappen, toen ze er plotseling door 2 power crunchers 130k pd bij kregen en weer wegliepen. Dat gaf ze de moed voor de uitdaging.

Nu dat het van start zal gaan wordt het plaatje in de kop automatisch bijgewerkt bovenop de tijdelijke invoering van een WCG dag topic ter 'celebratie' van dit ener verend gebeuren. De link naar de competitie stats op WCG is: http://www.worldcommunity...allenge.do?challengeId=58

DPC stond begin 2007 op WCG op plaats 51. Door versterking na sluiting van Grid.org, ging het harder, en stonden we op 30 tot 29 juli j.l. Op de 29e passeerden we de uitdagers en IBM Australia om plaats 28 te pakken. EN, en passant werd Germany door sterk stijgende scores ook nog even meegepakt, zodat DeePeeCee bij WeeCeeGee de challenge Stampede per 1 Augustus op stal 27 begint.

Wat is het doel.... wel uiteraard consolideren, winnen winnen en winnen om naar een zo hoog mogelijke klassering te komen en te behouden.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
De status per 31 juli is:

20.     (stil)    100157828     TribalWar.com     29190     186
21.     (stil)     98788066     IBM Research Triangle Park (RTP) 182276 27
22.     (stil)     97857257     Czech Republic     121106     49
23.     (stil)     97131657     Russia     227143     23
24.     (stil)     79545074     Marist College     287166     21
25.     (stil)     78815151     Fansub for research     157974     36
26.     (stil)     78722290     IBM Canada     106081     57
27.     (stil)     74084789     Dutch Power Cows     491087     11
28.     (up 1)     73758406     Christians     354192     16
29.     (down 1)   73713786     Germany     171234     31

Statistici zullen snel kunnen berekenen dat nog in augustus 2 plekken beter te doen zijn.... 25 dus, maar is die 24ste ook te pakken voordat PCDVD@Taiwan langs komt? Zal geheel van de nieuwe dagproduktie afhangen hoe de kaarten zich opnieuw laten schudden.

Voor meer WCG Informatie:
Research en About Us

To Join WCG: http://www.worldcommunitygrid.org/reg/viewRegister.do
To Join DPC op WCG: My Grid > My Team > Find a Team > Dutch Power Cows > http://www.worldcommunitygrid.org/images/joinTeam_off.gif
Join DPC @ WCG Direct: http://www.worldcommunity...nfo.do?teamId=025RSMBR9N1

Oh, en voor maximale prestatie de client wel op 100% instellen. Dit wordt verderop in deze draad besproken en ook op de WCG Throttle pagina. EN de keuze is vrij welk WCG project je draait:

Allen: bezoek My Grid > My Projects en let voor BOINC op de 'alternatieve terugval' keuze als je voorkeur even droog loopt.

Ter afsluiting een plaatje van een Dengue proteine waarvoor aanstaand een nieuw project gestart wordt (geleend van een oud, niet WCG project). Als het in Augustus zou beginnen en je hebt "all projects" gekozen, krijg je er automatisch werk voor. Het project wordt in 2 phases gerund.

___________http://www.biozentrum.unibas.ch/grid/images/ns5_activesite.jpg___________

En ons devies is: You 'Can' Check Out, BUT You 'Can' Never Leave (Again).

http://tinyurl.com/vh32r

Sekerob wijzigde dit bericht 20-08-2007 10:39 (127%)
Reden: Team Challenge Page geupdate

Misschien leuk voor teams die niet aan World Community Grid doen om even een maandje te laten zien wat we als DPC waard zijn??

Ook voor de niet Friesche DPC-er! Team Grutte Pier [Wa Oars] . . . . . Nemesis' Rosetta/WCG credits

Huh? Wat? Stampede? }:O

Grutte Pier [Wa Oars] | SoB #3, R@H #4, WCG #5, PrimeGrid #13, LHC@Home #10, DPAD #26

Geen stampede, maar een Team Challenge van The Christians.

Stampede opzetten voor 1 augustus gaat iig niet lukken...

Ook voor de niet Friesche DPC-er! Team Grutte Pier [Wa Oars] . . . . . Nemesis' Rosetta/WCG credits

323F Club Moderator

Kom op mensen, meehelpen en laten wij hen "Neer Maaien" ipv gemaaid worden.
Reg. datum: 14 juni 2007

Maaien?? Dacht ik rustig te kunnen graazen, moet er in eens gemaaid gaan worden.
No problem, ben alles langzaam aan het omzetten naar WCG, de rest van de projecten moet maar een maandje geduld hebben.

2 the resQ
Reg. datum: 01 juni 2001

* Bubbles wilt wel even een maandje flirten.
Count me in met een AMD64 X2 4200+

specs
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3

On the run
Reg. datum: 10 oktober 2001

Team Switch helpt ook wel mee, vanaf half augustus plankgas waarschijnlijk.

DPC Crew heeft de captainsgegevens om de challenge te accepten zodat we 1 augustus kunnen beginnen.
Subteam stats zijn mogelijk; Team en naam scheiden door middel van een . (punt) .

Cow_tipping wijzigde dit bericht 27-07-2007 14:11 (55%)

The fact that no one understands you doesn't mean you're an artist

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows
Reg. datum: 16 september 2004

TeamGrazzie is ook van de partij :)

Graast op TSC

ik zal ook eens kijken of ik wat over kan zetten, het zal niet echt veel worden(waarschijnlijk een AMD64 3000+ en/of sempron 2600+), maar alle beetjes helpen he

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

*O* Woei *O* @ helpende DPC-ers! _/-\o_

Oké, waar is die project-FAQ? Een uitdaging kan ik niet laten liggen.

Registratie is gelukt. Boinc weer installeren is gelukt en het project toevoegen ook, alleen haalt ie geen wu's op:

Scheduler request failed: problem with the SSL CA cert (path? access rights?)
Access to reference site succeeded - project servers may be temporarily down.

Megaflix wijzigde dit bericht 27-07-2007 15:27 (67%)

(DPC) Team Zuid Holland
Reg. datum: 07 september 2002

Als team grazzie meedoet doe ik mee onder hun vlag zoals altiojd bij dit soort akties k ben net 2 x2 6000+ systemen aan het bouwen die getest moeten worden

Dual opteron 244, 2 150 GB schijven in raid 0 en een 6600gt videokaart

Zal er ook eens over nadenken om mee te doen aan dit soort acties, is het vanaf 1 aug??
323F Club Moderator

* Wolfje666 zwaait naar alle DPC'ers die mee willen helpen O+
Reg. datum: 14 juni 2007

quote:
BurnHard schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:41:
Zal er ook eens over nadenken om mee te doen aan dit soort acties, is het vanaf 1 aug??
Yes heel augustus, voor die tijd mag er ook mee gerekend worden hoor. :)

On the run

Ik heb heel even met Kuuke op MSN gesproken. Hij zou een berichtje posten op het crew forum. Archetta zou degene zijn die de captain is, danwel de challenge kan aannemen als ik het goed heb begrepen.

Na dat ik rosetta heb afgerond, zal ik eens kijken wat ik hier kan doen.
1* E6700 als het weer het toelaat 24/7. :)

professioneel gifmenger

Draadje loopt. Ook Freeze_XJ als crewlid heeft dit inmiddels opgepikt :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Mooooh!
Reg. datum: 01 mei 2006

Ik heb me inmiddels aangemeld bij WCG, maar ik moet nog heel even uitzoeken hoe alles er werkt, en ik wacht even de reactie af van meer crewleden... Binnenkort meer nieuws :)

Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)

De vorige werd stoffig :-)
Reg. datum: 02 februari 2006

quote:
Megaflix schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:13:
Oké, waar is die project-FAQ? Een uitdaging kan ik niet laten liggen.

Registratie is gelukt. Boinc weer installeren is gelukt en het project toevoegen ook, alleen haalt ie geen wu's op:

Scheduler request failed: problem with the SSL CA cert (path? access rights?)
Access to reference site succeeded - project servers may be temporarily down.
Weet niet welke OS, maar het is een veel voorkomend probleem wat met 5.10.14 opgelost is door een wijziging in de libCurl (5.10.14 is instabiel). Er is een WCG Start Here forum FAQ over het certificaat probleem. Poort 443/HTTPS uitwaards moet teogang hebben naar 129.33.89.134 van WCG voor secure connection.
On the run

Bij mij installeerde WCG de 5.8 client na registratie, terwijl ik al wel de 5.10 client had gedownload en geinstalleerd. In ieder geval doet ie het goed. :)

[DPC]Team Grazzie

quote:
Ixion schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:16:
TeamGrazzie is ook van de partij :)
Tsjek :P
[DPC]TeamGrazzie.APCIII 07/27/2007 -:---:--:--:-- 0 0
[DPC]TeamGrazzie.Ixionnyu 07/27/2007 -:---:--:--:-- 0 0
quote:
pieie schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:28:
Als team grazzie meedoet doe ik mee onder hun vlag zoals altiojd bij dit soort akties k ben net 2 x2 6000+ systemen aan het bouwen die getest moeten worden
Het zou zonde zijn om zo'n systeempje niet te testen, toch? :P

APClll wijzigde dit bericht 27-07-2007 18:24 (30%)

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Ik heb ondertussen 2 dualcores werkend :) Al wat meer bekend of het doorgaat?
Vouwend voor Team Pastis 51
Reg. datum: 27 juli 2001

Help mij even op weg waar ik de juiste gegevens en files vandaan zou kunnen halen a.u.b. :?

Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: