Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 21:43:
Ik zat ook heel dicht tegen de 4M aan hoor ;) Maar ik heb me redelijk ingehouden op de markten, ik ben sowieso een stuk duurder uit komend jaar. Trouwens: wat ik dan weer raar vind is dat ze het financieel beleid aanpassen _nadat_ iedereen op de markten tekeer is gegaan 8)7
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik dat las. Maar ik moet toch nog twee seizoenen doen met mijn huidige coureur en engineer. Alleen voor de marketing heb ik een nieuwe nodig.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Reg. datum: 07 september 2006

Fijne vakantie! En ik kan wel wat geluk gebruiken de komende races 8)

quote:
Wes46 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 21:43:
Nou jongens, ik ga morgen op vakantie en bij deze wil ik jullie allemaal succes wensen voor de komende wedstrijden. Metname Joss want die moet natuurlijk even een goede prestatie neerzetten voor mijn team. Maar dat komt allemaal wel goed.

Ik reken op je Joss en als je mazzel hebt hoef je je geen zorgen te maken over de cup dat hangt allemaal van de wedstrijd van morgen af en daar sta ik tot nu toe nog niet best voor.

Succes allemaal en tot over een week 8)
Have fun, maak je geen zorgen enzo :P

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Wanneer ik naar live race ga, kan ik mijn klasse (C4-groep 57) niet zien. Doe ik iets fout?

quote:
F e r o x schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 22:15:
Wanneer ik naar live race ga, kan ik mijn klasse (C4-groep 57) niet zien. Doe ik iets fout?
Tadas zegt het op te lossen als ie terug komt van z'n werk. Mocht dat morgen echter niet gebeurd zijn, kun je deze oplossing gebruiken:

Open live race viewer in a new window and type this in the location bar:
javascript:pickLeague(XX);

replace XX with your league ID;
C4G56=77
C4G57=78
C4G58=79
C4G59=80
etc

quote:
F e r o x schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 22:15:
Wat Joss zegt ^
Meer info -> http://www.f1time.com/for...id=4159&post_offset=0

F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)

Dank voor het vlugge antwoord. Leek me al een bug. Ik hoop niet dat die gast er alleen voor staat, om die site draaiend te houden.

Doet weer iets met vezels...

Dat lijkt er soms wel op :X

Imitation is the sincerest form of flattery

quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 21:43:
Ik zat ook heel dicht tegen de 4M aan hoor ;) Maar ik heb me redelijk ingehouden op de markten, ik ben sowieso een stuk duurder uit komend jaar.
Ehm Grrrrrene, er stond anders wel komend seizoen... 8)7
(oh weet je de begroting voor het seizoen ook al? ;))

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

De boer dat is de kerel...

Daar was ik weer...... *O* It's racingday!!! *O*
Om even als een pessimist over te komen, ik ben benieuwd waar ik deze race weer door ga uitvallen...... |:(

Voor de OP, volgens mij kan ThorolaZ - Luca van de Meerendonk wel verwijderd worden uit C4G9, heeft al een behoorlijke tijd niet meer meegedaan(terwijl die ruim op kop stond |:( )

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Jep, heb er weer zin an! Vanavond weer lekker ouwehoeren op Irc...

Kan iemand het trouwens zeggen als die Griek z'n Q gedaan heeft? Ben wel benieuwd wat ie gaat doen... (en kan het op werk niet zien)

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:34:

Kan iemand het trouwens zeggen als die Griek z'n Q gedaan heeft? Ben wel benieuwd wat ie gaat doen... (en kan het op werk niet zien)
Om 17:59.50 weten we het ;)

ghehe mischien een uurtje eerder :p

Hmm toch een vraagje over die 30m + 30% tax.

Wanneer gaat dat nou op? Alleen aan einde van het seizoen weer of elke week zodra je boven de 30m zit? Staat er niet echt duidelijk :)

Verder zijn de aanpassingen niet bijzonder maar wel beter voor het balans.

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

An het einde van het seizoen gaat die tax eroverheen. Gaat me zo'n 18 mln kosten, maar gezien de wijze waarop in C4 het geld binnenstroomt is dat niet zo gek. Zelfs met elke week testen en bijna alle onderdelen per race vernieuwen hou je miljoenen over en om m'n fabriek nu naar 200+ uit te breiden is ook niet nuttig.

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:34:

Ik heb er ook zin in, maar helaas moet ik deze keer de race helemaal missen.
Misschien scoor ik nu nog meer punten :) dame social live :p

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

quote:
brid schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:44:
[...]

Ik heb er ook zin in, maar helaas moet ik deze keer de race helemaal missen.
Misschien scoor ik nu nog meer punten :) dame social live :p
Je staat er goed voor. Hangt beetje vanaf wat voor strategie je hebt. ;)

Bedankt voor antwoord Sempy.

Vanavond ben ik er wellicht wel op irc even. Niet zeker nog.

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

quote:
Sempy schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:26:
An het einde van het seizoen gaat die tax eroverheen. Gaat me zo'n 18 mln kosten, maar gezien de wijze waarop in C4 het geld binnenstroomt is dat niet zo gek. Zelfs met elke week testen en bijna alle onderdelen per race vernieuwen hou je miljoenen over en om m'n fabriek nu naar 200+ uit te breiden is ook niet nuttig.
Veel meer dan 130-140 heb je ook echt niet nodig ;) Maar goed, als je zo rond de 35-40M zit kun je IMO beter gewoon je fabriek uitbreiden, tenzij je net uit C4 naar C3 gaat promoveren, dan is een financieel buffer wel lekker kan ik je zeggen :P

Overigens lijkt het erop dat ik vanaf de 10e plek ga starten morgen, wow, eindelijk 's in de top10 gekwalificeerd. Tenzij ik natuurlijk nog iemand over het hoofd zie, maar dat denk ik niet :)

Grrrrrene wijzigde dit bericht 27-07-2007 11:00 (12%)

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:56:
[...]

Veel meer dan 130-140 heb je ook echt niet nodig ;) Maar goed, als je zo rond de 35-40M zit kun je IMO beter gewoon je fabriek uitbreiden, tenzij je net uit C4 naar C3 gaat promoveren, dan is een financieel buffer wel lekker kan ik je zeggen :P

Overigens lijkt het erop dat ik vanaf de 10e plek ga starten morgen, wow, eindelijk 's in de top10 gekwalificeerd. Tenzij ik natuurlijk nog iemand over het hoofd zie, maar dat denk ik niet :)
Morgen? :) Vandaag!

quote:
[...]

Hmmm, mijn mening... dan maar wat belasting betalen, maar ik wil eigenlijk wel wat meer dan die 30 mln meenemen in het geval van promotie. Anders krijg ik het wel erg lastig in C2 (als ik al promoveer natuurlijk). Ik heb in dat 1e seizoen echt al het geld wat ik kan meezeulen nodig om flink te investeren en testen... dus dan maar wat belasting en weggegooid geld...

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Bluepanther schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:51:
[...]

Je staat er goed voor. Hangt beetje vanaf wat voor strategie je hebt. ;)

Bedankt voor antwoord Sempy.

Vanavond ben ik er wellicht wel op irc even. Niet zeker nog.
Weet niet zeker of ik op de juiste strategie zit, maar hij is wel max attack.
Als het de juiste is finish ik voor grrrene, is het de verkeerde een aantal seconde achter hem :p

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

quote:
[...]

Hmm, nog een paar races om een buffer op te bouwen voor C3 dus. (ik ga er voor het gemak vanuit dat ik wel promoveer naar c3 :9 ) Heb net voor redelijk wat centjes mijn factory maar uitgebreid en volgestopt met parts. Tja, wat moet je anders met al dat geld :P

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:11:
[...]

Hmmm, mijn mening... dan maar wat belasting betalen, maar ik wil eigenlijk wel wat meer dan die 30 mln meenemen in het geval van promotie. Anders krijg ik het wel erg lastig in C2 (als ik al promoveer natuurlijk). Ik heb in dat 1e seizoen echt al het geld wat ik kan meezeulen nodig om flink te investeren en testen... dus dan maar wat belasting en weggegooid geld...
Hehe, maar je krijgt er ook weer een sponsorplek bij he? ;) Ik denk dat je wel rond gaat komen in C2. Trouwens: die Griek staat op p3 en jij zakt daarmee naar 6. Nog 7,5 uur in spanning afwachten wat er komen gaat :P
quote:
brid schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:12:
[...]

Weet niet zeker of ik op de juiste strategie zit, maar hij is wel max attack.
Als het de juiste is finish ik voor grrrene, is het de verkeerde een aantal seconde achter hem :p
Waar concludeer je dat uit? :D Als je van de Q uit gaat, vertekent dat het beeld nogal, die is nml droog en de race is lekker nat, net waar m'n rijder van houdt :+
quote:
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 01:30:
[...]

Ehm Grrrrrene, er stond anders wel komend seizoen... 8)7
(oh weet je de begroting voor het seizoen ook al? ;))
:?

Ik zeg toch dat ik me redelijk heb ingehouden op de markten en desondanks komend jaar duurder uit ben? Ik heb nu echt bijna geen kosten. Hoogsten 3M ofzo en zelfs dat haal ik niet met zo'n driver van 0.3M per race :+ Volgend seizoen heb ik qua personele kosten 3,99M per race ongeveer.

Grrrrrene wijzigde dit bericht 27-07-2007 11:34 (42%)

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:29:
[...]
Hehe, maar je krijgt er ook weer een sponsorplek bij he? ;) Ik denk dat je wel rond gaat komen in C2. Trouwens: die Griek staat op p3 en jij zakt daarmee naar 6. Nog 7,5 uur in spanning afwachten wat er komen gaat :P
Ja, maar vergeleken met raceinkomsten vind ik die sponsoring maar kleingeld. Die ene sponsor erbij compenseert mijn slechtere positie en inkomsten zeker niet. Maar goed, eerst maar eens proberen te promoveren...

Enne, matig dat die Griek ook weer voor me staat. Moet maar weer gaan hopen op uitvallers voor me, anders zit er zeker niet meer dan een 5e plaats in...

Wat zijn jouw staffkosten dan? Ik draai nu net winst met redelijk consequente finishes rond plek 10. Als daar nog een sponsor bij zou komen, zou ik zelfs 0,5M per race winst draaien ofzo. Goed, m'n team wordt ook duurder komend seizoen, dus het zal spannend worden :o En ik hoop ook dat ik volgend seizoen nog iedere race kan testen, want dat is toch een beetje het geluk bij een ongeluk dat ik dit seizoen had :)

Oh man, 'k kan niet wachten tot vanavond... Lekker met Joss schelden op onze drivers op IRC :+

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:50:
Wat zijn jouw staffkosten dan? Ik draai nu net winst met redelijk consequente finishes rond plek 10. Als daar nog een sponsor bij zou komen, zou ik zelfs 0,5M per race winst draaien ofzo. Goed, m'n team wordt ook duurder komend seizoen, dus het zal spannend worden :o En ik hoop ook dat ik volgend seizoen nog iedere race kan testen, want dat is toch een beetje het geluk bij een ongeluk dat ik dit seizoen had :)

Oh man, 'k kan niet wachten tot vanavond... Lekker met Joss schelden op onze drivers op IRC :+
Wie zegt dat ik er ben?

Ok, ik ben der :P Maar jij gaat niet schelden in de regen... ;)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws