Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 28 december 2002

ff over die patch voor TT en interne GPS

misschien ligt het aan mij maar naast het niet werken van de interne GPS is dat bij mij niet het eenigste, de knopjes zitten niet op de juiste plek en ik kan hem niet in landscape zetten als TT aan staat.
of ben ik de eenigste die hier last van heeft?

quote:
knap schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:53:
blijft je batterij status niet hangen? in zou ff in FExplorer je battery status checken.... kan me eigen namelijk niet voorstellen dattie na 44 uur nogsteeds helemaal vol is!
Welke versie van FExplorer gebruik jij op je N95? Ik heb net 1.17 gedownload, maar als ik die wil installeren zegt de N95 dat de installatie van FExplorer 1.17 niet wordt ondersteund.

Die Tomtom oplossing schijnt dus niet van Tomtom zelf te komen. Het is een aanpassing voor de N95 waardoor de interne GPS via een soort virtuele poort via Tomtom te gebruiken is.

Ben benieuwd...
quote:
WoutF schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:03:
Die Tomtom oplossing schijnt dus niet van Tomtom zelf te komen. Het is een aanpassing voor de N95 waardoor de interne GPS via een soort virtuele poort via Tomtom te gebruiken is.

Ben benieuwd...
Waar is dat dan ergens te vinden?

E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz

Ik heb even een paar korte vraagjes over Windows Live

-Kan je meerdere mailboxen aanmaken zodat je gemakkelijk voor meerdere emailadressen mails kan synchroniseren

-Windows Live haalt nu mijn mail binnen via Wlan dat ik thuis heb, zodra ik buiten het bereik hiervan ben geeft hij aan geeb verbinding meer te kunnen maken (logisch) maar ik krijg geen optie om verbinding te maken met KPN Internet zodat ik dus mijn mail niet kan ophalen buiten het bereik van mijn eigen Wlan. Kan hier ook niks over vinden in de instellingen

-Is het mogelijk Mail for Exchange te koppelen aan Windows Live, zo ja welke instellingen gebruiken jullie?

Alvast bedankt!
Ik heb de search gebruikt maar niks gevonden

Heb gisteren mijn N95 geupgrade naar 12.0.13 (was 11.0.0.26). alles werkt naar behoren.

Alleen gisteren tijdens een lang gesprek viel de verbinding steeds na ongeveer 6 minuten weg...
Op de seconde exact haast... 6:03, 6:05, 6:02, etc... :(
Hebben hier meer mensen last van...

Verder is en blijft het een fantastisch toestel. Nu 2 maandjes ingebruik en zeer tevreden. op het ophangen na dan natuurlijk :)

quote:
WoutF schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:03:

Ben benieuwd...
Weet zeker dat zodra deze niet officiele versie verschijnt dat TomTom dan ook heel snel een werkende versie op de markt zal brengen, net als bij Route66 het geval was.

quote:
hekkoe schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:53:
[...]

dat is wel jammer, want tomtom is erg cool in de horizontale stand. informatie is veel beter leesbaar en ook handig dat je beter 'opzij' kan kijken bij navigeren in de stad.

ik snap het ook niet, want je kan wel de slider openen zonder dat de telefoon uit de houder schiet begrijp ik? dan moet-ie toch goed vastzitten zou je zeggen??
hoe kan je nou je tel in vertikale stand zetten bij navigeren? je moet toch je toetsenbord vrij hebben? anders heeft hij geen contact met gps

quote:
RobertRedCap schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:50:
[...]

hoe kan je nou je tel in vertikale stand zetten bij navigeren? je moet toch je toetsenbord vrij hebben? anders heeft hij geen contact met gps
ik bedoel in horizontale stand hahaha

Weet iemand hoe je kan internetten via Bluetooth? Dit schijnt mogelijk te zijn, maar ik weet niet hoe. Iemand?

Weet iemand ook waar je op de website van Nokia de barcodes kan maken. Ik kan het nu namelijk nergens vinden 8)7

Indotastic wijzigde dit bericht 25-07-2007 13:25 (34%)

quote:
Spurlie schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:05:
[...]

Waar is dat dan ergens te vinden?
ff gegoogled

hier claimen ze binnekort met en patch te komen voor tomtom
http://www.gpsmidlands.co.uk/index.php?menu=Home

quote:
probyse schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:37:
Heb gisteren mijn N95 geupgrade naar 12.0.13 (was 11.0.0.26). alles werkt naar behoren.

Alleen gisteren tijdens een lang gesprek viel de verbinding steeds na ongeveer 6 minuten weg...
Op de seconde exact haast... 6:03, 6:05, 6:02, etc... :(
Hebben hier meer mensen last van...

Verder is en blijft het een fantastisch toestel. Nu 2 maandjes ingebruik en zeer tevreden. op het ophangen na dan natuurlijk :)
Heb je KPN toevallig? Was net met een maat van me aant bellen, en de verbinding werd iedere keer rond de 6 minuten verbroken. Ik heb TMobile en hij KPN en hij vertelde me dat hij er heel vaak last van had (Nokia 6233). Lijkt dus aan KPN te liggen.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

quote:
back2basic schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:04:
[...]

ff gegoogled

hier claimen ze binnekort met en patch te komen voor tomtom
http://www.gpsmidlands.co.uk/index.php?menu=Home
Je had niet hoeven te googlen, je had ook even een aantal posts terug kunnen lezen, daar staat dat namelijk al ;)

quote:
kenniani schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:40:
[...]

Dual mode pakt hij gewoon sterkste signaal, kan dus ook 3G zijn. Als je hem op UMTS zet dan gebruikt hij puur 3G lijn, nadeel in niet 3G gebied geen bereik.
10 punten! Wilde net een mail van 4MB ophalen, en dat ging rete-traag. Na 5 minuten (bijna halverwege) maar afgebroken. Toen van Dual op UMTS gezet, en hij was met 20 seconden binnen ! Ik ging ervan uit dat hij UMTS zou gebruiken, en pas als dat niet beschikbaar is GPRS. Maar hij kijkt dus inderdaad naar het sterkste signaal.

Nog een leuke theme voor als je baalt dat sommige menuschermen in Route66 slecht leesbaar zijn : http://www.mmcforums.net/download-421/mac-osx.html

quote:
RobertRedCap schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:50:
[...]
hoe kan je nou je tel in horizontale stand zetten bij navigeren? je moet toch je toetsenbord vrij hebben? anders heeft hij geen contact met gps
Met TomTom kun je toch (nog) niet de interne GPS ontvanger gebruiken.... Dan maakt het niet uit.

Ik heb trouwens gemerkt dat als ik TomTom aanzet en tijdens het gebruik wissel van vertikaal naar horizontaal dat de displaydriver dat niet aan kan. Maar als ik dan even het hele toestel uit- en aanzet, de display orientatie wissel naar horizontaal en dan pas TomTom opstart dat het dan wel werkt. De knopjes kloppen dan niet meer maar met een beetje gevoel voor techniek weet je hier wel mee om te gaan.

robertwebbe wijzigde dit bericht 25-07-2007 13:33 (35%)

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

quote:
robertwebbe schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:30:
[...]

Met TomTom kun je toch (nog) niet de interne GPS ontvanger gebruiken.... Dan maakt het niet uit.
Met A-gps is dit niet/minder nodig.

quote:
Indotastic schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:03:
Weet iemand hoe je kan internetten via Bluetooth? Dit schijnt mogelijk te zijn, maar ik weet niet hoe. Iemand?

Weet iemand ook waar je op de website van Nokia de barcodes kan maken. Ik kan het nu namelijk nergens vinden 8)7
Google even met de volgende drie termen:
nokia barcode generator

quote:
kenniani schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:34:
[...]

Met A-gps is dit niet/minder nodig.
Wat niet nodig? dat ie de interne GPS herkent? Tuurlijk wel. A-GPS is ondersteuning voor de interne GPS, geen vervanging... Of begrijp ik jou nu helemaal verkeerd?

Reg. datum: 18 november 1999

quote:
erikd_o schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:57:
[...]

Google even met de volgende drie termen:
nokia barcode generator
Hehe, wat grappig zeg. Had ik nog helemaal niet geprobeerd. Werkt goed! Werkt het ook op standaard barcodes of alleen die 'blokjescodes' ?

quote:
Mau_Maus schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:04:
[...]

Wat niet nodig? dat ie de interne GPS herkent? Tuurlijk wel. A-GPS is ondersteuning voor de interne GPS, geen vervanging... Of begrijp ik jou nu helemaal verkeerd?
Je begrijpt me verkeerd. Dat toetsenbord vrij moet zijn omdat daaronder gps zit.

quote:
Indotastic schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:03:

8)7
http://www.n95.kicks-ass.net/bluetooth.htm

quote:
kenniani schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:38:
[...]
Je begrijpt me verkeerd. Dat toetsenbord vrij moet zijn omdat daaronder gps zit.
A-gps maakt je antenne niet gevoeliger hoor...alleen de eerste fix vinden gaat sneller.
Dus slider open is nog steeds aan te bevelen...en het leuke van die houder is nou juist
dat dat kan, alleen moetie dan niet gaan rondvliegen natuurlijk :?

de satellieten moeten rondvliegen..en de N95 moet netjes blijven zitten 8)

hekkoe wijzigde dit bericht 25-07-2007 16:42 (0%)
Reden: sattelieten, satellieten, what's the difference

Ik heb net een N95 aangeschaft.
Maar nu is het zo dat als ik de routeplanner aanzet en als Startpunt: GPS-positie zeg. Dan zegt ie:
Lacatiestatus: Geen GPS-v... Geen GPS-positie

Wat moet ik hieraan doen?

Athlon64 3500+ Venice / 2gig DDR / Asus A8N-SLI Deluxe / 250 GB Seagate Barracuda 7800.8 / Audigy2 ZS / Logitech Z-5500 / Dell 2407WFP / 16x DVD LG / NEC DVD RW / Geforce 7800 GTX TOP/Coolermaster 450W

AKG K701
Reg. datum: 13 augustus 2003

quote:
Penetrator schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:49:
Maar nu is het zo dat als ik de routeplanner aanzet en als Startpunt: GPS-positie zeg. Dan zegt ie:

Wachten op een "fix" dit kan enkele minuten duren.
Het helpt als je hem uitgeschoven (nummerieke tietsenbord) neerlegt. En als je binnen bent bij de vensterbank neerleggen.

(Reeds vermeld in voorgaande delen)

<< 40D, 60 Macro, 10-22, 24-70, 70-200, 1.4x, 430EX, GM5540, Vertex 200 AW >>

quote:
Penetrator schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:49:

De handleiding lezen.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws