Reg. datum: 14 juli 2004
Gefeliciteerdquote:
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]Gefeliciteerdquote:Albert020 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:02:
Toch maar even een Hard Reset gedaan,
ik moet zeggen, hij is nu wel een stuk sneller !!
AmazeGPS is al heel lang beschikbaar (registreren hoefde toen nog niet), en werkt goed met de interne GPS.quote:ButcherJF schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:40:
En er is nóg een navigatie-applicatie beschikbaar: Amaze. Zou werken met de interne GPS. Registratie is noodzakelijk.
Update : 44 uur en nog steeds volle bak (7 streepjes)...quote:Vervolg N95 batterij uithoudingsvermogen-test
Settings:
FW-versie : 12
Netwerk : Telfort (=KPN netwerk)
Band : alleen GSM
Wlan search : uit
BT : uit
Lichtsensor : vol
Batterij: Nokia Batterij (BL-5F) 950 mAHquote:dafmay schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:51:
[...]
Update : 44 uur en nog steeds volle bak (7 streepjes)...
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
quote:zubenubie schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:19:
[...]
ik dacht dat bleutooth niet harder ging dan 115kb/s terwijl 3,5G 420kb/s gaat en via me kabeltje dat wel red
De theoretisch maximale HSDPA snelheden op KPN, Vodafone en T-Mobile is nu 1,8 Mbps.quote:Sjengcity schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:35:
[...]
1,2 Mbit als ik me niet vergis dus 125kB/s dus dan is dat inderdaad een beetje krom...
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
Geen idee, maar dat merk ik snel genoeg....quote:knap schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:53:
blijft je batterij status niet hangen? in zou ff in FExplorer je battery status checken.... kan me eigen namelijk niet voorstellen dattie na 44 uur nogsteeds helemaal vol is!
En als ik mij goed herinner heb jij de telefoon nog gebruikt in die 29 uur. Wat dat betreft ook niets mis mee.quote:Sjengcity schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:58:
[...]
Batterij: Nokia Batterij (BL-5F) 950 mAH
Spreektijd: tot 190 min. (WCDMA), tot 390 min. (GSM)*
Stand-by tijd: tot 233 uur (WCDMA), tot 228 uur (GSM)*
* De werkingstijd kan afhangen van de gebruikte technologie voor radiotoegang, de configuratie van het operatornetwerk en het gebruik.
Volgens Nokia heb je nog even te gaanWel netjes hoor! Ik zit nog op 3 streepjes, 29 uur
Dat is inderdaad waar, wel minder dan gebruiklijk maar ik heb hem nog gebruikt. Neem vanavond toch maar m`n back-up telefoon mee naar m`n werk want vrees dat hij het niet gaat halen.quote:dafmay schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:22:
[...]
En als ik mij goed herinner heb jij de telefoon nog gebruikt in die 29 uur. Wat dat betreft ook niets mis mee.
Sjengcity wijzigde dit bericht 24-07-2007 21:30 (18%)
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Ik krijg morgen deze set binnen. http://www.brodit.com/productinformation.jsp?anr=965156 zoals je kunt zien wordt er wel een bevestigingsmechanisme bij geleverd en ik verwacht ook een aantal parkers waarmee deze te bevestigenen is. Het montage materiaal waar jij het over hebt zijn waarchijnlijk de universele klemmen waarmee het mogelijk is de kit zonder parkers te bevestigen. Ik heb echter gelezen dat dat niet altijd een succes is. Ik kan morgen wel melden waar de set uit bestaat als je dat wilt. Hier vind je nog een review. http://www.pocketinfo.nl/...ouder-voor-nokia-n95.htmlquote:V21 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:51:
4. De Brodit active holder wordt zonder bevestigingsmateriaal mee geleverd. Is deze makkelijk zelf te installeren (zelf geinstalleerd) of heeft iedereen er montagemateriaal ala 30 euro bij bestelt..?
Hehehe het blijft een vreemde hobbyquote:Sjengcity schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:28:
[...]
Dat is inderdaad waar, wel minder dan gebruiklijk maar ik heb hem nog gebruikt. Neem vanavond toch maar m`n back-up telefoon mee naar m`n werk want vrees dat hij het niet gaat halen.
btw zit nu op 2 streepjes sinds 16.00uur 22/7
Als hij helemaal dood is ga ik ook eens een stand-by check doen, helemaal opladen en niet meer aanraken hoe moeilijk dat ook zal zijn
Ja dat heeft Symbian goed voor elkaarquote:dafmay schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:08:
[...]
GefeliciteerdHehe dat was mij ook al opgevallen...scheelt een stuk
Leukste daarvan vind ik dat je altijd weer een hard reset kunt doen als de telefoon kuren vertoond of gewoon slomer wordt. Dat is toch wel mooi van een OS als Symbian (of WM).
Hmm uche uche , het geluid van de N95 kan nog steeds niet tippenquote:Ybox schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:23:
Ik vind de geluidskwaliteit van de nieuwe firmware echt sterk verbeterd tijdens het telefoneren. Iemand dezelfde ervaring ?
Volgens mij ben jij dan de eerste die met je Ipod telefoneert...quote:Albert020 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:27:
[...]
Hmm uche uche , het geluid van de N95 kan nog steeds niet tippen
aan mijn Ipod 80GB hoor... hahaha...
quote:us1111 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:34:
[...]
Volgens mij ben jij dan de eerste die met je Ipod telefoneert...
Ik had eerst ook geen geluid, maar toen ik's ging zoeken (bij instellingen - taalkeuze - audio taalkeuze), bleek dat ik eerst de stem moest downloaden; je kan van alles kiezen: Fries, Macedonisch , Latijn, van alles...quote:bounzer schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:46:
[...]
Ik gebruik ook Nav4all en heb ook geen geluid, erg jammer. Zou hier een oplossing voor zijn?
Bij mij gebeurd dat binnen een 10-tal seconden, dus dat zit wel goed.quote:Libbz schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:49:
ga aanstaand weekend op vakantie met mijn N95. Ben erg benieuwd hoe de GPS mij gaat helpen / tegenhouden. Iemand al grote afstanden afgelegd?
Wat gebeurd er zodra je bijvoorbeeld aan het begin een verkeerde route neemt. Moet je dan weer minutenlang wachten voordat hij een nieuwe route heeft berekend?
Whahaha nee dat doe ik netjes met mijn N95 LOLquote:us1111 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:34:
[...]
Volgens mij ben jij dan de eerste die met je Ipod telefoneert...
Ik vindt hem niet slijten, zit goed in de verticale stand maar.... in de horizontale stand is het een drama!!quote:us1111 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:42:
Ik ben van plan zo'n brodit houder te kopen voor in de auto, maar ben niet helemaal gerust op de slijtage die zo'n ding veroorzaakt. Ik bedoel, als je je N95 steeds in en uit de houder haalt, slijt dit niet enorm snel?
Da's simpel...gewoon niet al te veel bochten nemenquote:Annedada schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:56:
[...]
Ik vindt hem niet slijten, zit goed in de verticale stand maar.... in de horizontale stand is het een drama!!
Mijn telefoon vliegt alle kanten op en ik er natuurlijk achteraan!
Goed om te weten. Btw hoe zat het ook weer...was het zo dat Nav4All alleen via een data-connectie werkt ? Maw dus niet met voorgeinstalleerde mappen oid.quote:jerke schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:50:
[...]
Ik had eerst ook geen geluid, maar toen ik's ging zoeken (bij instellingen - taalkeuze - audio taalkeuze), bleek dat ik eerst de stem moest downloaden; je kan van alles kiezen: Fries, Macedonisch , Latijn, van alles...
Nadat ik de Nederlandse stem (vrouw) gedownload had, had ik wel geluid. Heel helder, klinkt zelfs beter dan Eva van TomTom.
Heb jij wel een stem opgehaald?
volgens mij alleen via data-connectie; daar vraagt 'ie ook meteen om als je 'm opstart (bij mij althans). Maar ik heb PIT, dus geen punt..quote:dafmay schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:16:
[...]
Goed om te weten. Btw hoe zat het ook weer...was het zo dat Nav4All alleen via een data-connectie werkt ? Maw dus niet met voorgeinstalleerde mappen oid.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos