<< 40D, 60 Macro, 10-22, 24-70, 70-200, 1.4x, 430EX, GM5540, Vertex 200 AW >>
Reg. datum: 18 november 1999
Maar kun je dan nog wel 3G browsen of moet je dan eerst die setting weer omgooien?quote:Nyana schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:23:
Ipv Dual Band alleen GSM gebruiken scheelt al een hoop. Dan blijft ie niet zoeken naar een 3G netwerk.
Zowel bij spellen (3x racing, 3x voetbal, 3x tennis en nog wat andere) als Nav4all werkt het geluid bij mij prima (met Jamba heb ik geen ervaring).quote:RobertRedCap schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:18:
[...]
ja dat heb ik ook erg storend ik heb zelf geen geluid bij Nav4all
Niet helamaal datgene wat jullie zoeken, maar wat mij helpt met scrollen op een lange pagina is even 8 indrukken om pagina-overzicht te krijgen en dan te scrollen daar waar ik heen wil. Vervolgens de enter knop indrukken om in te zomen naar het gevonden deel. Maar ik geef toe, page up/down zou veel makkelijker zijn.quote:dafmay schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:01:
[...]
Helemaal fout...foeiIk zoek ook naar een makkelijkere scroll-mogelijkheid, helaas nog niet tegengekomen. Zou een stuk handiger zijn...
Specs: Game_PC HTPC Download_bak
Nee, dan gaat het via GPRS. Hij is dan zo afschuwelijk traag, het lijkt T-Mobile PIT welquote:Servor schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:27:
[...]
Maar kun je dan nog wel 3G browsen of moet je dan eerst die setting weer omgooien?
Ik heb PIT Plus, lekker puh.
.
Maar dan zie ik het nut van die setting niet zo voor de UMTS enabled mensen onder ons, helaas.
Maar dan zie ik het nut van die setting niet zo voor de UMTS enabled mensen onder ons, helaas.
Reg. datum: 14 juli 2004
Ik vermoed dat wanneer jij bent verbonden met een 3G/UMTS netwerk van jouw provider, dus met setting "dual-mode" aangezet, dat hetzelfde werkt als bij "alleen GSM". Maw alleen wanneer de telefoon tevergeefs zoekt naar een 3G-netwerk, en het niet kan vinden, dat is wanneer het veel batterij-sap kost. Maar als je gewoon bent verbonden met een 3G-netwerk, dan zal het mischien iets meer aan batterij-verbruik kosten als wanneer je alleen GSM-netwerk gebruikt, maar niet ernstig veel meer.quote:Servor schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:27:
[...]
Maar kun je dan nog wel 3G browsen of moet je dan eerst die setting weer omgooien?
dafmay wijzigde dit bericht 24-07-2007 15:06 (8%)
Hmmm. Goed punt van die modes... Heb mijne nu op de gms-mode staan.
Zou een leuke uitgebreidde test kunnen worden tussen die modi en batterij verbruik.
Zit zelf nog met een probleem met m'n wlan...
Krijg geen verbinding door een fout met de gateway o.i.d. moe'k nog even naar op zoek.
Zou een leuke uitgebreidde test kunnen worden tussen die modi en batterij verbruik.
Zit zelf nog met een probleem met m'n wlan...
Krijg geen verbinding door een fout met de gateway o.i.d. moe'k nog even naar op zoek.
Wetenschap is opgebouwd uit feiten, net als een huis is opgebouwd uit stenen, maar een berg feiten is net zo min wetenschap als een berg stenen een huis is.
Dual mode pakt hij gewoon sterkste signaal, kan dus ook 3G zijn. Als je hem op UMTS zet dan gebruikt hij puur 3G lijn, nadeel in niet 3G gebied geen bereik.quote:Tweakman schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:35:
[...]
Nee, dan gaat het via GPRS. Hij is dan zo afschuwelijk traag, het lijkt T-Mobile PIT wel
Reg. datum: 03 februari 2005
Ik gebruik ook Nav4all en heb ook geen geluid, erg jammer. Zou hier een oplossing voor zijn?quote:RobertRedCap schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:18:
[...]
ja dat heb ik ook erg storend ik heb zelf geen geluid bij Nav4all
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Nokia biedt nu zelf ook een 4GB kaartje aan. Ik heb trouwens geen idee hoe het zit met de beschikbaarheid ervan.
En er is nóg een navigatie-applicatie beschikbaar: Amaze. Zou werken met de interne GPS. Registratie is noodzakelijk.
Volgens de site is het gratis, wel moet je nu en dan wat banners voor lief nemen. Hoe gratis gratis is, hangt denk ik af van je abonnement. Er is nl. wel een internetconnectie vereist.
Ik heb het nog niet echt kunnen proberen, m'n gsm liep op een gegeven moment vast tijdens het testen. Heb er toen maar even de brui aan gegeven. Misschien leuk/een uitdaging voor de liefhebbers?
En nu we het toch over navigatie hebben: op deze site wordt gesproken van een aanpassing in TomTom, waardoor die met de interne GPS zou gaan werken. Schijnt ovv TomTom nog even van de site gehaald te zijn, maar mogelijk al vanaf maandag alsnog beschikbaar te komen.
bron
En er is nóg een navigatie-applicatie beschikbaar: Amaze. Zou werken met de interne GPS. Registratie is noodzakelijk.
Volgens de site is het gratis, wel moet je nu en dan wat banners voor lief nemen. Hoe gratis gratis is, hangt denk ik af van je abonnement. Er is nl. wel een internetconnectie vereist.
Ik heb het nog niet echt kunnen proberen, m'n gsm liep op een gegeven moment vast tijdens het testen. Heb er toen maar even de brui aan gegeven. Misschien leuk/een uitdaging voor de liefhebbers?
En nu we het toch over navigatie hebben: op deze site wordt gesproken van een aanpassing in TomTom, waardoor die met de interne GPS zou gaan werken. Schijnt ovv TomTom nog even van de site gehaald te zijn, maar mogelijk al vanaf maandag alsnog beschikbaar te komen.
bron
ButcherJF wijzigde dit bericht 24-07-2007 16:44 (21%)
Reg. datum: 30 maart 2007
BT verbonden met pc voor internet? Is dat mogelijk? Ik weet hier niks van!quote:back2basic schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:51:
als ik nachtdienst heb gebruik ik m'n n95 als mp3 spelen en radio hij gaat dan 4,5u mee
Netwerk: Vodafone
NetwerkModus: Dual Mode
Wlan search: uit
BT: Aan (veronden met pc voor internet)
Lichtsensor: Min
Software: V12
Hmmm.. Ik vind Symbian toch wel een stuk prettiger werken als m'n oude WM6.. Ik moet nog wel wennen aan het niet hebben van een touchscreen overigens.. Ik druk steeds per-ongeluk op het scherm
Ik heb trouwens wel iets waar ik (weer) niet uit kom.. Kan de de spaarstand ook uitschakelen als hij wordt opgeladen? Het scherm wordt steeds donker bij Nokia Maps en dat navigeert nou niet echt makkelijk..
Ik heb trouwens wel iets waar ik (weer) niet uit kom.. Kan de de spaarstand ook uitschakelen als hij wordt opgeladen? Het scherm wordt steeds donker bij Nokia Maps en dat navigeert nou niet echt makkelijk..
Reg. datum: 22 juli 2007
Reg. datum: 22 juli 2007
Bij mij werkt t prima, zodra ik bij de laptop in de buurt ben zet ik bt aan zodat de nokia suite de tel ziet. Vervolgens bel ik via t bt modem in naar *99# gebruikersnaam vodafone en pass vodafone loopt als een treinquote:Indotastic schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:43:
[...]
BT verbonden met pc voor internet? Is dat mogelijk? Ik weet hier niks van!
Ik lees wel berichten dat het niet mag maar ik heb nog niks gehoord van vodafone download soms wel 200/300 mb en heb t toestel nu een maand
ik dacht dat bleutooth niet harder ging dan 115kb/s terwijl 3,5G 420kb/s gaat en via me kabeltje dat wel redquote:back2basic schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:06:
[...]
Bij mij werkt t prima, zodra ik bij de laptop in de buurt ben zet ik bt aan zodat de nokia suite de tel ziet. Vervolgens bel ik via t bt modem in naar *99# gebruikersnaam vodafone en pass vodafone loopt als een treinzeker op 3,5g heb wel de vodafone software eraf gehaald en vervangen door nokia software.
Ik lees wel berichten dat het niet mag maar ik heb nog niks gehoord van vodafone download soms wel 200/300 mb en heb t toestel nu een maand
1,2 Mbit als ik me niet vergis dus 125kB/s dus dan is dat inderdaad een beetje krom...quote:zubenubie schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:19:
[...]
ik dacht dat bleutooth niet harder ging dan 115kb/s terwijl 3,5G 420kb/s gaat en via me kabeltje dat wel red
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Hoe doe je dat dan via BT?quote:back2basic schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:06:
[...]
Bij mij werkt t prima, zodra ik bij de laptop in de buurt ben zet ik bt aan zodat de nokia suite de tel ziet. Vervolgens bel ik via t bt modem in naar *99# gebruikersnaam vodafone en pass vodafone loopt als een treinzeker op 3,5g heb wel de vodafone software eraf gehaald en vervangen door nokia software.
Reg. datum: 16 mei 2005
Ik heb intussen ook de nieuwste firmware v12 op mn branded vodafone N95 gezet en ben er zeer blij mee. Ik heb nog wel paar enkele vragen waar jullie me misschien wel bij zouden kunnen helpen...:
1. Na de update naar v12 werkt mij cameratoets niet meer zoals eerst. normaal als ik deze toets indrukte ging hij meteen naar de opname stand, maar nu niet meer..zijn er meer mensen met dit probleem?
2. Er wordt hier gezegd dat met A-gps je een fix binnen 10 tot 30 seconden moet hebben..A-gps staat std. al aan, maar als ik hem bij het raam heb, met een wifi verbinding waar internet op werkt, duurt het ongeveer 2 tot 3 minuten voordat hij een fix heeft op alle (meestal 4 tot 5) satellieten. Via wifi heeft hij ook een internetverbinding dus lijkt me dat A-gps dan ook moet werken?
3. Als ik mijn telefoon op de media stand zet en weer terug blijft het beeld op de brede mediastand staan ipv de normale stand? (zie wel de desktop).
4. De Brodit active holder wordt zonder bevestigingsmateriaal mee geleverd. Is deze makkelijk zelf te installeren (zelf geinstalleerd) of heeft iedereen er montagemateriaal ala 30 euro bij bestelt..?
5. Met mijn vorige telefoon (t-mobile MDA) was het mogelijk om met een suikerklontje het vodafone logo en tekst van het toestel te "slijpen". Dit materiaal is volgens mij aluminium, maar de N95 is van plastic. Zijn er mensen die op deze manier ook op de N95 het logo hebben kunnen verwijderen?
6. Via Nokia PC suite is het mogelijk om sis bestanden te installeren, maar ook applicaties te verwijderen van de N95. Als ik de telefoon scan op programma's geeft PC suite aan dat het op dit moment niet mijn telefoon kan lezen..Installeren van applicaties gaat wel goed..anyone?
Voor de rest...TOP TOESTEL!

1. Na de update naar v12 werkt mij cameratoets niet meer zoals eerst. normaal als ik deze toets indrukte ging hij meteen naar de opname stand, maar nu niet meer..zijn er meer mensen met dit probleem?
2. Er wordt hier gezegd dat met A-gps je een fix binnen 10 tot 30 seconden moet hebben..A-gps staat std. al aan, maar als ik hem bij het raam heb, met een wifi verbinding waar internet op werkt, duurt het ongeveer 2 tot 3 minuten voordat hij een fix heeft op alle (meestal 4 tot 5) satellieten. Via wifi heeft hij ook een internetverbinding dus lijkt me dat A-gps dan ook moet werken?
3. Als ik mijn telefoon op de media stand zet en weer terug blijft het beeld op de brede mediastand staan ipv de normale stand? (zie wel de desktop).
4. De Brodit active holder wordt zonder bevestigingsmateriaal mee geleverd. Is deze makkelijk zelf te installeren (zelf geinstalleerd) of heeft iedereen er montagemateriaal ala 30 euro bij bestelt..?
5. Met mijn vorige telefoon (t-mobile MDA) was het mogelijk om met een suikerklontje het vodafone logo en tekst van het toestel te "slijpen". Dit materiaal is volgens mij aluminium, maar de N95 is van plastic. Zijn er mensen die op deze manier ook op de N95 het logo hebben kunnen verwijderen?
6. Via Nokia PC suite is het mogelijk om sis bestanden te installeren, maar ook applicaties te verwijderen van de N95. Als ik de telefoon scan op programma's geeft PC suite aan dat het op dit moment niet mijn telefoon kan lezen..Installeren van applicaties gaat wel goed..anyone?
Voor de rest...TOP TOESTEL!
dubbel post..
V21 wijzigde dit bericht 24-07-2007 18:52 (98%)
Reden: dubbel post..
Reg. datum: 15 juni 2000
Reg. datum: 15 juni 2000
2. Nee werkt alleen via dataverbindingquote:V21 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:51:
Ik heb intussen ook de nieuwste firmware v12 op mn branden vodafone N95 gezet en ben er zeer blij mee. Ik heb nog wel paar enkele vragen waar jullie me misschien wel bij zouden kunnen helpen...:
3.Dat is normaal
6.Op je telefoon bij instrumenten -> toep.beh kan je alles deinstalleren
Ybox wijzigde dit bericht 24-07-2007 18:59 (8%)
Ik heb regelmatig een "welkom" display in beeld. Dit gebeurd soms als ik een gemiste oproep heb gehad of een sms heb ontvangen.
Ik krijg het ook altijd als ik de telefoon inschakel.
Omschrijving:
Welkom
Welkom bij uw nieuwe telefoon. Wilt u meer informatie over de functies en hoe u deze kunt instellen?
dan kan ik Ja of Nee kiezen.
kies ik ja dan kom ik direct in het menu item welkom waar de 3 opties "inst. wizard" , "overdracht" en " Welcome" kan kiezen.
iemand enig idee hoe ik dat welkomding permanent kan killen?
Mijn provider is KPN
Toestel is simlockvrij en unbranded
Er staat de laatste software versie op
Omschrijving:
Welkom
Welkom bij uw nieuwe telefoon. Wilt u meer informatie over de functies en hoe u deze kunt instellen?
kies ik ja dan kom ik direct in het menu item welkom waar de 3 opties "inst. wizard" , "overdracht" en " Welcome" kan kiezen.
iemand enig idee hoe ik dat welkomding permanent kan killen?
Mijn provider is KPN
Er komt rook uit mijn computer
Heel eenvoudig...verwijder alle welcome-plugins in app manager. Je kunt daar dan meteen alle search-plugins verwijderen.quote:bas_emmen schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:14:
Ik heb regelmatig een "welkom" display in beeld. Dit gebeurd soms als ik een gemiste oproep heb gehad of een sms heb ontvangen.
Omschrijving:
Welkom
iemand enig idee hoe ik dat welkomding permanent kan killen?![]()
Mijn provider is KPN
Wanneer je 1 keer die welcome melding wel accepteerd en er direct weer uit gaat, dan is het ook goed 
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Dat was nou net het probleem. Of ik nu Ja of Nee kies, het blijft terugkomen.quote:bounzer schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:29:
Wanneer je 1 keer die welcome melding wel accepteerd en er direct weer uit gaat, dan is het ook goed
Het vreemdste was dat het soms spontaan op kwam. lijkt me aardig buggy
Ik heb het advies van Dafmay opgevolgd en de plugins gedeinstalleerd. Nu iestie braaf en doet het zoals gewenst.
Er komt rook uit mijn computer
Toch maar even een Hard Reset gedaan,
ik moet zeggen, hij is nu wel een stuk sneller !!
ik moet zeggen, hij is nu wel een stuk sneller !!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.