Reg. datum: 11 februari 2005
Juul
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]Juul
Volgens mij kan het beide niet, het zijn standaard functies van de N95, wel kan je die knop voor die explorer anders programmeren dat ie een prog opstart als je m lang ingedrukt houd, maar dat was niet de essentie van je vraag begrijp ik...quote:Juul1977 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:16:
iemand enig idee of je kan vooorkomen dat het scherm draait op het moment dat je (per ongeluk) de slider naar de andere kant schuift? Het vertraag enorm en het hoeft niet.
Ook iemand enig idee of je de knop rechts van de cursor (om die explorer te openen) op iets anders kan programmeren, dat is ook weer zo'n functie die veel geheugen gebruikt.
Volgens mij kan je het niet verwijderen, wel de mappen ervan. Dat is dan ook hetgene wat de ruimte op je sd'tje gebruikt, de applicatie is een paar mb. Voor de rest kan je hem wegstoppen in de mapjes in je menu waar je toch nauwelijks bent en m weghalen bij je stand-by scherm. Zo zie je m praktisch niet meer terug.quote:Juul1977 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:18:
Oh ja, hoe vervwijder je Nokia Maps? Ik gebruik het niet en heb R66 geinstalleerd.
martincm wijzigde dit bericht 24-07-2007 10:40 (43%)
zie hier De C2D SPECS OF hier C2D specs .
Ook de 6610 en E90 hebben al een ingebouwde GPS ontvanger. Op het moment dus al 3 en er zullen er meer volgen.quote:bounzer schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 08:53:
[...]
Denk persoonlijk niet dat TomTom hele grote haast heeft met een speciale versie voor 1 symbian model. Op z'n vroegst september denk ik, maar waarschijnlijk nog wel later.
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
In het vorige deel is de Windows Live plug-in voor Symbian ter sprake gekomen. Daar kun je je Windows Live Hotmail mee gebruiken.quote:ruffneck18 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:56:
Ik ben aan het proberen om met behulp van mailboxen mijn email binnen te halen.
Nu heb ik 2 email adressen bij hotmail en bij planet. Het synchroniseren met planet was geen probleem maar hotmail krijg ik de instellingen niet voor elkaar. Heeft dit te maken met het feit dat hotmail accounts http zijn en geen pop3?
Zou iemand zou vriendelijk kunnen zijn ofwel de serverinstellingen te geven ofwel een andere oplossing.
Alvast bedankt
P.s. met de search niks gevonden
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
Mijn eerdere ervaringen met BT op de N95 waren ook allemaal positief, vandaar dat ik het me ook haast niet kon voorstellen. Dan zal het toch aan de ontvanger liggen vrees ik. Eens kijken wat daar nog over te vinden is.quote:Jhanski schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:06:
[...]
Gezien deze ervaringen lijkt me geen sprake van een zwak BT signaal, toch?
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Specs: Game_PC HTPC Download_bak
Ik heb geprobeerd jou probleem te reproduceren, maar mij lukt het niet. Ik heb wel de nieuwste firmware, misschien zit het hem in de vorige versie?quote:sl1200 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:07:
@ Jhanski: bedankt voor je duidelijke en vooral overtuigende uitleg over de verschillen omtrent batterijcapaciteit en (in je andere post) de sterkte van het BT-signaal voor A2D2 apparatuur!![]()
Iets anders: wat me opviel aan mijn N95 is dat wanneer die op toetsenblokkering staat en ik op een de galerij-knop aan de zijkant druk, dan gebeurt er niks (immers blokkering staat aan), maar zodra ik de toetsenblokkering uitzet, springt het menu automatisch naar de galerij. Het lijkt alsof N95 het laatst ingedrukte knop tijdens de toetsenblokkering "onthoudt".
Ik vind het redelijk storend, met name wanneer ik mijn N95 in de universele autohouder zet en vervolgens deze dichtklem waarbij de galerijknop aan de zijkant wordt ingedrukt. Ook al staat het toestel op blokkering, zodra ik de slider omhoog schuif, springt die dus naa de galerij. Dan moet ik eerst die uitzetten, voordat ik Route66 kan opstarten.
Helemaal fout...foeiquote:sailor34 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:49:
[...]
Ik heb geprobeerd jou probleem te reproduceren, maar mij lukt het niet. Ik heb wel de nieuwste firmware, misschien zit het hem in de vorige versie?
VRAAG
Kan je met surfen op het internet ook een page down/up doen? Ik moet nu steeds naar beneden of omhoog scrollen wat best wel lastig kan zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hierp geen search heb gedaan, oei mag dat wel?
OMG!!!! Ben net op en staat nog op 5 streepjes na 20 uur ongeveer. Dat is wel een ontzettend groot verschil. Als hij leeg is ga ik het inderdaad ook eens zo proberen zoals jou, telefoon opladen, opzij leggen en backup-tel gebruiken.quote:dafmay schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:06:
[...]
Ik ben ondertussen ook de test gestart. Na 33 uur nog steeds alle 7 streepjes ! Ik heb er 1 telefoontje van welgeteld 19seconden mee gedaanGa kijken of ik het volhoud om de phone niet te gebruiken, tot die tijd genruik ik mijn backup-telefoon. To be continued...
quote:Met dit verhaal en beide toestellen ben ik naar BelCompany gegaan. Ook daar vond men het verschil opmerkelijk en daarom heeft men de batterij onder garantie vervangen. Meteen vanaf dat moment kan ik nu ook met m'n privé N95 tot enkele dagen toekomen met de batterij. Bij intensief gebruik haal ik het nu 1 dag, maar gemiddeld doe ik er meerdere dagen mee. Dat was met de oorspronkelijke batterij beslist ondenkbaar!
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Is dat zo'n "groot" verschil? Wat ik met mijn N80 ervaarde is dat hij heel lang op alle streepjes bleef staan maar als ie eenmaal begon te zakken (na 2, 2.5 dagen) dan was het ook binnen 1 dag gedaan met de accu. Over de N95 kan ik nog niets zeggen. Heb hem pas 1 week.quote:Sjengcity schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:14:
[...]
OMG!!!! Ben net op en staat nog op 5 streepjes na 20 uur ongeveer. Dat is wel een ontzettend groot verschil. Als hij leeg is ga ik het inderdaad ook eens zo proberen zoals jou, telefoon opladen, opzij leggen en backup-tel gebruiken.
Als hij dan niet over de 48 uur gaat denk ik dat ik t-mobile maar eens lief ga aankijken voor een nieuwe battery zoals jhanksi:
[...]
Nyana wijzigde dit bericht 24-07-2007 12:29 (14%)
<< 40D, 60 Macro, 10-22, 24-70, 70-200, 1.4x, 430EX, GM5540, Vertex 200 AW >>
Nou na 3uur internetten/mp3's luisteren is mijn batterij gewoon op.quote:VIPAlex schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:41:
Ik begrijp dat gezeur over die accu ook niet zo. Je slaapt toch gewoon elke nacht?? Nou dan kan N95 rustig aan de lader liggen zonder dat je daar last van hebt. Word je sóchtends weer wakker, accu lekker vol en gaat ie de hele dag weer mee. Geen enkel probleem.
Tja de één heeft er wel een probleem mee de ander niet, dat is menselijkquote:VIPAlex schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:41:
Ik begrijp dat gezeur over die accu ook niet zo. Je slaapt toch gewoon elke nacht?? Nou dan kan N95 rustig aan de lader liggen zonder dat je daar last van hebt. Word je sóchtends weer wakker, accu lekker vol en gaat ie de hele dag weer mee. Geen enkel probleem.
Is dat niet slecht voor de levensduur van de accu?quote:VIPAlex schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:13:
Gewoon consequent elke avond aan de lader en je bent van het probleem af (mits je een goede accu hebt natuurlijk).
E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz
Interessante test... heb je de Wifi Search aan- of uitstaan? Staat je Bluetooth aan/uit?quote:dafmay schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:06:
[...]
Ik ben ondertussen ook de test gestart. Na 33 uur nog steeds alle 7 streepjes ! Ik heb er 1 telefoontje van welgeteld 19seconden mee gedaanGa kijken of ik het volhoud om de phone niet te gebruiken, tot die tijd genruik ik mijn backup-telefoon. To be continued...
Misschien dat je ook even mijn andere posts moet lezen zodat je weet waarom ik erover begonnen ben.quote:Maar om te roepen dat je accu ruk is omdat ie naar 1 dag op 5 streepjes staat is wel erg voorbarig. En bij degene die wel een probleem had, dat de accu in 1 dag leeg is. Is wel ff anders als bij jou.
Zelfde als hierboven, please don`t flame on me.quote:Ik begrijp dat gezeur over die accu ook niet zo. Je slaapt toch gewoon elke nacht?? Nou dan kan N95 rustig aan de lader liggen zonder dat je daar last van hebt. Word je sóchtends weer wakker, accu lekker vol en gaat ie de hele dag weer mee. Geen enkel probleem.
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
FW-versie : 12quote:Morris66 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:26:
[...]
Interessante test... heb je de Wifi Search aan- of uitstaan? Staat je Bluetooth aan/uit?
dafmay wijzigde dit bericht 24-07-2007 13:58 (5%)
Kweenie welke houder je hebt, maar ik heb een klein stukje aan de rechterkant (waar de galerijknop zit) uit het rubber van de universele houder gehaald, en daarmee is het probleem eenvoudig opgelost.quote:sl1200 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:07:
Ik vind het redelijk storend, met name wanneer ik mijn N95 in de universele autohouder zet en vervolgens deze dichtklem waarbij de galerijknop aan de zijkant wordt ingedrukt. Ook al staat het toestel op blokkering, zodra ik de slider omhoog schuif, springt die dus naa de galerij. Dan moet ik eerst die uitzetten, voordat ik Route66 kan opstarten.
Tweakman wijzigde dit bericht 24-07-2007 14:03 (22%)
Ik heb de houder nu ongeveer 1,5 maand en iedere dag de N95 minimaal 2x in- en uit. Nog geen enkel spoor van slijtage...quote:us1111 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:42:
Ik ben van plan zo'n brodit houder te kopen voor in de auto, maar ben niet helemaal gerust op de slijtage die zo'n ding veroorzaakt. Ik bedoel, als je je N95 steeds in en uit de houder haalt, slijt dit niet enorm snel?
ja dat heb ik ook erg storend ik heb zelf geen geluid bij Nav4allquote:VIPAlex schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:12:
Hebben jullie ook geen geluid bij de meeste games? Het enige spel waarbij ik geluid heb is Snakes maar die is volgensmij voor de N95 gerestyled. Andere spellen zoals Monopoly Here And Now en EA Tetris doen het wel alleen zonder geluid.
Weet iemand daar een oplossing voor? Ook heb ik soms met spellen dat wanneer ik ze installeer de spellen draaien op een kleinere resolutie waardoor mijn scherm maar voor de helft word gebruikt. Zwaar irritant!
Denken jullie dat ik mijn geld bij bijvoorbeeld Jamba terug kan krijgen vanwege deze punten? Er staat namelijk dat de games geschikt zijn voor de N95
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona