Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Ruler-Nrg schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:24:
is er al iemand die een normale "deskstand" dus een lader en mogelijk ook usb "dockingstation" heeft gevonden ? ben hier al een tijdje naar opzoek.. maar kan niks vinden.
Niet via usb, maar wel een deskstand.. heel goedkoop en al vaker genoemt:
http://telecomtelecom.nl/index.php?p=5&id=4760

quote:
Mau_Maus schreef op maandag 23 juli 2007 @ 20:27:
[...]

Deze heb ik gehad en ben er niet over te spreken. Dit omdat de houder niet voor een N95 gemaakt lijkt te zijn. De binnenkant vd houder loopt namelijk krom (denk aan smiley) en daardoor staat de telefoon niet goed stevig. Jammer maar helaas...

ff een vraagje, iemand al een werkende afstandsbediening (prog) voor de N95 tegen gekomen? Ik heb er wel 2 gevonden, maar die zijn niet ondersteunt... Zou hem echt af maken de N95....

quote:
Mau_Maus schreef op maandag 23 juli 2007 @ 20:27:
[...]

ja, die had ik zelf ook gevonden :) maar bedankt. Ik zoek alleen iets waardoor hij ook meteen met mijn pc verbind

Dell Xps, T9300, 4GB, 200Gb, 256MB geforce 8600GT, 1680x1050

quote:
Davido29 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 20:52:
ff een vraagje, iemand al een werkende afstandsbediening (prog) voor de N95 tegen gekomen? Ik heb er wel 2 gevonden, maar die zijn niet ondersteunt... Zou hem echt af maken de N95....
Gaat dit dan wel werken, de infrarood moet er namelijk wel sterk genoeg voor zijn?

Heb ooit een Qtek s100 gehad & daar werkte het wel, maar dan moest je dat ding bijna tegen de tv houden 8)7

quote:
dafmay schreef op maandag 23 juli 2007 @ 20:50:
[...]

Deze heb ik gehad en ben er niet over te spreken. Dit omdat de houder niet voor een N95 gemaakt lijkt te zijn. De binnenkant vd houder loopt namelijk krom (denk aan smiley) en daardoor staat de telefoon niet goed stevig. Jammer maar helaas...
Geen last van gehad, alleen achteraf, heb ik liever een draad erin, zodat ik er makkelijker mee kan spelen tijdens het opladen

Intentionally Left Blank

quote:
us1111 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:02:
Hallo, ik heb net een N95 aangeschaft en vraag me af hoe dat maps gebeuren werkt.. Ten eerste: Waar slaat hij de maps op? En heb je -altijd- een data verbinding nodig om met Maps te kunnen GPS'en?
Beetje lullig om je in een nét nieuw geöpend deel weer terug te wijzen naar de search functie ;) .... dus bij dezen.

Dat Nokia maps werkt gewoon net als ieder ander navigatie systeem als je er voor betaald (¤79,95 voor een 3 jarige licentie). Als je er niet voor wil betalen dan heb je toch de beschikking over een aantal "basis" functionaliteiten, zo kun je bijvoorbeeld wél alle beschikbare kaarten downloaden en installeren. Je kunt met deze kaarten dan ook daadwerkelijk navigeren echter mis je de gesproken aanwijzingen én de zogenaamde "turn by turn" optie. Dit wil dus zeggen dat er niet op scherm komt te staan of je links of rechtsaf moet slaan en wat de naam van die straat is, én dat die vriendelijke mevrouw dat ook niet tegen je zal zeggen. Je ziet gewoon het route verloop, en de route die je moet volgen wordt in een contasterende kleur op de kaart weergegeven.

Alle kaarten die je kunt downloaden via "nokia maploader" worden op je Micro SD kaart opgeslagen in de folder "\Private\20001f63\diskcache" dus in principe heb je géén data abonnement nodig om met Nokia Maps te kunnen navigeren, echter wil je van de A-GPS functie (dús NIET het standaard GPS) gebruik maken dan kost dit per keer dat je Nokia Maps opstart ongeveer 8Kb aan data verkeer.
A-GPS staat standaard aan als je de laatste firmware (V12.0.013) hebt draaien, dus als je niet wil dat er dataverkeer plaatsvindt op het moment dat je Nokia Maps opstart dan zul je dat even uit moeten zetten.
Hou er wel rekening mee dat zónder A-GPS ingeschakeld te hebben het vrij lang kan duren voordat je GPS-FIX hebt. De gebruikte GPS module is niet van het type SIRF III. Zonder A-GPS ingeschakelt duurt het tussen de 3 en 10 minuten ... met ingeschakelde A-GPS tussen de 10 en 30 seconden (afhankelijk van je lokatie).

Wat betreft die "maploader" applicatie: Op het moment dat je Nokia Maps één keer op je N95 hebt opgestart kun je die maps daarmee ook bijwerken door de Micro SD kaart uit je telefoon te halen en in een cardreader te steken. Vervolgens ziet "maploader" zelf dat 'ie ze daar bij kan werken ..... Je hoeft hier dus ook géén data verbinding voor op te zetten met je telefoon (zélfs geen vertragende USB verbinding ;) ).

Bij dezen dus tevens een reden om niet iedere keer een nieuw topic te starten.... de search werkt dan niet echt lekker meer, zeker niet voor mensen die pas in dit deeltje beginnen te lezen..... én de tijd dat T.Net (GOT) niet overweg kon met méér dan 1000 posts per topic ligt ook al weer tijden achter ons ;)

wimmel_1 wijzigde dit bericht 23-07-2007 21:29 (6%)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Iemand enig idee hoeveel tijd er ongeveer tussen de updates voor de niet branded en de branded n95 zit?

vast·lo·per (de ~ (m.)) 1 het vastlopen van een motor of een Nokia N95

Intentionally Left Blank

quote:
ssvld schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:39:
Iemand enig idee hoeveel tijd er ongeveer tussen de updates voor de niet branded en de branded n95 zit?
Die "gebrande" versie is niks meer dan een OEM versie die door je provider wordt uitgebracht en door Nokia wordt aangeboden als "service". Dit verscheelt dus per provider .... en je kunt dus eigenlijk ook beter daar informeren als het een releasedatum betreft.

Mischien een mail sturen naar bijv. T-mobile/Vodafone . nl ??

Drie weken geleden mijn N95 opgehaald. Thuisgekomen viel mij de speling op de slider op. Terug naar de dealer, wat blijkt alle zes nokia's die hij had hetzelfde probleem. Gisteren een oplossing gevonden die prima werkt en binnen 15 minuten te doen is.

Hieronder de uitleg met foto's;

This is my guide on how to sort a wobbly n95 slider. WHAT YOU NEED: 1 n95, 1 torx screwdriver and 1 roll of electrical sticky tape, i did this fix with my vodafone branded n95, images taken with my t-mobile n95, DO THIS AT YOUR OWN RISK!!!

Start by turning your phone off and removing the battery and battery cover, then pull the back cover off by easing it out away from the slide like this...... http://img77.imageshack.us/img77/1609/23042007036un4.jpg

Then remove the cover from the phone like so ...... http://img125.imageshack.us/img125/7173/23042007037zq5.jpg At each side of the n95 you will see 2 black metal strips (1 each side) held in place by 3 silver screws, heres the pic of the black metal strip ....... http://img105.imageshack.us/img105/3104/23042007038oo7.jpg

Now undo the 3 screws from 1 side and keep them safe (do 1 side at a time, its easyer) , and remove the black metal runner ...... http://img484.imageshack.us/img484/2264/23042007040lg1.jpg

Now the fixing part, put the metal strip on a surface face down so the lip is pointing upwards, get your electrical tape (iv used blue so you can see it) and cut a thin strip and place it on the black metal runner under the lip like so ....... http://img49.imageshack.us/img49/2224/23042007042xu9.jpg

Do this twice with each black runner so your slide will be tight once its back together, once you have done the first side, take the second black runner from side 2 and do the same, u'll notice one black runner is smaller than the other, don't mix them up when you put them back onto the n95 ......
http://img265.imageshack.us/img265/2323/23042007043vt9.jpg

When finished and ready to put the runners back on u may have to force them into place, don't worry they will fit, as you put the runners back on you will notice that the runners are pushing the white plastic runners down onto the slide, this is how it makes the slide nice and tight, then screw the runners down tight and pop ur back cover back on starting with button side first like this ..... http://img104.imageshack.us/img104/3313/23042007044kz3.jpg

Ported to the SF with permission of the Biggzy, 10Q…

quote:
Dank, maar dit is reeds algemeen bekend hier. Zie ook in de vorige delen van het N95 forum. Ik heb het 2 maanden geleden toepast op mijn N95 en tot nu toe werkt het 100% :*)

edit : zo kan het dus ook ;)

dafmay wijzigde dit bericht 23-07-2007 22:47 (6%)

Reg. datum: 11 april 2007

quote:
Sjengcity schreef op zondag 22 juli 2007 @ 22:16:
[...]
Uhhh.... best leuke berekening wat je daar maakt maar denk dat je je iets vergist.
teneerste heeft een dag 24uur (toch :P )(edit, was 2 keer per uur gerekend).
Jij rekent 3 dagen, ik kan max als ik hem niet gebruik misschien NET 2 dagen aan laten. Om het dan even exact te doen checkt m`n Gmail alleen tussen 07.00-00.00 (17u x 2x per uur = 34x) en m`n exchange tussen 08.00 en 17.00 (9u x 2x per uur = 18)
Dus: 34 (Gmail) + 18 (Exch.) = 52 * 2 (dagen) = 104
Nu nog even uitrekenen hoeveel stroom 1x connectie maken verbruikt en we zijn er :+

Zijn er overgens mensen die in Maastricht ook dat 3,5G te zien krijgen? Op deze pagina van T-Mobile staat wel dat er HSDPA dekking is maar krijg alleen maar 3G te zien :?
yep ik kreeg die 3g ook te zien in maastricht

quote:
sl1200 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 17:17:
Ik werk 13 hoog in een gebouw waar iedereen!!! slecht ontvangst heeft. Ook ik had tot voor kort met een aantal van mijn mobieltjes daar last van (krakende verbinding, verbinding valt ineens weg).

Maar sinds ik N95 gebruik, heb ik daar nauwelijks meer last van _/-\o_
De rest van mijn collega's moeten nog steeds rennen naar een bepaald plekje op onze etage waar de ontvangst nog wel redelijk is, terwijl ik gewoon lekker kan blijven zitten waar ik zit en mijn telefoon aannemen. Echter, persoonlijk vind ik de geluidskwaliteit van N95 onder het bellen iets minder dan van mijn 6230.
Zou dat wellicht komen omdat er op die plek slechte GSM dekking maar een hele goede UMTS dekking van het netwerk waar jij gebruik van maakt? In dat geval zou ik je collega's ook aanraden om snel hun toestel te vervangen voor een UMTS model. :)

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Zo vanavond voor het eerst genavigeerd met Maps. Mijn gratis code maar eens gebruikt. En ach het is een aardig programma, maar zeker niet super. De snelste route berekening is niet altijd de snelste route, hij wilde me van Eerbeek naar Deventer over de provinciale weg sturen (54 min), toen ik eigenwijs was en richting snelweg reed kwam ook maps er achter dat dat ongeveer 20 minuten scheelt (32 min). Maar dat mag de pret niet drukken, altijd zelf blijven nadenken natuurlijk.
Wat ik vervelender vind is dat wanneer die mevrouw eenmaal een aanwijzing heeft gegeven maps aanspraak blijft maken op mijn carkit, ook al heeft ze niets te zeggen. Hierdoor kan ik geen radio luisteren tijdens het navigeren. Das natuurlijk lastig. Dus die mevrouw ga ik morgen maar weer van mijn sdkaartje halen.

Ik zal het programma zeker niet gaan kopen voor 3 jaar (sowieso belachelijke termijn voor een telefoon) maar af en toe een korte periode is zeker een optie. Of route66 moet me beter bevallen, of tomtom moet opschieten ;)

quote:
Dandelion schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:35:Ik zal het programma zeker niet gaan kopen voor 3 jaar (sowieso belachelijke termijn voor een telefoon) maar af en toe een korte periode is zeker een optie. Of route66 moet me beter bevallen, of tomtom moet opschieten ;)
Laat TOMTOM inderdaad maar eens opschieten...
Ik ben aan het proberen om met behulp van mailboxen mijn email binnen te halen.

Nu heb ik 2 email adressen bij hotmail en bij planet. Het synchroniseren met planet was geen probleem maar hotmail krijg ik de instellingen niet voor elkaar. Heeft dit te maken met het feit dat hotmail accounts http zijn en geen pop3?

Zou iemand zou vriendelijk kunnen zijn ofwel de serverinstellingen te geven ofwel een andere oplossing.

Alvast bedankt

P.s. met de search niks gevonden

Intentionally Left Blank

quote:
Dandelion schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:35:
Zo vanavond voor het eerst genavigeerd met Maps. Mijn gratis code maar eens gebruikt. En ach het is een aardig programma, maar zeker niet super. De snelste route berekening is niet altijd de snelste route, hij wilde me van Eerbeek naar Deventer over de provinciale weg sturen (54 min), toen ik eigenwijs was en richting snelweg reed kwam ook maps er achter dat dat ongeveer 20 minuten scheelt (32 min). Maar dat mag de pret niet drukken, altijd zelf blijven nadenken natuurlijk.
Wat ik vervelender vind is dat wanneer die mevrouw eenmaal een aanwijzing heeft gegeven maps aanspraak blijft maken op mijn carkit, ook al heeft ze niets te zeggen. Hierdoor kan ik geen radio luisteren tijdens het navigeren. Das natuurlijk lastig. Dus die mevrouw ga ik morgen maar weer van mijn sdkaartje halen.

Ik zal het programma zeker niet gaan kopen voor 3 jaar (sowieso belachelijke termijn voor een telefoon) maar af en toe een korte periode is zeker een optie. Of route66 moet me beter bevallen, of tomtom moet opschieten ;)
Ik loop met Route66 tegen soortgelijke problemen aan. zie: wimmel_1 in "Bluetooth Stereo (A2DP) topic". Dus ik wacht ook geduldig af tot TomTom met wat uit komt...
Probeer ze daarna alledrie wel een keer uit en zie wel wat het beste gaat bevallen..... óf het moet zijn dat er betere/andere alternatieven zijn of gaan komen.

quote:
De snelste route berekening is niet altijd de snelste route, hij wilde me van Eerbeek naar Deventer over de provinciale weg sturen (54 min), toen ik eigenwijs was en richting snelweg reed kwam ook maps er achter dat dat ongeveer 20 minuten scheelt (32 min).
Ik heb zo`n vermoede dat dan komt omdag Nokia Maps het verschil in snelheid niet ziet per weg, als je bijvoorbeeld een simulatie start dan blijft hij overal 50km p/u aanhouden, ook op de snelweg.
Tjah als je op de snelweg ook maar 50 gaat rijden zijn er inderdaad andere wegen die sneller zijn ja....
quote:
Nu heb ik 2 email adressen bij hotmail en bij planet. Het synchroniseren met planet was geen probleem maar hotmail krijg ik de instellingen niet voor elkaar. Heeft dit te maken met het feit dat hotmail accounts http zijn en geen pop3?
Als ik me niet vergis ondersteund hotmail pop3 niet, alleen betaalde accounts. Onder Outlook (express) werkt het ook niet namelijk. (met enkele uitzonderingen daargelaten, hoe dat kan mag joost weten).

Battery status: Nog alle 7 streepjes na 11 uur. Het niet gebruiken is helaas niet geluk (daar heb je een telefoon immers ook niet voor) 3 smsjes 1 belletje, 10 minuten Maps, 10 minuten Music player, 30 minuten internet en 2 foto's (even lopen showen :P :9 ).
Ben benieuwd waar hij morgen ochtend op staat, keep you informed

offtopic:
Edit: Ik begin het idee te krijgen dat dit topic een beetje dood aan het bloeden is, 42 posts op 1 dag is echt weinig als je naar 1 a 2 maanden terug kijkt. Komt dat doordat iedereen is uitgespeeld ermee ofzo?

Sjengcity wijzigde dit bericht 24-07-2007 03:09 (19%)

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

Reg. datum: 18 november 1999

Vanochtend voor het eerst mijn Philips SHB7102 A2DP headset kunnen gebruiken in de trein, maar ben er nog niet direct kapot van. Als mijn N95 in m'n (rug)tas zit, heb ik last van hickups en horten en stoten. Viel me echt tegen. Als m'n N95 in m'n binnenzak zit (en dus in feite vlak bij de ontvanger bungelt) is het allemaal geen probleem, maar het leek me juist zo handig m'n telefoon gewoon in m'n tas te kunnen laten.

Zou dit kunnen liggen aan het eventueel zwakke BT signaal van de N95? Ik heb hier nog niet eerder klachten over gehad namelijk. Iemand met ervaring wellicht?

quote:
IRONman_nl schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:55:
[...]

Laat TOMTOM inderdaad maar eens opschieten...
Denk persoonlijk niet dat TomTom hele grote haast heeft met een speciale versie voor 1 symbian model. Op z'n vroegst september denk ik, maar waarschijnlijk nog wel later.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Hmmmm

quote:
wimmel_1 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:17:
[...]

Beetje lullig om je in een nét nieuw geöpend deel weer terug te wijzen naar de search functie ;) .... dus bij dezen.

Dat Nokia maps werkt gewoon net als ieder ander navigatie systeem als je er voor betaald (¤79,95 voor een 3 jarige licentie). Als je er niet voor wil betalen dan heb je toch de beschikking over een aantal "basis" functionaliteiten, zo kun je bijvoorbeeld wél alle beschikbare kaarten downloaden en installeren. Je kunt met deze kaarten dan ook daadwerkelijk navigeren echter mis je de gesproken aanwijzingen én de zogenaamde "turn by turn" optie. Dit wil dus zeggen dat er niet op scherm komt te staan of je links of rechtsaf moet slaan en wat de naam van die straat is, én dat die vriendelijke mevrouw dat ook niet tegen je zal zeggen. Je ziet gewoon het route verloop, en de route die je moet volgen wordt in een contasterende kleur op de kaart weergegeven.

Alle kaarten die je kunt downloaden via "nokia maploader" worden op je Micro SD kaart opgeslagen in de folder "\Private\20001f63\diskcache" dus in principe heb je géén data abonnement nodig om met Nokia Maps te kunnen navigeren, echter wil je van de A-GPS functie (dús NIET het standaard GPS) gebruik maken dan kost dit per keer dat je Nokia Maps opstart ongeveer 8Kb aan data verkeer.
A-GPS staat standaard aan als je de laatste firmware (V12.0.013) hebt draaien, dus als je niet wil dat er dataverkeer plaatsvindt op het moment dat je Nokia Maps opstart dan zul je dat even uit moeten zetten.
Hou er wel rekening mee dat zónder A-GPS ingeschakeld te hebben het vrij lang kan duren voordat je GPS-FIX hebt. De gebruikte GPS module is niet van het type SIRF III. Zonder A-GPS ingeschakelt duurt het tussen de 3 en 10 minuten ... met ingeschakelde A-GPS tussen de 10 en 30 seconden (afhankelijk van je lokatie).

Wat betreft die "maploader" applicatie: Op het moment dat je Nokia Maps één keer op je N95 hebt opgestart kun je die maps daarmee ook bijwerken door de Micro SD kaart uit je telefoon te halen en in een cardreader te steken. Vervolgens ziet "maploader" zelf dat 'ie ze daar bij kan werken ..... Je hoeft hier dus ook géén data verbinding voor op te zetten met je telefoon (zélfs geen vertragende USB verbinding ;) ).

Bij dezen dus tevens een reden om niet iedere keer een nieuw topic te starten.... de search werkt dan niet echt lekker meer, zeker niet voor mensen die pas in dit deeltje beginnen te lezen..... én de tijd dat T.Net (GOT) niet overweg kon met méér dan 1000 posts per topic ligt ook al weer tijden achter ons ;)
Dank je wel voor je zeer uitgebreide antwoord! Ik ben het met je eens dat het een stuk makkelijker zoekt als we niet alle topics nog steeds gaan lopen opsplitsen. Ik weet niet of het ook daadwerkelijk zo is dat GOT nu wel topics van meer dan 1000 posts aankan en of dit de enige reden was, maar ik ben het met je eens.

Verder denk ik dat het ook wel handig is om de map downloader en een stukje van bovenstaand verhaal in de topique start te verwerken.

Reg. datum: 25 augustus 2005

quote:
Ticker schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:31:
Ik betwijfel of er enigzins nog wel een nieuwe batterij gaat komen. Met deze haal ik soms net 1 dag, zoals sommige hier ook al aangeven.
Ik kon ook maar amper 1 dag halen met de batterij, soms zelfs maar een halve of minder (afhankelijk vh gebruik). Laatst nog met een volle batterij: alleen met tussenpozen via WLAN wat gesurfed, niet gebeld of ander functies gebruikt of geactiveerd. Na drie en en half uur begon hij al te piepen: batterij bijna leeg!

Sinds ik een tweede N95 (vh werk) heb, viel me op dat die het makkelijk een paar dagen vol houdt zonder op te laden. Het gebruik van beide toestellen varieert weliswaar functioneel, maar qua intensiteit scheelt het niet zo veel. Toch is het verschil in oplaadcyclus opmerkelijk groot te noemen.

Met dit verhaal en beide toestellen ben ik naar BelCompany gegaan. Ook daar vond men het verschil opmerkelijk en daarom heeft men de batterij onder garantie vervangen. Meteen vanaf dat moment kan ik nu ook met m'n privé N95 tot enkele dagen toekomen met de batterij. Bij intensief gebruik haal ik het nu 1 dag, maar gemiddeld doe ik er meerdere dagen mee. Dat was met de oorspronkelijke batterij beslist ondenkbaar!

Naar mijn mening een duidelijk geval van een brakke batterij. Misschien ben ik niet de enige die daarmee te maken heeft en betreft het een slechte productiebatch. Daarom wil ik deze informatie met jullie delen. Wie weet kan deze of gene er z´n voordeel mee doen...

Het gebruiksgemak van de N95 is er voor mij in iedere geval enorm op vooruit gegaan, met dank aan de goede serice van BelCompany. d:)b

Reg. datum: 25 augustus 2005

quote:
Servor schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 07:42:
Vanochtend voor het eerst mijn Philips SHB7102 A2DP headset kunnen gebruiken in de trein, maar ben er nog niet direct kapot van. Als mijn N95 in m'n (rug)tas zit, heb ik last van hickups en horten en stoten. Viel me echt tegen. Als m'n N95 in m'n binnenzak zit (en dus in feite vlak bij de ontvanger bungelt) is het allemaal geen probleem, maar het leek me juist zo handig m'n telefoon gewoon in m'n tas te kunnen laten.

Zou dit kunnen liggen aan het eventueel zwakke BT signaal van de N95? Ik heb hier nog niet eerder klachten over gehad namelijk. Iemand met ervaring wellicht?
Ik gebruik dagelijks de Nokia BH-500. Zelfs wanneer ik naar een andere ruimte loop (op een meter of 6 tot 8 afstand) terwijl ik het toestel op z'n plek laat liggen, behoud ik prima BT contact met een perfect stereo geluid. Pas tussen de 8 en 10 meter begint de verbinding te haperen (hickups) en na een metertje of 11 raak ik de verbinding kwijt. Ook wanneer de N95 in m'n tas, achter in de auto ligt, heb ik prima BT ontvangst.

Gezien deze ervaringen lijkt me geen sprake van een zwak BT signaal, toch?

quote:
Sjengcity schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 02:46:
[...]
Battery status: Nog alle 7 streepjes na 11 uur. Het niet gebruiken is helaas niet geluk (daar heb je een telefoon immers ook niet voor) 3 smsjes 1 belletje, 10 minuten Maps, 10 minuten Music player, 30 minuten internet en 2 foto's (even lopen showen :P :9 ).
Ben benieuwd waar hij morgen ochtend op staat, keep you informed
Ik ben ondertussen ook de test gestart. Na 33 uur nog steeds alle 7 streepjes ! Ik heb er 1 telefoontje van welgeteld 19seconden mee gedaan :) Ga kijken of ik het volhoud om de phone niet te gebruiken, tot die tijd genruik ik mijn backup-telefoon. To be continued...

iemand enig idee of je kan vooorkomen dat het scherm draait op het moment dat je (per ongeluk) de slider naar de andere kant schuift? Het vertraag enorm en het hoeft niet.

Ook iemand enig idee of je de knop rechts van de cursor (om die explorer te openen) op iets anders kan programmeren, dat is ook weer zo'n functie die veel geheugen gebruikt.

Juul

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws