Reg. datum: 30 mei 2007
Wifi is ook vele malen sneller. VOIP vraagt, afhankelijk van het gebruikte protocol, kennelijk meer bandbreedte dan T-Mobile levert bij het mobile internet abo.quote:
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]Wifi is ook vele malen sneller. VOIP vraagt, afhankelijk van het gebruikte protocol, kennelijk meer bandbreedte dan T-Mobile levert bij het mobile internet abo.quote:Paqbro schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:16:
Ik gebruik voip (voipbuster + voipcheap) op de N95.
Heb een t-mobile PIT plus abonnement.
Bellen en gebeld worden gaat prima maar telefoonverkeer is niet mogelijk omdat de spraak enorm vertraagd word.
Wanneer ik verbinding maak via wifi heb ik geen problemen.
Is Fring voornamelijk bedoeld voor uitgaande gesprekken als je het voip gedeelte wilt gebruiken? Of beschik je ook over een eigen inbelnummer? Zover ik kan beoordelen verloopt de communciatie nl via de accounts die je (niet) hebt bij skype/msn/google talk.quote:Blindfold schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:41:
[...]
Ik gebruik nu Fring en daar heb ik helemaal geen last van vertraging. Alles werkt prima (ook via UMTS en dan heb ik nog een gewone Tmobile PIT).
Haha, je weet wat er achter hoord? Dus kan je zelf toch bij de nieuwe thread er /last achter zetten voor je bookmark? Of zet in je instellingen dat de berichten van laatst naar eerst gaan, dan heb je de nieuwste berichten altijd op de eerste pagina. Het is nou eenmaal zo dat rond de 50 pagina's een nieuw deel wordt gemaakt. Soms is dat leuk dat je oude startpost nog is kan zien, anders wordt die steeds vernieuwd. Als je zoekt, weet je soms welk deel, of ongeveer, dan kan je wat gerichter zoeken. En nog meer redenen. Ik stoor me er niet zo aan, maar snap dat het zijn voordelen en nadelen heeft.quote:Tweakman schreef op maandag 23 juli 2007 @ 00:07:
[...]
Inderdaad, ik snap het ook niet meer. Ik heb meestal een bookmark op thread#/last pagina. Je moet nu bij elke nieuwe thread weer wachten tot er voldoende berichten in de nieuwe post staan totdat je een nieuwe bookmark op thread#/last kunt aanmaken, en de opmerking "gebruik de search-functie" wordt ook steeds lastiger/tijdrovender.
Ja, de nadelen zijn me wel duidelijk, ik ben alleen nog op zoek naar wat de voordelen zijn.quote:Mau_Maus schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:25:
[...]
Haha, je weet wat er achter hoord? Dus kan je zelf toch bij de nieuwe thread er /last achter zetten voor je bookmark? Of zet in je instellingen dat de berichten van laatst naar eerst gaan, dan heb je de nieuwste berichten altijd op de eerste pagina. Het is nou eenmaal zo dat rond de 50 pagina's een nieuw deel wordt gemaakt. Soms is dat leuk dat je oude startpost nog is kan zien, anders wordt die steeds vernieuwd. Als je zoekt, weet je soms welk deel, of ongeveer, dan kan je wat gerichter zoeken. En nog meer redenen. Ik stoor me er niet zo aan, maar snap dat het zijn voordelen en nadelen heeft.
Ja de voordelen is voor ieder anders. Ik heb er een paar genoemd. Voor het overzicht voor 1 onderwerp is het soms minder overzichtelijk, voor een ander juist wel. Het is persoonlijk. Maar vind beetje zonde om je er zo druk over te maken maar goed. Dat is dan weer mijn meningquote:Tweakman schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:58:
[...]
Ja, de nadelen zijn me wel duidelijk, ik ben alleen nog op zoek naar wat de voordelen zijn.
"Het is nou eenmaal zo" en "Ik stoor me er niet aan" zie ik niet als duidelijke voordelen![]()
Maar wellicht volgt de gouden reactie nog ...
Ik ben het 100% met je eens. Dit forum is bijzonder onoverzichtelijk op deze manier. Ik ga maar eens op zoek naar een overzichtelijker forum.quote:Tweakman schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:58:
[...]
Ja, de nadelen zijn me wel duidelijk, ik ben alleen nog op zoek naar wat de voordelen zijn.
"Het is nou eenmaal zo" en "Ik stoor me er niet aan" zie ik niet als duidelijke voordelen![]()
Maar wellicht volgt de gouden reactie nog ...
Ik heb geen eigen inbelnummer, maar hij logt gewoon in met de Sip provider die jij opgeeft, dus als jij een Voipbuster account hebt met een eigen nummer, dan zou je volgens mij ook daarop gebeld moeten kunnen worden, maar wellicht dat iemand met een eigen inbelnummer dit kan bevestigen?quote:Morris66 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:53:
[...]
Is Fring voornamelijk bedoeld voor uitgaande gesprekken als je het voip gedeelte wilt gebruiken? Of beschik je ook over een eigen inbelnummer? Zover ik kan beoordelen verloopt de communciatie nl via de accounts die je (niet) hebt bij skype/msn/google talk.
Wii friend code: 6460 7247 0127 7819
AMD X2 4200+, PowerColor X850 XT PCIe - ASUS A8R MVP - 2 x 1 Gb Kingston Hyperx DDR400 (pc3200) 2(CL) Ram - 250 GB SATA Hdd - Samsung Syncmaster 930BF
Accu's komen bij Nokia al jaren op het 2e plan. Het boeit ze echt voor geen meter wat voor standby tijd jij er mee haalt. Heb een tijdje een Nokia 8800 gehad en de kenners weten wel hoe het met die telefoon is... Wat een drama. Met een halfuur bellen en verder helemaal niks, was hij gewoon 's avonds leeg. Zodra je Nokia daar over belt zeggen ze doodleuk dat ze het probleem niet erkennen (alleen dit forum al staat er vol mee, maar goedquote:Ticker schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:31:
Ik betwijfel of er enigzins nog wel een nieuwe batterij gaat komen. Met deze haal ik soms net 1 dag, zoals sommige hier ook al aangeven.
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
koentjuh wijzigde dit bericht 23-07-2007 14:38 (19%)
Ik haal met mijn N95 ook makkelijk 2-3 dagen. Mat af en toe bellen, een sms-je. Uiteraard bij gebruik wlan / voip gaat de batterij-duur drastisch omlaag. Om problemen te voorkomen, gaat ie iedere nacht aan de lader. En in de auto (ook iedere dag minimaal 45min) ook, maar staat wel scherm op continue verlicht, en vaak draai ik ook Route66.quote:koentjuh schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:37:
Maar wat is het probleem wanneer een telefoon om de 2 dagen aan de oplader moet? Of desnoods elke nacht?
Ik ervaar het in iedergeval niet als hinderlijk, maar mijn Nokia N95 gaat soms met gemak 3 dagen mee, op andere dagen krap een dag dat wel! Gewoon goed in de gaten houden en tijdig bijladen en er is weinig aan de hand vind ik. Je moet er alleen mee leren omgaan.
..Snap de discussie ook niet helemaal ... De N95 biedt zoveel mogelijkheden, t'is een soort "mini pc" geworden. Vergelijk het eens met je laptop ( of pda ) , die batterij gaat ook niet langer mee dan 4 - 8 uurtjes.quote:dafmay schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:00:
[...]
Ik haal met mijn N95 ook makkelijk 2-3 dagen. Mat af en toe bellen, een sms-je. Uiteraard bij gebruik wlan / voip gaat de batterij-duur drastisch omlaag. Om problemen te voorkomen, gaat ie iedere nacht aan de lader. En in de auto (ook iedere dag minimaal 45min) ook, maar staat wel scherm op continue verlicht, en vaak draai ik ook Route66.
Wicked-Game wijzigde dit bericht 23-07-2007 15:33 (16%)
Omdat ik eigenlijk ben begonnen over de batterij; ik stoor me er ook niet echt aan alleen is af en toe lastig dat hij geen 24 uur mee gaat op de batterij, ik werk namelijk s'nachts en als je smorgens vroeg op bent en s'avonds nog moet werken is het niet ideaal.quote:Wicked-Game schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:32:
Batterijduur discussie is opzich ook onzinnig, rare alleen is dat ik dus in het weekend 2,5 dag ermee draai. En vandaag zonder iets op de achtergrond te hebben draaien (waarschijnlijk wel maar software die dat niet zag) nog geen halve dag. Dat is beetje irritant soms. Ook ik laad hem vrijwel dagelijks of om de dag op.
Overigens hebben mensen last hier van de verlichting van het toetsenbord bij het tikken van een smsje? Bij mij staat het soms aan soms uit en dan weer aan. Echt heel wisselend. Dit geld ook voor de toetsen voor play, stop etc in de mediamode. Viel me gisteren namelijk op.
Sjengcity wijzigde dit bericht 24-07-2007 02:49 (6%)
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Specs: Game_PC HTPC Download_bak
Bedankt voor de tip.quote:Blindfold schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:41:
[...]
...Ik gebruik nu Fring en daar heb ik helemaal geen last van vertraging. Alles werkt prima (ook via UMTS en dan heb ik nog een gewone Tmobile PIT).
Je vult je account gegevens van je bestaande voipprovider in (bij mij voipbuster) en indien je daar over een voip-in nummer beschikt dan werkt dit nummer ook gewoon met Fring.quote:Morris66 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:53:
[...]
Is Fring voornamelijk bedoeld voor uitgaande gesprekken als je het voip gedeelte wilt gebruiken? Of beschik je ook over een eigen inbelnummer? Zover ik kan beoordelen verloopt de communciatie nl via de accounts die je (niet) hebt bij skype/msn/google talk.
Ben ik ook benieuwd naar! Weet iemand hier meer van?quote:sl1200 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 17:17:
[...]
Iets anders: er zijn nu een paar dagen voorbij gegaan sinds dat bericht over een vermeende TomTom 6.0.3 versie die zou werken met de interne GPS van N95. Ik ben die nog nergens tegengekomen op het net. Die versie is sowieso niet voor Symbian bedoeld, dus waar ze het vandaan halen dat nieuws
6.02 is al een tijdje te krijgen voor Symbian hoor.quote:back2basic schreef op maandag 23 juli 2007 @ 18:14:
ik kan allen de 6.0.1 vinden voor symbian ik denk dat we nog ff geduld moeten hebben
tot die tijd ben ik heel tevreden met Route66
Wii friend code: 6460 7247 0127 7819
Dell Xps, T9300, 4GB, 200Gb, 256MB geforce 8600GT, 1680x1050
Gisteren nog uitvoerig naar gezocht. Had er een gevonden maar daar hoorde ik toch weer slechte dingen over.quote:Ruler-Nrg schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:24:
is er al iemand die een normale "deskstand" dus een lader en mogelijk ook usb "dockingstation" heeft gevonden ? ben hier al een tijdje naar opzoek.. maar kan niks vinden.
dafmay wijzigde dit bericht 23-07-2007 19:41 (8%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea