maar krijg nu ineens na dat ik gisteren een "Hard Reset"heb gedaan dit bericht !

GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]

Je kunt hem eenvoudig op Ebay bestellen. Ik had hem met 5 dagen in huis voor ¤60,- inclusief verzendkosten.quote:peerke63nl schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:56:
Hoi...
Nog iemand aan het wachten op zijn 4Gig Micro-SD-kaartje bij Sallandautomatisering?
Ik niet meer. Ik was het een beetje erg beu zegHeb het wachten opgegeven en de bestelling geannuleerd. Volgens een mailtje krijg ik het betaalde zo snel mogelijk teruggestort....
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
"Jou no mess with the lo Wang"
Misschien kun je hier eens kijken, vergelijkingsmateriaal genoeg. Worden meerdere cases vergeleken, o.a. de door jou genoemde. Good luck!quote:theBandit schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 20:41:
Wie heeft er ervaring met een originele carrying case (CP-191) voor deze phone?
Ik kom op de site wel een foto tegen maar ik kan nergens vinden of ik hem ook aan mijn riem kan dragen.
VoipBuster instellingenquote:Careldegrote schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:36:
[...]
Paqbro, wil jij hier de instellingen plaatsen voor de N95 met Voipbuster.
Ik krijg het hier namelijk niet aan de praat.
robertwebbe wijzigde dit bericht 25-07-2007 21:01 (57%)
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
Dat heb ik ook gedaan met dat bluetooth teken rechts onderaan, maar ik kan de dail-up functie niet vinden......quote:wimmel_1 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:23:
[...]
Dat moet je ook niet op je N95 gaan zoeken maar op je PC. Verhaaltje wat daar beschreven staat zorgt ervoor dat PC/Laptop je N95 via Bleutooth als modem gaat gebruiken (als je Vodafone als provider hebt, te zien aan de gebruikte credentials).
Diegene die die "site" daar heeft gemaakt is zo slim geweest om de gebruikte plaatjes lokaal op z'n eigen hdd te laten staan, anders had je dat daar ook kunnen zien.
Aan het URL te zien heeft 'ie een Dell Optiplex dingetje staan waar 'ie dit op Host![]()
Indotastic wijzigde dit bericht 25-07-2007 21:23 (7%)
--MeAngry-- wijzigde dit bericht 25-07-2007 21:35 (23%)
Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"
Ik heb er een, maar je kunt hem niet aan je riem hangen. Verder is het wel een heel handig hoesje, past goed, camera is nog steeds te gebruiken. Ik ben er zeer tevreden mee.quote:theBandit schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 20:41:
Ik kom op de site wel een foto tegen maar ik kan nergens vinden of ik hem ook aan mijn riem kan dragen.
Klopt.....quote:robertwebbe schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 21:56:
Wist u dat'je:
Als je een SMS aan het tikken bent en je wil naar de volgende regel (zeg maar de Enter toets),
druk 3x de 0 in.
NeedForTweak wijzigde dit bericht 25-07-2007 22:47 (3%)
Start -> Run -> ncpa.cpl -> linker scherm, onder "network tasks" -> "Create a new connection" -> next -> "connect to a network at my workplace" -> next -> juiste modem selecteren (N95 BT) -> de rest zal wel vanzelf spreken, hoop ikquote:Indotastic schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 21:14:
[...]
Dat heb ik ook gedaan met dat bluetooth teken rechts onderaan, maar ik kan de dail-up functie niet vinden......
Edit: Ik zag dat die gast met Vista werkt hoe doe je dat dan met XP? Moet je voor dit functie ook nokia suite voor installeren?
wimmel_1 wijzigde dit bericht 25-07-2007 23:16 (11%)
Why do subtitles never really tell you what's going on?
Dat zou ik ook wel eens graag willen weten!quote:NeedForTweak schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 22:36:
Ben al een tijdje aan het zoeken, maar kom er niet uit. Vandaar de volgende vragen:
- met ActiveFile kan ik een mooie lijst met processen e.d. te zien krijgen. Een aantal zijn op basis van de naam nog wel enigzins te herleiden, maar er draaien er genoeg waarvan niet duidelijk is wat ze doen en of ze noodzakelijk zijn. Is er ergens een overzicht beschikbaar?
Het beste wat daartegen werkt is eigenlijk een harde reset. Hiermee zijn alle search plugins en spellen goed verwijderd. Je hebt dus een helemaal cleane telefoon.quote:- over geheugen gebruik in het algemeen: heeft iemand al een betrouwbare manier gevonden om meer (werk)geheugen vrij te maken?
Ben nu al een paar keer tegen een "geheugen vol" melding aangelopen, voornamelijk bij browsen. Heb dan alleen de browser open staan, en zelfs met een niet al te lichte pagina zou dat dan niet mogen voorkomen.
Alvast bedankt!
Sjengcity wijzigde dit bericht 25-07-2007 23:28 (6%)
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Als ik jou was zou ik proberen om gewoon nog een keer de firmware te installeren, gezien de problemen wat je hebt is er denk ik ergens iets mis gegaan.quote:thaboy schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 21:49:
Sinds ik de laatste firmware gebruik lukt het me nietmeer om een verbinding te vinden voor te surfen( hij blijft zoeken naar verbindingen maar geeft me geen optie om er 1 te selecteren)
Ook de GPS is precies nog trager geworden.
Ook blijft mijn toestel nu geregeld vast hangen of reset hij plots...
nog iemand met deze problemen?
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Door de harde reset is o.a. het programmaatje MMSSync van de N95 verwijderd. Het ontbreken hiervan is de reden voor de (fout)meldingen. Je kan dit heel simpel weer opnieuw installeren via Nokia PC Suite:quote:Albert020 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 20:33:
Hmm dacht net even een backup te maken, heb ik eerder gedaan werkte altijd goed
maar krijg nu ineens na dat ik gisteren een "Hard Reset"heb gedaan dit bericht !
Okay, zal het morgen even proberen, sta nu op het punt me bed in te duikenquote:Jhanski schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:38:
[...]
Door de harde reset is o.a. het programmaatje MMSSync van de N95 verwijderd. Het ontbreken hiervan is de reden voor de (fout)meldingen. Je kan dit heel simpel weer opnieuw installeren via Nokia PC Suite:
1. Verbind de N95 met de PC
2. Start Nokia PC Suite
3. Kies optie "Ondersteuning voor PC Suite opnieuw op uw telefoon installeren" uit menu "Help"
4. Volg de aanwijzingen op de N95 op en klaar is kees... (of Albert)
Ik gebruik hem al een tijdje en ben er best wel tevreden over. Het toestel is goed beschermd en kan gemakkelijk geplaatst/uitgenomen worden. Functioneel gezien is de case niet meer dan een stevige lederen beschermhoes (omslag) met opening voor de cameralens. De omslag sluit met behulp van klittenband. Kwaliteit is goed en alles is netjes afgewerkt.quote:theBandit schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 20:41:
Heb je de additionele Text viewer plug-in van Y-Browser al eens geprobeerd? Je kan hem via deze link gratis downloaden.quote:spawnie schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:46:
weet trouwens iemand een goed notepad programmatje zodat ik met ybrowser bestanden kan kijken
Dat is interessant om te weten. Ik vroeg mij altijd al af waar de MMSSync plugin voor werd gebruikt...quote:Jhanski schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:38:
[...]
Door de harde reset is o.a. het programmaatje MMSSync van de N95 verwijderd. Het ontbreken hiervan is de reden voor de (fout)meldingen. Je kan dit heel simpel weer opnieuw installeren via Nokia PC Suite:
1. Verbind de N95 met de PC
2. Start Nokia PC Suite
3. Kies optie "Ondersteuning voor PC Suite opnieuw op uw telefoon installeren" uit menu "Help"
4. Volg de aanwijzingen op de N95 op en klaar is kees... (of Albert)
iemand???quote:basvanhees schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 21:23:
Als ik fring gebruik en iemand wil bellen via fring (Skype) dus naar een pc die ook skype heeft krijg ik te zien skypeout call als ik die aanklik moet ik een nummer ofzo invoern?... + staat er dan!
Hoe kan ik nou iemand bellen via skype????
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus