quote:
Bedoel te zeggen: zo kan elke randdebiel "nieuws" produceren voor zijn eigen iphone site
Zeg er dan tenminste NOFI bij .. het is toevallig *mijn* iPhone site (samen met mijn partner) en we hebben echt zeer gegronde redenen om aan te nemen dat dit (inderdaad via het contactformulier) aangeleverde gerucht waar is. Omdat ik de 'bron' beloofd heb zijn of haar identiteit niet te onthullen en meer details haar of hem in problemen kan brengen laten we momenteel verder niets los, temeer omdat we de toezegging hebben om meer nieuws via deze persoon te krijgen op deze manier.
De info klopt nog steeds aardig met wat er tot nu toe naar buiten is gekomen:
- 2007 voor grote landen, later voor overige Europese landen (nu ook bekend geworden tijdens de analisten conference call)
- product transistions aangekondigd -- komt overeen met drie of vier nieuwe iPhone modellen
- speciaal iPhone-abonnement (ok, dat is voorspelbaar) -- conform Apple's strategie zoals ze ook met AT&T doen.
We kregen dit nieuws dinsdag 24 juli aangeleverd, dus nog voor Apple haar kwartaalcijfers en verdere gegevens bekend had gemaakt. Tot nu toe klopt de info nog steeds. De reden dat we wat langer gewacht hebben met het nieuws is omdat we eerst de nodige extra informatie hebben ingewonnen rondom deze bron (altijd even checken).
Maar suit yourself verder... neem het ter kennisgeving aan en maak je er verder niet druk over of gebruik het (zoals hier of op onze site) als verder voer voor discussie en speculatie.
Daarnaast kregen we gisteren inderdaad zo'n flauw mailtje en dat hebben we dan ook niet geplaatst (in ieder geval om meer info gevraagd, maar het e-mailadres was fake). Dat was niet het geval bij het door ons geplaatste gerucht.