Reg. datum: 07 december 2004
ok, je hebt me overtuigd. Ik dacht altijd dat GPS'en stroomvreters waren. En uiteraard, in de wagen heb je dat probleem niet met een adapterquote:
Ik blijf er wel bij dat tegen dat jij een fix hebt op straat, ik al lang een naam heb ingetypt en aan het wandelen ben
Ik denk dat apple een exclusieve overeenkomt heeft met google om als enige 'map-aanbieder' te zijn op de iPhone. Dus ik denk dat ze zowieso niet graag hebben dat tomtom op een iPhone komt. Google maps zijn volgens mijn inschatting ook ongeschikt om als gps basis te dienen.
En tomtom heeft nog niets uitgebracht voor een mac OS? Dus het zou hoe dan ook wat tijd kosten voor al die apps geport zijn. Geeft het wat tijd. Apple kennende gaat het er zeker in wanneer zij van mening zijn dat het volwassen genoeg is om gebruikt te worden door het grote publiek. Dat is meteen ook de grote kracht van apple. Op het moment dat het erin komt, zal het voor iedereen gemakkelijk en goed werken. Consolideren van bestaande technologie in een vernieuwende interface, ipv per se voorop te willen lopen met zoveel mogelijk zooi te integreren in lastige en buggy menu's en toepassingen (nokia style