Ik had gehoopt op onderstaande:quote:DaFrenk schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:31:
November duurt nog lang, ik heb nog steeds hoop dat het gaat gebeuren.. ooit.. deze maand.
quote:cardwizard schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:11:
Van de Orange Helpdesk:
In de planning staat om dit per 1 november in fases te doen, met uiterlijke datum van 7 novermber.
Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV
Zoals ik begrijp willen ze uiterlijk 7 november beginnen met het verhogen van de snelheid. En dit doen ze dan in fases. Gewoon afwachten dus.quote:cardwizard schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:31:
[...]
dat is mij inderdaad medegedeeld , ik snap ook dat november nog lang duurt maar als ze zeggen dat het uiterlijk 7 november gebeurt dan moeten ze het ook waar maken
maar laten we maar niet beginnen over de bekwaamheid van de helpdesk
Gigabyte GA-EX58-UD5 | Intel Core I7 920 | Asus Geforce 8800GTX | 6GB OCZ DDR3 PC3-12800 | 2x OCZ Vertex 30GB (Raid 0) | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | Windows Vista Business x64
Van de Orange Helpdesk:quote:Xof schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:22:
[...]
Zoals ik begrijp willen ze uiterlijk 7 november beginnen met het verhogen van de snelheid. En dit doen ze dan in fases. Gewoon afwachten dus.
In de planning staat om dit per 1 november in fases te doen, met uiterlijke datum van 7 novermber.
Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV
ik begrijp dat toch echt als we beginnen 1 november en zijn 7 november klaar
In de planning staat om dit per 1 november in fases te doen, met uiterlijke datum (lees: als we de planning van 1 november niet halen dan zijn we in ieder geval op 7 november begonnen met snelheid verhogen (in fases)) van 7 novermber.
Gigabyte GA-EX58-UD5 | Intel Core I7 920 | Asus Geforce 8800GTX | 6GB OCZ DDR3 PC3-12800 | 2x OCZ Vertex 30GB (Raid 0) | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | Windows Vista Business x64
Als je het zo uitlegt klinkt het idd logisch.quote:Xof schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:37:
In de planning staat om dit per 1 november in fases te doen, met uiterlijke datum (lees: als we de planning van 1 november niet halen dan zijn we in ieder geval op 7 november begonnen met snelheid verhogen (in fases)) van 7 novermber.
Maar het was toch al afwachten. Lastig is dat je dus niet weet wanneer het gebeurd, maar goed, om de zoveel dagen even de livebox resetten en dan in spanning afwachten wat de nieuwe lijnsnelheid is
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.