Reg. datum: 29 augustus 2006
Reg. datum: 29 augustus 2006
Sceptische reacties zijn (natuurlijk) prima, maar een enkele reactie waarin zonder je duidelijk genoeg te informeren een negatieve indruk probeert te wekken vind ik wat ver gaan.quote:Mei schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 21:25:
[...]
Wat geeft jou het recht ons te bashen omdat wij sceptisch zijn? Wij baseren onze meningen op de momenteel beschikbare informatie. OK, nog niet alles is rond, maar er zijn al zeker punten van kritiek die niks te maken hebben met de plannen die nog gemaakt moeten worden, maar meer met hoe PPK dit aan het publiek presenteert. Ook is er hier nu een goede discussie die serieus de pro's en cons tegen elkaar afweegt.
De discussie die zich hier ontwikkeld is zeer interessant om te volgen.
Interessant punt.quote:mophor schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 08:35:
Ik zou zeggen een soort web of trust methode. Dus verklaren dat je instaat voor het werk van iemand anders.
Te hopen is echter ook, dat bedrijven die een website willen hebben, goede front-end als harde eis opnemen bij het eisenpakket.
Indirect worden door mij en andere reageerders -naar mijns inziens- duidelijk genoeg je twijfels besproken.quote:Philip schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:29:
[...]
Arjan,
Ik heb de site zo goed als volledig doorgelezen en heb daarna twee posts geplaatst waarbij ik de nodige vraagtekens zet:
Philip in "Gilde van Front-Enders"
Philip in "Gilde van Front-Enders"
Natuurlijk is het initiatief van een vereniging goed, het is alleen denk ik de wijze waarop PPK het naar voren brengt en zijn iets te kort door de bocht uitspraken.