Even een inhaalrondje met commentaar op de laatste foto's, van onder naar boven:
Pangea: mooi. Die tweede is ook goed gelukt, nog steeds veel detail in al dat geel. Dat is iets waar mijn camera (lees ik) het moeilijk mee heeft.
Imagine: mooi. Gave beestjes die je lekker op de foto gezet hebt. Handig zo'n vijver, dan zie je meteen weer hele andere beestjes dan de standaard bijtjes.
Brad Pitt: beetje dubbel gevoel. Het is wel erg duidelijk dat hij dood is, maar daardoor kun je hem wel goed op de foto zetten. De derde dient enkel om aan te geven wat de grootte is? Foto van het takje kan me niet boeien.
Roelos: je foto heeft niks met macro te maken. Natuurlijk ben je blij met je nieuwe camera, dus lekker blijven doorschieten.
FLuKee: mooi. Vooral de kleurige achtergrond maakt ze fijn. Enige commentaar, de volgorde van de 3 foto's maakt het een beetje onrustig. Als je foto 1 en 2 tegelijkertijd in beeld hebt staan, is dat zeer onrustig door de verschillende kijkrichtingen. Maar stuk voor stuk zijn ze wel mooi. (vergeef mijn gezeur)
tonysettanta: na aanpassen zijn je kleuren nu heel raar geworden.
The Alchemist: mooi. Vooral de 2de is erg geslaagd.
Oxi: mooi. Jammer dat hij niet in zijn natuurlijk omgeving zit. Wat een gave rups, zo heb ik ze nog niet gezien in het wild.
Hmm, het gaat eigenlijk gewoon veel te goed hier