Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:01:
[...]

Ben ik nog rustig aan het analyseren natuurlijk, maar driver kan het niet echt zijn. Ik heb nml de 3e driver vd groep en Panther de 4e... is maar een heel klein beetje slechter.
Hohohoho... Net of de totale DRP zo heelveel zegt ;) Kijk naar mijn coureur, #4 van totale lijst, #2 van de actievelingen... Ik moet vechten voor de 8e-4e plaats omdat mn coureur blijkbaar niet zo goed is in bepaalde dingen ;)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:01:
[...]

Ben ik nog rustig aan het analyseren natuurlijk, maar driver kan het niet echt zijn. Ik heb nml de 3e driver vd groep en Panther de 4e... is maar een heel klein beetje slechter.
En ik met m'n diver op de 26ste plaats sta tussen jullie in :)

Zegt dus inderdaad niet alles, zoals joss al aangaf

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

Om even op mijn eerdere vraag terug te komen... Niemand die mijn account voor 3 races wil en kan beheren ? Ik zou het jammer vinden om terug te komen van vakantie en eerst 2 weken te spenderen om mijn driver weer wat te motiveren en in vorm te krijgen :P

quote:
brid schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:12:
[...]

En ik met m'n diver op de 26ste plaats sta tussen jullie in :)

Zegt dus inderdaad niet alles, zoals joss al aangaf
Pcies, dat bedoelde ik ook. Maar om nou te zeggen dat er enorme verschillen zijn tussen beide auto's... dat valt ook wel mee (als ik het me goed herinner, kan op werk niet inloggen)

Het zal de manager dus wel zijn :P

Edit: Wel netjes trouwens Brid, goede tijd...

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 05-07-2007 10:18 (5%)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

Biertje ???

Ben ook zeer blij met de goede tijd.
Lijkt er op dat een strak regime van testen en ontwikkelen z'n vruchten begint af te werpen.
Nu maar hopen dat de auto een keer heel blijft :)

F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

Elke keer hetzelfde liedje hier, de laatste tijd :P

Sta voorlopig 2e, een tiende achter de Griek (laatste 2 keer hield dat in dat hij 1x meer de pits opzocht), rest van de voorlopig 8 staan 0.5 tot 2.1s achter mij. Nu wachten op de andere 16 man :P

het wordt bij ons in de groep een steeds kleinere hoeveelhied mensen die racen.
We begonnen dit seizoen met een man of 16 a 17 managers die actief meededen 8) , maar nu zijn er nog 10 of 11 over. Meer niet. Een beetje jammer vind ik het wel. Wat er is zo bijna geen spanning meer.
Ik ben op dit moment de enige nederlander die nog rijd in deze groep. Ik heb wel een aantal nederlanders in de groep zitten maar die heb ik nog niet gezien of hebben de laatste 3 a 4 races niet meer mee gedaan. :'(

Jammer hoor. :|

manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)

Ik sta verassend eerste (maar er zijn ook pas 5 mensen gewkwalificeerd). Er zullen nog wel een man of 10 bijkomen dus even afwachten wat er gebeurd :)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Ik heb op me werk f1time.com maar ff vrijgegeven in de firewall :) dus vanaf nu kan ik overdag er ook wat aan sleutelen.

Net de practice afgewerkt waarin in 20 rondjes gereden heb. Uiteindelijk met een rev limit van 90% maar wel 1 rondje met softe banden een 3e plaats in de training gehaald. Mijn DQP was nu 87% in mijn 2e race. Kreeg het eerst helemaal niet goed, 10%, 20%, 0%! en ineens liep ie sterk op.

Nu zo ff de warm up doen en kijken wat dat gaat brengen voor de strategie keuze.

Inmiddels ook gekwalificeerd en heb momenteen de 3e tijd van 15 mensen wat gereden hebben. Kep maar 1 rondje gedaan om de auto te sparen voor de race. Er zullen vast nog wel wat mensen sneller gaan heb ik het idee maar ben er toch best tevreden mee. Nu hopen dat ik wel een goede strategie heb voor de race :P

quote:
Stealth2000 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:17:
Om even op mijn eerdere vraag terug te komen... Niemand die mijn account voor 3 races wil en kan beheren ? Ik zou het jammer vinden om terug te komen van vakantie en eerst 2 weken te spenderen om mijn driver weer wat te motiveren en in vorm te krijgen :P
Wil ik best doen, maar dan wel zonder enige garanties op punten enzo :+ Ga uiteraard m'n best doen maar verwacht niets anders dan gewoon elke race meedoen, en misschien wat puntjes.

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Ik heb net ook kwalificatie gedaan. Na 7 races als 2e moeten starten sta ik dit keer op de pole _/-\o_ ook gelijk me eerste keer op pole. In mijn laatste kwalificatie rondje ging ik nog even 0.6sec sneller dan de andere 3 rondjes van mij en dat genoeg, ik pakte de pole met 9 duizendste verschil :+ 8)

EDIT: Zie net dat hij nog maar 2 rondjes heeft gereden dus hij kan er nog onderdoor, maar ik hoop het niet :P

Wes46 wijzigde dit bericht 05-07-2007 17:45 (15%)

F1Time - Wesley Jonker (C2G1)

Doet weer iets met vezels...

ROFL, net de P, WU en Q gedaan met het account van Hans vd Net. Ik sta in de Warmup 0.001s voor Gijs Dohmen en in de Q 0.004s voor dezelfde Gijs Dohmen :P

Ik heb mezelf op een voorlopige 7e plek neergezet, vlak voor oud-C3-coureur Chas Dinning \o/

Imitation is the sincerest form of flattery

Reg. datum: 06 juli 2006

huh zit een gast in mijn groep met zelfde naam... en dacht die naam pas ook al eens ergens anders te hebben gezien... multi?

Ja, dat is z'n broertje zoon geloof ik. Hij had er op het F1Time-forum een topic over gestart :)

Grrrrrene wijzigde dit bericht 05-07-2007 19:05 (5%)

De boer dat is de kerel...

Zo, ff in de kwalli de auto op de 2e stek gezet, achter m'n favoriete(enige) belg. Hij schijnt hier ook wel eens te komen....
Als ie maar niet weer blokken op 100 ofzo heeft staan, heeft me de vorige keer verschrikkelijk veel tijd gekost om er langs te komen, om dan later uit te vallen met "lost control" |:( |:(

Het lijkt bij hem de laatste races op moeilijk in te halen banen een beetje op licht kwallificeren en dan maar blokken...... :N

andrestouwe wijzigde dit bericht 05-07-2007 20:29 (17%)

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Biertje ???

Yes eindelijk een goede qual, sta nu 4e en er kwalificeren zich max nog 6 rijders.
Beste Qual resultaat tot nu toe staat al vast, hopelijk geld het zelfde voor de uitslag.

F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

Hmm beter vroeg dan te laat, ik ben ook nog op zoek naar een account-sitter. Ik ga van 1-29 augustus op vakantie met zeer beperkt tot geen internet :(.

Helaas zit daar ook een seizoens einde bij. Ik verwacht niet meer dan meedoen en een poging tot :) En me staff behouden :)

Stuur me een mail als je interesse hebt om mij van dienst te zijn :
leander apestaart mutsaers punt US

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

De boer dat is de kerel...

....goeiemorgen.....

Do you now what day it is???

*O* *O* Racingday! *O* *O*

Succes allemaal :Y

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Helaas zit ergens boven Pakistan / Afghanistan als er geraced wordt :( vlieg vanavond naar huis vanuit Maleisie. Dus kan pas morgenmiddag NL time ergens kijken wat het geworden is... iig nog iets extras leuks om naar uit te kijken

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

quote:
brid schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 23:53:
Yes eindelijk een goede qual, sta nu 4e en er kwalificeren zich max nog 6 rijders.
Beste Qual resultaat tot nu toe staat al vast, hopelijk geld het zelfde voor de uitslag.
Nette tijd hoor Brid...
Heb de auto van mezelf er niet voor kunnen zetten :(
Heb de auto's van Panter en mezelf keurig achter elkaar gezet op de grid, 6 en 7 (voorlopig)
Snap het niet echt, want DQP en afstelling waren prima, maar snelheid valt tegen. :?

Maar zal weer een spannende race worden! (heb nu 2 wagens i/d strijd)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

Start vanavond waarschijnlijk 3e of 4e (afhankelijk of die gast die nu achter mij staat, met 2 rondjes nog onder mijn tijd duikt). Beetje hetzelfde verhaal als afgelope race dus... Als ik hem uit rij, wordt het weer iets tussen 3 en 6... We zien wel :)

Nou het is vrijdag...om 3 uur begint mijn race. Ben heel erg benieuwd hoe het me af zal gaan. Hoop zo dat ik een goede strategie heb en niet ga uitvallen.

quote:
JesterRace schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 05:43:
Hmm beter vroeg dan te laat, ik ben ook nog op zoek naar een account-sitter. Ik ga van 1-29 augustus op vakantie met zeer beperkt tot geen internet :(.

Helaas zit daar ook een seizoens einde bij. Ik verwacht niet meer dan meedoen en een poging tot :) En me staff behouden :)

Stuur me een mail als je interesse hebt om mij van dienst te zijn :
leander apestaart mutsaers punt US
Het is maar zeer de vraag of Jon daaree akkoord gaat. Accountsitting is bedoeld voor 1-2 races, niet voor 8 ;)

ik ben eigenlijk ook nog een accountsitter nodig voor de races van 31 juli en 3 augustus. Ik vertrek op 27 juli dus die race kan ik nog wel voorbereiden maar die andere 2 wordt een probleem ben ik bang. Iemand zin om de leider in het kampioenschap van C4G2 deze 2 wedstrijden mee te laten doen, natuurlijk wordt er geen overwinning verwacht maar enkel meedoen is gewoon goed. ;)

F1Time - Wesley Jonker (C2G1)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws