Reg. datum: 09 augustus 2005
F1Time - Wesley Jonker (C2G1)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]F1Time - Wesley Jonker (C2G1)
Je hebt geld zatquote:Wes46 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:16:
ik ben echt dom. Ik had weer getest op het volgende circuit maar weer vergeten op te schrijven doordat ik het maandag en vandaag erg druk had. Wat dom, weer geld weggegooid![]()
Gast, waarom doe je nog steeds setup tune up? Daar heb je echt bizar weinig aan hoor!quote:Wes46 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:16:
ik ben echt dom. Ik had weer getest op het volgende circuit maar weer vergeten op te schrijven doordat ik het maandag en vandaag erg druk had. Wat dom, weer geld weggegooid![]()
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Grrrrrene wijzigde dit bericht 03-07-2007 22:26 (41%)
Imitation is the sincerest form of flattery
Hier ook, lijkt iets verandert te zijnquote:Grrrrrene schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:24:
Wow, mijn auto is nog bijna helemaal heelOp de remmen, hydraulics en suspension na is bijna alles wel boven 60-70%
Joss wijzigde dit bericht 03-07-2007 22:27 (10%)
jawel snap ik wel maar ik wil het maximum eruit proberen te halen. Zoals de race vandaag kwam ik niet verder dan 87%quote:Joss schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:23:
[...]
Gast, waarom doe je nog steeds setup tune up? Daar heb je echt bizar weinig aan hoor!Ga beter je motor/banden/aerodynamica testen! Je snapt inmiddels toch wel hoe DQP/setup werkt?
F1Time - Wesley Jonker (C2G1)
Dus je presteert liever op één circuit, dan je auto door te ontwikkelen om op álle circuits beter te presteren? Your choice/your lossquote:Wes46 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:26:
[...]
jawel snap ik wel maar ik wil het maximum eruit proberen te halen. Zoals de race vandaag kwam ik niet verder dan 87%
Grrrrrene wijzigde dit bericht 03-07-2007 22:33 (13%)
Ik heb eigenlijk wel een vraagje over "testen"quote:Grrrrrene schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:31:
Setup/tune-up is zo compleet zinloos. Ontwikkel liever je auto, volgend jaar heb je toch weer andere instellingen nodig door een andere driver en andere parts op je auto. Op termijn ben je veel sneller als je aerotests, powertests, reliabilitytests, tiretests e.d. doet. Het liefst die eerste soort, want de rest ben je aan het eind van het seizoen kwijt. 87% DQP is prima, zeker als beginner. Kijk voor de gein 's hoeveel C3'ers niet boven de 80% uitkomen qua gemiddelde.
In je fabriek/design. Aero-test levert resultaat op voor zowel Aerodynamica, als Frontwing, als Rearwing.quote:j1nx schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:43:
[...]
Ik heb eigenlijk wel een vraagje over "testen"
Als ik een engine test doe, dan kan ik een revisie toepassen
Als ik een banden test doe, dan kan ik een revisie toepassen
Maar waar zie ik de vooruitgang als ik een aerodynamiek test doe????
OK moet je hier dan ook design uren aan toe passen of is dit "bovenop"/"losstaand van" de design uren?quote:Joss schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:45:
[...]
In je fabriek/design. Aero-test levert resultaat op voor zowel Aerodynamica, als Frontwing, als Rearwing.
Bovenopquote:j1nx schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:13:
[...]
OK moet je hier dan ook design uren aan toe passen of is dit "bovenop"/"losstaand van" de design uren?
Grrrrrene wijzigde dit bericht 03-07-2007 23:33 (36%)
Angeloonie wijzigde dit bericht 03-07-2007 23:52 (45%)
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Had nog 2L over.... (moet niet té krap worden natuurlijk)quote:Grrrrrene schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:19:
Beide pitstops 1 liter benzine overen de race uitgereden met 4 liter over
Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 04-07-2007 00:38 (21%)
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open
Ik had hetzelfdequote:Angeloonie schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:35:
lap 16 uitgevallen met kapotte Suspension, die gewoon 91% was bij start van de race
DamnIn de practice van de nieuw race al fucking snel
Bijna een seconde sneller dan een coureur die afgelopen race veel en veel beter was
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Gebrek aan tijd. Tja, ik kan me het goed voorstellen want stiekem gaat er toch best wat tijd in F1Time zitten. Maar ik race vrolijk verderquote:andrestouwe schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:50:
[...]
Waarom kapt ie er mee dan? zo te zien ging het niet zo slecht tot de uitval, hij had de snelste ronde.(heb gekeken, buurjongen en maat van me rijden in die groep)
Een andere maat van me rijd in groep 23, en heeft nog nooit de finish gehaald, valt altijd uit (vaak vanaf een top 4 positie) , maar gaat stug door "het zal me lukken"
Engine efficiency is testen voor een lichtere engine met iets meer reliability, hij wordt niet krachtiger en krijgt volgensmij minder revs. Naar mijn weten kan je fuelconsumption niet testen, aangezien deze in textwaarden zijn weergegeven (ipv 2.225 bijvoorbeeld staat daar gewoon Low/Medium etc)quote:Grrrrrene schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:19:
Ik zie alleen niet zo wat het voordeel van verschillende dingen is. Zo kun je de fuel tank researchen, maar volgens de startpost wordt je motor daar zuiniger van. Terwijl je je motor ook op efficiency (fuel economy?) kunt testen, geloof ik.
Die is wel heel erg flauw... én gejat, 5 minuten na de race was er al eentje, maar met een andere foto. Anyway.quote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:56:
[...]
Had nog 2L over.... (moet niet té krap worden natuurlijk)
Edit: Kom net een briljante Cup-a-Soup reclame tegen met Albers, echt te mooi voor woorden.
Heb em op mn blog gezet: www.elskamp.org/blog
Een nieuwe wagen tijdens het testen heeft weinig nut...quote:daroy schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 08:44:
Wat is nu eigenlijk de verstandigst volgorde om te doen. Mijn race zit erop en bij in rondje 21 uitgevallen. Nu testen op een circuit voor de aerodynamica en dan de auto repareren? Of eerst repareren en dan testen?
Joss wijzigde dit bericht 04-07-2007 09:20 (30%)
Hmm, ik redeneerde dat dat wel zou moeten, maar blijkbaar kun je je designer jaren '50 techniek geven en kan hij (zij in mijn geval) daar na 50 rondjes testen een betere vleugel/aerokit uit halen dan je al had?quote:Joss schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:18:
[...]
Die is wel heel erg flauw... én gejat, 5 minuten na de race was er al eentje, maar met een andere foto. Anyway.
[...]
Een nieuwe wagen tijdens het testen heeft weinig nut...
Ik heb bijna op het punt gestaan ze er allemaal uit te gooien. Ik repareer eigenlijk nooit wat. Ik gebruik het, test er nog een keer mee en doe eventueel practise/warmup en vervang dan voor de Q alles door nieuwe onderdelen uit m'n factory (tenzij het echt amper beschadigd is). Inmiddels ga ik iets zuiniger om met mijn geld en repareer ik ook onderdelen met de 10 uur die ik te besteden hebquote:daroy schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:26:
Bedankt voor de tip Joss![]()
Denk wel dat ik toch meer dan 5 mechanics nodig heb om de auto goed te kunnen repareren. Die uren zijn zo op...Had uit kostenbesparing maar gekozen voor 5 maar ga toch maar voor de 10 denk ik. Dat baat zich toch wel uit.
Grrrrrene wijzigde dit bericht 04-07-2007 10:35 (31%)
Dat laatste betwijfel ik ook moet ik zeggen. Ik heb het een keer getest met een verschil van 4 efficiency, maar de setup veranderde niet. Misschien dat hij wel veranderde, maar zowel de Race weekend pagina, als de gewone setup pagina gaven dezelfde waarden aan. Ik denk dan ook dat de (optimale) setup vooraf bepaald wordt aan de hand van de beste onderdelen in je design, geen idee of het echt zo is. Ookal is het niet zo, een verschil van 5 efficiency zou nog geen 3 punten op de setup mogen schelen.quote:Grrrrrene schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:34:
[...]
Anyway: Ik test en practise altijd met oude onderdelen, tenzij ik iets net heb vervangen. Als ik een betere voorvleugel in m'n factory heb liggen, bijvoorbeeld met eff. 64%, terwijl er nog een met 58% op mijn auto zit, vervang ik die wel, omdat daarmee je setup anders wordt (volgens mij)
Joss wijzigde dit bericht 04-07-2007 10:41 (27%)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus