Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:21:
OMG, Ryan is aan het practisen, anderhalf uur voor de race 8)7 Hij staat 7e momenteel met 20 practiserondjes gereden.
Ja, die drijft het lekker tot het uiterste. René zit nu te vloeken achter zn PC (incluis Luuk_Luchtloper)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Nah, ik had eigenlijk wel verwacht dat hij het nog zou proberen, maar ik snap niet waarom dat nou 2 uur voor de race moet? Sowieso vind ik het niet echt eerlijk dat sommigen meteen al kwalificeren, direct na de race en dat anderen daardoor wat WU of Q-laps besparen omdat ze toch al goed genoeg rijden. Ik weet het: ik hoef niet direct te kwalificeren, maar zo gaat het in de echte F1 ook niet: je rijdt eerst wat rondjes en kijkt dan pas wat de rest doet. Nu heb je dagenlang de tijd om na te denken en te analyseren voor je zelf wat doet.

Naja, niet geheel onverwacht: 13e. Hij heeft een nette 2e tijd neergezet, .3s achter de nummer 1. Oh well, zal wel een 3-stopper zijn, maar dat blijkt vanavond wel.

Grrrrrene wijzigde dit bericht 03-07-2007 17:31 (13%)

Imitation is the sincerest form of flattery

Moge de kracht met je zijn...

quote:
Joss schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:23:
[...]

Ja, die drijft het lekker tot het uiterste. René zit nu te vloeken achter zn PC (incluis Luuk_Luchtloper)
Grrr.... damn, hij kwam, hij practiste en hij pleurde hem voor me op de grid... :(
Enne Grrrrrene, ik vrees nog dat ie op een 2 stopper staat ook (hoop op een 3 stopper, dan maak ik nog wat kans met mn 2 stopper)

Edit: Zeg Joss, jij nog niet eens op IRC joh

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 03-07-2007 18:16 (5%)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Reg. datum: 02 maart 2006

quote:
Sempy schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:21:
De race in C4G18 is een leuke race voor de banden, na 12 rondjes al drie klapbanden. Temperatuur is met 32 graden wellicht niet echt bandvriendelijk, maar dit is wel heel erg. Nu maar hopen dat mijn banden het wat langer houden.
Je banden hebben het langer uitgehouden, net als die van mij.
Was een leuke race, dankzij dat ik iets te hard over de kebs ging kwam je dicht in de buurt. Wel gaaf hoor, elkaar bijde 2 keer gepasseerd in de laatste 2 ronden. Echter won ik wel op nippertje, komt weinig voor in het echt, zo spannend :)

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:26:
Nah, ik had eigenlijk wel verwacht dat hij het nog zou proberen, maar ik snap niet waarom dat nou 2 uur voor de race moet? Sowieso vind ik het niet echt eerlijk dat sommigen meteen al kwalificeren, direct na de race en dat anderen daardoor wat WU of Q-laps besparen omdat ze toch al goed genoeg rijden. Ik weet het: ik hoef niet direct te kwalificeren, maar zo gaat het in de echte F1 ook niet: je rijdt eerst wat rondjes en kijkt dan pas wat de rest doet. Nu heb je dagenlang de tijd om na te denken en te analyseren voor je zelf wat doet.

Naja, niet geheel onverwacht: 13e. Hij heeft een nette 2e tijd neergezet, .3s achter de nummer 1. Oh well, zal wel een 3-stopper zijn, maar dat blijkt vanavond wel.
Oneerlijk is het niet. Iedereen kan dat doen (alleen is het voordeel weg als iedereen het doet) en hij neemt een risico (wat als zijn computer/internetverbinding of de site het even niet doet?)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

FC Strijen

quote:
Marzman schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 18:36:
[...]

Oneerlijk is het niet. Iedereen kan dat doen (alleen is het voordeel weg als iedereen het doet) en hij neemt een risico (wat als zijn computer/internetverbinding of de site het even niet doet?)
Ondanks dat, ben 'ook' ik er voor om kwalificatie-tijden te verbergen.

Reg. datum: 06 december 2000

Helaas, mijn teammaatje stopt met het spel en deze race ging ook al niet te best :'( Zat er finaal naast met mijn pitstop strategie. En in de 28e lap: "car leaves the track rolls and crashes into the wall, your driver is hurt". Jammer want ik stond wel 2e op de grid... Volgende race beter.

Volgende week dinsdag is mijn laatste race, dan ga ik op vakantie en mis ik 3 races. Aangezien er geen vakantiemode inzit... zoek ik een vrijwilliger uit C4 die mijn account wil beheren voor 3 races. (nadat ik toestemming heb gevraagd aan 1 van de F1Time admins ofc.)

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Joss schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 18:47:
[...]

Ondanks dat, ben 'ook' ik er voor om kwalificatie-tijden te verbergen.
Ik vind dat het er bij hoort. Als mensen de tijd hebben, of het er voor over hebben tot het laatste moment te wachten dan kan dit voordeel opleveren. Persoonlijk heb ik het er niet voor over (het is tenslotte maar een spelletje ;)) maar ik ga ook niet als eerste de baan op voor de vrije training zodat ik een beetje kan zien waar ik terecht kom.
Schumager heeft in het verleden ook wel eens zitten wachten in de pitstraat, kijkend op een monitor naar de qualificatietijden van zijn concurrenten. Met de huidige regels is dat minder zinvol, maar F1time maakt gelukkig geen gebruik van de huidige regels (dan zouden we bijvoorbeeld harde en zachte banden moeten gebruiken en allemaal dezelfde bandenleverancier hebben).
quote:
Stealth2000 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:00:
Helaas, mijn teammaatje stopt met het spel en deze race ging ook al niet te best :'( Zat er finaal naast met mijn pitstop strategie. En in de 28e lap: "car leaves the track rolls and crashes into the wall, your driver is hurt". Jammer want ik stond wel 2e op de grid... Volgende race beter.

Volgende week dinsdag is mijn laatste race, dan ga ik op vakantie en mis ik 3 races. Aangezien er geen vakantiemode inzit... zoek ik een vrijwilliger uit C4 die mijn account wil beheren voor 3 races. (nadat ik toestemming heb gevraagd aan 1 van de F1Time admins ofc.)
Ik ging wel lekker (teammaatje ging nog beter, maar dat doet hij elke race ;)) maar op het einde kreeg ik weer technische problemen. Dit keer was de airodynamica kapot, volgens mij zit er een saboteur in mijn team ;)

Marzman wijzigde dit bericht 03-07-2007 19:11 (33%)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Have Fun in Hell
Reg. datum: 24 februari 2003

quote:
Marzman schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:10:
Ik ging wel lekker (teammaatje ging nog beter, maar dat doet hij elke race ;)) maar op het einde kreeg ik weer technische problemen. Dit keer was de airodynamica kapot, volgens mij zit er een saboteur in mijn team ;)
Je hebt wss die gast van Ferrari in je team :P

De boer dat is de kerel...

quote:
Stealth2000 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:00:

Waarom kapt ie er mee dan? zo te zien ging het niet zo slecht tot de uitval, hij had de snelste ronde.(heb gekeken, buurjongen en maat van me rijden in die groep)
Een andere maat van me rijd in groep 23, en heeft nog nooit de finish gehaald, valt altijd uit (vaak vanaf een top 4 positie) , maar gaat stug door "het zal me lukken" |:(

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Nu al een race verslag :(
Start ging lekker en de 18e plaats werd behouden, totdat mijn driver het nodig vond om 4 man voorbij te laten gaan. Gelukkig werd hij een paar ronde later weer waker en klom hij terug naar een 16 plaats waarna het weer tijd was voor een pitstop, waarna er tijd werd gewonnen op de 2 stoppers.
Net toen alles goed leek te gaan en de 14e plaats was bemachtigd kwam de verdomde pechduivel die me trakteerde op een defecte Fuel injection :(

De race had potentie voor een leuke resultaat van rond de 12 plaats, maar helaas weer die verdomde defectenten. Zal mijn seizoen ff opsommen Gearbox, fuel,hydrolic, engine, finish, finish, engine.
Gewoon meer dan 50% van de races genaaid door een random defect, word er gek van.
DQP ligt altijd netjes rond de 90% en engine rev altijd rond de 95.

Weet dat de eerste 3 races er nog wat getweaked werd aan de race engine, maar vind het niet kunnen dat ik zou vaak uit val, zal wel een van de geluksvogels zijn die iedere keer net weer geselecteerd word voor een malfunction :/

hmmm....team genoot heeft eindelijk eens een redelijke race gereden met een +6 resultaat ten opzichte van zijn qual.
Normaal verloor ie altijd bergen met tijd aan zijn zachte bandje :)

brid wijzigde dit bericht 03-07-2007 20:34 (8%)

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

Reg. datum: 09 augustus 2005

oei, dit wordt een hele zware race. Ik lig na 3 rondjes al 21sec achter op me teamgenoot die normaal altijd 3e worden van de 3 8)7 . Me teamgenoot ligt nu dus ook eerste maar volgens mij staat die op intermediates, ik sta op droogweer banden maar hij was in de droge kwalificatie maar iets langzamer dan mij. De andere rijder weet ik niet zeker maar die moet wel op droogweerbanden staan aangezien die 3sec sneller was in de kwalificatie maar nu rijd hij nog 4sec per ronde sneller dan mij. Nee, deze race ga ik zo niet winnne :(

Wordt 1-2tje voor het team, de amerikaan die 2e lag is uitgevallen door te weinig brandstof :9

Wes46 wijzigde dit bericht 03-07-2007 20:33 (8%)

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

Tim M.

Kort race verslag:

Race ging super. Eindelijk kon m'n driver weer eens op de baan blijven, en dat betaalde zich uit. Race gewonnen met 55 seconde voorsprong, en doordat Nr1 een z'n engine in rook heeft laten opgaan, sta ik nu op plek numero uno in C3G8!

Zou me wat zijn, gelijk van C3 naar C2... :D
Have Fun in Hell

Korte vraag, hoelang gaan soft banden mee bij een temperatuur van 42°C??

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
nvidia schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:53:
Veel korter dan jij zou willen ;)

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

FC Strijen

quote:
nvidia schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:53:
We smijten hier niet zo graag met die data, maar ik kan je vertellen dat je moet rekenen op veel stops.... Véél stops. :P

Reg. datum: 01 juli 2001

Wat een k*t race, had ik net een nieuwe revisie van mn motor geïnstalleerd ... krijg ik voor het eerst te maken met een geplofte motor :(

Op naar de volgende race dan maar ...

F1Time C2G2

Reg. datum: 08 mei 2007

quote:
Joss schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:58:
[...]

We smijten hier niet zo graag met die data, maar ik kan je vertellen dat je moet rekenen op veel stops.... Véél stops. :P
Ik had een keer mediums met 47 graden, dat was al geen goed idee kwam ik achter...

Have Fun in Hell

quote:
Joss schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:58:
[...]

Dus ik vermoed 5 stops, heb ik al mee gewonnen dat is het niet! Maar ik denk toch voor mediums te gaan.

nvidia wijzigde dit bericht 03-07-2007 21:14 (6%)

ik heb het, in mijn ogen, onmogelijke gedaan. Ik lag na 19 rondjes al 1min 48sec achter op de 1e. Na de eerste pitstops lag ik nog 1min 23sec achter. We stonden allebei op een 1-stopper. 2 rondjes voor het einde lag ik 1min 30sec achter. Krijgt hij exploderende banden. Moest hij ruim een halve ronde met die banden rijden waardoor ik erg veel tijd kon winnen + hij moest een ongeplande pitstop doen. Dit leverde mij alsnog de overwinning op :+ _/-\o_ 8)

Ik zie net dat 1 bocht voor het einde, de concurrent zijn motor heeft opgeblazen. Vast uit woede :P , maar ik vraag me af of dat ook gebeurt was wanneer zijn banden niet kapot waren gegaan...dan stond ik helemaal raar te kijken.

Dit betekent gelijk mijn 6e overwinning op rij :o :*) . In de tussenstand van meeste overwinningen op rij op dit moment stond ik 2e kijken of ik nu eerste sta. In dezelfde tussenstand maar dan allertijden stond ik 51e ben vast wel wat plekjes geklommen 8)

Have Fun in Hell

als je daar van mazel spreekt, dan heb jij het zeker!

quote:
nvidia schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:34:
als je daar van mazel spreekt, dan heb jij het zeker!
mazzel hoezo :+ 8)7 :9

De boer dat is de kerel...

Houston, we've got a problem..., ehh, I mean we have lost control.... :N ...in leidende positie.. :X

Ik zoek de functie in the office om m'n rijder een pak op z'n sodemieter te geven.... |:(

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

quote:
andrestouwe schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:41:
Houston, we've got a problem..., ehh, I mean we have lost control.... :N ...in leidende positie.. :X

Ik zoek de functie in the office om m'n rijder een pak op z'n sodemieter te geven.... |:(
ik zoek de functie om hem erg te belonen, maar dat wat jou is overkomen is wel erg zuur ja :X

FC Strijen

Race verslagje.

Gestart als 4e, best redelijk met 2 gasten voor me die een stop meer deden (achteraf). Bij de start 1 van die 2 ingehaald en naar 3 geklommen, maar toen kwam de welbekende dip. 67 ronden lang te langzaam gereden en zo dus van 3 terug gevallen naar 5 en even later naar 6. Toen gingen de 3-stoppers naar binnen en schoof ik tijdelijk op naar 4. Mijn eerste pitstop zorgde ervoor dat ik terug viel naar 6. Een tiental ronden later lag ik weer 5e en kwamen de 3-stoppers weer binnen. Ik lag weer even 4e tot mijn stop: terug naar 5.

Na mijn stop waren er nog 21 ronden te gaan en ik had 10 seconde achterstand op de #4. Ik zag echter dat ik dit gat aan het dichten was en 6 ronden voor het eind was het nog maar 3 seconde, alwaar ik mijn boostlap nog in het verschiet had. Ik wist dat ik 4e ging worden en misschien nog wel 3e. Helaas kwam dat laatste niet uit, mede omdat de leider mij had gelapt. Maar toch vierde geworden, 'naar omstandigheden' niet slecht.

Op naar Monaco!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: