Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #4
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicZatten er maar 30s achter
Wel gelukkig net genoeg uitvallers
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16
Imitation is the sincerest form of flattery
Startte van af pole. Maar had een 3 stopper geplanned, het rest van het veld liet ik aardig achter me liggen maar de nummer 2 bleef 1 sec achter me en hij was op een 2 stopper.
Na mijn 2e pitstop reed ik dus 2e (+10 sec) en zag mijn overwinning al verdwijnen maar gelukkig kreeg zijn coureur een klein ongelukje
Heb trouwens grootte problemen met de DQP op SPA. Heb nu 74% hoop dat het genoeg is.
F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)
Hate to trash your party, maar track-record was vorige race al aangescherpt door een C1 rijder, alleen nog niet geupdate...quote:Requiem19 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:11:
Revs een klein beetje teruggeschroefd voor deze race en hoppa, weer gewonnen, iedereen op een rondje gezet en een nieuw track-record. Ik weet niet wat ik heel goed, maar ik doe iets precies goed geloof ik.
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Reg. datum: 11 oktober 2006
Starzz , White Ztarz (208607)
Mensen kunnen je een aanbieding doen als je in je team willen, dan kun jij de beste aanbieding accepteren.
Imitation is the sincerest form of flattery
Reg. datum: 11 oktober 2006
Bommie ingame (met hoofdletter)
bixbom wijzigde dit bericht 24-07-2007 23:38 (49%)
Starzz , White Ztarz (208607)
Op deze manier tellen jullie punten in een teamklassement (los van je individuele score) en daarmee krijg je prijzengeld.
Aanrader is om de OP eens goed te lezen en de guide op F1Time...
Edit: Kan alleen binnen je eigen groep...
Mss handig om je naam in F1Time te melden en de klasse en groep waarin je rijd...
Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 24-07-2007 23:37 (11%)
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Nog 1 zo'n race en ik kan promotie wel vergeten.... vooral als je ziet dat mijn concurrenten bijna de helft minder uitvallen.......
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Ik moet de laatste races nu nog gaan uitkijken voor m'n tweede plek, een italiaan heeft het spelletje doorgekregen en komt met winst in 3 van de 4 laatste races aardig dicht bij.
Reg. datum: 30 juli 2003
de punten verdeling laten we uitrekenen door de computer dus daar kan geen verschil in zitten
www.studiesucces.nl
Gister weer netjes 5e geworden. Strategie was vrij standaard maar opnieuw voldoende. Sorry dat ik niet uitviel Grrrrrene
Die roemeen heeft het goed uitgekiend deze race. Prima race van zijn kant. En daarom ook verdiend gewonnen. Ben benieuwd of hij het je nog moeilijk gaat maken Luuk. Want in deze staat kan hij het je toch nog lastig maken.
Maar overweeg je misschien niet om toch gewoon in c3 te blijven?: Ik bedoel volgend seizoen kan je natuurlijk ook voor het kampioenschap gaan, of een poging tot. En ben ik natuurlijk me teammie niet kwijt
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Reg. datum: 02 maart 2006
Het stomme van alles, de nummers 1,2 en 4 die in dezelfde ronde uitvielen waren de eerste 3 in het algemeen klassement. Nu inmiddels niet meer, maar ben wel blij dat ik de laatste van de 3 was die uitvielquote:Sempy schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 08:43:
Wat een pechrace weer gisteren, ik rij tm zes ronde voor het einde aan een stuk aan de leiding en dan blaast m'n motor zich op. Revs niet hoger dan anders dus gewoon pech. Het vreemde is dat in dezelfde ronde ook de nummer 2 en 4 op de baan hun motor opbliezen.![]()
Ik moet de laatste races nu nog gaan uitkijken voor m'n tweede plek, een italiaan heeft het spelletje doorgekregen en komt met winst in 3 van de 4 laatste races aardig dicht bij.
Word nog spannend tussen ons vermoed ik, je hebt maar 8 punten achter op mij dus kampioenschap nog niet verspeeld
Volgens mij zat ik daar met een paar duizendsten onder. 1.06.4 nog wat had hij toch?quote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:02:
[...]
Hate to trash your party, maar track-record was vorige race al aangescherpt door een C1 rijder, alleen nog niet geupdate...
Edit: ik lees 't op 't forum, 1,5 seconden te langzaam
Requiem19 wijzigde dit bericht 25-07-2007 08:57 (8%)
Dat blijft idd spannend tot de laatste race. Hopelijk finishen we allebei gewoon alle races, lijkt me namelijk niet leuk om door een random blowup zoals gisteren het kampioenschap te winnen/verliezen.quote:Joane schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 08:47:
[...]
Het stomme van alles, de nummers 1,2 en 4 die in dezelfde ronde uitvielen waren de eerste 3 in het algemeen klassement. Nu inmiddels niet meer, maar ben wel blij dat ik de laatste van de 3 was die uitviel
Word nog spannend tussen ons vermoed ik, je hebt maar 8 punten achter op mij dus kampioenschap nog niet verspeeld
Omdat je in principe niks kan winnen bij DQP->DRP, jij hebt dus pure mazzel gehad. Waarschijnlijk heeft dat excelletje je (overgebleven) punten at random verdeeld en viel dat erg goed uit. Ik zeg; lucky bastard, maar zal volgende keer toch maar voor een betere DQP zorgenquote:De mosselman schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 08:45:
Hoe kan het dat terwijl ik en een maat dezelfde DRQ>DRP verdeling hebben d.m.v. een excel bestandje .. dat ik van 80% DRQ naar 97% DRP ga en hij op hetzelfde (91%) blijft zitten ??
de punten verdeling laten we uitrekenen door de computer dus daar kan geen verschil in zitten
Mijn DRP was 98%, had 3 punten over, dus zo'n beetje maximaal haalbare denk ik.
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
de overgebleven punten (3) had ik niet meegenomen in de te verdelen punten ... dus dat at random lijkt mij dan nietquote:Joss schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:26:
[...]
Omdat je in principe niks kan winnen bij DQP->DRP, jij hebt dus pure mazzel gehad. Waarschijnlijk heeft dat excelletje je (overgebleven) punten at random verdeeld en viel dat erg goed uit. Ik zeg; lucky bastard, maar zal volgende keer toch maar voor een betere DQP zorgen
daarom had ik in principe ook 80% DRP moeten hebben in mijn ogen
www.studiesucces.nl
Ik denk dat je omrekenmethode niet klopt, en dat je deze keer toevallig geluk hebt gehad. Mijn DRP verschilt nooit meer dan 5 % van mijn DQP. Meestal is hij net 2 of 3 % hoger gek genoeg.quote:De mosselman schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:54:
[...]
de overgebleven punten (3) had ik niet meegenomen in de te verdelen punten ... dus dat at random lijkt mij dan niet
daarom had ik in principe ook 80% DRP moeten hebben in mijn ogen
de omreken methode is bij mijn maat precies hetzelfde (exact dezelfde excel sheet) en bij hem klopte het wel .. zat met DQP rond de 90 en DRP ook ... dat is nu juist het rarequote:Requiem19 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:57:
[...]
Ik denk dat je omrekenmethode niet klopt, en dat je deze keer toevallig geluk hebt gehad. Mijn DRP verschilt nooit meer dan 5 % van mijn DQP. Meestal is hij net 2 of 3 % hoger gek genoeg.
www.studiesucces.nl
Warmup resultaat invullen, verdeling van de stints en m'n dqp invullen en hij kotst zo de rest uit.
Reken fouten zijn dan uitgesloten. Enige wat verkeerd kan gaan is dat je verkeerde waardes invult
brid wijzigde dit bericht 25-07-2007 10:42 (21%)
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16
Home sweet home. Zandvoort vrijdag.
P gedaan en kwa DQP zit het wel goed. Alleen car-setup moet ik nog aanscherpen met Luuk zijn hulp. Heb wel vertrouwen dat deze race goed gaat verlopen mits er niks raars gebeurd.
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Gaarne een reactie hier of naar mijn mail leander APESTAART mutsaers.us
Periode 1-8 tot 29-8
JesterRace wijzigde dit bericht 25-07-2007 12:08 (3%)
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Wat is een tijdje...quote:JesterRace schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:50:
Nadat multiplayer kevin vn de aardbodem verdwenen is ben ik opnieuw op korte termijn op zoek naar een account sitter voor de race in augustusok heb ik van John Payton ervoor gehad zoek dus alleen iemand die graag een tijdje voor mij aan wat races me kan doen.
Gaarne een reactie hier of naar mijn mail leander APESTAART mutsaers.us
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last