Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #4

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:07:
[...]

Nee, want de timeout treedt serverside op, dus tenzij je die kunt manipuleren kun je dat wel vergeten ;)
Ik ken nog wel een truuk met het dopje van een balpen en een F5 toets op een zware pagina ;)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Yeah m'n eerste puntje, hopelijk volgen er nog een paar. Goede race van Grrene en Geepee.
Zatten er maar 30s achter :p

Wel gelukkig net genoeg uitvallers

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Ik vrees dat GeePee, jij en ik voor dezelfde punten gaan strijden :P

Imitation is the sincerest form of flattery

Tweaker in Dublin

Vandaag weer een perfecte race voor mij.
Startte van af pole. Maar had een 3 stopper geplanned, het rest van het veld liet ik aardig achter me liggen maar de nummer 2 bleef 1 sec achter me en hij was op een 2 stopper.
Na mijn 2e pitstop reed ik dus 2e (+10 sec) en zag mijn overwinning al verdwijnen maar gelukkig kreeg zijn coureur een klein ongelukje :D en toch nog 1ste geworden!

Heb trouwens grootte problemen met de DQP op SPA. Heb nu 74% hoop dat het genoeg is.

F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)

Moge de kracht met je zijn...

quote:
Requiem19 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:11:
Revs een klein beetje teruggeschroefd voor deze race en hoppa, weer gewonnen, iedereen op een rondje gezet en een nieuw track-record. Ik weet niet wat ik heel goed, maar ik doe iets precies goed geloof ik :).
Hate to trash your party, maar track-record was vorige race al aangescherpt door een C1 rijder, alleen nog niet geupdate...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Reg. datum: 11 oktober 2006

Hoe kan je btw een team maat krijgen ? automatisch toegewezen ? want iedereen praat over teammaten (krijg binnen 24 uur team dus)

Starzz , White Ztarz (208607)

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Het was opzich handig geweest als je een teammaat had gevonden voor je een team startte, want iedereen doet dat ongeveer en zo geeft iedereen 5M uit aan een team, terwijl de helft maar een team hoeft aan te maken en de andere helft kan dan joinen ;)

Mensen kunnen je een aanbieding doen als je in je team willen, dan kun jij de beste aanbieding accepteren.

Imitation is the sincerest form of flattery

Reg. datum: 11 oktober 2006

Iemand hier nog team starten :D of waar ik kan joinen :D

Bommie ingame (met hoofdletter)

bixbom wijzigde dit bericht 24-07-2007 23:38 (49%)

Starzz , White Ztarz (208607)

Moge de kracht met je zijn...

Ik denk dat hij bedoeld dat hij zich net heeft aangemeld bij F1Time Grrrrene. Je krijg je eigen team idd in 24u toegewezen. Het hele teammaat gebeuren slaat op het vormen van 2-tallen. 1 iemand begint een team (zoals Grrrene hierboven uitlegd) en een ander persoon kan dan een bod doen om samen te werken.
Op deze manier tellen jullie punten in een teamklassement (los van je individuele score) en daarmee krijg je prijzengeld.

Aanrader is om de OP eens goed te lezen en de guide op F1Time...

Edit: Kan alleen binnen je eigen groep...
Mss handig om je naam in F1Time te melden en de klasse en groep waarin je rijd...

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 24-07-2007 23:37 (11%)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

De boer dat is de kerel...
Reg. datum: 01 augustus 2002

Mijn racereports beginen op elkaar te lijken... WEER een uitval :( En dat in leidende positie met de nummer 2 op bijna een ronde. Als het zo doorgaat wordt het moeilijk om gemotiveerd te blijven zeg, kolere. DRP 98%, auto 100% , Revs 95% en overtaking/blocking 50/50(ben je niet nodig als je vanaf het begin de rest zo'n beetje zoek rijd :7 ) Deze keer vond iemand het leuk me te laten uitvallen met een hydraulics problem |:(
Nog 1 zo'n race en ik kan promotie wel vergeten.... vooral als je ziet dat mijn concurrenten bijna de helft minder uitvallen.......

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

Wat een pechrace weer gisteren, ik rij tm zes ronde voor het einde aan een stuk aan de leiding en dan blaast m'n motor zich op. Revs niet hoger dan anders dus gewoon pech. Het vreemde is dat in dezelfde ronde ook de nummer 2 en 4 op de baan hun motor opbliezen. 8)7

Ik moet de laatste races nu nog gaan uitkijken voor m'n tweede plek, een italiaan heeft het spelletje doorgekregen en komt met winst in 3 van de 4 laatste races aardig dicht bij.

Hoe kan het dat terwijl ik en een maat dezelfde DRQ>DRP verdeling hebben d.m.v. een excel bestandje .. dat ik van 80% DRQ naar 97% DRP ga en hij op hetzelfde (91%) blijft zitten ??

de punten verdeling laten we uitrekenen door de computer dus daar kan geen verschil in zitten

www.studiesucces.nl

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

Tjah dat uitvallen hoort er nu eenmaal bij. Bij de 1 meer dan der ander...

Gister weer netjes 5e geworden. Strategie was vrij standaard maar opnieuw voldoende. Sorry dat ik niet uitviel Grrrrrene ;) Had je dat puntje op kunnen leveren.

Die roemeen heeft het goed uitgekiend deze race. Prima race van zijn kant. En daarom ook verdiend gewonnen. Ben benieuwd of hij het je nog moeilijk gaat maken Luuk. Want in deze staat kan hij het je toch nog lastig maken.

Maar overweeg je misschien niet om toch gewoon in c3 te blijven?: Ik bedoel volgend seizoen kan je natuurlijk ook voor het kampioenschap gaan, of een poging tot. En ben ik natuurlijk me teammie niet kwijt :P

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Reg. datum: 02 maart 2006

quote:
Sempy schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 08:43:
Wat een pechrace weer gisteren, ik rij tm zes ronde voor het einde aan een stuk aan de leiding en dan blaast m'n motor zich op. Revs niet hoger dan anders dus gewoon pech. Het vreemde is dat in dezelfde ronde ook de nummer 2 en 4 op de baan hun motor opbliezen. 8)7

Ik moet de laatste races nu nog gaan uitkijken voor m'n tweede plek, een italiaan heeft het spelletje doorgekregen en komt met winst in 3 van de 4 laatste races aardig dicht bij.
Het stomme van alles, de nummers 1,2 en 4 die in dezelfde ronde uitvielen waren de eerste 3 in het algemeen klassement. Nu inmiddels niet meer, maar ben wel blij dat ik de laatste van de 3 was die uitviel :p
Word nog spannend tussen ons vermoed ik, je hebt maar 8 punten achter op mij dus kampioenschap nog niet verspeeld ;)

Tim M.

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:02:
[...]

Hate to trash your party, maar track-record was vorige race al aangescherpt door een C1 rijder, alleen nog niet geupdate...
Volgens mij zat ik daar met een paar duizendsten onder. 1.06.4 nog wat had hij toch?

Edit: ik lees 't op 't forum, 1,5 seconden te langzaam ;)

Requiem19 wijzigde dit bericht 25-07-2007 08:57 (8%)

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Joane schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 08:47:
[...]

Het stomme van alles, de nummers 1,2 en 4 die in dezelfde ronde uitvielen waren de eerste 3 in het algemeen klassement. Nu inmiddels niet meer, maar ben wel blij dat ik de laatste van de 3 was die uitviel :p
Word nog spannend tussen ons vermoed ik, je hebt maar 8 punten achter op mij dus kampioenschap nog niet verspeeld ;)
Dat blijft idd spannend tot de laatste race. Hopelijk finishen we allebei gewoon alle races, lijkt me namelijk niet leuk om door een random blowup zoals gisteren het kampioenschap te winnen/verliezen.

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
De mosselman schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 08:45:
Hoe kan het dat terwijl ik en een maat dezelfde DRQ>DRP verdeling hebben d.m.v. een excel bestandje .. dat ik van 80% DRQ naar 97% DRP ga en hij op hetzelfde (91%) blijft zitten ??

de punten verdeling laten we uitrekenen door de computer dus daar kan geen verschil in zitten
Omdat je in principe niks kan winnen bij DQP->DRP, jij hebt dus pure mazzel gehad. Waarschijnlijk heeft dat excelletje je (overgebleven) punten at random verdeeld en viel dat erg goed uit. Ik zeg; lucky bastard, maar zal volgende keer toch maar voor een betere DQP zorgen ;)

Mijn DRP was 98%, had 3 punten over, dus zo'n beetje maximaal haalbare denk ik.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

quote:
Joss schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:26:
[...]

Omdat je in principe niks kan winnen bij DQP->DRP, jij hebt dus pure mazzel gehad. Waarschijnlijk heeft dat excelletje je (overgebleven) punten at random verdeeld en viel dat erg goed uit. Ik zeg; lucky bastard, maar zal volgende keer toch maar voor een betere DQP zorgen ;)
de overgebleven punten (3) had ik niet meegenomen in de te verdelen punten ... dus dat at random lijkt mij dan niet :?

daarom had ik in principe ook 80% DRP moeten hebben in mijn ogen

www.studiesucces.nl

Tim M.

quote:
De mosselman schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:54:
[...]

de overgebleven punten (3) had ik niet meegenomen in de te verdelen punten ... dus dat at random lijkt mij dan niet :?

daarom had ik in principe ook 80% DRP moeten hebben in mijn ogen
Ik denk dat je omrekenmethode niet klopt, en dat je deze keer toevallig geluk hebt gehad. Mijn DRP verschilt nooit meer dan 5 % van mijn DQP. Meestal is hij net 2 of 3 % hoger gek genoeg.
quote:
Requiem19 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:57:
[...]

Ik denk dat je omrekenmethode niet klopt, en dat je deze keer toevallig geluk hebt gehad. Mijn DRP verschilt nooit meer dan 5 % van mijn DQP. Meestal is hij net 2 of 3 % hoger gek genoeg.
de omreken methode is bij mijn maat precies hetzelfde (exact dezelfde excel sheet) en bij hem klopte het wel .. zat met DQP rond de 90 en DRP ook ... dat is nu juist het rare

www.studiesucces.nl

Tim M.

Of dat is ook puur toeval, of jij hebt toevallig last gehad van een anomalie. Ik zou dezelfde sheet deze race weer gebruiken en eens kijken wat dan de uitkomsten zijn. Zelf doe ik alles nog ouderwets met de windows calculator en een briefje papier ;) Kost me elke race ff 5 minuutjes, maar heeft ook zo z'n charmes.
Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Sheets zijn beter dan met de hand. Voor de race settings ben ik denk 2 minuten bezig.
Warmup resultaat invullen, verdeling van de stints en m'n dqp invullen en hij kotst zo de rest uit.
Reken fouten zijn dan uitgesloten. Enige wat verkeerd kan gaan is dat je verkeerde waardes invult

brid wijzigde dit bericht 25-07-2007 10:42 (21%)

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

AA plz

Ik ben dan weer te lui om zo'n sheet in elkaar te bouwen :P Doe het dus weer met de hand ghehe.

Home sweet home. Zandvoort vrijdag.

P gedaan en kwa DQP zit het wel goed. Alleen car-setup moet ik nog aanscherpen met Luuk zijn hulp. Heb wel vertrouwen dat deze race goed gaat verlopen mits er niks raars gebeurd.

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Car Modeller

Nadat multiplayer kevin vn de aardbodem verdwenen is ben ik opnieuw op korte termijn op zoek naar een account sitter voor de races in augustus :) ok heb ik van John Payton ervoor gehad zoek dus alleen iemand die graag een tijdje voor mij aan wat races me kan doen.

Gaarne een reactie hier of naar mijn mail leander APESTAART mutsaers.us

Periode 1-8 tot 29-8

JesterRace wijzigde dit bericht 25-07-2007 12:08 (3%)

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

AA plz

quote:
JesterRace schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:50:
Nadat multiplayer kevin vn de aardbodem verdwenen is ben ik opnieuw op korte termijn op zoek naar een account sitter voor de race in augustus :) ok heb ik van John Payton ervoor gehad zoek dus alleen iemand die graag een tijdje voor mij aan wat races me kan doen.

Gaarne een reactie hier of naar mijn mail leander APESTAART mutsaers.us
Wat is een tijdje...

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: