quote:
daroy schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:18:
Even een klein vraagje tussendoor. Ik heb opzich wel intresse om hier aan mee te doen maar vraag me af of je de gehele race achter je pc moet zitten? Ik heb elke dag wel de tijd om ff aandacht eraan te schenken maar zo'n hele race wordt moeilijk ivm het werk.
De race is meestal 's avonds, maar het heeft totaal geen zin hem live te volgen (behalve voor de fun natuurlijk, maar het resultaat staat aan het begin al vast, dus of je nu kijkt of niet: het verandert niks).
quote:
3xNix schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:16:
Weet niet precies waar het aan ligt, maar het blijkt dat sommige mensen in C3 toch wel HEEEL erg snel zijn.
In G10 zijn 2 gasten bijna 2.5sec sneller dan het hele veld, is dat driver? of gewoon erg dikke upgrades op auto?
Omdat ik vorrig seizoen 3 races heb kunnen doen, heb ik geen optie op een gekozen driver gehad en loop ik redelijk wat achter op auto ontwikkeling... maar 2.5 sec is toch wel erg veel
Gelukkig is het meerendeel van C3G10 ook afkomstig uit mijn oude C4, dus hebben we dat allemaal niet.
Misschien dat ze uit C2 komen of inderdaad een goede coureur hebben? Ik weet ook niet hoeveel dat uitmaakt om een goede coureur te hebben. Ik vind het alleen zo jammer dat je motivatie zo langzaam stijgt. Ik heb 2 races gemist en had daardoor een motivatie van 1. Inmiddels is dat zo'n 27, maar volgens een topic op het forum van F1Time betekent dat dat ik alle skills van m'n driver met 0,27 moet vermenigvuldigen

Geen wonder dat m'n coureur niet kan racen

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:55:
[...]
Denk wel dat ik nog voor je kom te staan, maar je staat wel netjes hoor. Vóór die 2 Roemenen, die niet langzaam zijn, en voor die Brit die ook meestal wel redelijk kwalificeerd (voordat ie het vaak verprutst in de race).
Ja, ik zat al even te kijken hoe goed degenen zijn waar ik voor sta en ik ben best tevreden voorlopig. Als ik de race uit mag rijden (*duimt*) heb ik best kans om 's een puntje te pakken.
quote:
Valt me sowieso op dat er veel mensen in onze groep heel snel in de Q zijn, maar in de race heel erg tegenvallen. Kijk maar eens naar hoeveel plaatsen winst/verlies overzicht...
Ja, dat heb ik dus ook en ik snap echt niet waarom dat gebeurt. Mijn DRP is in de regel gewoon goed, ik weet hoe ik DQP --> DRP uit moet rekenen zonder grote verliezen (1-2% variatie ongeveer) en mijn setup lijkt me ook wel OK. Qua race tactiek weet ik niet of ik het goed doe, maar meestal zit ik qua aantal stops wel goed (als ik het vergelijk met wie wint).
Aangezien Joss (meer ervaring) dat probleem ook heeft (hij doet Q op pole en zakt terug naar p5 in de race ofzo), denk ik dat het aan de driver moet liggen of een random onderdeel van het spel. Ik snap ook echt niet hoe jij je kunt meten met die ex-C2 figuren

Niet lullig bedoeld, maar doen zij nou iets fout of heb jij zoveel geluk? Ze zouden beter moeten zijn als je naar de pure getalletjes kijkt, maar vorige race stond je wel mooi 1e

quote:
Sta zelf meestal tussen de 5e en 9e plaats, maar met een beetje strategie kan je dan een hoop goedmaken dus...
We zullen zien. Een Q in de top10 heb ik nog niet eerder gehaald in C3

Grrrrrene wijzigde dit bericht 02-07-2007 12:48 (34%)